Olen psykopaatti. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miten Hannibal Lecter voi suhtautua niin tunteella eri taiteisiin ja kaivata niiden tuomaa esteettistä tai kuulo nautintoa. Psykopaatin mielihän on oikeastaan kuin tyhjä taulu.
Summa summarum
P.sykö on kävelevä lihapuku
Eli ei ihminen ollenkaan.
Taiteellisuutta EI OLE
Älykkyyttä EI OLE
Kaunis ihminen psykkeliKÖ?
Urheilullinen..mitä VIELÄ..EI TOD!
Niin voiko psyko olla kaunis älykäs pianisti?
Voi olla kaunis ja älykäs tai voi olla ruma ja tyhmä. Ei tämä ulospäin näy, kuin korkeintaan katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jjjjjooo-982983 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaisit autolla ja pitäisi valita ajatko mummon, lapsen vai kissan päälle niin minkä valitsisit?
Kissan.
Jos tietäisit ettet jäisi kiinni niin ajaisitko sairaan, elämästään kärsivän mummon yli, lapsen yli jolla on vain 1 päivä elinaikaa vai kissan yli joka on 1-vuotias ja elämänsä kunnossa?
Kissan.
Todennäköisesti et välitä minkä päälle ajat, mutta kissan päälle ajamisesta tulee vähemmän sotkua jälkeenpäin? Autokin voi säilyä hyvässä kunnossa ja todennäköisesti et saa mitään sakkoja tai syytettä? Menikö oikein? Eri
Mummo tai lapsi.
T: oikea psykopaatti
Ei, sulla nyt vaan on pieniä antisosiaalisia ongelmia itsesi kanssa ja tehostamisen tarvetta, tai sitten oikeasti olet näitä agressiivisia alhaisen älykkyysosamäärän omaavia psykopaatteja mitä löytyy vankilasta. Ei paljon jakseta miettiä omaa etua ja tulevaisuutta, kun eletään niin tunteella hetkessä. Oikea vastaus on todellakin kissa, koska muista jää ruma jälki autoon, lisäksi on aina riski kiinni jäämiseen.
Itselle on tässä hahmottunut jonkin verran lisää mitä hyötyä psykopatiasta (en oo varma voiko noin sanoa) voi olla ja tiedostan että tuolla jossain alitajunnassa on jo jotain mitä oon tajunnut mutta ei vielä oo tähän "käyttötietoisuuteen" tullut. Mutta tiedän että se siellä on, ei se haittaa jos ei sieltä tule kun ei siitä ole hyötyä täällä kotisohvalla kellekään.
Tuo on mulle nyt uus mysteeri mitä psykopaattioletettu vastasi liittyen musiikkiin, mielenkiintoista.
Voice ym kykyohjelmissa ne tuomarit puhuu joskus että laulajan pitää pystyä välittämään tunne kuuntelijalle. Mun ennakko-oletus olis että psykopaatti ei pysty välittämään tunnetta, kun ei itse tunne mitään. Mutta ilmeisesti hän pystyy feikkaamaan tuon tunteen niin hyvin? Aika jännä, ettei sitten kuitenkaan tunne. Mistä hitosta ne sitten voi kaivaa ne biisit kun tekee niitä?
Vierailija kirjoitti:
Voice ym kykyohjelmissa ne tuomarit puhuu joskus että laulajan pitää pystyä välittämään tunne kuuntelijalle. Mun ennakko-oletus olis että psykopaatti ei pysty välittämään tunnetta, kun ei itse tunne mitään. Mutta ilmeisesti hän pystyy feikkaamaan tuon tunteen niin hyvin? Aika jännä, ettei sitten kuitenkaan tunne. Mistä hitosta ne sitten voi kaivaa ne biisit kun tekee niitä?
Johtuneeko siitä että tunteiden puuttumisesta huolimatta psykopaatit on usein tunneälykkäitä?
Ehkä me ollaan matkalla siihen suuntaan että psykopaatti on tavallinen asia eikä sitä kummaksuta. Asioista ääneen puhuminen ja tiedon lisääntyminen varmasti vähentää huutelua. En oikein tykkää kun ihmiset haukkuu toisiaan eikä edes tiedä mitä tarkoittaa. Kyllä ihmisten pitäisi saada vapaasti kulkea ilman syrjintää.
Se mikä minua harmittaa, on että artikkelit mitä jostain iltapäivälehdistä tulee vastaan, ei vaikuta kovinkaan laadukkailta ja asiantuntevilta. Oon nyt kuunnellut Ramani Durvasulan videoita ja kuulostaa siltä että tietoo on, mutta vaikea löytää suomenkielellä vastaavia.
Ei näistä psykopaateista varmaan mitään haittaa ois kunhan vaan muut ihmiset ymmärtäs heitä eikä menis näiden metkuihin, jos jollekin psykopaatille tulee mieleen tehdä jotain toisille haitallista. Kunnon työt heille ja psykopaattisten piirteiden arvostusta niin kaikki menee hyvin.
Jos psykopaatit tykkää pelata näitä manipulointipelejä, niin eikö heille vois kehittää jotain roolipelejä jossa toteuttaa näitä taipumuksia. Olisiko se tyydyttävää?
Saa nauraa, mun ajatukset on ihan höpölöpösekoja.
Kun psykopaatti tykkää pelata ja manipuloida, niin mun järjellä luulisi että heille kaikkein haasteellisinta olisi saada jallittaa toista psykopaattia, eikö? Jos minä olisin psykopaatti, iskisin ilman muuta toiseen psykopaattiin. Haaste inspiroi minua. Toisaalta, en ole psykopaatti niin en tiedä.
Aloittaja psykopaattioletettu sanoi että skippaa ihmiset joille hän on paljastanut, sen ymmärtää ehkä, mutta kiinnostaako kokemusten jako toisen psykopaatin kanssa, kerskailetteko mitä kaikkea olette tehneet? En muista oliko tätä kysytty. Vähän epäasiallinen kysymys, onko? En tiedä?
Mä oon nyt autistina hurahtanut tähän psykopatiaan näköjään. Asiat aina tempaa mut mukaansa. No, aivot on kiehtonut muutenkin jo aiemmin, ehkä siksi innostuin.
Onko psykopaatille ihan sama ketä manipuloi, vai onko heillä taipumusta manipuloida enemmän naisia?
Vierailija kirjoitti:
Kun psykopaatti tykkää pelata ja manipuloida, niin mun järjellä luulisi että heille kaikkein haasteellisinta olisi saada jallittaa toista psykopaattia, eikö? Jos minä olisin psykopaatti, iskisin ilman muuta toiseen psykopaattiin. Haaste inspiroi minua. Toisaalta, en ole psykopaatti niin en tiedä.
Aloittaja psykopaattioletettu sanoi että skippaa ihmiset joille hän on paljastanut, sen ymmärtää ehkä, mutta kiinnostaako kokemusten jako toisen psykopaatin kanssa, kerskailetteko mitä kaikkea olette tehneet? En muista oliko tätä kysytty. Vähän epäasiallinen kysymys, onko? En tiedä?
Kiinnostaa ja oon keskustellut useiden muiden psykopaattien tai sosiopaattien kanssa, jälkimmäisiä pidän lähinnä ärsyttävinä koska ovat niin impulssiensa vietävinä ja käytöksensä tuhoavaa ilman yritystäkään hallita kumpaakaan. Toisista psykopaateista osa on samankaltaisia kuin mä, hyvin sopeutuneita ja suhteellisen älykkäitä, heidän kanssaan mukavaa jakaa ajatuksia, osa on sitten huonommin sopeutuneita ja esimerkiksi sadistisia tai narsistisia, heitä en jaksa kuunnella koska mitään yhteistä kiinnostuksenkohdetta ei ole, tai sitten yhteiskunnasta eristäytyneitä joita jossain määrin oon yrittänyt auttaakin sopeutumaan mutta heitä harvemmin kiinnostaakaan sopeutua. Muista en koe olevan haastetta ns henkiseen voittoon, vaikkakaan mulla ei erityisesti ole kiinnostusta mitään kenenkään suhteen pelata, heidänkään. Itsenikaltaisista tai vielä paremmin sopeutuneista ja/tai älykkäämmistä taas on enemmän hyötyä kumppanina eikä kumpikaan taho ole peleistä kiinnostunut eikä niitä siksi tule. Pääasiassa nuo muut pyrkivät, erityisesti sosiopaatit, näitä aloittamaan, mutta kun eivät koskaan saa reaktiota aikaan niin kyllästyvät nopeasti.
Onko psykopaatti jos vainoaa naista suhteen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Onko psykopaatille ihan sama ketä manipuloi, vai onko heillä taipumusta manipuloida enemmän naisia?
Mä vältän manipulointia kenenkään suhteen, se ei ole rakentavaa. Mutta jos oon manipuloinut niin kohteen sukupuolella tai millään muullakaan ominaisuudella ei ole mitään merkitystä, kuin taktiikan valinnassa, ainoa millä on merkitystä on tavoite ja kohde on vain objekti jota liikutellaan tavoitteen saavuttamiseksi eli ei ole väliä onko tämä kohde sininen vai punainen palikka.
Vierailija kirjoitti:
Onko psykopaatti jos vainoaa naista suhteen jälkeen?
Mulla ei ainakaan riittäisi kiinnostus sellaiseen, mutta voisin kuvitella esimerkiksi sadistisen, narsistisen tai sosiopaattisen toimivan niin, heille muut ihmiset ovat jotenkin merkittäviä tuolla tavalla. Psykopaatti ennemmin vain kävelee pois ja on jo unohtanut henkilön ennen kuin se on pois näkäkentästä.
En jaksanut lukea alusta asti, mutta onko jo kysytty millä alalla työskentelet? Onko ala tyypillinen psykopaatille eli juuri näitä aloja, joissa tunteista ei ole kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ja oon keskustellut useiden muiden psykopaattien tai sosiopaattien kanssa, jälkimmäisiä pidän lähinnä ärsyttävinä koska ovat niin impulssiensa vietävinä ja käytöksensä tuhoavaa ilman yritystäkään hallita kumpaakaan. Toisista psykopaateista osa on samankaltaisia kuin mä, hyvin sopeutuneita ja suhteellisen älykkäitä, heidän kanssaan mukavaa jakaa ajatuksia, osa on sitten huonommin sopeutuneita ja esimerkiksi sadistisia tai narsistisia, heitä en jaksa kuunnella koska mitään yhteistä kiinnostuksenkohdetta ei ole, tai sitten yhteiskunnasta eristäytyneitä joita jossain määrin oon yrittänyt auttaakin sopeutumaan mutta heitä harvemmin kiinnostaakaan sopeutua. Muista en koe olevan haastetta ns henkiseen voittoon, vaikkakaan mulla ei erityisesti ole kiinnostusta mitään kenenkään suhteen pelata, heidänkään. Itsenikaltaisista tai vielä paremmin sopeutuneista ja/tai älykkäämmistä taas on enemmän hyötyä kumppanina eikä kumpikaan taho ole peleistä kiinnostunut eikä niitä siksi tule. Pääasiassa nuo muut pyrkivät, erityisesti sosiopaatit, näitä aloittamaan, mutta kun eivät koskaan saa reaktiota aikaan niin kyllästyvät nopeasti.
Onko teillä joku ryhmä mistä löydätte toisianne, niinkuin facessa on ryhmiä mihin liittyä? Vai miten tutustut toisiin psykopaatteihin? Sanotko vaan työpaikalla että "aa, oot näköjään psykopaatti, meillä taitaa olla jotakin yhteistä, lähdetkö teelle"?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea alusta asti, mutta onko jo kysytty millä alalla työskentelet? Onko ala tyypillinen psykopaatille eli juuri näitä aloja, joissa tunteista ei ole kuin haittaa.
On kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä joku ryhmä mistä löydätte toisianne, niinkuin facessa on ryhmiä mihin liittyä? Vai miten tutustut toisiin psykopaatteihin? Sanotko vaan työpaikalla että "aa, oot näköjään psykopaatti, meillä taitaa olla jotakin yhteistä, lähdetkö teelle"?
En juo teetä. Internetin kansainvälisillä keskustelupalstoilla.
Late ta.ppaja joka löysi jeeduksen!
Googlaappa late.
Late on suosittu saarnaaja.
Kertoo kuinka joi spermaa vankilassa.
Kertoo t.appaneensa pahoja ihmisiä.
Late katui ha on siis hyvä.