Sivut

Kommentit (138)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5

Ei kukaan Tiina hengaile tommosessa porukassa eikä +30 v ihmiset käyttäydy kuin varhaisteinit.

Ai ei vai? No tasta on kylla erillaisia nakemyksia. Varsinkin kun olin aikanaan ravintolassa toissa ennen opiskeluja. Eipa tule toista asiakasryhmaa akkisaltaan mieleen joka ei olisi pahempi kuin 30-40 vuotiaat naisporukat. Siis jos lasketaan juuri 18-20 vuotiaat pois. Kaytos voi olla kaikinpuolin niin ala-arvoista - i.e. toisia asiakkaita kohtaan/kommentoiden, mutta eritoten ravintolan tyotekijoita koskien, etta sita ihmettelee, etta mista huonot kaytostavat voivat juontaa juurensa. Saman ikakategorian mies porukat, ei lahellekaan samanasteista huonokaytoksisyytta… mita nyt joku juopuu enemman kuin muut, mutta se on pienta se.

Ei voi pitää paikkaansa, kun minä en tuollaista käytöstä tunnista. Nih!

Vierailija

M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä mä tiedän, oliko tämä "Tiina" mukava. Ei ehtinyt edes montaa sanaa vaihtaa. Sellainen ihan ok:n näköinen nainen oli, mutta ei mua kiinnosta alkaa mihinkään soppaan. Jos heti eka keskustelulla ympärillä pyörii jotain kiusaajia, niin ei kiitos. Olen sitten ennemmin se munaton, kun alan erottamaan naista kavereistaan, olkoonkin he kuinka paskoja hyvänsä.

t:Ap

Minä olen muutaman kerran tollaseen soppaan lusikkani heittänyt ja voin sanoa ettei se kannata.

Sinä neitsyt-poju puhut nyt jostakin lastentarhan jutuista ilmeisesti, vai mikä tuo "soppa" on? Aikuiset eivät raahaa seurustelusuhteisiinsa mukaan kavereitaan, ei tuossa ole yhtään mitään soppaa.

Muka yli 30v, jonnen henkinen taso kuulostaa enemmän 13 vuotiaalta.

Ja tuo paras, ettei tuollaisen "kokemuksen" jälkeen uskaltaisi uudestaan puhua pitkään aikaan kenellekään naiselle? Mitä pahaa tuossa sinulle muka tehtiin? Nyt kotiin mamman luokse kasvamaan vielä, et ole aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No et ollut kovin kiinnostunut. Kun on oikeasti kiinnostunut, ei tuollainen haittaa. Sille korkeintaan naureskellaan tai tuohdutaan.

No eihän tää ap kerennyt edes tutustua, niin miten voisikaan olla kiinnostunut sen enemmälti. Vai onko kaikki miehet sinun mielestä vaan ulkonäön perään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5

Ei kukaan Tiina hengaile tommosessa porukassa eikä +30 v ihmiset käyttäydy kuin varhaisteinit.

Ai ei vai? No tasta on kylla erillaisia nakemyksia. Varsinkin kun olin aikanaan ravintolassa toissa ennen opiskeluja. Eipa tule toista asiakasryhmaa akkisaltaan mieleen joka ei olisi pahempi kuin 30-40 vuotiaat naisporukat. Siis jos lasketaan juuri 18-20 vuotiaat pois. Kaytos voi olla kaikinpuolin niin ala-arvoista - i.e. toisia asiakkaita kohtaan/kommentoiden, mutta eritoten ravintolan tyotekijoita koskien, etta sita ihmettelee, etta mista huonot kaytostavat voivat juontaa juurensa. Saman ikakategorian mies porukat, ei lahellekaan samanasteista huonokaytoksisyytta… mita nyt joku juopuu enemman kuin muut, mutta se on pienta se.

Tuossa iässä alkaa parisuhdemurheet ja työ- lapsistressit painamaan ja se puretaan siihen herkempään yksilöön ihan samalla tavalla kuin koulumaailmassa. Täällä kommentoivat eivät ilmeisesti ole koskaan tavanneet naispuoleista kiusaajaa koulussa, tai työelämässä? Kyllä niitä on ja paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?

Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.

AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.

No syyllinen siihen, että alunperin itse puhui tuosta naisesta rumasti hänkin.

Ja jos luet, mitä kirjoitin, niin pidin tuon naisporukan käytöstä aika karmeana. Epäuskottavan sellaisena. En ole koskaan kuullut aikuisten naisten puhuvan noin.

Öööö, millähän tavoin?

No minusta on aika esineellistävää puhua ensin väheksyvästi toisen ulkonäöstä, ja sitten selittää, miten yrittää iskeä ’tavista’. Kyllä minusta tuo kuulostaa siltä, ettei ihmisellä ole mitään kunnioitusta toista kohtaan. Eikö sitä ensin olisi voinut jutella porukassa ihan kavereina, ja yrittää sitten lähentyä vasta jos oikeasti ihastuu, ja on joku muu syy yrittää, kuin että toinen on niin arkinen, että on varmaan helppo.

Mikä on sinusta väheksyvästi puhumista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mistä mä tiedän, oliko tämä "Tiina" mukava. Ei ehtinyt edes montaa sanaa vaihtaa. Sellainen ihan ok:n näköinen nainen oli, mutta ei mua kiinnosta alkaa mihinkään soppaan. Jos heti eka keskustelulla ympärillä pyörii jotain kiusaajia, niin ei kiitos. Olen sitten ennemmin se munaton, kun alan erottamaan naista kavereistaan, olkoonkin he kuinka paskoja hyvänsä.

Niin. Naisethan haluavat viettää elämänsä keskenään. Kyllä tuollaiset "ystävät" aina voiton vievät mahdollisista rakastetuista.

Hienoa, että annat puolitutun kiusaajapersoonan määritellä, kehen voit tutustua ja kehen et.

Totta. Olet epätoivoinen. Toivottavasti "Tiina" a) pääsee eroon typerästä kanalaumasta b) löytää arvoisensa, hyvällä arvostelukyvyllä & itsetunnolla varustetun miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vmp. Tarina on soopaa.

Ja jos se olisi totta, niin vähästäpä "mies" säikähti, "naisella on ilkeä ystävä, karkuun äkkiä".  Kasva aikuiseksi, ei puolison kaikista ystävistä/tutuista tarvitse pitää tai olla niiden kanssa tekemisissä.

Vaan samaa nais-viha-jaskaahan tämä oli taas, varmaan osa miljonassadasviides. Deittaile vaan miestä joita enemmän arvostat, ihan kaikki voittavat, etenkin naiset.

Jaa, taas sinä joka tyrkytät aina parisuhdehankaluuksia kokeneille miehille homosuhdetta. Oletko jotenkin epävarma omasta seksuaalisuudestasi, kun pitää homotella? Tule vain rohkeasti pois kaapista ja ole lesbo, mikä oletkin. Miesvihasikin voi helpottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten se feikki komppaa itseään. Naisilla nimenomaan ei ole nokkimisjärjestystä samoin kun miehillä.

Eikö muka ole? Kaikissa ihmisten muodostamissa ryhmissä on nokkimisjärjestys. Yhteiskunnassakin on nokkimisjärjestys; toiset saa parempaa palkkaa kuin toiset ja työpaikoilla on pomoja ja alaisia. On myös epävirallisia kaveriporukan sisäisiä nokkimisjärjestyksiä. Minä en tykkää nokkimisjärjestyksistä ollenkaan, joten olen katsonut parhaaksi erakoitua välillä.

M43

Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman kerran tollaseen soppaan lusikkani heittänyt ja voin sanoa ettei se kannata.

Sinä neitsyt-poju puhut nyt jostakin lastentarhan jutuista ilmeisesti, vai mikä tuo "soppa" on? Aikuiset eivät raahaa seurustelusuhteisiinsa mukaan kavereitaan, ei tuossa ole yhtään mitään soppaa.

Ja tuo paras, ettei tuollaisen "kokemuksen" jälkeen uskaltaisi uudestaan puhua pitkään aikaan kenellekään naiselle? Mitä pahaa tuossa sinulle muka tehtiin? Nyt kotiin mamman luokse kasvamaan vielä, et ole aikuinen.

Mikä sai haukkumaan ja menemään henkilökohtaisuuksiin? Sitten vielä kehtaat puhua aikuisten käytöksestä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella tämmöistä käytöstä. Kova tarve palstamiehillä taas yrittää viljellä tätä nainen on naiselle susi-soopaa. Ylempänä joku jo kommentoi, että saman porukan naiset kyllä pitäisivät yhtä, eikä noin että yhtä avoimesti haukutaan tämän kuullen jne.

