Menin jututtamaan tavisnaista ja kuinka kävi...
Olen tämmöinen +35v tavismies ja olen ollut muutaman vuoden yksin. Kävin viikonloppuna yöelämässä ja näin siellä yhden 4 hengen +30v naisporukan, josta tunsin yhden vähän paremmin ja pari muuta ulkonäöltä. Neljättä naista en tuntenut, mutta hän oli sellainen tavallinen nainen, joka ei erottunut liikaa joukosta. Ihan mun silmään ok näköinen kuitenkin.
Kävin sitten rohkeasti jutulle. Kun olin hetken jututtanut näitä naisia ja kohdistanut huomion tähän neljänteen naiseen, niin huomasin muiden tirskuvan selvästi. Hetken päästä tämä parhaiten tuntevani nainen kuiskasi korvaani, että "Oletko tosiaan noin epätoivoinen, että TUOTA yrität?" Olin vähän ihmeissäni, että mitäs nyt, kun selkeästi samaa kaveripiiriä kuitenkin olivat. Palasin myöhemmin näiden naisten juttuun ja taas alkoi puheet, että tuo "Tiina" (nimi keksitty) on niin ruma, ettei se ikinä ketään miestä saa. Ja nämä puheet olivat niin äänekkäitä, että tämä Tiinakin varmaan kuuli ne.
Tympäännyin ja lähdin pois. Sain vielä yöllä tältä tuttavanaiselta "Tiinasta" kuvan, missä hän ei todellakaan ollut edustavimmillaan. (Sellainen aamuherätyskuva). "Saat unelmoida ja katsella tuota kuvaa" Luki saatteessa.
Siinäpä oli taas sellainen kokemus, että vei mielenkiinnon lähestyä ketään vähään aikaan.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?
Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.
AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.
Symppaan Tiinaa. Itsekin samassa tilanteessa olleena pistin kaverit kiertoon ja jätin suosiolla deittailukuviot.
Vierailija kirjoitti:
Symppaan Tiinaa. Itsekin samassa tilanteessa olleena pistin kaverit kiertoon ja jätin suosiolla deittailukuviot.
Tavikselle syrjäytyminen onkin se järkevin vaihtoehto.
+ kuuluu laittaa numeron jälkeen. 30+ ja 35+. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä löit hanskat tiskiin koska mukavan naisen kaveri on kiusaaja?
Todennäköisesti tuo "kaveri" tulisi myös myrkyttämään parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli syynä lopahtamiseen:
Se aamukuva, jonka sairas (mustasukkainen) ystäväsi lähetti, vai et ollutkaan enää kiinnostunut , ystäväsi mielipiteen vuoksi?
Miten joillain on puolituttujen puhelinnumerot?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä deittailukuvioista luovuit? - Vai onko yleistäkin, että vaikka itselle haluaa ja toivoo saavansa kumppanin, niin kumppanin on miellytettävä myös kavereita. - ja jos ei ole enää kavereita, niin mitä sitä enää yrittää löytää itselleen uusia kavereita tai sitä yhtä erityistä.
puhuitko lämpötilasta? kirjoitti:
+ kuuluu laittaa numeron jälkeen. 30+ ja 35+. Ei mulla muuta.
Oisit voinu tuonkin avautumisen jättä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se aamukuva, jonka sairas (mustasukkainen) ystäväsi lähetti, vai et ollutkaan enää kiinnostunut , ystäväsi mielipiteen vuoksi?
Olisiko messenger vaihtoehto? Olisiko?
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei kukaan Tiina hengaile tommosessa porukassa eikä +30 v ihmiset käyttäydy kuin varhaisteinit.
Nainen on naiselle susi...Mulla on vähän samankaltainen, mutta vielä uskomattomampi tarina...Kerran se porukan ehkä monen mielestä kuumin olisi halunnut kolmanneksi pyöräksi sänkyyn, ilmeisesti koska ei kestänyt jäädä kakkoseksi hiljaiselle ja vähemmän näyttävälle kaverilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varmaan pitäisi kysyä tuolta naiselta. Toisaalta mullakin on ihan pilvin pimein yhteystietoja kerääntynyt vuosien varrella, Google taitaa niitä kerätä automaattisesti.
Kyllähän se on varma, että jos naisen ystävät haluaa, että naisen seurustelusta ei tule mitään, niin ne tekee sen kaikilla mahdollisilla keinoilla. Ap väisti luodin. Kiitä onneasi, ettet sotkeutunut tuohon yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin aloittaja vaikutti jo alkuun tympeältä. Mitä järkeä on lähestyä naista, joka vaikuttaa täysin tavalliselta? Kai ensin pitää tutustua ihan ihmisinä, ja lähestyä vasta sitä, joka on oikeasti erityinen?
Ja sitten tuo, että syyttää yhtä siitä että muut ympärillä käyttäytyvät kuin 12-vuotiaat. Aikamoista råskaväkeä muuten nuo kaverit.
AP:n vikako tämä olikin? No tietysti, ap on mies ja sen takia kaikkeen syyllinen.
No syyllinen siihen, että alunperin itse puhui tuosta naisesta rumasti hänkin.
Ja jos luet, mitä kirjoitin, niin pidin tuon naisporukan käytöstä aika karmeana. Epäuskottavan sellaisena. En ole koskaan kuullut aikuisten naisten puhuvan noin.
Tuosta mustasukkaisuudesta vielä, se ei automaattisesti tarkoita, että kyseinen kiusaaja haluaisi välttämättä mitään muuta kuin saada paistatella sinun huomiossasi ja nauttia siitä. Eli sekin on mahdollista, että hän ei ole itse kiinnostunut sen suuremmin, mutta ärsyyntyi siitä kun sinun kiinnostuksesi ei kohdistunutkaan häneen.
Miten tällainen tilanne voi olla totta? Ehkä just jos kyseessä on 10 vuotiaita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut provo, eikä keksitty tarina. Vaan miten helvetissä lähestyt tuollaista naista, jos "parhaat kaverit" on tuollaisia kiusaajia? Jos jotain juttua tulisikin, niin luuletko, että nämä kaverit luovuttaisivat kiusaamisen?
No jätät ne harakat omaan arvoonsa, jos tyyppi oikeasti kiinnostaa! Mitä merkitystä sinulle on jonkun ihmisen kavereiden tirskumisella sun muulla, jos hän on sinun mielestäsi tavoittelemisen arvoinen? Joko tämä oli vähän kummallinen provo tai olet itse todella epävarma ihminen. Ehkä.
Entä jos neljäs nainen ei yleensä olekaan tuossa porukassa, ainakaan sen pahimman kiusaajan seurassa? Jos hän olikin mukana vain satunnaisesta syystä?
Tulee väkisin mieleeni, että vaikkei yksikään parisuhteeni ole kariutunut ja päättynyt kenenkään ulkopuolisen (toisen naisen tai miehen) antamasta kimmokkeesta, niin on ollut hieman hämmentävää, että pariuhteessa ollessani olen usein kohdannut itseäni kohtaan enepi kiinnostusta ja lähestymisyrityksiä kuin silloin kun olen ollut snkku.
Ikäänkuin kumppanini olemassa olo olisi saanut minutkin säteielmään paremmin. Vai ajatteleeko osa, että kun tiettävästi ainakni yksi nainen on "jo" ruvennut kumppanikseni, niin hän on opettanut ja koulinut minut sisäsiistiksi ja tavoille (; siis ikäänkuin olisin koira).
Tai niinkuin osa tarvitsisi ensin nähdä miten tai kuinka toimin kumppanini kanssa ja kuvittelee itsensä sitten kumppanini paikalle ja huomaa, että "haa" tuossa asemassa olisi varmasti hyvä olla, joten yritämpä pääsät siihen.
Tiedä sitten mistä tämä edellä kerrottu kertoo.
Vielä jatka yleisemmin, että äsrsyttää tälläkin palstalla säännöllisen epäsäännöllsiesti toistuva asetelma, jossa annetaan ymärtää, että miehen arvo nousee, mitä enemmän hänellä on kokemusta naisten kanssa (suhteessa tai suhteissa) olemisesta.
Kun taas taas osa katsoo vastaavasti, että naisen arvo laskee, jos hänellä on kokemusta useammasta suhteesta, eri miesten kanssa. Kummallista.
Todennäköisesti tämä yksi nainen on porukassa se "johtaja" ja nämä muut lampaat vaan seuraa sitä. Johtaja ei tykkää siitä, että alamaisensa on häntä kiinnostavampaa seuraa.