Menin jututtamaan tavisnaista ja kuinka kävi...
Olen tämmöinen +35v tavismies ja olen ollut muutaman vuoden yksin. Kävin viikonloppuna yöelämässä ja näin siellä yhden 4 hengen +30v naisporukan, josta tunsin yhden vähän paremmin ja pari muuta ulkonäöltä. Neljättä naista en tuntenut, mutta hän oli sellainen tavallinen nainen, joka ei erottunut liikaa joukosta. Ihan mun silmään ok näköinen kuitenkin.
Kävin sitten rohkeasti jutulle. Kun olin hetken jututtanut näitä naisia ja kohdistanut huomion tähän neljänteen naiseen, niin huomasin muiden tirskuvan selvästi. Hetken päästä tämä parhaiten tuntevani nainen kuiskasi korvaani, että "Oletko tosiaan noin epätoivoinen, että TUOTA yrität?" Olin vähän ihmeissäni, että mitäs nyt, kun selkeästi samaa kaveripiiriä kuitenkin olivat. Palasin myöhemmin näiden naisten juttuun ja taas alkoi puheet, että tuo "Tiina" (nimi keksitty) on niin ruma, ettei se ikinä ketään miestä saa. Ja nämä puheet olivat niin äänekkäitä, että tämä Tiinakin varmaan kuuli ne.
Tympäännyin ja lähdin pois. Sain vielä yöllä tältä tuttavanaiselta "Tiinasta" kuvan, missä hän ei todellakaan ollut edustavimmillaan. (Sellainen aamuherätyskuva). "Saat unelmoida ja katsella tuota kuvaa" Luki saatteessa.
Siinäpä oli taas sellainen kokemus, että vei mielenkiinnon lähestyä ketään vähään aikaan.
Kommentit (138)
Jos minä haluan tutustua johonkin naiseen, niin en anna kyllä muiden kanojen torpata hommaa. Olisin tuossa tilanteessa lähinnä nauttinut katsellessani näiden muiden outoa käytöstä ja seurannut, miten tilanne etenee. Jos meillä olisi tämän kohdenaisen kanssa synkannut, niin olisin alkanut ajaa asiaa eteenpäin kaikesta huolimatta. Kyllä se siitä suttaantuisi tavalla tai toisella ja kanat saisivat päättää miten asian nielisivät.
trytryrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän kovasti miettiä minkätyylinen paikka ja porukka oli kyseessä mutta en vain onnistu. Pubiruusut? No ehkä, jotkut känniset 40+ harakat saattaisivat puhua tuolla lailla. Normaalit tyttöporukat baareissa pitävät kyllä yhtä, sanoisin että sama pätee myös pikkukaupungin wt tyttöporukoille ja isojen kaupunkien pappabetalar-tyttöporukoille. Ehkä myös joku 15v koulukiusaajaporukka voisi puhua tuohon tapaan.
Tarina voi hyvin olla tosi, mutta en vain pysty kuvittelemaan normaalia tyttöporukkaa siihen. Naiset ovat useimmiten todella lojaaleja kavereilleen mutta saattavat olla kettumaisia tuntemattomille naisille. Koko ajatus porukasta missä periaatteessa ollaan yhtä jengiä, mutta kuitenkin sorsitaan yhtä joka ei kuitenkaan lähde tilanteesta pois, on jollain lailla absurdi.
Ap tai joku muu vastaavaa kokenut, voisitteko avata tilannetta paremmin?
Naisethan ovat nimenomaan susia toisilleen. Kasvokkain yleensä ollaan kyllä ystävällisiä, mutta selkien takana haukkuminen ja arvostelu rullaa. Livetapaamisten jälkeen soitellaan ristiin ja arvostellaan muut porukasta läpi. Ja te jotka sanotte, että ette ole tällaista ikinä kokeneet, teistäkin puhutaan selän takana vaikka ette itse moiseen tunnustaisi syyllistyvänne.
Naisporukalla kun lähdetään esimerkiksi baariin, nokkimisjärjestys on hyvinkin selvä. Kauneusjärjestys on porukalla tiedossa ja "suositummat" naiset ovat dominoivampia. Ei ole harvinaista sekään, että kauniimmalla naisella on aina aisaparina vähemmän viehättävä illanvietossa, jotta kauniimpi saa loistaa.
Keskinäinen kateus vallitsee ja siksi miesten lähestymisyritykset yritetäänkin melkein poikkeuksetta torpata tavalla tai toisella, esimerkiksi juuri näin kuin ap:n kertomuksessa. Ettei vaan tuo saa miestä kun minullakaan ei ole. Joko vähätellään sitä kaveria, tai yleensä raahtaan häntä jonnekin pois miehen ulottuvilta tai hoputetaan porukkaa vaihtamaan baaria.
Voi teitä.
Kateelliset luulee, että kaikki muutkin on kateellisia. Ei ole. Ehkä se vaatimaton ja kömpelö on herättää kateutta/vihaa, kun "kehtaa" ja sietää olla ruma ja tavallinen. Kateet voi kadehtia jopa sitä että joku ei ole kade.
Hyvyys ei kulje huutaen.
Jos olet hyvä, suojele itseäsi. Tietysti ihmisten kanssa pitää tulla toimeen, mutta voi myös pitää etäisyyttä välillä.
Siksi on hyvä että on eri harrastuksia, eri porukoita. Älä esittele kivoja kavereitasi päsmäreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavismies" keksii sepalus pullottaen pahat naiset -provoja. 54-vuotiaana naisena en ikinä ole tuollaiseen käytökseen törmännyt.
Tjaa,a. - Tuo kuullosti minun tavallisen erilaisen miehen korviin samalta kun joku sanoo, että ei meidän koulussa ole ikinä koulukiusaamista, kun ole ikinä sellaista nähnyt. - Tähän astisen pienen keskenkasvuisen elämäni isoimpia hämmästyksiä ja pettymyksiä on ollut se, että kun nuorempana ajattelin, että kiusaaminen loppuu kun kaikki kasvavat aikuisiksi. - Ikävä kyllä olin väärässä, tai ainakin osa ei ole "kasvanut aikuieksi" vielä 50 vuotiaanakaan... Aikuisuudella tarkoitan nyt mm. kykyä ottaa tai ainakin pyrkiä ottamaan vastuu omista teoistaan. Yrittää asettua toisinaan myös tosien asemaan ja nähdä sävyjä (on muitakin värejä kuin musta ja valkoien) tai, että on erilaisia tapoja olla ja elää kuin vain se oma ja itselle tärkeä ja rakas. Sekä tarvittaessa omata taiito myöntää tehneensä virheen.
Valitettavasti vanheneminen ei paranna narsistisuutta. On valtavasti sitä ettei oteta vastuuta, ei osata ottaa huomioon. Ilmiö ei ole laantunut edes, vaikka aiheesta on tietoa saatavilla, kaikille tasapuolisesti.
uyutyurtyu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee väkisin mieleeni, että vaikkei yksikään parisuhteeni ole kariutunut ja päättynyt kenenkään ulkopuolisen (toisen naisen tai miehen) antamasta kimmokkeesta, niin on ollut hieman hämmentävää, että pariuhteessa ollessani olen usein kohdannut itseäni kohtaan enepi kiinnostusta ja lähestymisyrityksiä kuin silloin kun olen ollut snkku.
Ikäänkuin kumppanini olemassa olo olisi saanut minutkin säteielmään paremmin. Vai ajatteleeko osa, että kun tiettävästi ainakni yksi nainen on "jo" ruvennut kumppanikseni, niin hän on opettanut ja koulinut minut sisäsiistiksi ja tavoille (; siis ikäänkuin olisin koira).
Tai niinkuin osa tarvitsisi ensin nähdä miten tai kuinka toimin kumppanini kanssa ja kuvittelee itsensä sitten kumppanini paikalle ja huomaa, että "haa" tuossa asemassa olisi varmasti hyvä olla, joten yritämpä pääsät siihen.
Tiedä sitten mistä tämä edellä kerrottu kertoo.
Vielä jatka yleisemmin, että äsrsyttää tälläkin palstalla säännöllisen epäsäännöllsiesti toistuva asetelma, jossa annetaan ymärtää, että miehen arvo nousee, mitä enemmän hänellä on kokemusta naisten kanssa (suhteessa tai suhteissa) olemisesta.
Kun taas taas osa katsoo vastaavasti, että naisen arvo laskee, jos hänellä on kokemusta useammasta suhteesta, eri miesten kanssa. Kummallista.