Millä planeetalla sä elät? :D Olen nainen ja olen huomannut, että tätä käytöstä tulee vastaan naisten keskuudessa harva se päivä. Taidat olla itse tuollainen, niin pidät sitä normaalina käytöksenä, etkä huomaa.

No minä en huomaa ikinä. Enkä missään tapauksessa olisi tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä jos huomaisin.

Ehkä jossain oikeasti löytyy noin sivistymättömiä aikuisia, mutta en oikein ymmärrä mistä.

Toivottavasti et työskentele koulussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisethan haluavat viettää elämänsä keskenään. Kyllä tuollaiset "ystävät" aina voiton vievät mahdollisista rakastetuista.

Hienoa, että annat puolitutun kiusaajapersoonan määritellä, kehen voit tutustua ja kehen et.

Totta. Olet epätoivoinen. Toivottavasti "Tiina" a) pääsee eroon typerästä kanalaumasta b) löytää arvoisensa, hyvällä arvostelukyvyllä & itsetunnolla varustetun miehen.

Hmmm. Mielestäni AP oli kaikkea muuta kuin epätoivoinen, kun ei fiksusti lähtenyt vaikeuttamaan elämäänsä randomnaisen kanssa, jolla selkeästi oli jotain ongelmia itsetunnon kanssa, kun viihtyy kiusaajaporukassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Tavismies" keksii sepalus pullottaen pahat naiset -provoja. 54-vuotiaana naisena en ikinä ole tuollaiseen käytökseen törmännyt.

Eihän ne kiusaajat sitä kiusaamista koskaan näekään. Leikkihän ne vain laskee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
0/5

Kyllä muuten käyttäytyy. Ää-liöt ei aikuistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5

Tuossa iässä alkaa parisuhdemurheet ja työ- lapsistressit painamaan ja se puretaan siihen herkempään yksilöön ihan samalla tavalla kuin koulumaailmassa. Täällä kommentoivat eivät ilmeisesti ole koskaan tavanneet naispuoleista kiusaajaa koulussa, tai työelämässä? Kyllä niitä on ja paljon.

....Niin ja samalla ihmetellään miksi pariutuminen ja elämänkummapnin  löytäminen ("saaminen")  on nykyään niin vaikeaa ja sinkkujen määrä on kasvanut vuosi vuodelta. niin  olsikohan asian kanssa tekemitä, jotain sen kanssa, että osa lähtee ilm. oletuksesta, että kumppanin on miellytettväsä paitsi itseä, niin kumppanin on samalla kertaa "sytytettävä" myös kavereissa samalla kertaa erityisen myönteisiä tuntemuksia ja oletuksia.

Mutta ei kuitenkaan niin myönteisiä, että syntyisi erimielisyyttä siitä kuka on se onnekas (tai onneton), joka pääsee parisuhteeseen.

Aikonaan parisuhdekumppanin pit miellyttää erityisesti sukua ja perhettä nykyään siis yhä useammin kavereitten ja ystävien mielipiteellä on luultavsti isomp painoarvo kuin mitä ainakaan itse olen rohjennut tarkemmin ajattelemaan.(..)   

Vierailija

M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä sai haukkumaan ja menemään henkilökohtaisuuksiin? Sitten vielä kehtaat puhua aikuisten käytöksestä :D

Palstanainen saa tehtyä täydellisen mielenterveysdiagnoosin yhdestä miehen kirjoittamasta lauseesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ollut kovin kiinnostunut. Kun on oikeasti kiinnostunut, ei tuollainen haittaa. Sille korkeintaan naureskellaan tai tuohdutaan.

No eihän tää ap kerennyt edes tutustua, niin miten voisikaan olla kiinnostunut sen enemmälti. Vai onko kaikki miehet sinun mielestä vaan ulkonäön perään?

No ei ollut niin kiinnostunut, että olisi halunnut tutustua paremmin.

Ulkonäköä on muutakin kuin kauneus tai komeus, mutta jonkunhan siinä pitää herättää mielenkiinto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Tavismies" keksii sepalus pullottaen pahat naiset -provoja. 54-vuotiaana naisena en ikinä ole tuollaiseen käytökseen törmännyt.

Et sitten omasta käytöksestä huomaa vastaavaa? Kannattas vilkasta peiliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisvihaprovo tyhmimmästä päästä. Reppanamiehillä on outo tarve kehittää tätä myyttiä naisten epäsolidaarisuudesta.

Naisten solidaarisuus on se myytti...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat