Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin kerran suomalaiseen naiseen, joka muistutti kasvoiltaan melko paljon Amber Heardia

Vierailija
14.04.2019 |

Tieteen mukaan Amber Heard on maailman kaunein nainen:

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2016080121986460

Aikaisempi ihastukseni, ihan suomalainen nainen, oli kasvoiltaan melko paljon yhdennäköinen Amberin kanssa. Voin ihan rehellisesti myöntää, etten koskaan ole ihastunut keneenkään toiseen niin voimakkaasti enkä varsinkaan jo heti ensisilmäyksellä. Nainen oli muutenkin hyvin kaunis, pitkä, hoikka ja tiimalasivartaloinen, ilmeisesti vielä älykäs ja viisaskin.

Koskaan en lähestynyt naista, tai kertonut tästä asiasta naiselle, yritin pitää tämän vain omana tietonani. Koska tietäähän sen jo etukäteen, että sellainen nainen on joko varattu tai jos jostain kumman syystä ei ole, niin sitten ei ole kuitenkaan tavallisesta miehestä kiinnostunut.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi Heard ei näytä kuvissa niin hyvältä mutta kun kattoo jotain leffaa/sarjaa missä hän on niin näyttää paremmalta.

Vierailija
22/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://toofab.akamaized.net/2017/12/08/1208-heard-rowling-main-810x610…

En näe tuossa mitään muuta kuin tällätyn naisen, jolla on omituisen pöhöttynyt kasvojen alaosa ja ihan tavalliset silmät hieman lähekkäin. Ihan nätti, mutta en näe hänessä mitään suuren luokan kaunotarta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh näyttäisinpä minäkin, tulipas taas halu hirttäytyä 😂

Ai siksi ettet näytä Amber Heardilta? Googlaa tuo Sharon Tate tai katso nuo linkit hänen pariin kuvaansa niin ehkä muuttuu mielesi sen suhteen onko Heardin kasvojen takia sittenkään hyvä syy hirttäytyä :D

Vierailija
24/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber Heard on mun mielestä tavallisen näköinen. En ole ymmärtänyt hehkutusta. Edim Jenni Vartiainen on kaunotar ja fiksu.

Oon tässä kattellut Amberin haastatteluja jonkin verran, koska on Aquamanissa ja Jason Momoan haastatteluja olen etsinyt. Amber tulee kylkiäisenä.

Amber on rasittava tyhjän kikattaja. Käsittämätöntä flirttiä ja itsensä hieromista varattuun mieheen. Myötähäpeä.

Mikä Johnny Deppiin iski, kun sen nai?

Vierailija
25/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siksi ettet näytä Amber Heardilta? Googlaa tuo Sharon Tate tai katso nuo linkit hänen pariin kuvaansa niin ehkä muuttuu mielesi sen suhteen onko Heardin kasvojen takia sittenkään hyvä syy hirttäytyä :D

Siksi etten näytä täydelliseltä.

Kyllä minä tiedän Sharon Taten paremmin kuin hyvin.

Vierailija
26/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amber Heard on mun mielestä tavallisen näköinen. En ole ymmärtänyt hehkutusta. Edim Jenni Vartiainen on kaunotar ja fiksu.

Oon tässä kattellut Amberin haastatteluja jonkin verran, koska on Aquamanissa ja Jason Momoan haastatteluja olen etsinyt. Amber tulee kylkiäisenä.

Amber on rasittava tyhjän kikattaja. Käsittämätöntä flirttiä ja itsensä hieromista varattuun mieheen. Myötähäpeä.

Kerrankin joku joka myöntää ettei ole sen kaiken omituisen hehkutuksen veroinen. Olen itse miettinyt samaa ja tullut siihen lopputulokseen että koska näyttelivät siinä Rommipäiväkirja-leffassa, niin lähentyivät kuten monet muutkin työkaverinsa kanssa. Tuskin Depp ajatteli, että Amber olisi niin käsittämättömän kaunis, vaan ihan perusjuttu kun tehdään töitä yhdessä, lähennytään ja ihastutaan.

Vierailija
27/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi etten näytä täydelliseltä.

Kyllä minä tiedän Sharon Taten paremmin kuin hyvin.

No onko Amber sun silmissä täydellisempi kuin Sharon oli?

Vierailija
28/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on ihana:)

Vierailija
29/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tuon hehkutusta. Ja muka täydellisen kauniit kasvot?

Googlatkaa Sharon Tate. En usko että on olemassa yhtäkään miestä, joka sanoisi että Tate oli vain ihan jees. Sen sijaan olen lukenut monen miehen mielipiteitä siitä, että Heard ei ole niin ihmeellinen kuin millaisena häntä media hehkuttaa.

Taten kasvoissa ei ollut mitään häiritsevää. Heardin kasvoissa suun alue on mielestäni häiritsevä.

Sharon Tatesta pari kuvaa

http://www.filmnoirblonde.com/wp-content/uploads/2014/09/Sharon-Tate-1…

https://o.aolcdn.com/images/dims?thumbnail=1000%2C655%2Cauto&image_uri=…

Tate näyttää vähän äidiltäni nuorena.

Minusta Amber on kauniimpi ilman meikkiä.

Vaan miksi hakemalla hakea haastatteluja ja merkkejä negatiivista luonteesta. Ei vaan voi keskustella pelkästään positiivisista puolista. Päätätkö useinkin ihmisen koko luonteen siitä mitä hän joskus sanoi.

Vierailija
30/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joskus oli tv päällä kun tuli tuo Rommipäiväkirja-leffa. Äitini kulki ohi ja näki tuon Amberin nousevan uima-altaasta - ensimmäinen reaktio oli: -" Oliko tää se Johnny Deppin uusi tyttöystävä?" Minä: -"Joo". Äiti: "No ei kyllä ulkoisesti mitenkään niin viehättävä mitä voisi olettaa".

Ei ollut kyse mistään kateuden sävyttämästä kommentista, sillä äitini on hyvinkin esteettinen ihminen ja hänen mielestään kauniita ovat esimerkiksi Nigella Lawson, Hunter Tylo nuorempana ja Catherine Zeta-Jones (etenkin nuorena).

Vierailija
31/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset osoittavat, että tunnetuilla näyttelijöillä ja huippumalleilla on piirteitä, jotka sopivat muinaisten kreikkalaisten periaatteeseen täydellisistä kasvoista. Amber Heard oli lähes täydellinen.

Plastiikkakirurgi Julian De Silva toteutti tutkimuksen, jossa otettiin selvää niistä kasvojen ominaisuuksia, jotka tekevät ihmisestä kauniin. Silvan mukaan kauniit kasvot koostuvat 12 tietynlaisesta ominaisuudesta: täydellisestä nenästä, huulista, silmistä, leuasta, otsasta ja kasvojen muodosta. Amber Heardin kasvot edustavat 92 prosenttisesti maailman täydellisimpiä kasvoja.

Vierailija
32/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulokset osoittavat, että tunnetuilla näyttelijöillä ja huippumalleilla on piirteitä, jotka sopivat muinaisten kreikkalaisten periaatteeseen täydellisistä kasvoista. Amber Heard oli lähes täydellinen.

Plastiikkakirurgi Julian De Silva toteutti tutkimuksen, jossa otettiin selvää niistä kasvojen ominaisuuksia, jotka tekevät ihmisestä kauniin. Silvan mukaan kauniit kasvot koostuvat 12 tietynlaisesta ominaisuudesta: täydellisestä nenästä, huulista, silmistä, leuasta, otsasta ja kasvojen muodosta. Amber Heardin kasvot edustavat 92 prosenttisesti maailman täydellisimpiä kasvoja.

Ja silti esim tässäkin ketjussa moni arvioi tavallisen näköiseksi.

Vierailija
33/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset ja happamat ihmiset arvioi. Se ei ole =totuus

Vierailija
34/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kyse on yksinkertaisesti yksilöiden omista näkemyksistä. Vaikka olisikin ns. teknisesti kaunis, ei se silti tarkoita, että olisi kaikkien makuun. Tiede voi määrittää täydellisen ulkonäön, mutta lopulta sen arvioiminen on kai kuitenkin katsojan silmässä. Edes se näennäisesti täydellinen ulkonäkö ei miellytä kaikkia.

Vierailija
35/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa paina suomalaisten mielipiteet asiasta kun geenit on mitä on, paimentolaisperimää. Siperia opettaa ja tässä yhteydessä kirjaimellisesti. Jokaisella on oma kauneusihanteensa mutta nyt kasvot oli arvioitu neutraalisti suhtautuvalle tietokoneohjelmalla, johon on ohjelmoitu maailmalla yleisempien kauneusihanteiden mukaiset piirteet. Amber Heard oli täydellisin.

Hieman huvittaa piipitykset ettei pidä paikkaansa. Ei vai? :D

Vierailija
36/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Amberille ollaan niin kateellisia? Jos voi nimetä useamman paljon kauniimman? Eikö ulkonäköasioista voi keskustella ihan vain esteettisellä silmällä?  Kateus yleensäkin kohdistuu ennemmin läheisiin ihmisiin kuin kaukaisiin, ulkomaalaisiin julkkiksiin.

Minä olen jo tarhaikäisestä asti ollut kiinnostunut kauneudesta. Olen ihaillut tarhakaverin äitiä, joka muistutti ihan Kauniiden ja Rohkeiden Hunter Tyloa. En ole koskaan kieltänyt, että joku olisi kaunis, jos hän on sitä oikeasti mielestäni ollut. Minun silmissäni Amber Heard on IHAN kaunis, vaan ei täydellisen kaunis, jollaiseksi häntä mediassa tavataan suitsuttaa. Miksi tähänkin pitää vetää kateus-kortti?

Vierailija
37/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa paina suomalaisten mielipiteet asiasta kun geenit on mitä on, paimentolaisperimää. Siperia opettaa ja tässä yhteydessä kirjaimellisesti. Jokaisella on oma kauneusihanteensa mutta nyt kasvot oli arvioitu neutraalisti suhtautuvalle tietokoneohjelmalla, johon on ohjelmoitu maailmalla yleisempien kauneusihanteiden mukaiset piirteet. Amber Heard oli täydellisin.

Hieman huvittaa piipitykset ettei pidä paikkaansa. Ei vai? :D

No ilmeisesti tietokone voi erehtyä. Amberin piirteet eivät ole täydelliset. Paljon lähemmäksi täydellisyyttä pääsee edellämainitut Sharon Tate ja nuori Nigella Lawson. Heidän kasvoissaan ei ole mitään häiritsevää.

Vierailija
38/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heardilla oli tutkijoiden mukaan eniten näitä "täydellisiä" ominaisuuksia sekä parhaimmat mittasuhteet. Hänellä oli muun muassa paras leuka ja nenä. Kim Kardashianilla sen sijaan oli parhaat kulmakarvat ja Kate Mossilla paras otsa.

Ymmärrättekö? Tarkastellaan lukuisien julkisuuden henkilöiden otsaa tai nenää ja valitaan yleistä kauneusihannetta vastaavilla kriteereillä täydellisin ja sitten vielä verrataan näiden osien mittasuhteet. Ja joku saa eniten osumia, pisteitä, prosentteja.

Tutkimuksen mukaan maailman kauneimmat naiset ovat:

1. Amber Heard

2. Kim Kardashian

3. Kate Moss

4. Emily Ratajkowsky

5. Kendall Jenner

6. Helen Miller

7. Scarlett Johansson

8. Selena Gomez

9. Marilyn Monroe

10. Jennifer Lawrence

Jos taas haetaan eniten kauneutensa katoamisesta vuosien myötä panikoivia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat turvautuneet kauneusleikkauksiin niin Hunter Tylo on listan kärjessä. Liisa Ihmemaassa Irvikissa tulee mieleen. Uransa alussa hän näytti nätiltä naapurintytöltä mutta ei missään nimessä valovoimaisesti supermallilta. Käy katsomassa vaikka kuvat.