Ilmiötä kutsutaan esivalinnaksi. Naisilla on parinvalinnassa myös kova sosiaalinen paine, myös muiden ihmisten pitää hyväksyä heidän mahdollinen kumppaninsa tai hommasta ei tule mitään. Jos mies on siis jo jollekin aiemmin kelvannut, hän on siinä mielessä turvallinen valinta, esivalinta on läpäisty.
Hmm. mielenkiintoinen näkemys. - Vaan miksi sitten meidän miesten (, ehkä myös muiden naisten) oletetaan vastaavsti arvostavan kokematonta naista? Tai oletetaan suosivan erityisesti ""vähemmän kokeneita" naisia.
Siksikö, että jos nainen olisi kokematon, niin hänellä ei muka olisi vertailupohjaa ja tietäisi paremmasta. - Saattaisimme uskotella, että nainen näin hyväksyisi meidät paremmin, kun hei eihän mitenkään voisi tietää msitään paremmasta. Johan sitä tulisi suorituspaineita, jos nainen alkaisi vertailemaan ja "metsästämään" ja "ottamaan kumppanisna" tai hylkäämään kumppaninsa yhtä suoraviivaisesti ja armottomasti kuin mies, joka on saanut päähänsä, että hänen arvonsa nousee, mitä enemmän hän pyörittää ja hankkii kokemusta korjaan kokemksia naisten kanssa olemisesta.
Täytyy lopetella, kun alkaa tuntuu niin sairaalta. Mutta olennaien lienee tullut selväksi: Minua ihmetyttää miksi edelleen osa suhtautuu ja katsoo kumppanin valinnan ja hänen kanssaa olemisen tai suhteen päättämsien olevan niin paljon riippuvainen sukupuolesta
Miksi sen, minkä katsovat olevan hyväksyttyä ja jopa arvotettua miehelle mutta kun vastaavasti toimii nainen niin hänet ja hänen toimintatapansa saatetaan jyrkästi tuomita ja halveksia.
JA vielä kyllä minä uskon, että myös miehillä, tai ainaki osalla miehiä on sosiaaline paine löytää itselleen kumppani.
Lopuksi hieman ohi aiheen Tuli mieleeni elokuva -myönnän siis fiktio- mutta voin kuvitella todeksi. 40 vuotiaasta neitsyt miehestä. - Hänestä piirtyi mielikuva miehestä joka on elämäänsä jotakuinkin tyytyväinen.
Hänen elämäänsä saattoi liittyä joitain, ehkä naiveja ja lapsellisia piirteitä. Mutta toisaalta häenstä piirtyi myös kuva tunnollisesta ja rauhallisesta miehestä, joka eli pientä omaa elämäänsä. Ei erityisen rikasta ja vaurasta mutta sellaista että varmasti tuli toimeen ja ehkä sai toisinaan jotain säästöönkin. Kenelle hänen kokemattomuutensa naisrintamalla ja elonsa niin, ettei hän ilm. aiemmin ollut nähnyt vaiva.- ianakaan viime vuosiin- nähnyt erityistä vaivaa löytääkseen ja saadakseen itselleen kumppani oli lopulta ongelma?
Entä kenellä on oikeus sanoa toiselle, että et saa tai voi olla tuosta tai tästä ("Tiinasta") kiinnostunut. - Tai toisin päin: Ei "Tiina" voi tai pysty olemaan sinuts "n.n" kiinnostunut. (- Oelttaen, että kaikki olette juridisesti täysivaltaisia aikuisia).
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerrotko oikeasti, minkälaisista ihmisistä on kyse. Mikä on koulutustaso, ovatko jotain syrjäytynyttä vankilakierreporukkaa vai koulutettuja fiksuja naisia? Kuulostaa niin todella kummalliselta. Aikuinen nainen pilkkaa toisen ulkonäköä???
Tätähän näkyy täällä AV:llakin vähän väliä. Kiusataan ja haukutaan muita kirjoittajia ja julkkiksia. Onneksi oma pieni kaveripiiri on erilainen, mutta esim. työkuvioissa olen törmännyt vastaavaan.
tyutyu kirjoitti:
Jos minä haluan tutustua johonkin naiseen, niin en anna kyllä muiden kanojen torpata hommaa. Olisin tuossa tilanteessa lähinnä nauttinut katsellessani näiden muiden outoa käytöstä ja seurannut, miten tilanne etenee. Jos meillä olisi tämän kohdenaisen kanssa synkannut, niin olisin alkanut ajaa asiaa eteenpäin kaikesta huolimatta. Kyllä se siitä suttaantuisi tavalla tai toisella ja kanat saisivat päättää miten asian nielisivät.
