Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti minulle synttärilahjaksi seksikkään yöasun, joka osoittautui aivan liian pieneksi

Vierailija
13.04.2019 |

Näin heti paketin avattua että se olisi liian pieni minulle mutta mies jankkasi ja vaati, että laittaisit nyt päälle hänen mielikseen. Noh koitin pukea sitä vaikka olikin liian pieni, mies ulvoi kuin susi nauraen vieressä kun katsoi minun taistelua sen kanssa. Lopulta kun se oli päällä hän jatkoi naurua ja osoitteli ja kosketteli paikkoja joista asu oli aivan liian tiukka minulle. Kiva synttärilahja.. :(

N27

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa trollin antamaa lahjaa.

Vierailija
2/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olis vähänkään hienotunteisuutta, olis antanut sun sovittaa yksin ja jos et olis näyttänyt miltä näyttää ei olis kysellyt enempää vaan keksinyt jotain muuta mukavaa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli tarkoitus. Halusi näyttää, että nyt on korkea aika lopettaa ahmiminen.

Vierailija
4/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista!

Vierailija
5/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvoi? Mulle mies on ostanut useita seksikkäitä yö/alusasuja ja poikkeuksetta kaikki olleet pieniä, mutta ikinä ei ole nauranut tai ulvonut, seksiin on sovitukset aina johtaneet. Mistä te näitä puupäämiehiä löydätte?

Vierailija
6/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin tavallista, että mies näkee naisensa pienempänä kuin hän onkaan. Varsinkin, jos suhteen aikana on tullut muutama kilo lisää. Tavallaan se on aika suloista, rakkaus on sokea. Tuskinpa tarkoituksena on mitenkään alleviivata toisen kokoa saatikka lihomista, sehän olisi liki sadistista käytöstä.

Mutta mitä tulee sitten taas tuohon sovitusepisodiin, niin siinä kyllä mies oli tökerö, ei välttämättä tietoisesti tai ainakaan suunnitellusti, mutta kuitenkin. Koko kaunis ajatus kaatui tuohon.

Vierailija
7/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin tavallista, että mies näkee naisensa pienempänä kuin hän onkaan. Varsinkin, jos suhteen aikana on tullut muutama kilo lisää. Tavallaan se on aika suloista, rakkaus on sokea. Tuskinpa tarkoituksena on mitenkään alleviivata toisen kokoa saatikka lihomista, sehän olisi liki sadistista käytöstä.

Mutta mitä tulee sitten taas tuohon sovitusepisodiin, niin siinä kyllä mies oli tökerö, ei välttämättä tietoisesti tai ainakaan suunnitellusti, mutta kuitenkin. Koko kaunis ajatus kaatui tuohon.

Tää on muuten jännä juttu, miksi mies näkee naisen yleensä pienempänä kuin onkaan?

Ainakin eräs miespuolinen ystävä luuli minua 10 kiloa kevyemmäksi ja kaksi vaatekokoa pienemmäksi.

Nyt kun olen laihtunut sen 10 kiloa niin kuvittelee minun olevan kokoa s vaikka en ole mitään sinne päinkään vielä. L/M on todellisuus.

Sanoi vielä, että nyt yksi vanha mekko roikkuu päälläni vaikka mielestäni se nyt vasta istuu kaikista parhaiten. :D

Välillä mietin onko tuo jotain vinoilua ja äärimmäistä kohteliaisuutta vai ihanko oikeasti kuvittelee minun pienemmäksi.

Vielä lisäksi hänellä on lempinimi minulle joka kuvastaa pieneyttä, joka taas ei pidä paikkaansa.

Vierailija
8/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten jännä juttu, miksi mies näkee naisen yleensä pienempänä kuin onkaan?

Ainakin eräs miespuolinen ystävä luuli minua 10 kiloa kevyemmäksi ja kaksi vaatekokoa pienemmäksi.

Nyt kun olen laihtunut sen 10 kiloa niin kuvittelee minun olevan kokoa s vaikka en ole mitään sinne päinkään vielä. L/M on todellisuus.

Sanoi vielä, että nyt yksi vanha mekko roikkuu päälläni vaikka mielestäni se nyt vasta istuu kaikista parhaiten. :D

Välillä mietin onko tuo jotain vinoilua ja äärimmäistä kohteliaisuutta vai ihanko oikeasti kuvittelee minun pienemmäksi.

Vielä lisäksi hänellä on lempinimi minulle joka kuvastaa pieneyttä, joka taas ei pidä paikkaansa.

Painoa on mielestäni vaikea arvioida, kun ihmisillä on niin erilainen ruumiinrakenne. Entinen naisystäväni oli/on ainakin 20 kg minua painavampi, mutta arvioin hänen painonsa olevan noin 75 kg, vaikka hän oikeasti painoi jotain 85kg (näin joskus vaa'an lukeman).

Vierailija
9/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikänä ostaisi naiselle vaatteita tai asuja. Niiden koot on mulle ihan hepreaa. Eikä tuo edes halua ranskalaisen sisäkön asua. Plääh kuin tylsimys vaikka mielessä bylsimys.

Vierailija
10/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni yöpaita on hirveintä ikinä. Yöpaidan on tarkoitus olla mukava päällä.

Vierailija
11/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni yöpaita on hirveintä ikinä. Yöpaidan on tarkoitus olla mukava päällä.

Ei aina. ;)

Vierailija
12/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole viisainta nukkua alasti? Jos sattuu käymään niin hyvin että on toimintaa niin ei turhia hidasteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä