Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kerrostalohuoneistoon tuoda kaasulämmittimen?

Vierailija
07.10.2023 |

Täällä on varmaan kylmä taas ensi talvena.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalokylmyyteen ei ole täysin toimivaa konstia.

Vierailija
2/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasu tuo kosteutta ja lisää kylmyyttä entisestään. Jos lisälämmitystä tarvitset, eikä valitus auta, niin ota kuitenkin sähkölämmitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasu tuo kosteutta ja lisää kylmyyttä entisestään. Jos lisälämmitystä tarvitset, eikä valitus auta, niin ota kuitenkin sähkölämmitin.

Eihän se auta lukituilla termostaateilla koska lisälämpö pudottaa patterit nollille. 

Vierailija
4/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sähkön tuotantotavalla vaikutusta saatavan lämmön kosteusprosenttiin?

Vierailija
5/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sähkön tuotantotavalla vaikutusta saatavan lämmön kosteusprosenttiin?

Vesivoimaa voi käyttää vaan ulkotiloissa.

Vierailija
6/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuoda, mutta sen käyttäminen on kiellettyä.

Vierailija
7/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rivitalossa päinvastainen ongelma. Hankala saada sopivan viileäksi.

Vierailija
8/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassulämmitin tuottaa häkää tiiviissä sisätiloissa. Tarvittava ikkunan avaaminen vie hyödyn lämmittämisestä. Ellet halua siis kuolla häkämyrkytykseen.

Vierailija
9/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sen tuoda, mutta ei sitä saa käyttää.

Lämmintä päälle niin etköhän tarkene.

Hölmöä hankkia lisälämmittimiä, koska termarit rajoittavat sitten varsinaisten lämmittimien toimintaa.

Vierailija
10/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kerrostalossa on ongelmana se että patterit on kylminä vaikka asunnossa on kylmä. Jossain kaukolämpötaloissa patterit lämpiää vasta jouluna.

Vierailija
11/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kieltää?

Vierailija
12/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rivitalossa päinvastainen ongelma. Hankala saada sopivan viileäksi.

Sellaista lämmitysjärjestelmään tai --laitetta ei ole olemassakaan, jota ei saa pienemmälle.

Mitä jos yrittäisit!

Vierailija
13/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassahan nää on aika yleisiä.  Siellä käytetään aia paljon kaasua keittiössä ja lämmitykseen.

Vierailija
14/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kieltää?

Laki.

Sitä kaasupulloa ei saa säilyttää kerrostalon asuintiloissa eikä verkkokellarissa.

Kuinka sitä kaasulämmitintä voisi käyttää jos se pullo ei saa olla siellä asunnossa.

Vierailija
15/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa kerrostalossa on ongelmana se että patterit on kylminä vaikka asunnossa on kylmä. Jossain kaukolämpötaloissa patterit lämpiää vasta jouluna.

Meillä ovat normaalisti alkaneet lämmetä lokakuun alusta, mutta nyt ei. Kylmä on. Kosteus on se hankalin.

Kun on kylmää, niin on kosteaa sisällä. Mulla on sähkölämmitin, mutta ei viitsi pitkiä aikoja pitää päällä päivässä.

Vierailija
16/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassulämmitin tuottaa häkää tiiviissä sisätiloissa. Tarvittava ikkunan avaaminen vie hyödyn lämmittämisestä. Ellet halua siis kuolla häkämyrkytykseen.

Haluan kuolla.

Vierailija
17/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huijaan lukittuja termostaatteja pienellä nihkeäksi kostutetulla minipyyhkeellä joka kiedottu termostaatin ympärille. Pyyhkeestä haihtuva pieni kosteus viilentää termostaattia.

Vierailija
18/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ovat normaalisti alkaneet lämmetä lokakuun alusta, mutta nyt ei. Kylmä on. Kosteus on se hankalin.

Kun on kylmää, niin on kosteaa sisällä. Mulla on sähkölämmitin, mutta ei viitsi pitkiä aikoja pitää päällä päivässä.

Miksi et viitsi pitää sähkölämmitintä päällä? Sähkölämmitys kuivattaa ilmaa hyvin, asun itse rivarissa ja ilmalämpöpumpun kun pistän päälle niin asunnossa on todella kuiva ilma. Ilmankosteus on alle 30 silloin jopa kylppärissä.

Vierailija
19/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kieltää?

Laki.

Sitä kaasupulloa ei saa säilyttää kerrostalon asuintiloissa eikä verkkokellarissa.

Kuinka sitä kaasulämmitintä voisi käyttää jos se pullo ei saa olla siellä asunnossa.

Minä en mistään naurettavista laeista piittaa. Ihmisten tekemiä ne vain on eikä mitään jumalansanaa...

Vierailija
20/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kieltää?

Laki.

Minä en mistään naurettavista laeista piittaa. Ihmisten tekemiä ne vain on eikä mitään jumalansanaa...

Niinpä, se jumalan sanakin on ihmisten tekemä. Että sillee. 😏😂