Käännäs lettu toisinpäin. Pystyisitkö naisena tutustumaan tavalliseen, ei huomiota herättävän kiinnostavaan mieheen, jos äijälauma röhöttäisi vieressä?
Kyllää Tiinan se olisi ollut varmaa hyvännäköinen
Olisit uljaana prinssinä pelastanut sen Tiinan sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olivat ja ovat selvästikin mustasukkaisia sinun huomiostasi, mutta nythän sinä olet jo nähnyt jotain kyseisten naisten luonteista. Toivottavasti et anna ilkeilyn vaikuttaa, sinulla nimittäin voisi olla mahdollisesti olla oikea aarre tuossa neljännessä naisessa.
Kuinka moni nainen jaksaa nähdä vaivaa tutustuakseen mieheen jonka kaikki kaverit on täysiä mulkkuja?
Vierailija kirjoitti:
tyutyu kirjoitti:
Käännäs lettu toisinpäin. Pystyisitkö naisena tutustumaan tavalliseen, ei huomiota herättävän kiinnostavaan mieheen, jos äijälauma röhöttäisi vieressä?
Miksi kenenkään pitäisi tutustua ihmiseen, joka ei kiinnosta? Ylipäätään. Toki itsekin tuollaista seuraa välttelisin. Kuulostaa poikkeuksellisen juntilta porukalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerrotko oikeasti, minkälaisista ihmisistä on kyse. Mikä on koulutustaso, ovatko jotain syrjäytynyttä vankilakierreporukkaa vai koulutettuja fiksuja naisia? Kuulostaa niin todella kummalliselta. Aikuinen nainen pilkkaa toisen ulkonäköä???
Tätähän näkyy täällä AV:llakin vähän väliä. Kiusataan ja haukutaan muita kirjoittajia ja julkkiksia. Onneksi oma pieni kaveripiiri on erilainen, mutta esim. työkuvioissa olen törmännyt vastaavaan.
Haukuttu yhden ulkonäköä tämän kuullen? Missä työpaikassa?
Ja tällä palstallahan on ihan selvästi mielisairaat tekemässä haukkumisketjuja julkkiksista, ei ne mitään normaaleja naisia ole. Netissä kun ihan täydet sekopäätkin pääsee ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella tämmöistä käytöstä. Kova tarve palstamiehillä taas yrittää viljellä tätä nainen on naiselle susi-soopaa. Ylempänä joku jo kommentoi, että saman porukan naiset kyllä pitäisivät yhtä, eikä noin että yhtä avoimesti haukutaan tämän kuullen jne.
Millä planeetalla sä elät? :D Olen nainen ja olen huomannut, että tätä käytöstä tulee vastaan naisten keskuudessa harva se päivä. Taidat olla itse tuollainen, niin pidät sitä normaalina käytöksenä, etkä huomaa.
No minä en huomaa ikinä. Enkä missään tapauksessa olisi tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä jos huomaisin.
Ehkä jossain oikeasti löytyy noin sivistymättömiä aikuisia, mutta en oikein ymmärrä mistä.
Toivottavasti et työskentele koulussa.
Itse asiassa työskentelen. Ja jos lapsilla ikinä tuollaista käytöstä on (päin naamaa ei kyllä normaalisti hauku edes 15 v tytöt, jopa he osaavat tehdä sen selän takana) niin se kyllä käsitellään, ja tehdään selväksi, että noin ei voi toimia.
Aikuisilla tuollaista en osaa edes kuvitella, koska tiedän, että teineistäkin enemmistö oikeasti osaa käyttäytyä paljon aloittajan kuvausta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
uyutyurtyu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee väkisin mieleeni, että vaikkei yksikään parisuhteeni ole kariutunut ja päättynyt kenenkään ulkopuolisen (toisen naisen tai miehen) antamasta kimmokkeesta, niin on ollut hieman hämmentävää, että pariuhteessa ollessani olen usein kohdannut itseäni kohtaan enepi kiinnostusta ja lähestymisyrityksiä kuin silloin kun olen ollut snkku.
Ikäänkuin kumppanini olemassa olo olisi saanut minutkin säteielmään paremmin. Vai ajatteleeko osa, että kun tiettävästi ainakni yksi nainen on "jo" ruvennut kumppanikseni, niin hän on opettanut ja koulinut minut sisäsiistiksi ja tavoille (; siis ikäänkuin olisin koira).
Tai niinkuin osa tarvitsisi ensin nähdä miten tai kuinka toimin kumppanini kanssa ja kuvittelee itsensä sitten kumppanini paikalle ja huomaa, että "haa" tuossa asemassa olisi varmasti hyvä olla, joten yritämpä pääsät siihen.
Tiedä sitten mistä tämä edellä kerrottu kertoo.
Vielä jatka yleisemmin, että äsrsyttää tälläkin palstalla säännöllisen epäsäännöllsiesti toistuva asetelma, jossa annetaan ymärtää, että miehen arvo nousee, mitä enemmän hänellä on kokemusta naisten kanssa (suhteessa tai suhteissa) olemisesta.
Kun taas taas osa katsoo vastaavasti, että naisen arvo laskee, jos hänellä on kokemusta useammasta suhteesta, eri miesten kanssa. Kummallista.
Ilmiötä kutsutaan esivalinnaksi. Naisilla on parinvalinnassa myös kova sosiaalinen paine, myös muiden ihmisten pitää hyväksyä heidän mahdollinen kumppaninsa tai hommasta ei tule mitään. Jos mies on siis jo jollekin aiemmin kelvannut, hän on siinä mielessä turvallinen valinta, esivalinta on läpäisty.
Hmm. mielenkiintoinen näkemys. - Vaan miksi sitten meidän miesten (, ehkä myös muiden naisten) oletetaan vastaavsti arvostavan kokematonta naista? Tai oletetaan suosivan erityisesti ""vähemmän kokeneita" naisia.
Siksikö, että jos nainen olisi kokematon, niin hänellä ei muka olisi vertailupohjaa ja tietäisi paremmasta. - Saattaisimme uskotella, että nainen näin hyväksyisi meidät paremmin, kun hei eihän mitenkään voisi tietää msitään paremmasta. Johan sitä tulisi suorituspaineita, jos nainen alkaisi vertailemaan ja "metsästämään" ja "ottamaan kumppanisna" tai hylkäämään kumppaninsa yhtä suoraviivaisesti ja armottomasti kuin mies, joka on saanut päähänsä, että hänen arvonsa nousee, mitä enemmän hän pyörittää ja hankkii kokemusta korjaan kokemksia naisten kanssa olemisesta.
Täytyy lopetella, kun alkaa tuntuu niin sairaalta. Mutta olennaien lienee tullut selväksi: Minua ihmetyttää miksi edelleen osa suhtautuu ja katsoo kumppanin valinnan ja hänen kanssaa olemisen tai suhteen päättämsien olevan niin paljon riippuvainen sukupuolesta
Miksi sen, minkä katsovat olevan hyväksyttyä ja jopa arvotettua miehelle mutta kun vastaavasti toimii nainen niin hänet ja hänen toimintatapansa saatetaan jyrkästi tuomita ja halveksia.
JA vielä kyllä minä uskon, että myös miehillä, tai ainaki osalla miehiä on sosiaaline paine löytää itselleen kumppani.
Lopuksi hieman ohi aiheen Tuli mieleeni elokuva -myönnän siis fiktio- mutta voin kuvitella todeksi. 40 vuotiaasta neitsyt miehestä. - Hänestä piirtyi mielikuva miehestä joka on elämäänsä jotakuinkin tyytyväinen.
Hänen elämäänsä saattoi liittyä joitain, ehkä naiveja ja lapsellisia piirteitä. Mutta toisaalta häenstä piirtyi myös kuva tunnollisesta ja rauhallisesta miehestä, joka eli pientä omaa elämäänsä. Ei erityisen rikasta ja vaurasta mutta sellaista että varmasti tuli toimeen ja ehkä sai toisinaan jotain säästöönkin. Kenelle hänen kokemattomuutensa naisrintamalla ja elonsa niin, ettei hän ilm. aiemmin ollut nähnyt vaiva.- ianakaan viime vuosiin- nähnyt erityistä vaivaa löytääkseen ja saadakseen itselleen kumppani oli lopulta ongelma?
Entä kenellä on oikeus sanoa toiselle, että et saa tai voi olla tuosta tai tästä ("Tiinasta") kiinnostunut. - Tai toisin päin: Ei "Tiina" voi tai pysty olemaan sinuts "n.n" kiinnostunut. (- Oelttaen, että kaikki olette juridisesti täysivaltaisia aikuisia).
Tuo tummennettu on mielestäni se eniten vaikuttava asia. Etenkin kun puhutaan seksuaalisuudesta, koska naisen seksuaalisuus on paljon monimutkaisempaa fyysisesti. Miehen taas osaa jokainen nainen tyydyttää ilman syvempää tutustumista, karkeasti sanoen.
Itse en kuulu niihin miehiin, joita erityisesti huolettaisi naisen kokemus tai sen puute. Enkä sano, etteikö miehilläkin olisi tarve siihen että perhe ja kaverit hyväksyvät kumppanin, se on meillä kaikilla yhteistä yleisellä tasolla. Mutta naisilla on siinä vielä aivan oma sosiaalinen ulottuvuutensa.
Vierailija kirjoitti:
tyutyu kirjoitti:
En pääse naisen pään sisään, mutta sen perusteella mitä naisista olen kokenut, tuskinpa. Hehän eivät lähtökohtaisesti edes tee aloitteita juurikaan, vaan kokevat sen miehen hommaksi. Lisäksi heille olisi aivan ylitsepääsemätöntä olla tuollaisessa tilanteessa, jossa voisi joutua naurunalaiseksi. Jos he olisivat aivan yltiöpäisen ihastuneita tähän mieheen, he hankkisivat keinon ottaa häneen yhteyttä privaatisti.
Mun isoäidille kävi aikoinaan nuorena vähän niinkuin Tiinalle. Kyllä ystävät ja kylän tytöt ihmettelivät, että miksei ennemmin joku heistä olisi kelvannut. Isoisäni kuitenkin valitsi isoäitini.
Ei ikävä kyllä ole harvinaista käyttäytymistä tietynlaisissa naisporukoissa. Vielä nykyään monet naiset määrittelevät oman arvonsa miehen ja miesten kiinnostuksen kautta ja siinä sivussa pyrkivät ihan pokkana lyttäämään "kilpailijoitaan". Minä sinkkunaisena olen saanut heidän taholtaan kuulla niitä koomisen ristiriitaisia kommentteja, että yhtäältä olen estynyt ja tyttöseksi jäänyt ressukka, mutta toisaalta taas sitten löyhämoraalista syöjätärmatskua ja kaupan päälle myös lesbo :D Tällaista se on porukoissa, joissa vastakkaisen sukupuolen huomio on ainoa asia, jonka ympärille oma itsetunto rakentuu. Nykyään seulon tarkkaan, millaisia naiskavereita lähelleni päästän. Mies-, parisuhde- ja seksivouhottajat raakkaan heti kättelyssä sinne ringin ulkoreunalle.
Jepjep, "cock-blockkausta ei ole olemassa", "cock-blockkaus on aina ennalta sovittua", jne.
Naisethan ovat nimenomaan susia toisilleen. Kasvokkain yleensä ollaan kyllä ystävällisiä, mutta selkien takana haukkuminen ja arvostelu rullaa. Livetapaamisten jälkeen soitellaan ristiin ja arvostellaan muut porukasta läpi. Ja te jotka sanotte, että ette ole tällaista ikinä kokeneet, teistäkin puhutaan selän takana vaikka ette itse moiseen tunnustaisi syyllistyvänne.
Naisporukalla kun lähdetään esimerkiksi baariin, nokkimisjärjestys on hyvinkin selvä. Kauneusjärjestys on porukalla tiedossa ja "suositummat" naiset ovat dominoivampia. Ei ole harvinaista sekään, että kauniimmalla naisella on aina aisaparina vähemmän viehättävä illanvietossa, jotta kauniimpi saa loistaa.
Keskinäinen kateus vallitsee ja siksi miesten lähestymisyritykset yritetäänkin melkein poikkeuksetta torpata tavalla tai toisella, esimerkiksi juuri näin kuin ap:n kertomuksessa. Ettei vaan tuo saa miestä kun minullakaan ei ole. Joko vähätellään sitä kaveria, tai yleensä raahtaan häntä jonnekin pois miehen ulottuvilta tai hoputetaan porukkaa vaihtamaan baaria.
Voi teitä.