Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsottiinko teillä euroviisuja?

21.05.2006 |

En ymmärrä. Totta kai itse viisuja ja Lordia katselin, mutta tuo mies... Se jo tulosti netistä ja silitti itselleen Lordin kuvankin t-paitaan ja on netistä lukenut kaiken Lordiin liittyvän. On ihan täpinöissään Suomen voitosta!

Saiskohan sen parin vuoden päästä kansalaisuutta anomaan! ;)

Miten teillä muilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet oli bileet yöllä kun alettiin äänestämään. Hyvä Suomi!

Vierailija
2/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrys kuitenkin alkaa herätä, hehee! Tylsään viisuperinteeseen vähän uusia tuulia, ihan tervetullutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös poikamme 1v 2 kk on ihan fani. Katsoisi videon varmaan kymmenen kertaa putkeen. Ja nauraa jos vanhemmat yrittävät hänelle hard rock halleluujaa imitoida!

Mä en siis usko, että Lordi mitään ylempiä/alempia voimia edustaa ja että yksivuotias siitä traumoja saisi. Ei näytä meidän poika ainakaan mörköjä pelkäävän.

Vierailija
4/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla ukko loukkaantu kun yölla sille soitin töihin ja hehkutin suomen voittoa.. olisi se muru niin kipesti toivonu turkin voittavan mutta tosi asiahan on ett aturkilla oli tana vuonna surkea biisi ja surkea esittaja..jonka mun turskani aamupala pöydaas sitten myönsi kylla itekin. ja soittipa toi puoli sukua lapi ja sanoi etta suomi voitti viisut ennatys pojoilla.. :DD

Vierailija
5/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kerrankin loistava olo kun tiian auttaneeni suomen viisu voittoon.. aanestin sita kolmesti eilen..piti paasta toi viela sanomana. anteeksi jos kuulostaa kerskailulta..

Vierailija
6/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoi vain Lordin esityksen ja loput siitä eteenpäin, tosin kyllä kuuli muutkin viisut sivukorvalla.

Molemmat tykättiin Lordin biisistä ja hihkuttiin kun voitto tuli :D

Vierailija
7/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessa katsottiin. Mies tykkasi kovasti Lordin biisista. Samaa mielta oli hanen veljensakin. Albanialta ei sitten herunut pistettakaan Suomelle, mutta se oli jo ennalta-arvattavissa. :)

Vierailija
8/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eilen illalla häissä, joten emme voineet viisuja katsoa suorana, mutta tietolähde soitteli Kreikasta (!! = mieheni veli) säännöllisin väliajoin tietoja. Ja kun tosiaan häissä olimme, mies oli kaatanut kuppia kerran jos toisenkin, varsinkin kun vähän jännitti häissä bestmanin osaansa - arvata siis saattoi, että kun on juonut, se lapsenmainen innostus on 100% + 1000%...

Oli sitten melko " ratkiriemukasta" yöllä ajaa kotiin (minä siis selvinpäin, mies änkyräkännissä ja tyttö nukkui takapenkillä) 150km matkan kun miehellä oli niin lyhyt muisti, että siinä matkan aikana karjaisi ainakin sata kertaa, että " Lordi has won!" " Can you believe it, Lordi has won!" =oDD Ja sitten vuorotellen kirkaistiin minulle ilohuutoja ja vuorotellen soiteltiin kaverit ja suku läpi keskellä yötä ulkomaita myöten... Mahdoin olla tylsää seuraa kun vain hammasta purren kuuntelin sitä älämölöä ja tuijotin öistä mustaa tietä. ;o)

(mutta innoissani olen toki minäkin...)

Vierailija
9/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla katsottiin, ja lasten uusi idoli on Lordi!!! Mies tykkasi kanssa.

Mukavaa oli aamulla marketissa kaydessa saada turkkilaisilta onnitteluja:) Naapurit olivat myös innoissaan uudesta kaanteesta Euroviisujen historiassa...

Vierailija
10/12 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä toitotettu ihan väsymiseen saakka. Mekin katsottiin viisut, ja mies ei tykästynyt, sanoi, että Lordin musiikki sopii suomalaiseen mentaliteettiin hyvin ;-D Mutta ollaan mekin iloittu suomen viisuvoitosta, ja nyt mieskin laulaa kohtalaisen hyvin kertosäettä .

HYVÄ LORDI !-emmi-

Vierailija
11/12 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun ranskalainen mies veikkasi Lordia voittajaksi jo paljon ennen kisaa (itse veikkasin, että ehkä kymmenen parhaan joukkoon...)

Vierailija
12/12 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista örvellystä ovat katsoneet.

Miksi? Tuskin ei tarvitse perustella, jos ei itse tätä oivalla aikuisena :(

Vaikkei tulisi traumoja, minkalainen maailmankuva lapsille rakennetaan näiden " idolien" myötä....

Mielipiteen oikeus kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi