Sivut

Kommentit (138)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli syynä lopahtamiseen:

Se aamukuva, jonka sairas (mustasukkainen) ystäväsi lähetti, vai et ollutkaan enää kiinnostunut , ystäväsi mielipiteen vuoksi?

Miten joillain on puolituttujen puhelinnumerot?

Olisiko messenger vaihtoehto? Olisiko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
0/5

Ei kukaan Tiina hengaile tommosessa porukassa eikä +30 v ihmiset käyttäydy kuin varhaisteinit.

Nainen on naiselle susi...Mulla on vähän samankaltainen, mutta vielä uskomattomampi tarina...Kerran se porukan ehkä monen mielestä kuumin olisi halunnut kolmanneksi pyöräksi sänkyyn, ilmeisesti koska ei kestänyt jäädä kakkoseksi hiljaiselle ja vähemmän näyttävälle kaverilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli syynä lopahtamiseen:

Se aamukuva, jonka sairas (mustasukkainen) ystäväsi lähetti, vai et ollutkaan enää kiinnostunut , ystäväsi mielipiteen vuoksi?

Miten joillain on puolituttujen puhelinnumerot?

Sitä varmaan pitäisi kysyä tuolta naiselta. Toisaalta mullakin on ihan pilvin pimein yhteystietoja kerääntynyt vuosien varrella, Google taitaa niitä kerätä automaattisesti.

Vierailija

Kyllähän se on varma, että jos naisen ystävät haluaa, että naisen seurustelusta ei tule mitään, niin ne tekee sen kaikilla mahdollisilla keinoilla. Ap väisti luodin. Kiitä onneasi, ettet sotkeutunut tuohon yhtään enempää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?

Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.

AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.

No syyllinen siihen, että alunperin itse puhui tuosta naisesta rumasti hänkin.

Ja jos luet, mitä kirjoitin, niin pidin tuon naisporukan käytöstä aika karmeana. Epäuskottavan sellaisena. En ole koskaan kuullut aikuisten naisten puhuvan noin.

Vierailija

Tuosta mustasukkaisuudesta vielä, se ei automaattisesti tarkoita, että kyseinen kiusaaja haluaisi välttämättä mitään muuta kuin saada paistatella sinun huomiossasi ja nauttia siitä. Eli sekin on mahdollista, että hän ei ole itse kiinnostunut sen suuremmin, mutta ärsyyntyi siitä kun sinun kiinnostuksesi ei kohdistunutkaan häneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ollut provo, eikä keksitty tarina. Vaan miten helvetissä lähestyt tuollaista naista, jos "parhaat kaverit" on tuollaisia kiusaajia? Jos jotain juttua tulisikin, niin luuletko, että nämä kaverit luovuttaisivat kiusaamisen?

No jätät ne harakat omaan arvoonsa, jos tyyppi oikeasti kiinnostaa! Mitä merkitystä sinulle on jonkun ihmisen kavereiden tirskumisella sun muulla, jos hän on sinun mielestäsi tavoittelemisen arvoinen? Joko tämä oli vähän kummallinen provo tai olet itse todella epävarma ihminen. Ehkä.

Vierailija

Entä jos neljäs nainen ei yleensä olekaan tuossa porukassa, ainakaan sen pahimman kiusaajan seurassa? Jos hän olikin mukana vain satunnaisesta syystä?

Vierailija

Tulee väkisin mieleeni, että vaikkei yksikään parisuhteeni ole kariutunut ja päättynyt kenenkään ulkopuolisen (toisen naisen tai miehen) antamasta kimmokkeesta, niin on ollut hieman hämmentävää, että pariuhteessa ollessani olen usein kohdannut itseäni kohtaan enepi kiinnostusta ja lähestymisyrityksiä kuin silloin kun olen ollut snkku.

Ikäänkuin kumppanini olemassa olo olisi saanut minutkin säteielmään paremmin. Vai ajatteleeko osa, että kun tiettävästi ainakni yksi nainen on "jo" ruvennut kumppanikseni, niin hän on opettanut ja koulinut minut sisäsiistiksi ja tavoille (; siis ikäänkuin olisin koira).

Tai niinkuin osa tarvitsisi ensin nähdä miten tai kuinka toimin kumppanini kanssa ja kuvittelee itsensä sitten kumppanini paikalle ja huomaa, että "haa" tuossa asemassa olisi varmasti hyvä olla, joten yritämpä pääsät siihen. 

Tiedä sitten mistä tämä edellä kerrottu kertoo.   

Vielä jatka yleisemmin, että äsrsyttää tälläkin palstalla säännöllisen epäsäännöllsiesti toistuva asetelma, jossa annetaan ymärtää, että miehen arvo nousee, mitä enemmän hänellä on kokemusta naisten kanssa (suhteessa tai suhteissa) olemisesta.

Kun taas taas osa katsoo vastaavasti, että  naisen  arvo laskee, jos hänellä on kokemusta useammasta suhteesta, eri miesten kanssa. Kummallista.             

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä löit hanskat tiskiin koska mukavan naisen kaveri on kiusaaja?

Todennäköisesti tuo "kaveri" tulisi myös myrkyttämään parisuhdetta.

"Turhat tuttavat luotas ois / hävinneet pian pois."

Vierailija

En ihan oikeasti käsitä miehiä, jos tämä avaus olisi tosi. 

Sitä sitten antaa joidenkin randomien ääliöiden pilata omia juttujaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?

Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.

AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.

Ja jos luet, mitä kirjoitin, niin pidin tuon naisporukan käytöstä aika karmeana. Epäuskottavan sellaisena. En ole koskaan kuullut aikuisten naisten puhuvan noin.

Minä valitettavasti olen kuullut.

Vierailija

Miten munaton voi ihminen olla. Jos joku puhuisi noin rumasti jostain niin sen sijaan, että liittyisin haukkujien leiriin, olisin vielä entistä ystävällisempi tilanteessa uhrille ja tosiaan yrittäisin saada hänet jonnekin rauhallisempaan paikkaan jatkamaan juttelua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Puhui rumasti?!?  AP sanoi naista tavalliseksi naiseksi. Ei kai sitä nyt perk*le mitään sädekehää naisen ympärillä näy. Täällähän on usutettu TAVISmiehiä menemään rohkeasti jututtamaan tavallisiakin naisia, kun niistä voikin paljastua joku kultakimpale. Ymmärsin niin, että AP näki tuntemattoman tavallisen naisen puolitutussa naisporukassa ja kiinnostui siitä vähän. Vaan ympäristön paine pakotti AP:n luovuttamaan homman heti alkuunsa, mikä todennäköisesti oli viisas teko. Missään vaiheessa AP ei sanonut mitään rumaa ko. "Tiinasta", mutta Tiinan kaverit senkin edestä.

Ja hei, jos SÄ et ole kuullut aikuisten naisten puhuvan tuolla tavalla, niin olet onnekas, mutta hyvin naivi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat