Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeasti tajua. Kokoomus meinasi tuhota koko maan sotesotkuillaan ja silti vaan kerää paljon äänestäjiä.

Vierailija
14.04.2019 |

Mysteeri.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niiden kannatus pienentynyt, mutta kiitos nykyisen vaalitavan, sillä ei ole merkitystä.

22/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että kokoomus on niin sanottu rikkaiden puolue. Ja suurin osa ihmistä haluaa tuntea kuuluvansa "parempien" joukkoon, vaikka eivät välttämättä siitä itse hyödy (luulevat toki monet niin).

Minustakin tuntuu, että Kokoomuksen vaalimenestystä merkittävistä epäonnistumisista huolimatta selittää paljolti imagosyyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse alan pikkuhiljaa kallistua siihen vaihtoehtoon että noinkohan meilläkään on enää rehellisiä vaaleja..?

Vierailija
24/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kirjoitti:

Mennyt lopullisesti luottamus suomalaisiin. Minä hölmö kun kuvittelin että on jotain muuttumassa. En sitten tasan tarkalleen halu kuulla yhtäkään valituksia enkä nähdä yhtäkään uutista mistään aiheesta.

Upotkoon laiva.

Niin, sitten jos SDP saa läpi näitä liha-, maito-, ym. veroja, niin minä naureskelen tyhmälle kansalle ja hoen kotona "siitäs saitte tyhmät/sitä saa mitä tilaa". Samoin, kun paperittomia aletaan tunkea työmarkkinoille, eikä toivoakaan, että poistettaisiin maasta, niin jatkan samaa hokemista "siitäs saitte tyhmät". 

Toivottavasti KUKAAN EI jatkossa valita kuinka ruoka on kallista ja kuinka maahantulijoita hyysätään ja annetaan tulla maahan. Siitäs saitte tyhmät. 

Ja hei, mitään vappusatasta EI OLE TULOSSA KENELLEKÄÄN! :D :D :D

Vierailija
25/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on tyhmien järkipuolue.

Vierailija
26/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska koko vaalitouhu on pelkkää teatteria kansan mieliksi ja jutut on jo sovittu siellä sermien takana. Miksi muuten homma on yleensä selvä eikä pahemmin enää muutu, vaikka ääniä olisi vielä puolet laskematta. Ikäänkuin äänestäjiä olisi käynyt siellä äänestyspaikalla just samat määrät samassa järjestyksessä kun äänenlaskussa ne prosentit nousee ikäänkuin lukittuina paikoilleen eikä siellä toisia ohitella.

Vierailija
27/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kuinka vähän suomessa ymmärretään taloustieteestä.

EN tiiiedä etttä kuika vaaralllista se on että näin pienesssä maassa raha tuntuuu keskittyvän vain muuutamille. Edistäääkö se tervetttä hintakilpailuua ja tuooko se kulutusjuhlaaa ja hyvinvoiiintia.

Vierailija
28/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus pitää Suomen talouden koossa. Vasemmistopuolueet veisivät Suomen Venezuelan tielle. Rahaa luvataan vastikkeetta joka puolelle ja veroja voi nostaa koska "rikkailla" on varaa maksaa.

Rahat pitää tienata ennenkuin ne voi tuhlata.

Vierailija
29/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse alan pikkuhiljaa kallistua siihen vaihtoehtoon että noinkohan meilläkään on enää rehellisiä vaaleja..?

Media saisi kyllä huolella kaivella näiden tonttien verkostot ja sen, millaisia summia liikkuu ja keneltä kenelle. Voisi löytyä aika rumia juttuja.

Vierailija
30/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on rehellinen oikeistopuolue. Persutkin on muuten oikeistopuolue.

Vierailija
31/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on ainoa oikeistopuolue, joten se kerää oikean laidan äänet. Lisäksi hyvin koulutetut ja toimeentulevat ovat varmoja äänestäjiä eli eivät jää kotiin nukkumaan.

Itse toivoisin että kokoomus ajaisi oikeistolaisempaa politiikkaa.

Vierailija
32/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kuinka vähän suomessa ymmärretään taloustieteestä.

EN tiiiedä etttä kuika vaaralllista se on että näin pienesssä maassa raha tuntuuu keskittyvän vain muuutamille. Edistäääkö se tervetttä hintakilpailuua ja tuooko se kulutusjuhlaaa ja hyvinvoiiintia.

Runkkasitko mahdollisesti samalla kirjoittaessasi tätä viestiä?

Ihan kaverin puolesta kyselen...

Vierailija
33/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy polarisaation kasvuun. Vihervasemmistolaiset ovat nousseet, mutta sen vastavoima, oikeistolaiset voimat ovat myös vahvat. Kokoomus ja perussuomalaiset edustavat vastavoimaa punavihreälle ajattelulle. Ja kokoomusta äänestävät oikeistolaisesti ajattelevat ihmiset, joille perussuomalaiset eivät ole vaihtoehto. Keskustan ääniä mennyt myös kokoomukselle.

Vierailija
34/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Kokoomus on sentään ollut rehellinen: ei he ole koskaan yrittäneetkään peittää sitä että ovat todellakin oikeistopuolue ja ison pääoman asialla.

Olen eri mieltä. He varastivat kuitenkin jo vuosia sitten vasemmistolta sitä "työläisten puolue" -retoriikkaa.

Vierailija
35/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pystyt myöntämään että ymmärryksesi politiikasta on huono. Toivottavasti ymmärsit myös olla äänestämättä.

Vierailija
36/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minäkään, tuloksen mukaan noin neljännes suomalaisista siis kuuluu rikkaaseen eliittiin / suuryritysten omistajiin, joiden etuja kokoomus ajaa?

Ei keskiluokkaisista taviksista tule "parempaa väkeä" kuin omissa mielikuvissaan, vaikka kuinka vuodesta toiseen äänestäisivät kokoomusta. Jokaisen olisi hyvä ymmärtää oma realistinen asemansa yhteiskunnassa, eikä älyttömiä kuvittelemalla aiheuttaa itselleenkin haittaa.

Vierailija
37/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen kunniaksi on sanottava se, että he eivät pelkää yrittää muutoksia.

Vierailija
38/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kokoomuken äänestäjiä kiinnosta, eivät he käy julkisella jonottamassa rahvaan kanssa.

Yllättävän moni julkisen puolen kuraportaan duunari äänestää kokoomusta. Tuntevatko sitten itsensä eliittiin kuuluviksi numeroa raapustaessaan?

Vierailija
39/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on sama kuin RKP:llä. Rikkaat äänestää kokoomusta koska niiden "pitää" äänestää kokoomusta ihan riippumatta siitä, millaista politiikkaa ovat tehneet.

Mutta paradoksihan piilee siinä, että eihän Suomessa ole suurta määrää "rikkaita".

Suomessa on aika paljon varakkaita. Kyllä siitä kertoo kalliit asunnot ja sisustus sekä matkustelu ja sijoittaminen. 1960-70 luvuilla syntyneet perivät kunnon omaisuuksia. 1980-luvulla syntyneet ovat hyväpalkkaisissa töissä.

Varakkaat eivät vaan pidä niin hirveää meteliä kuin Persujen äänestäjät.

Vierailija
40/60 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin omia ystäviäni niin ei taida olla yhtään ihmistä joka tienaisi alle 3 000 e kuukaudessa. Paitsi minä itse😐

Useat perivät 100 000 - 400 000 e seuraavien vuosien aikana. Ja kaikilla on nelikymppisenä velattomat asunnot. Paitsi itsellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi