Onko täällä entisiä demittäjiä?
Muistellaanpa Demin kulta-aikoja!
Itse olin ihan nobody demittäjä ja kommentoin aktiivisesti musiikkiosioon eri bändien fanitusketjuihin. Luin toki muitakin ja ihailin vanhempia demittäjiä ja olin vähän ihastunut nimimerkki Damienthorniin. :D
Olin aktiivinen myös masentuneet keskustelussa.
Kommentit (72)
Muistaako kukaan Toveri Viljasta ja Särkynyttä Mankelia?
Ja minäpä oon nukkunut festareilla teltassa DamienThornin vieressä! Muistan mainita tämän kaikissa demimuisteluketjuissa av:lla.
Joo, kumma ettei Mankelia ole aiemmin mainittu!
Hän on edelleen aktiivinen netissä.
Joo! :D
Mulla oli siellä eri aihealueita, mistä olin vuoronperään raivoissani. Esimerkiksi uskonto kuului asioihin, joista tiesin kaiken.
Kirjoittelin myös runoja runojen arvosteluketjuihin. <3 Hain apua ihastusongelmissa.
Mainittujen lisäksi mulle tuli mieleen Riisiryyni. Oliko se hän kun kirjoitti lähtevänsä Pohjois-Koreaan vaihto-oppilaaksi ja lopetti kirjoittelun/vaihtoi nimimerkkiä?
Itse en ollut kovin aktiivisesti mukana, mutta aloitin keskusteluketjun "Ihastunut opettajaan" joskus vuonna 2004 suunnilleen. Oli aika järkytys opettajaksi opiskelevana joskus vuonna 2013 kuulla opetusharjoitelussa oppilailta, että kyseinen keskusteluketju oli vielä olemassa, tyyliin vol. 124. En siis oikeasti muista, mikä vol oli menossa. Enkä todellakaan kertonut oppilaille, että minä aloitin k.o. ketjun. En tiedä, onko se ketju elossa edelleen, tuskin.
Naamiksella oli vanhempi mies ja hän kirjoitteli laihdutusketjuissa? 😅
Sitten oli joku monisairas ongelmistaan avautuva Maija (?), mikähän hänen nikkinsä oli?
Mieleen tulee myös nikit Scarlett ja kissmewhereitsmellsfunny. En tiedä miksi.
Demitin vuosituhannen vaihteessa. Aloitin 90-luvun lopulla. Mieleen on jäänyt mm. Mankeli, Damien Thorn, Infinite, Sorbus, Troll av Vinterskogen, Usvametsän Keiju eli Usvis, kaksoset Kälviältä, Rollari, Jenihau ja vaikka miten moni muu. Ja se, joka keräili pikkuponeja. Ja sitten oli Gorm, joka sanoi joka paikassa "joku sä".
Muistan johonkin seksichattiin tehdyn iskun johon osallistuin. Aiheutettiin sitten tahtomattamme potkut jollekin kamerapoikaparalle. 😞
Stalkkasin joskus käyttäjää nimeltä Mufloni. Kävin jopa hänen pihallaan Dragfjärdissä.
Vierailija kirjoitti:
Oi mä roikuin demissä kaiken aikani (eli sen tunnin pari mitä sain koneella päivässä olla :D) joskus vuosina 2002-2004 <3 Muistan Pamelan, ja sen alastonkuvakohun ja pulperoisen trollaamiset. Ja sitten Darvin joka oli melko outo jätkä. Damieniin olin minäkin joskus ihastunut :D Ja sitten sellainen nikki kuin Lafanquette jolla oli ihan hirmuisesti kaikkea luxuskosmetiikkaa ja vaatteita ja laukkuja. Tosin jälkimmäinen pienellä varauksella silleen että voi olla että mennyt sekaisin yhden hiuksiin ja kosmetiikkaan erikoistuneen foorumin kanssa (hairstoren foorumi jonka käyttäjät myöhemmin siirtyi juurikasvuun) tai sitten hän pyöri molemmilla.
Damienin olen bongannut nyt myöhemmin ihan varmasti, oli tosi aktiivinen tuossa puoli vuotta - vuosi sitten Jenny ja läskimyytinmurtajat ryhmässä, joka nykyään on nimellä kehomyytinmurtajat. Ei ole nyt tainnut kirjoitella niin paljon vähään aikaan kun yhteen aikaan laitteli romaanin mittaisia postauksia joka toinen päivä. Ja laittoi jotain glitterpaitapäivityksiä ja puhui edelleen raitasukista! :D Ja hirveesti naiset tykkäsi sen julkaisuista ^_^ :D
Darvi oli inceleiden esiaste
Vierailija kirjoitti:
Demitin vuosituhannen vaihteessa. Aloitin 90-luvun lopulla. Mieleen on jäänyt mm. Mankeli, Damien Thorn, Infinite, Sorbus, Troll av Vinterskogen, Usvametsän Keiju eli Usvis, kaksoset Kälviältä, Rollari, Jenihau ja vaikka miten moni muu. Ja se, joka keräili pikkuponeja. Ja sitten oli Gorm, joka sanoi joka paikassa "joku sä".
Mä oon demittäny samaan aikaan, muistan kans noi kaikki nimimerkit! Oispa hauskaa tietää, mitä kaikki nää tyypit tekee nykyisin. :)
Mä demitin vuosina 2006-2015 aktiivisesti, sen jälkeenkin vielä välillä, mutta viimeisin uudistus sai mutkin lopettamaan kokonaan. Nykyään ainoa keskustelupalsta millä silloin tällöin käyn on tämä. Demittämisestä on ihan hauskoja muistoja kieltämättä :D Ja mikä parasta, sain sitä kautta mahtavia ihmisiä elämääni, joista muutama on siinä edelleen <3 Yhden kanssa asun yhdessä ja seurustelen onnellisesti, yhden kanssa oon läheinen ystävä ja yhden kanssa ei olla nykyään kovin usein yhteyksissä, mutta kiva kaveri kuitenkin ja silloin tällöin soitellaan ja hengaillaan.