Oletko tyytyväisempi Bellan kuin Toukon valintaan?
Kommentit (20)
Hyvä, että nuori nainen valittiin!
En ole pitänyt Toukoa alun alkaenkaan minään älykkönä, vilpittömänä ja ahkerana kylläkin. Kuva muuttui melkoisesti epäonnisen pj-kauden ja sekoilujen myötä. Forsgren on tuore nimi ja varmasti yhtä lailla ahkera sekä motivoitunut.
Voi Touko parkaa, sääliksi käy.
Olisi vaan kannattanut pysyä vaöitsemallaan tiellä valitsemansa vaimon kera.
Noinhan siinä käy kun alkaa suuruudenhulluuttaan kikkailemaan.
Touko vaikuttaa totaali reppanalta. Onneksi Haavisto sai vielä kursittua puolueen kasaan ja nostettua kannatusta Toukon sekoilujen jälkeen.
Kumpikin vaikuttaa yhtä ärsyttävältä. En äänestä vihreitä, joten eipä kuulu minulle.
Soininvaara oli ainakin pettynyt, kun Toukoa ei valittu.
Keskisuomalaisena voin sanoa, että Bellan näkyvyys oli suurta. Havaintoni mukaan Bellaa näkyvämmin mainostivat ainoastaan Teuvo Hakkarainen (ps) ja Joonas Könttä (kesk). Kaikki kolme menivät läpi.
Vihreissä vaikuttaa tapahtuneen feministinen puhdistus, joka siirtää puoluetta markkinaliberaalista kokoomuksen puisto-osastosta autoritaarisen vasemmiston suuntaan.
Olisin suonut Toukolle jatkokauden. Tarpeeksi ollut jo vastoinkäymisiä viime aikoina. Rohkeasti kertoi uupumuksestaan ja teki työnsä tunnollisesti, se taisi lopulta tuhota hänet.
Jyväskylässä on paljon humanistityttöjä, siellä on yliopistolla iso humanistinen tiedekunta. Joten vihreiden naisten menestys sillä suunnalla ei yllätä.
Bella vaikuttaa hymyileväiseltä, toivottavasti ei hymy hyydy kovin äkkiä. Olen oikeasti ja aidosti pettynyt että Touko putosi. Minusta hän on suoraselkäinen ihminen.
Bella on tuttu vuosien takaa. Oli jo yläasteikäisenä aktiivinen, tarmokas ja osasi perustella mielipiteensä. Tällä haavaa uskon, että kansanedustajan pesti on kuin tehty hänelle.
En ole koskaan nähnyt Bellaa televisiossa, niin en voi kommentoida. Tänään menetän Bella-neitsyyteni A-studiota katsellen, mutta niin lyhyt aika ei välttämättä riitä vielä mielipiteen syntymiseen.
Touko suoritti itse abtimarkkinointikampanjan jättämällä vaimonsa tylysti ja julkisesti. Vihjailemalla työpaikkalolitasta veti koko vihreän liikkeen naiset mukaan spekulaatioihin. Moni feministi suuttui. Ja spanking gorillatempauskaan ei edesauttanut valintaa. Uskottavuus meni. Ja saikku bilekesän jälkeen.
Ei, en halua tällaista edustajaa itselleni.
Bella tulee myös täyttämään Jani Toivosen jättämän aukon vihreitten eduskuntaryhmässä ja tulee luultavasti ajelemaan vähemmän taksilla.
Toukolle tekee hyvää olla ilman valtakunnan politiikkaa ja vihreille hyvää olla eduskunnassa ilman Toukoa, win-win.
Mihin tästä ketjusta ovat kadonneet Emma K:n kommentit? Kummaa sensurointia, jos ei mielipide miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Touko suoritti itse abtimarkkinointikampanjan jättämällä vaimonsa tylysti ja julkisesti.
Vaimohan se jätti eikä toisin päin.
Vihjailemalla työpaikkalolitasta veti koko vihreän liikkeen naiset mukaan spekulaatioihin.
Minä en muista että Aalto olisi puhunut mistään lolitasta. Sitä paitsi kummallista olisi pitää kaikkia vihreiden naisia lolitoina.
spanking gorillatempauskaan
Nyt menee vielä krytptisemmäksi.
Keski-Suomi