Saako kerrostalohuoneistoon tuoda kaasulämmittimen?
Kommentit (29)
Kaasu tuo kosteutta ja lisää kylmyyttä entisestään. Jos lisälämmitystä tarvitset, eikä valitus auta, niin ota kuitenkin sähkölämmitin.
Vierailija kirjoitti:
Kaasu tuo kosteutta ja lisää kylmyyttä entisestään. Jos lisälämmitystä tarvitset, eikä valitus auta, niin ota kuitenkin sähkölämmitin.
Eihän se auta lukituilla termostaateilla koska lisälämpö pudottaa patterit nollille.
Vierailija kirjoitti:
Onko sähkön tuotantotavalla vaikutusta saatavan lämmön kosteusprosenttiin?
N 26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sähkön tuotantotavalla vaikutusta saatavan lämmön kosteusprosenttiin?
Vesivoimaa voi käyttää vaan ulkotiloissa.
Voi tuoda, mutta sen käyttäminen on kiellettyä.
Mulla rivitalossa päinvastainen ongelma. Hankala saada sopivan viileäksi.
Kassulämmitin tuottaa häkää tiiviissä sisätiloissa. Tarvittava ikkunan avaaminen vie hyödyn lämmittämisestä. Ellet halua siis kuolla häkämyrkytykseen.
Saa sen tuoda, mutta ei sitä saa käyttää.
Lämmintä päälle niin etköhän tarkene.
Hölmöä hankkia lisälämmittimiä, koska termarit rajoittavat sitten varsinaisten lämmittimien toimintaa.
Monessa kerrostalossa on ongelmana se että patterit on kylminä vaikka asunnossa on kylmä. Jossain kaukolämpötaloissa patterit lämpiää vasta jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Mulla rivitalossa päinvastainen ongelma. Hankala saada sopivan viileäksi.
Sellaista lämmitysjärjestelmään tai --laitetta ei ole olemassakaan, jota ei saa pienemmälle.
Mitä jos yrittäisit!
Espanjassahan nää on aika yleisiä. Siellä käytetään aia paljon kaasua keittiössä ja lämmitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää?
Laki.
Sitä kaasupulloa ei saa säilyttää kerrostalon asuintiloissa eikä verkkokellarissa.
Kuinka sitä kaasulämmitintä voisi käyttää jos se pullo ei saa olla siellä asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Monessa kerrostalossa on ongelmana se että patterit on kylminä vaikka asunnossa on kylmä. Jossain kaukolämpötaloissa patterit lämpiää vasta jouluna.
Meillä ovat normaalisti alkaneet lämmetä lokakuun alusta, mutta nyt ei. Kylmä on. Kosteus on se hankalin.
Kun on kylmää, niin on kosteaa sisällä. Mulla on sähkölämmitin, mutta ei viitsi pitkiä aikoja pitää päällä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kassulämmitin tuottaa häkää tiiviissä sisätiloissa. Tarvittava ikkunan avaaminen vie hyödyn lämmittämisestä. Ellet halua siis kuolla häkämyrkytykseen.
Haluan kuolla.
Itse huijaan lukittuja termostaatteja pienellä nihkeäksi kostutetulla minipyyhkeellä joka kiedottu termostaatin ympärille. Pyyhkeestä haihtuva pieni kosteus viilentää termostaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ovat normaalisti alkaneet lämmetä lokakuun alusta, mutta nyt ei. Kylmä on. Kosteus on se hankalin.
Kun on kylmää, niin on kosteaa sisällä. Mulla on sähkölämmitin, mutta ei viitsi pitkiä aikoja pitää päällä päivässä.
Miksi et viitsi pitää sähkölämmitintä päällä? Sähkölämmitys kuivattaa ilmaa hyvin, asun itse rivarissa ja ilmalämpöpumpun kun pistän päälle niin asunnossa on todella kuiva ilma. Ilmankosteus on alle 30 silloin jopa kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää?
Laki.
Sitä kaasupulloa ei saa säilyttää kerrostalon asuintiloissa eikä verkkokellarissa.
Kuinka sitä kaasulämmitintä voisi käyttää jos se pullo ei saa olla siellä asunnossa.
Minä en mistään naurettavista laeista piittaa. Ihmisten tekemiä ne vain on eikä mitään jumalansanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää?
Laki.
Kuinka sitä kaasulämmitintä voisi käyttää jos se pullo ei saa olla siellä asunnossa.Minä en mistään naurettavista laeista piittaa. Ihmisten tekemiä ne vain on eikä mitään jumalansanaa...
Niinpä, se jumalan sanakin on ihmisten tekemä. Että sillee. 😏😂
Kerrostalokylmyyteen ei ole täysin toimivaa konstia.