Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (606)
Vihr. /Kepu/ RKP.? -Muu tuskin voi olla. Vihr. on pahin.
Oletko INTJ vai joku muu, mikä?
Ovatko lapsesi myös psykopaatteja, jos kyllä, niin saako se sinut yhtä ylpeäksi kuin oma psykopatiasi? Vai onko ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Oletko INTJ vai joku muu, mikä?
INTP
Vierailija kirjoitti:
Ovatko lapsesi myös psykopaatteja, jos kyllä, niin saako se sinut yhtä ylpeäksi kuin oma psykopatiasi? Vai onko ihan sama.
Mulla ei ole lapsia. En halua että perisivät tämän. Enkä usko että kykenisin tarjoamaan riittävää vastetta emotionaalisiin tarpeisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lapsia. En halua että perisivät tämän. Enkä usko että kykenisin tarjoamaan riittävää vastetta emotionaalisiin tarpeisiinsa.
Olet tiedostanut sen sitten riittävän ajoissa ja tehnyt päätöksen? Kuulostaa vastuulliselta. Minulla on se käsitys että psykopaatit eivät ajattelisi näin vastuullisesti. Tai siis, jotkut, niinkuin sinäkin ovat ylpeitä itsestään. Ja etkös sinäkin ollut sitä mieltä että ei ole haittaa yhteiskunnalle jos vaan päättää toimia oikein?
Olen kyllä kuullut sellaistakin että psykopaatti on ollut ylpeä jälkeläisistään ja kasvattaa niistä psykopaatteja. Tiedä sitten oliko totta.
Onko helppoa esittää normaalia? Luulen että on koska sanoit että läheisesi ei tiedä. Mutta miten helppo?
En tiedä oletko se Ullanlinnan mattosurmaaja, mutta hänenhän täytyi esittää miltei jatkuvasti toisista välittävää ja kiinnostunutta, varmasti empaattistakin.
Toisaalta ei näytteleminen varmaan kauhean raskasta ole, jos ajattelee näyttelijän työtä. Monet tekee sitä mielellään.
En tiedä onko nuo asiat verrattavissa.
Onko manipulointi helppoa? Luulen että on, olen nähnyt sivusta. Oletko tavannut ihmisiä joita et ole onnistunut manipuloimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tiedostanut sen sitten riittävän ajoissa ja tehnyt päätöksen? Kuulostaa vastuulliselta. Minulla on se käsitys että psykopaatit eivät ajattelisi näin vastuullisesti. Tai siis, jotkut, niinkuin sinäkin ovat ylpeitä itsestään. Ja etkös sinäkin ollut sitä mieltä että ei ole haittaa yhteiskunnalle jos vaan päättää toimia oikein?
Olen kyllä kuullut sellaistakin että psykopaatti on ollut ylpeä jälkeläisistään ja kasvattaa niistä psykopaatteja. Tiedä sitten oliko totta.
En ole myöskään kaivannut ketään osaksi elämääni, viihdyn yksin.
Ehkä narsismiin painottuvilla on suurempi tarve saada lapsia kun kokevat lapset osaksi itseään.
Psykopaattejakin on erilaisia, kuitenkin yksilöitä ja toiset eivät tiedosta tai hallitse käytöstään kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko helppoa esittää normaalia? Luulen että on koska sanoit että läheisesi ei tiedä. Mutta miten helppo?
En tiedä oletko se Ullanlinnan mattosurmaaja, mutta hänenhän täytyi esittää miltei jatkuvasti toisista välittävää ja kiinnostunutta, varmasti empaattistakin.
Toisaalta ei näytteleminen varmaan kauhean raskasta ole, jos ajattelee näyttelijän työtä. Monet tekee sitä mielellään.
En tiedä onko nuo asiat verrattavissa.
Onko manipulointi helppoa? Luulen että on, olen nähnyt sivusta. Oletko tavannut ihmisiä joita et ole onnistunut manipuloimaan?
On, lapsena jo oppinut olemaan niinkuin muutkin.
Ei ehkä voi verrata tietoiseen näyttelyyn vaan ennemminkin kuin pyörällä ajo, harjoiteltu taito josta tullut automaattinen.
En ole hän tai muutenkaan tehnyt mitään rikoksia tai ole väkivaltainen.
On se, mutta yritän olla niin tekemättä. En ole tavannut.
En. Minä en kysy psykopaateilta mitään. Turpaan vaan niitä ja painukoot helvettiin sekasikiöt.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vihr. /Kepu/ RKP.? -Muu tuskin voi olla. Vihr. on pahin.
Ei voisi olla vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun horoskooppi on?
En tiedä. En usko tällaisiin.
psykopaatille kysyjä kirjoitti:
oletko psykopaatti
Olen.
Ovatko nämä "haluatko kysyä jotain"- aloitukset samasta ihmisestä lähtöisin, kun alkavat aina samoin?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä "haluatko kysyä jotain"- aloitukset samasta ihmisestä lähtöisin, kun alkavat aina samoin?
Ei ainakaan tämä. Tämä ainoa mun aloittama keskustelu.
Ootko sä nyt lomalla, ootko työelämässä ylipäätään? Miltä susta tuntuu kuulla positiivisia asioita? Miltä tuntuu kuulla kohteliaisuuksia?
Katsoin Dark Triad videon ja muita psykopaatti-videoita youtubesta. Onko sun tavoite että saat ihmiset tietoisemmiksi psykopatiasta?
Ymmärrätkö että ihmisistä on suurinpiirtein vastenmielisintä että joku on täysin tunteeton?
Miltä tuntuu saada huomiota?
Haluatko varoittaa ihmisiä etteivät he haksahtaisi psykopaattien peleihin?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nyt lomalla, ootko työelämässä ylipäätään? Miltä susta tuntuu kuulla positiivisia asioita? Miltä tuntuu kuulla kohteliaisuuksia?
Katsoin Dark Triad videon ja muita psykopaatti-videoita youtubesta. Onko sun tavoite että saat ihmiset tietoisemmiksi psykopatiasta?
Ymmärrätkö että ihmisistä on suurinpiirtein vastenmielisintä että joku on täysin tunteeton?
Miltä tuntuu saada huomiota?
Haluatko varoittaa ihmisiä etteivät he haksahtaisi psykopaattien peleihin?
Olen työelämässä.
Positiiviset asiat, kohteliaisuudet ja huomio eivät vaikuta minuun, eivät myöskään negatiiviset asiat tai välinpitämättömyys. Ovat vain tapahtumia jotka tapahtuvat.
Ymmärrän kyllä. Toivon että ihmiset ymmärtäisivät että tunteettomuus ei ole valinta. Käytös sen sijaan on ja huonoa käytöstä tuleekin vihata.
Haluan tiedottaa kyllä, erityisesti meistä jotka psykopatiasta huolimatta kykenemme toimimaan kuin muutkin ihmiset ja menestymme yhteiskunnassa.
Kyllä varoittaisin myös meistä ihmisiä, sillä erityisesti läheisissä ihmissuhteissa patologista käytöstä on hyvin vaikea hallita ja taipumukset tulevat niissä selkeimmin esiin.
Haluat siis että ihmiset tulisivat tietoisiksi että jotkut, joilla on niin paljon psykopaatin piirteitä että heitä voidaan sanoa psykopaateiksi, kykenee toimimaan yhteiskunnassa menestyksellisesti ja yhteiskuntaa hyödyttäen. Arveletko, että jotkut psykopaatit ovat estyneitä hyödyntämään kapasiteettiaan sen takia että ihmiset eivät hyväksy psykopaatteja tai ajattelevat heistä negatiivisesti?
Oletko sitä mieltä että jotkut psykopaatit ovat missanneet työpaikan siksi että rekrytoija on huomannut että tyyppi on psykopaatti?
Pitäisikö lapsilta neuvoloissa tai kouluissa seuloa psykopatia? Nykyään taidetaan vielä pelätä leimaamista?
Vähän huonosti muotoiltuja kysymyksiä, mutta ymmärtänet asian kun kerta olet älykäs.
oletko psykopaatti