Mitä eväitä otatte äänestyskoppiin?
Mä ajattelin kääriä grillatun broilerin folioon ja käsilaukkuun - pysyy siellä lämpimänä...
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Otan Antti Rinteen 10 000kcal pekonipastaa. Sillä jaksaa raskaan retken.
Tuhdit eväät auttavat jaksamaan. Juon jonossa kukkakaalipirtelön ja se kun ei vatsaa täytä pitkäksi aikaa, kopissa syön argentiinalaisen naudan sisäfileen.
Suklaamunia! Ennen uurnille menoa käyn virpomakierroksen tässä lähiössä.
Olisihan se pitänyt arvata! Minä en sitten pääse ollenkaan äänestämään, kun mies oli syönyt jääkaapista kaikki minun lapsille ja itselleni äänestyseväiksi varaamat vanukkaat.
Eikös liioitella. Kyllä siellä valmiiksi paloitellulla appelsiinilla ja muutamalla suklaapalalla pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Olisko oikeesti mahdollista mennä vaan seisomaan koppiin koko päiväksi vai tulisko poliisi hakemaan pois jossakin kohtaa?
Poliiseillahan on GPS, joten osaavatko pois itsenäisesti tuosta helvetinloukusta?
Kolme seinää eikä ole OVEA, siinä tulee passipoliiseille pissi housuun
Saako kopissa tupakoida? Jos ei saa niin onko äänestyspaikoilla tupakkakoppia? Syrjitäänkö tupakoitsijoita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole yhtä tärkeä kuin yo-kirjoitukset? Totta kai pitää olla evästä ja paljon.
Se on kuule yllättävää, kuinka moni tämänkin onnistuu laiminlyömään! Tullaan jonkun 200g laatikon kanssa ja kuvitellaan että se riittää koko päiväksi. Me ollaan jo parina vuonna lasten kanssa tienattu hyvät rahat laittamalla koppien viereen grilli pystyyn ja makkarat paistumaan, hyvin käy kauppa. Tänä vuonna ajateltiin myydä myös jauhenlihapihvejä ja WC-paperia, ja Pirkka-olutta tietenkin, lisää WC- paperin menekkiä...
Lisäisiköhän myyntiä jos pukeutuisimme Munsalan pukuihin, osaisiko joku täällä valmistaa?
Minulla on varattuna evääksi kilo hattaraa. Sen aion salakuljettaa koppiin afrokampaukseksi naamioituna. Tulenko sitten illalla kertomaan kuinka minun kävi?
Me mitään eväitä oteta. Koska ABC.
Kohta lähdetään tankkaaman nauravia nakkeja, jotta sitten ei äänestyskopissa enää naurattaisi niin kovin.
No pienimmäinen meillä on tissillä, että sitä imetän sitten siellä kopissa tarvittavan ajan. Kolme alle kouluikäistä ottavat leipäeväät ja pillimehut, ja sitten syödään pienet jälkkärit ennen kuin tullaan ulos.
😊
Kauniita ajatuksia ja lämmintä mieltä. Kopista poistuttuani halaan sitä kiitokseksi yhteisestä hetkestämme.
Vierailija kirjoitti:
No pienimmäinen meillä on tissillä, että sitä imetän sitten siellä kopissa tarvittavan ajan. Kolme alle kouluikäistä ottavat leipäeväät ja pillimehut, ja sitten syödään pienet jälkkärit ennen kuin tullaan ulos.
😊
Ei pillimehua! Siitä menee hampaat. Jos vaikka ottaisitte vettä pulloihin ja vaikka hedelmiä/marjoja naposteltaviksi.
Kaipasin porilaista,vaikka en välitä porilaisista pätkän vertaa.