Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen edustusvaimo, haluatko kysyä jotakin

Vierailija
17.04.2019 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö mustia sukkahousuja?

Sukkahousujen väri riippuu asusta, joskus mustiakin.

Vierailija
22/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaisitko miestäsi jos hän ei elättäisi sinua?

Kyllä. Eihän hän aina ole elättänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko ev.lut. kirkkoon?

Vierailija
24/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö miehesi Sinua?

Vierailija
25/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko ev.lut. kirkkoon?

En kuulu mihinkään kirkkokuntaan.

Vierailija
26/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettääkö miehesi Sinua?

Toivottavasti ei.

Vierailija
27/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä edustat?

Miestäni ja perhettämme sekä yritystämme.

Ymmärrän kyllä, että jokainen perheellinen jollain lailla "edustaa" puolisoaan ja perhettään (vaikka tuo sanamuoto aika kömpelö onkin) ja että yrityksessä töissä oleva edustaa sitä yritystään, mutta miten sana vaimo liittyy yrityksen edustamiseen? Sehän on siviilisäädyn kuvaus.

Vierailija
28/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako kun älysi ei riittänyt muuhun (kuin trollaamiseen)?

Vierailija
29/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Olen normaaliälyinen.

Epäilen, että et ole. Kukaan täysipäinen ei laita noin tyhmää avausta tänne kuin Sinä.

Vierailija
30/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettääkö miehesi Sinua?

Toivottavasti ei.

Varmasti pettää.

Vierailija
31/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä edustat?

Miestäni ja perhettämme sekä yritystämme.

Ymmärrän kyllä, että jokainen perheellinen jollain lailla "edustaa" puolisoaan ja perhettään (vaikka tuo sanamuoto aika kömpelö onkin) ja että yrityksessä töissä oleva edustaa sitä yritystään, mutta miten sana vaimo liittyy yrityksen edustamiseen? Sehän on siviilisäädyn kuvaus.

Hyviä kysymyksiä. Yrityksen edustaminen vaimona on tavallaan arvojeni vastaista, mutta niin se vain menee, että vaimo vaikuttaa miehen statukseen silloinkin, kun yritys ei ole oma.

Vierailija
32/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin edustan miestäni ja hänen yritystä. Mieheni osti just mulle uudet navettahaalarit jotka sopivat hyvin tyyliin.

Vierailija
33/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustusvaimon ja ”pelkän” kotirouvan välinen ero mielestäni on se, että edustusvaimon pitää pysyä fyysisesti ja henkisesti edustavana. Hänen on edustettava perheen yritystä, perhettään, itseään ja miestään - oli kyse sitten yrityksen tilaisuuksista, mediasta, linnanjuhlista, illallisista tms.

Tavallinen kotirouva voi antaa itsensä repsahtaa vapaammin kun mitään suoranaista ulkopuolelta odotettua edustusvelvollisuutta ei ole. Ts. tavallinen kotirouva saattaa tylsistyä kun taas edustusrouva pysyy kiireisenä.

Vierailija
34/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kulutat päiväsi?

Itse asiassa minulla on useimmiten kiire. Hoidan paljon yritykseen liittyviä asioita ja kaikki kotiin liittyvät asiat.

Vierailija
35/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetteuna ihmisenä tuntuuko elämäsi tarkoituksenmukaiselt?.  Teetkö esim. jotain hyväntekeväisyystyöta? Miten pidät huolta fyysisestä j psyykkisestä hyvinvoinnistasi? Työelämässä olleena tuntuuko kotona oleminen  turhauttavalta? Luulisi että edustaminen ainoastaan ei juuri anna aivoille mitään haastetta. Mutta pääasia että olet itse onnellinen elämääsi, älä välitä mitä muut ajattelee.

Hyvää kevättä.

Vierailija
36/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se, mitä työtä täällä tekee. Miehesi kuitenkin maksaa elämisesi ja näin saat elatuksen ”palkkana”.

Edustamalla edistät tärkeitä asioita ja näin olet vaikuttaja. Vaikka moni sitä ei ymmärrä.

Illalliselle valmistamasi karjalanpaisti saattaa muuttaa isoja kursseja.

Vierailija
37/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti edustava? Fiksu ja kaunis ja aktiivinen? Vai kotona pieruverkkareissa?

Saatko itse päättää mihin kissanristijäisiin osallistut vai päättäkö mies?

Olen ihan kivannäköinen. En omista pieruverkkareita. Itse asiassa minä taidan olla se, joka päättää mihin kissanristiäisiin menemme tai emme. 

Eli olet PR-päällikkö etkä edustusvaimo. Valehtelija.

Vierailija
38/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen roolissa miehesi on työelämässä, jos hänen roolinsa vaatii sen, että on olemassa edustusvaimo? Mikä / minkä toimialan yritys on näin vanhanaikainen?

Vierailija
39/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla omia ystäviä vai meneekö aika miehen bisneksien kautta tuleviin suhteisiin?   Olen ollut vähän samassa veneessä ja nyt tuntuu, että elänyt liikaa miehen ehdoilla ja omat ihmissuhteet kärsineet.

Vierailija
40/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetteuna ihmisenä tuntuuko elämäsi tarkoituksenmukaiselt?.  Teetkö esim. jotain hyväntekeväisyystyöta? Miten pidät huolta fyysisestä j psyykkisestä hyvinvoinnistasi? Työelämässä olleena tuntuuko kotona oleminen  turhauttavalta? Luulisi että edustaminen ainoastaan ei juuri anna aivoille mitään haastetta. Mutta pääasia että olet itse onnellinen elämääsi, älä välitä mitä muut ajattelee.

Hyvää kevättä.

Hyviä kysymyksiä minulle. Kieltämättä se säväytti, kun eräs tuttava nimitteli minua äskettäin edustusrouvaksi. En nimittäin varsinaisesti ole ajatellut olevani sitä tai edes miettinyt mitä sillä tarkoitetaan. Suurin osa ystävistäni on töissä ja alkaa tuntua siltä, että tämä ei välttämättä riitä itselleni pitkän päälle, vaikka minulla onkin mielenkiintoista tekemistä. Teen muun muassa hyväntekeväisyystyötä ja aivot ja keho saavat kyllä haastetta päivittän. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin oma ura työelämässä.

Hyvää kevättä myös sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi