Sivut

Kommentit (138)

Vierailija

Ap on todennäköisesti törmännyt naisporukan sisäiseen nokkimisjärjestykseen. Tämä "Tiina" on ollut porukan nokkimisjärjestyksessä alhaalla, ja korkeimmalla olija ei ole sietänyt sitä, että häntä alempana oleva saa enemmän huomiota. Nokkimisjärjestys määrää eläinkunnassa sen kuka saa parhaan reviirin, ravinnon ja lisääntymiskumppanin. Näin se on myös ihmisillä, vaikkakin alitajuisesti. Ihmisten geenit on 98 prosenttia eläinkunnasta peräisin, joten voi olettaa, että ihmiset käyttäytyvät välillä kuin eläimet. Itseäni ärsyttää tällainen käytös suuresti, mutta yritän ymmärtää sitä jotenkin. Eikä nokkimisjärjestys välttämättä kerro sitä, kuka on ns. "parempi ihminen".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliko ne edes kuinka hyviä kavereita? Eli ei se tavallinen Tiina tainnut niin kauheasti edes kiinnostaa. 

On ihmisiä, jotka yrittää kateuksissaan pilata toisten iloa, sekä miehissä että naisissa. 

Sitähän mä tässä yritän sanoa, että näin naisen ensimmäistä kertaa. Yritin mennä jutulle, mutta kun se käytännössä estettiin tämän naisen kavereiden toimesta. En minä hänestä sen kummemin kiinnostunut. Ajattelin, että olisi mahdollista kiinnostua, mutta en halua sotkeentua mihinkään draamaan. Olkoon.

t:Ap

Vauva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella tämmöistä käytöstä. Kova tarve palstamiehillä taas yrittää viljellä tätä nainen on naiselle susi-soopaa. Ylempänä joku jo kommentoi, että saman porukan naiset kyllä pitäisivät yhtä, eikä noin että yhtä avoimesti haukutaan tämän kuullen jne.

Millä planeetalla sä elät? :D Olen nainen ja olen huomannut, että tätä käytöstä tulee vastaan naisten keskuudessa harva se päivä. Taidat olla itse tuollainen, niin pidät sitä normaalina käytöksenä, etkä huomaa.

No minä en huomaa ikinä. Enkä missään tapauksessa olisi tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä jos huomaisin.

Ehkä jossain oikeasti löytyy noin sivistymättömiä aikuisia, mutta en oikein ymmärrä mistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?

Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.

AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.

No syyllinen siihen, että alunperin itse puhui tuosta naisesta rumasti hänkin.

Ja jos luet, mitä kirjoitin, niin pidin tuon naisporukan käytöstä aika karmeana. Epäuskottavan sellaisena. En ole koskaan kuullut aikuisten naisten puhuvan noin.

Öööö, millähän tavoin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vmp. Tarina on soopaa.

Ja jos se olisi totta, niin vähästäpä "mies" säikähti, "naisella on ilkeä ystävä, karkuun äkkiä".  Kasva aikuiseksi, ei puolison kaikista ystävistä/tutuista tarvitse pitää tai olla niiden kanssa tekemisissä.

Vaan samaa nais-viha-jaskaahan tämä oli taas, varmaan osa miljonassadasviides. Deittaile vaan miestä joita enemmän arvostat, ihan kaikki voittavat, etenkin naiset.

Puoliso? Tavallinen tuntematon nainen baarissa. Yritin käydä tutustumassa, mutta sain paskaa käteen ja naamalle. Niinkuin täälläkin tulee. Minä en halua sotkeentua mihinkään kiusaamisdraamaan. Uskokaa jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli syynä lopahtamiseen:

Se aamukuva, jonka sairas (mustasukkainen) ystäväsi lähetti, vai et ollutkaan enää kiinnostunut , ystäväsi mielipiteen vuoksi?

Miten joillain on puolituttujen puhelinnumerot?

Olisiko messenger vaihtoehto? Olisiko?

Ei minulla silti ole missään muodossa puolituttujen yhteystietoja.

Jos tiedät ihmisen nimen ja tiedät hänen olevan facebookissa, niin voit laittaa hänelle viestin messengerissä. Oletko tyhmä vai esitätkö vain?

Suomi on täynnä saman nimisiä ihmisiä. Minullakaan ei ole itsestäni yhtään kuvaa, jos joku haluaa kysyä olenko "se", niin viestiä saa laittaa aika monelle.On minultakin pari kertaa laitettu viestiä ja kysytty olenko entinen luokkakaveri, mutta ihan vieraita tyyppejä ne ovat olleet. Onko sinun profiili täysin julkinen kaikille ja kuvillasi kuorrutettu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yritän kovasti miettiä minkätyylinen paikka ja porukka oli kyseessä mutta en vain onnistu. Pubiruusut? No ehkä, jotkut känniset 40+ harakat saattaisivat puhua tuolla lailla. Normaalit tyttöporukat baareissa pitävät kyllä yhtä, sanoisin että sama pätee myös pikkukaupungin wt tyttöporukoille ja isojen kaupunkien pappabetalar-tyttöporukoille. Ehkä myös joku 15v koulukiusaajaporukka voisi puhua tuohon tapaan.

Tarina voi hyvin olla tosi, mutta en vain pysty kuvittelemaan normaalia tyttöporukkaa siihen. Naiset ovat useimmiten todella lojaaleja kavereilleen mutta saattavat olla kettumaisia tuntemattomille naisille. Koko ajatus porukasta missä periaatteessa ollaan yhtä jengiä, mutta kuitenkin sorsitaan yhtä joka ei kuitenkaan lähde tilanteesta pois, on jollain lailla absurdi.

Ap tai joku muu vastaavaa kokenut, voisitteko avata tilannetta paremmin?

Ihmettelin myös. Omissa kaveriporukoissani ei tuollaista koskaan ole ollut vaan ihan yhtä jengiä olemme. Jos minulle tuolla tavalla ilkeiltäisiin, lähtisin kyllä porukasta itse pois ja äkkiä. Nykyisessä porukassani kukaan ei ilkeile edes porukkamme ulkopuolisille.
Ei kuulosta aikuisten toiminnalta tuo.

Vierailija

Ap, kerrotko oikeasti, minkälaisista ihmisistä on kyse. Mikä on koulutustaso, ovatko jotain syrjäytynyttä vankilakierreporukkaa vai koulutettuja fiksuja naisia? Kuulostaa niin todella kummalliselta. Aikuinen nainen pilkkaa toisen ulkonäköä???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella tämmöistä käytöstä. Kova tarve palstamiehillä taas yrittää viljellä tätä nainen on naiselle susi-soopaa. Ylempänä joku jo kommentoi, että saman porukan naiset kyllä pitäisivät yhtä, eikä noin että yhtä avoimesti haukutaan tämän kuullen jne.

Millä planeetalla sä elät? :D Olen nainen ja olen huomannut, että tätä käytöstä tulee vastaan naisten keskuudessa harva se päivä. Taidat olla itse tuollainen, niin pidät sitä normaalina käytöksenä, etkä huomaa.

En ole tuollainen, eikä ole kyllä kukaan tuntemani nainen joka samassa porukassa viettää iltaa baarissa. Tuollaista voi olla joillain kiusaajalapsosilla, en mitenkään näe että olisi yleistä 30+ naisilla, jotka ovat ystäviä keskenään. Ehkä Tiina ei sitten ollut näiden naisten ystävä, vaan olivat työporukkaa tms ja Tiina on naisten silmätikku? Sattumalta samassa porukassa baarissa? Jotain selvennystä tähän kaipaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?

Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.

AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.

No syyllinen siihen, että alunperin itse puhui tuosta naisesta rumasti hänkin.

Ja jos luet, mitä kirjoitin, niin pidin tuon naisporukan käytöstä aika karmeana. Epäuskottavan sellaisena. En ole koskaan kuullut aikuisten naisten puhuvan noin.

Öööö, millähän tavoin?

No minusta on aika esineellistävää puhua ensin väheksyvästi toisen ulkonäöstä, ja sitten selittää, miten yrittää iskeä ’tavista’. Kyllä minusta tuo kuulostaa siltä, ettei ihmisellä ole mitään kunnioitusta toista kohtaan. Eikö sitä ensin olisi voinut jutella porukassa ihan kavereina, ja yrittää sitten lähentyä vasta jos oikeasti ihastuu, ja on joku muu syy yrittää, kuin että toinen on niin arkinen, että on varmaan helppo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vmp. Tarina on soopaa.

Ja jos se olisi totta, niin vähästäpä "mies" säikähti, "naisella on ilkeä ystävä, karkuun äkkiä".  Kasva aikuiseksi, ei puolison kaikista ystävistä/tutuista tarvitse pitää tai olla niiden kanssa tekemisissä.

Vaan samaa nais-viha-jaskaahan tämä oli taas, varmaan osa miljonassadasviides. Deittaile vaan miestä joita enemmän arvostat, ihan kaikki voittavat, etenkin naiset.

Puoliso? Tavallinen tuntematon nainen baarissa. Yritin käydä tutustumassa, mutta sain paskaa käteen ja naamalle. Niinkuin täälläkin tulee. Minä en halua sotkeentua mihinkään kiusaamisdraamaan. Uskokaa jo.

Ei tuollainen pelkuri puolisoa ansaitsekaan. Kuka määrää sinua jonnea sotkeutumaan niihin ystäviinkin? Ei yhtään kukaan, ellei olla yhä 13 v, niin tämän naisen kaverit eivät tule kylkiäisenä kun seurustelee jonkun kanssa. Ei enää aikuisten maailmassa.

