Mitä eväitä otatte äänestyskoppiin?
Mä ajattelin kääriä grillatun broilerin folioon ja käsilaukkuun - pysyy siellä lämpimänä...
Kommentit (55)
Teltta,grilli ja makkaroita. Voi tovi mennä siellä xD
Trangian kanssa aattelin lämmitellä eilen tehtyä chili con carnea.
Lapselle (huom! ei osaa vielä numeroita, joten vaalisalaisuus pysyy, tiedoksi kaikille huolestuneille) lasagnea pilttipurkissa ja itselle subwaysta subi.
Kuka nyt äänestyskoppiin ottaa evitä! Sinne pitää tilata pitopalvelu.
Mulla on varmaan huomenna niin kauhee olo, että otan koppiin jugurttijuoman ja oksennuspussin 🤢
Aion kunnon trollina/trullina ottaa mukaan evääksi itänaapurin puoleisia pääsiäisherkkuja. Tällä kostan vaalilautakunnassa toimivalle persunaapurilleni, joka on aiemmin epäillyt etnisyyttäni. Naamastani huolimatta olen kuitenkin juuriltani todistettavasti lähinnä turkulainen, joten ajattelin hieman näpäyttää...
Kuinkahan kauan siellä saa "miettiä"?
Eikös siellä 11 tuntia voi viettää? Klo 9-20?
Pitää kyllä olla evästä riittävästi aamupalasta iltapalaan.
jauhenliha on jo pestynä. saakohan sen kypsennettyä siellä?
Olisko oikeesti mahdollista mennä vaan seisomaan koppiin koko päiväksi vai tulisko poliisi hakemaan pois jossakin kohtaa?
Raikkaita voileipiä ja hyvin pestyä jauhenlihaa.
En ymmärrä miksi joku menee koppiin eväitä syömään, oma kokki mukaan tietenkin. Näin olen itse toiminut jo monissa vaaleissa. Eurovaaleissa olen nauttinut mm. ranskalaista ruokaa.
Soppaa eväsastiassa ja täytekakku.
Mä vien mun lasten vanukkaat evääksi. Lapset saavat jäädä kotiin hullun anopin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku menee koppiin eväitä syömään, oma kokki mukaan tietenkin. Näin olen itse toiminut jo monissa vaaleissa. Eurovaaleissa olen nauttinut mm. ranskalaista ruokaa.
Tuossa on ideaa! Mutta miten olet ratkaissut vaalisalaisuusongelman?
Monikulttuurinen perheemme ottaa mukaan macaroni and cheese, peanut butter and jelly sandwiches, mämmiä, muumilimsaa sekä isukille karhu olutta ja minulle tietysti light pirkka ananassiideri. Lapset tanssivat molempien kansojemme tansseja, kun odottavat, että ehdimme äänestää. Perinteisesti valitsemme vasta kopissa.
Joku hyvä viini ja muutama juusto.