Mitä eväitä otatte äänestyskoppiin?
Mä ajattelin kääriä grillatun broilerin folioon ja käsilaukkuun - pysyy siellä lämpimänä...
Kommentit (55)
Mä otan potan mukaan siltä varalta jos tulee kauhea hätä.
Onpa ihmiset avuttomia nykyään, kun kaikkea pitää kysellä täältä. Lue vaikka alkuun se eväät laivalle -ketju niin saat ideoita säilyviin eväisiin.
Minulla kulkee mikro mukana, lämmittelen siellä jotain pakkasesta otettua kotiruokaa. Kahvinkeitintä en tänä vuonna taida jaksaa ottaa, juon sitten vaalikahvit vain termarista ja teen kuppikakun mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko oikeesti mahdollista mennä vaan seisomaan koppiin koko päiväksi vai tulisko poliisi hakemaan pois jossakin kohtaa?
Niin kauan kuin vaalihuoneisto on avoinna. Ei ole perusteita mennä repimään ketään kopista ennen sitä, paitsi toki jos sairauskohtausta epäillään.
Onko äänestyskopissa pakko olla koko aika 9-20, vai saako poistua jo aikaisemmin, jos saa äänestyksen valmiiksi? AUTTAKAA! En ole ennen äänestänyt, ja yo-kirjoituksistakin on jo aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestyskopissa pakko olla koko aika 9-20, vai saako poistua jo aikaisemmin, jos saa äänestyksen valmiiksi? AUTTAKAA! En ole ennen äänestänyt, ja yo-kirjoituksistakin on jo aikaa...
Saat poistua jos joku on tulossa heti tilalle, mutta jos ei ole jonoa niin sun on odoteltava. Kunnon eväät siksikin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjakakkaajille idea. Miksi ne kakkaa vain uimahalleissa ja tavarataloissa? Voisivat kakata äänestyskopeissa.
Ja se on tärkeää, että viimeinen äänestäjä on työtön.
Sehän voi ottaa kopin lähtiessään mukaansa ja perustaa siihen pikku kittarin, saa hakea sitten vaikka starttirahaa yritykselle.
En ole päättänyt vielä, mutta viimeksi äänestysjonossa juotu 1,5 litran kokispullo jäi kertakokeiluksi. Vasta kun olin kopissa lorottelemassa perse paljaana, tajusin, että se alaosahan on avoin.
Eikö se ole yhtä tärkeä kuin yo-kirjoitukset? Totta kai pitää olla evästä ja paljon.
Olen pohtinut koko päivän, riittääkö 200 g makaronilaatikkoa minulle. Mitä luulette?
Munsalan puku on valmiina, kokoa 38-46.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjakakkaajille idea. Miksi ne kakkaa vain uimahalleissa ja tavarataloissa? Voisivat kakata äänestyskopeissa.
Prööööött pröt pröt....
Älkää vielä säikähtäkö, minä vasta harjoittelen täällä kotona.
Huomenna sitten törähtelee ja paukkuu senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut koko päivän, riittääkö 200 g makaronilaatikkoa minulle. Mitä luulette?
Munsalan puku on valmiina, kokoa 38-46.
Pari raikasta voileipää jonossa alkupalaksi, niin hyvä tulee.
Ryyppää. Mene äänestämään. Oksenna äänestyskoppi pilalle ennen kuin ehdit äänestää. Joudut poistumaan paikalta.
Ryyppää lisää. Mene taas äänestämään. Oksenna toinenkin äänestyskoppi pilalle. Jne.
Kuinka monta äänestyskoppia ehdit päivän aikana pilata?
Piirtele koppi täyteen rumia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Piirtele koppi täyteen rumia kuvia.
Ei! Vaan siellä kopin sisällähän on listat ehdokkaista, niiden numerot. Ota listat pois ja laita tilalle uudet väärennetyt listat joissa on väärät numerot!
Vierailija kirjoitti:
Olisko oikeesti mahdollista mennä vaan seisomaan koppiin koko päiväksi vai tulisko poliisi hakemaan pois jossakin kohtaa?
Tätä testattiin vuosia sitten kaverin kanssa.
Äänestyspaikalla oli vain kaksi koppia ja mentiin kaverin kanssa heti aamusta yhdessä äänestämään. Ei suostuttu poistumaan kopeista koko päivänä, ja jono vain kasvoi. Poliisit sinne tietenkin kutsuttiin, mutta koska laki kieltää, eivät he saaneet tulla koppeihin.
Pikkasen oli porukka kyrpiintyneen näköistä, kun illalla kellon lyödessä kahdeksan poistuimme kopeista virkeän näköisinä ja kylläisinä, kiitos herkullisten eväidemme.
Niin, ja ei me sitten lopulta edes äänestetty ketään.
Ei hyvää päivää, miten vaikeaksi voidaan yksinkertainenkin asia tehdä. Itse oon ottanut mukaan välipalapatukoita, niillä kyllä pärjää tai sitten vaikka omenan paloja pakastusrasiaan. Kahvit termariin.
Otan Antti Rinteen 10 000kcal pekonipastaa. Sillä jaksaa raskaan retken.
Muistakaa laittaa munsapuku päälle!