M43

Vierailija kirjoitti:
Ja mistä mä tiedän, oliko tämä "Tiina" mukava. Ei ehtinyt edes montaa sanaa vaihtaa. Sellainen ihan ok:n näköinen nainen oli, mutta ei mua kiinnosta alkaa mihinkään soppaan. Jos heti eka keskustelulla ympärillä pyörii jotain kiusaajia, niin ei kiitos. Olen sitten ennemmin se munaton, kun alan erottamaan naista kavereistaan, olkoonkin he kuinka paskoja hyvänsä.

Minä olen muutaman kerran tollaseen soppaan lusikkani heittänyt ja voin sanoa ettei se kannata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se aamukuva, jonka sairas (mustasukkainen) ystäväsi lähetti, vai et ollutkaan enää kiinnostunut , ystäväsi mielipiteen vuoksi?

Et edes nimeä tiedä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on todennäköisesti törmännyt naisporukan sisäiseen nokkimisjärjestykseen. Tämä "Tiina" on ollut porukan nokkimisjärjestyksessä alhaalla, ja korkeimmalla olija ei ole sietänyt sitä, että häntä alempana oleva saa enemmän huomiota. Nokkimisjärjestys määrää eläinkunnassa sen kuka saa parhaan reviirin, ravinnon ja lisääntymiskumppanin. Näin se on myös ihmisillä, vaikkakin alitajuisesti. Ihmisten geenit on 98 prosenttia eläinkunnasta peräisin, joten voi olettaa, että ihmiset käyttäytyvät välillä kuin eläimet. Itseäni ärsyttää tällainen käytös suuresti, mutta yritän ymmärtää sitä jotenkin. Eikä nokkimisjärjestys välttämättä kerro sitä, kuka on ns. "parempi ihminen".

Toinen vaihtoehto on, että tämä Tiina saatetaan menettää porukasta. Tiina voi olla se porukan heikointa itsetuntoa poteva, jota pystytään "käyttämään hyväksi" asiassa kuin asiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja tiedän kyllä, ettet ole oikeasti nainen, mutta leikin nyt kuitenkin vähän mukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät ihmisen nimen ja tiedät hänen olevan facebookissa, niin voit laittaa hänelle viestin messengerissä. Oletko tyhmä vai esitätkö vain?

Suomi on täynnä saman nimisiä ihmisiä. Minullakaan ei ole itsestäni yhtään kuvaa, jos joku haluaa kysyä olenko "se", niin viestiä saa laittaa aika monelle.On minultakin pari kertaa laitettu viestiä ja kysytty olenko entinen luokkakaveri, mutta ihan vieraita tyyppejä ne ovat olleet. Onko sinun profiili täysin julkinen kaikille ja kuvillasi kuorrutettu?

Jankuti jankuti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
0/5

Ei kukaan Tiina hengaile tommosessa porukassa eikä +30 v ihmiset käyttäydy kuin varhaisteinit.

Ai ei vai? No tasta on kylla erillaisia nakemyksia. Varsinkin kun olin aikanaan ravintolassa toissa ennen opiskeluja. Eipa tule toista asiakasryhmaa akkisaltaan mieleen joka ei olisi pahempi kuin 30-40 vuotiaat naisporukat. Siis jos lasketaan juuri 18-20 vuotiaat pois. Kaytos voi olla kaikinpuolin niin ala-arvoista - i.e. toisia asiakkaita kohtaan/kommentoiden, mutta eritoten ravintolan tyotekijoita koskien, etta sita ihmettelee, etta mista huonot kaytostavat voivat juontaa juurensa. Saman ikakategorian mies porukat, ei lahellekaan samanasteista huonokaytoksisyytta… mita nyt joku juopuu enemman kuin muut, mutta se on pienta se.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole tuollainen, eikä ole kyllä kukaan tuntemani nainen joka samassa porukassa viettää iltaa baarissa. Tuollaista voi olla joillain kiusaajalapsosilla, en mitenkään näe että olisi yleistä 30+ naisilla, jotka ovat ystäviä keskenään. Ehkä Tiina ei sitten ollut näiden naisten ystävä, vaan olivat työporukkaa tms ja Tiina on naisten silmätikku? Sattumalta samassa porukassa baarissa? Jotain selvennystä tähän kaipaisi.

Mistä helvetistä minä tiedän heidän taustansa ja koulutuksensa? Yksi oli puolituttu, joka on tosiaan toimistohommissa. Ne pari muuta tiedän naamalta, mutta en edes nimeä tiedä. Näin nyt vain tapahtui. Yllätyin itsekin, miten ilkeitä ihmiset voi olla. t:Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat