Oisipa ihana olla täydellisen näköinen kaunis nainen.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te ajattelette kauniin ihmisen ulkonäköä, ei tarkoita että hän itse tekisi niin. Hän sipaisee vähän meikkiä ja lähtee ulos ajatellen ostoslistaa, täysin tiedostamatta muiden kategorioista.
Teidän ajatus EI ole muiden ajatus.
Niin minäkin toimisin, jos olisin kaunis. Siis miettisin muita asioita. Siksi haluaisinkin olla kaunis, ettei ulkonäköä tarvitsisi miettiä vaan voisin keskittyä muihin juttuihin. On nimittäin aivan uskomattoman raskasta miettiä kehoaan koko ajan. On niin rasittavaa aina sosiaalisissa tilanteissa häpeillä, miten kauhealta jokin ilme vaikka näyttää, ja pitää keskittyä itsensä peittelyyn. En todellakaan haluaisi olla niin itsetietoinen.
En haluaisi olla täydellinen, en missi tai malli, vaan miellyttävän ja naisellisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen pärjää elämässään AINA. Eli ei tarvitse välttämättä yrittää yhtään mitään. Elättäjiä riittää enkä tarkoita mitään luusereita. Joo, voi olla vaikeampaa olla uskottava vaikka työmaailmassa, mutta se ei ole se pointti. Fakta on, että kaunis pärjää aina. Ei ole pakko tehdä mitään ja pärjää silti hyvin. Ja hyvin usein pärjää paremmin tekemättä mitään, kuin rumat yrittämällä raivoisasti.
Tämä. Kaunis saa parempaa kohtelua, hän saa anteeksi enemmän virheitä, eikä hänen tarvitse osata juuri mitään. Riittää kun on kaunis ja plussana mukava, niin maailma on avoin. Joku haluaa aina pelastaa kauniin naisen vaikka mistä katuojasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin sulle nousisi vaan kusi päähän ja susta tulisi tyly narsistinen myrtsinaama nirppanokka kuten nyt suomalaisilla naisilla on tapana jos saavat kuulla olevansa kauniita.
Miksei suomessa kaunis, mukava sosiaalinen nainen on mahdoton yhtälö?
Ei se olekaan. Se on sitä vain sinun omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Huolet ne on meilläkin, kenenkään elämä ei oo täydellistä
Mitä sitten? Ei aloittaja toivonut pääsevänsä huolista eroon.
Suurin virhe ikinä on kuvitella ettei kaunis voisi olla myös viisas. Tottakai he käyttävät kauneuttaan hyväksi saadakseen nitä haluavat, kukapa ei käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te ajattelette kauniin ihmisen ulkonäköä, ei tarkoita että hän itse tekisi niin. Hän sipaisee vähän meikkiä ja lähtee ulos ajatellen ostoslistaa, täysin tiedostamatta muiden kategorioista.
Teidän ajatus EI ole muiden ajatus.
Niin minäkin toimisin, jos olisin kaunis. Siis miettisin muita asioita. Siksi haluaisinkin olla kaunis, ettei ulkonäköä tarvitsisi miettiä vaan voisin keskittyä muihin juttuihin. On nimittäin aivan uskomattoman raskasta miettiä kehoaan koko ajan. On niin rasittavaa aina sosiaalisissa tilanteissa häpeillä, miten kauhealta jokin ilme vaikka näyttää, ja pitää keskittyä itsensä peittelyyn. En todellakaan haluaisi olla niin itsetietoinen.
En haluaisi olla täydellinen, en missi tai malli, vaan miellyttävän ja naisellisen näköinen.
Hyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on tosi vaikeeta joo. Elää jotain kauniit ja rohkeaa elämää jossa pitää päättä minkä noista komeista monimiljonääri hugh grant sulhaisehdokkaista valitsee tänään treffeille.
Sitten saat lahjoja (jopa autoja, matkoja jne) miehiltä vaan sen takia että oot "niin ihana". Kaikki ovat kohteliaita ja tulevat iloisiksi pelkästä läsnäolostasi. Yökerhot maksavat siitä jos vaan tulet paikalle. Elämä on yhtä juhlaa suihkareissa ja huvipursilla. Jos opiskelet niin hyvät arvosanat irtoavat helpolla ja työpaikkakin on taattu jälkeenpäin.
Jos joku tyyppi vähän ärsyttää niin kyynel tai pari vaan ja heti lauma valkoritareita hyökkää sen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron.
En kadehdi. Lapsuus oli repaleinen ja muistaakseni sen äiti lopulta ampui isän. Oman ottopoikansa Charlize kasvattaa transuksi, pukee pikkupojan tytön vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin sulle nousisi vaan kusi päähän ja susta tulisi tyly narsistinen myrtsinaama nirppanokka kuten nyt suomalaisilla naisilla on tapana jos saavat kuulla olevansa kauniita.
Miksi se olisi vaan minun päässä? Oon kyllä tavannut todella mukavia kaunottaria. Yksikään ei ollut suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa tarinan joka on tosi. Maatalon tyttö sai syntymälahjaksi kauniin ulkonäön. Aina sai kuulla kuinka on kaunis ja toiset tytöt oli kateellisia. Miehiä pörräsi ympärillä, kaikilla ei ollu hyvät mielessä. Itsetuntoa murskattiin pahemmin muutaman pahan miehen toimesta. Ei kannustettu kouluttautumaan, niinpä tyttö meni töihin aina sinne minne pääsi. Meni nuorena naimisiin ja sai lapsen.
Ilman koulutusta, itsetunto hakusessa ja raskauden muutettua kehoa nuori äiti olikin yhtäkkiä aivan hukassa itsenä kanssa. Näin meni useita kymmeniä vuosia, lapsia tuli lisää. Ennen kateelliset ikätoverit kuittailivat ja nauttivat tilanteesta.
Kävi niin että se kauneus, josta oli liki ainostaan itsestään positiivisena asiana kuullut, alkoi pikkuhiljaa karista tai ainakin muuttaa muotoaan. Elämä ei säästellyt, kaikenlaista murhetta oli. Se jätti jälkiä ulkonäköön ja psyykkeeseen. Hänelle oli aina uskoteltu että kauneus ja järki ei kulje samassa päässä, hänen kannattaa vain käyttää ulkonäköään hyväksi niin paljon kun voi. Hänestä tuntui että oli menettänyt ainoan valttikorttinsa elämässä.
Onneksi aikuiseen ikään kerennyt nainen hoksasi tarttua kouluttautumistilaisuuteen ja valmistui ammattiin. Nykyään hän on onnellisempi kuin koskaan, itsenäinen yrittäjä ja hyvä työssään. Itsetunto on korjautunut jonkin verran. Hänestä on muuhunkin kuin koristeeksi. Olen onnellinen hänen puolestaan. Mielestäni hän on edelleen kaunis omalla ihanalla tavallaan.
Monesti kuulee että kauniin naisen elämä on helppoa. Olen nähnyt tämän toisenkin puolen asiasta.
Ärsyttää niin paljon tälläset sepitykset. Vaikka jollain olisi noin niin mitä sitten?? Ei se ulkonäön vika ole tai määritö automaattiseati tuollaista.
Pitäiskö nyt olla iloinen tuon takia? Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi vaan minun päässä? Oon kyllä tavannut todella mukavia kaunottaria. Yksikään ei ollut suomalainen.
Jos on tyly myrtsinaama ei se tarkoita että olisi sitä ulkonäön takia.
No niinpä, välillä tekis mieli hirttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on tosi vaikeeta joo. Elää jotain kauniit ja rohkeaa elämää jossa pitää päättä minkä noista komeista monimiljonääri hugh grant sulhaisehdokkaista valitsee tänään treffeille.
Sitten saat lahjoja (jopa autoja, matkoja jne) miehiltä vaan sen takia että oot "niin ihana". Kaikki ovat kohteliaita ja tulevat iloisiksi pelkästä läsnäolostasi. Yökerhot maksavat siitä jos vaan tulet paikalle. Elämä on yhtä juhlaa suihkareissa ja huvipursilla. Jos opiskelet niin hyvät arvosanat irtoavat helpolla ja työpaikkakin on taattu jälkeenpäin.
Jos joku tyyppi vähän ärsyttää niin kyynel tai pari vaan ja heti lauma valkoritareita hyökkää sen kimppuun.
Miesasia-uskontoon hurahtanut fanaatikko saapui näköjään paikalle.
Luuletko, että kauniita naisia ei ahdistella, r*iskata, hyväksikäytetä, pahoinpidellä? Luuletko, että kauniin naisen puolisokseen saanut mies kohtelee häntä aina hyvin? Että kaunista naista eivät koske ne kaikkia naisia ulkonäöstä riippumatta koskevat vaikeudet, jotka liittyvät esimerkiksi käsityksiin naisen kehosta ja seksuaalisuudesta?
Tai että kauniin elämään ei voi tulla muita suruja, vaikka läheisen ihmisen kuolemaa, omaa sairastumista, muuta ihan kaikkia ihmisiä koskettavia vaikeuksia?
Siitä nyt puhumattakaan, kuinka harhaista on kuvitella, että suurin osa kauniista naisista olisi päässyt elämään jotain miljonäärielämää.
Terveisin ruma nainen
Huomaan monen kauniin naisen uskovan tosissaan ettei kauniilla ole helpompaa. On ne vonkaajat ja vaikka mitä. Olisi kivempaa saada arvostusta jollain muulla perusteella.
Mutta kuten aikaisempi sanoi, useimmat kauniit naiset eivät saisi arvostusta jollain muulla perustella, koska he eivät ole poikkeuksellisen hyviä missään. Ja sinun on oltava poikkeuksellisen hyvä päästäksesi edes lähelle kauniin naisen saamaa positiivista huomiota. Ei riitä jos olet maisteri ja osaat korjata talon katon omin käsin. Se on tavallista. Sinun on perustettava se menestyvä firma. Tai noustava musalistoille. Vloggaamisen tai tubettamisen voit unohtaa, ilman kauneuskerrointa et pärjää vaikka olisit kuinka hyvä..
Oletko varma että itsetuntosi nuorena ja kauniina naisena kestäisi tämän?
Olisit ihmisille kuin ilmaa. Sinulle vastattaisiin töykeästi. Ne ihanat miehet joita nyt treffailet, eivät sylkäisisikään sinuun päin. Kun saisit vahingossa kyynärpäästä kylkiluihin ja kaljaa mekollesi tanssilattialla, anteeksipyyntöä ei tulisi koska mies keskittyi siihen kauniiseen naiseen. Kuvasi saisivat nolla tykkäystä vaikka mielestäsi tekisit jotain hienoa tai kirjoittaisit voimaannuttavia ajatuksia.
Asioita kun ei arvosta kunnes ne menettää.
Mä en kaipaa muuta kuin, että mun kasvojen iho olisi näpytön, arveton ja tasaisen värinen. Näin on ollut viimeksi 80-luvun lopulla n. 13-vuotiaana. Eli 31 vuotta olen kärsinyt erilaisista iho-ongelmista ja rahaa on palanut niiden hoitoon ja ei auta mikään. En edes osaa kuvitella miltä näyttäisin ns. normaali ihoisena. Olisi ihanaa, kun ei tarvitsisi 2 kertaa päivässä käydä läpi ihonhoitorutiineja, eikä tarvitsisi joka aamu 'pelätä' monta kipeää paisetta taas naamassa kukkii. Meikit ei pysy naamassa kuin muutaman tunnin ja taas iho on rasvainen kuin öljypullo.
Enää ei ole varaa laittaa rahaa tähän naamaan, niin joutuu antamaan sen elää omaa elämäänsä. Ei ihmekään ettei kukaan kiinnostu, kun näytän joltain ihmisen irvikuvalta. Mukavuus ja ystävällisyys kun ei riitä tässä pinnallisessa maailmassa.
Itse olen kaunis ja selkeästi auttanut työelämässä nuorempana kunnes perustin yritykseni. Sain sen toimimaan hyvin ilman ulkonäköäni. Miehiä toki aina riittänyt. Katseilta ei voi välttyä vaikka jo yli 40v ja painoakin yli 90kg. Baareissa saa seuraa niin nuorilta kuin vanhoilta (vaikka olis miehenkin kanssa liikenteessä :) mut ei liiaksi kuitenkaan. Seksuaalista häirintää en ole ikinä kokenut tai huomannut. Jos joku ääliö vastaan tullut niin olen kyllä saanut sanottua. Mut kyllä kauneudesta etua on. Työelämässä kun olin (palkallisena), oli helppo saada töitä joissa piti "edustaa"/olla näkyvä. Muita murheita ei kauneus toki vie. Samat murheet kuin muillakin mut tosiaan aina riittänyt töitä ilman koulutustakin ja miehiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesasia-uskontoon hurahtanut fanaatikko saapui näköjään paikalle.
Luuletko, että kauniita naisia ei ahdistella, r*iskata, hyväksikäytetä, pahoinpidellä? Luuletko, että kauniin naisen puolisokseen saanut mies kohtelee häntä aina hyvin? Että kaunista naista eivät koske ne kaikkia naisia ulkonäöstä riippumatta koskevat vaikeudet, jotka liittyvät esimerkiksi käsityksiin naisen kehosta ja seksuaalisuudesta?
Tai että kauniin elämään ei voi tulla muita suruja, vaikka läheisen ihmisen kuolemaa, omaa sairastumista, muuta ihan kaikkia ihmisiä koskettavia vaikeuksia?
Siitä nyt puhumattakaan, kuinka harhaista on kuvitella, että suurin osa kauniista naisista olisi päässyt elämään jotain miljonäärielämää.
Terveisin ruma nainen
Jos on valinnut paskan miehen niin se on kuule kyllä ihan 100% oma vika. Eipä tässä maassa ketään pakkonaiteta.
Jos taas joku vähän kähmii niin sen kun vaan itku kurkussa selittää pokelle tai poliisi-sedälle mitä se paha mies teki niin se äijä on tosi pahassa liemessä.
Ja kaikki nyt voi nähdä chafakin, belorfin, siepin ym instoista millaista kiiltokuva elämää noi akat elää. Ei sitä edes voi verrata johonkin taviselämään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaunis ja selkeästi auttanut työelämässä nuorempana kunnes perustin yritykseni. Sain sen toimimaan hyvin ilman ulkonäköäni. Miehiä toki aina riittänyt. Katseilta ei voi välttyä vaikka jo yli 40v ja painoakin yli 90kg. Baareissa saa seuraa niin nuorilta kuin vanhoilta (vaikka olis miehenkin kanssa liikenteessä :) mut ei liiaksi kuitenkaan. Seksuaalista häirintää en ole ikinä kokenut tai huomannut. Jos joku ääliö vastaan tullut niin olen kyllä saanut sanottua. Mut kyllä kauneudesta etua on. Työelämässä kun olin (palkallisena), oli helppo saada töitä joissa piti "edustaa"/olla näkyvä. Muita murheita ei kauneus toki vie. Samat murheet kuin muillakin mut tosiaan aina riittänyt töitä ilman koulutustakin ja miehiä :)
Joo, eli murheesi eivät ole samoja kuin muillakin, sillä suurimmat murheet ihmisille terveysogelmien ohella aiheuttaa yleensä työttömyys ja sitä kautta köyhyys sekä parisuhteen puute.. joo, ehkä sinultakin katkeaa joskus kynsi tms, mutta silti.
Tässä nyt ei kannatakaan verrata poikkeuksellisen kauniina pidettyä poikkeuksellisen rumana pidettyyn, vaan siihen keskivertoon. Kyllä minä uskon, että naisilla molemmat ääripäät voivat olla negatiivisesti elämässä vaikuttavia asioita. Molempien ääripäiden kohdalla käy helposti niin, että muut näkevät naisen pelkkänä ulkonäkönä. Siitä tulee hänet määrittelevä tekijä. Ja tämä on esineellistävää myös silloin kun se ulkonäkö on ihailtu eikä kauhisteltu.
Se nyt ainakin on selvää, että kauneus ei suojaa suruilta, vaikeuksilta ja kaltoinkohtelulta. Vai oliko esimerkiksi Marilyn Monroe onnellinen ja oliko hänen elämänsä helppoa?
Miehillä poikkeuksellinen komeus tosiaan näyttäisi olevan yksinomaan etuja tuova asia elämässä, mutta naisilla tämä ei ole ihan näin yksinkertaista.
Höpöhöpö. Ihan hatusta vedät noita juttujasi. Kuka muka kokee ettei hänessä ole kuuta kuin ulkonäkö? Koetko sinä itse ettet ole mitään muuta kuin ulkonäkösi?