Onko täällä entisiä demittäjiä?
Muistellaanpa Demin kulta-aikoja!
Itse olin ihan nobody demittäjä ja kommentoin aktiivisesti musiikkiosioon eri bändien fanitusketjuihin. Luin toki muitakin ja ihailin vanhempia demittäjiä ja olin vähän ihastunut nimimerkki Damienthorniin. :D
Olin aktiivinen myös masentuneet keskustelussa.
Kommentit (72)
Mä demitin vuosina 2010-2014. Se oli ihanaa aikaa, tuntui kuuluvansa johonkin kun irl ei juuri ollut kavereita, päivittelin etusivua ja avasin keskusteluja välilehtiin...
Mä olin pyhaklaani viimeisissä vaiheissa 😆
Vierailija kirjoitti:
Minä demitin joskus vuonna 2015 harvakseltaan, mutta sitten 2017 aktivoidun paremmin ja keskustelin lähes mistä tahansa aiheesta aina uudistukseen asti. Oi niitä aikoja. :)
Mitä siellä on uudistettu?
Uskalsko kukaan lähtee demi-miitteihin? Ite joskus menin Kamppiin sovittuna aikana, mutten kehannu mennä porukan sekaan😂
Olihan siellä 20 korvilla olevia tyttöjäkin vaikka kuinka. Keskeinen paikka puhua lukiosta ja jatko-opinnoista.
Nyt demittäjät alkavat valua tänne jauhamaan pääsykokeista... Esim. psykan ketjussa käy abeja.
Hauska ku damienthornin fanitytöt alapeukuttelee täällä tuon yhden kommentteja. Pidetään yhtä
Vierailija kirjoitti:
Uskalsko kukaan lähtee demi-miitteihin? Ite joskus menin Kamppiin sovittuna aikana, mutten kehannu mennä porukan sekaan😂
Mun piti joskus mennä kallioon kupille sen yhen annan (joka oli muuten viimeisessä bb) ja muutaman muun, mutta livistin viime hetkillä.. :D
T. Pyhis eli pyhäklaani
Minä, demitin vuoden 2011 aikana aktiivisemmin, sen jälkeen en sivustolle ole pahemmin eksynyt. Tutustuin sen kautta muutamiin Aku Hirviniemi-faneihin ihan irl :) T. yksi jatkotarinaa aiheesta väsännyt
Mä demitin joskus 2000 molemmin puolin. Muistan ainakin seuraavat demittäjät:
-Messias, kaikki tytöt oli ihastuneita kans tähän, mä myös
-ihopeithinkiknow
-shub niggurath
-se yks fiksu mimmi, joka koko ajan vaihteli nimimerkkiään, joku crimson tai scarlett jotain
-diamondie
-se joku ansku bansku tms. tanssijatyttö, johon kaikki pojat oli ihastunu
-sohvi tai joku, hauska punatukkanen tyttö
Mä kirjotin aina jotain syvällisiä juttuja ja ai vitsi, kun joskus oli topicci "kenen demittäjän haluaisit tavata ja miksi" tjsp. ja joku sano siellä että mut, koska vaikutan tosi fiksulta. Vitsi mikä tunne! Mulla ei ollu noihin aikoihin oikeestaan ollenkaan kavereita, niin kehut tuntu valtavan hyviltä. Olin silti niin ujo, etten ikinä uskaltanu demiitteihin. Ei siellä kai tehty tosin hirveesti muuta kun ryypättiin ja mä olin absolutisti. Jossain vaiheessa demittäminen väheni, kun tuli ystäviä myös muuhun kuin virtuaaliseen elämään ja tietty porukka, jonka jutuista olin foorumilla tykännyt, jäi pois pikkuhiljaa.
Syvälliset oli se mun juttu. Sen jälkeen kun kirkko siirtyi sinne palstailemaan loppui pikkuhiljaa mun demittelyt. Eli olisinkohan demittänyt jotain 2005/2006-2016? Välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti.
Suhteista jäi mieleen yksi teiniäiti (jonka olemassaolon tajusin kyseenalaistaa paljon paljon myöhemmin) jonka lapset olivat Selina, Olivia, Luukas ja joku eikä äippä ollu täyttänyt edes kahtakymmentä. Tuolloin meni se trollaus täydestä ainakin minuun. Sellainen tarina että varmaan löytyy aaveeltä tänäpäivänä?
No onko täällä ketään, joka pyöri KaksPlussalla Mies1:n ja HappyGirlin aikaan? Väillä olen kaiholla muistellut sitäki mestaa. Nyttemmin taitaa olla ihan kuollut sekin.
(En jaksa tehdä omaa ketjua tälle, kun ei kutenkaan ketään ole?)
Kylläpä sitä tuli Demissä pyörittyä. Yhdessä miitissäkin kävin. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Damien nyt kauhean vanha ollut, joku 20+ vaan. Ja opiskeli tosiaan diplomi-insinööriksi Lappeenrannassa, ja vietti aika... värikästä elämää. Kuulunee teekkarihommiin?
Joku 20+ vaan ja vikitteli yläasteikäisiä pikkutyttöjä.
Luulin aina että damien on homo...
Oi mä roikuin demissä kaiken aikani (eli sen tunnin pari mitä sain koneella päivässä olla :D) joskus vuosina 2002-2004 <3 Muistan Pamelan, ja sen alastonkuvakohun ja pulperoisen trollaamiset. Ja sitten Darvin joka oli melko outo jätkä. Damieniin olin minäkin joskus ihastunut :D Ja sitten sellainen nikki kuin Lafanquette jolla oli ihan hirmuisesti kaikkea luxuskosmetiikkaa ja vaatteita ja laukkuja. Tosin jälkimmäinen pienellä varauksella silleen että voi olla että mennyt sekaisin yhden hiuksiin ja kosmetiikkaan erikoistuneen foorumin kanssa (hairstoren foorumi jonka käyttäjät myöhemmin siirtyi juurikasvuun) tai sitten hän pyöri molemmilla.
Damienin olen bongannut nyt myöhemmin ihan varmasti, oli tosi aktiivinen tuossa puoli vuotta - vuosi sitten Jenny ja läskimyytinmurtajat ryhmässä, joka nykyään on nimellä kehomyytinmurtajat. Ei ole nyt tainnut kirjoitella niin paljon vähään aikaan kun yhteen aikaan laitteli romaanin mittaisia postauksia joka toinen päivä. Ja laittoi jotain glitterpaitapäivityksiä ja puhui edelleen raitasukista! :D Ja hirveesti naiset tykkäsi sen julkaisuista ^_^ :D
Ei ainakaan juttujensa perusteella. :D
Silloin kun mä demitin niin in oli ainakin Kim Herold, seksikäseukko, garamelly rais%ttukalerj...En muista loppu nimeä, equ, duvoo....
-pyhis :--D
Mäkin muistsn sut pocahontas! En kyllä tajua miten se on mahdollista, kun muuten muistan vaan damienthornin ja kamikazesuperin...... kirjotitko paljon?
Olin aktiivinen demittäjä vuoteen 2008 asti, kunnes siirryin tänne vauvapalstalle. Mulla oli monta eri nimimerkkiä, kaikilla oma persoona. Trollasin paljon :D
Sadevesiväri
Astuinpaskaan
Tuulitunneli
Joo! Mä olin kyllä jo parikymppinen silloin, lähinnä tykkäsin neuvoa (lue: päteä) nuorempia.
Muistan ainakin edellämainittujen lisäksi Muumimamm4n (mitenkähän kirjoitettiin)ja Rollarin. Sitten oli se yksi laitoksessa oleva vähän yksinkertainen tyttö, en muista nimimerkkiä.
Joku 20+ vaan ja vikitteli yläasteikäisiä pikkutyttöjä.