Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisipa ihana olla täydellisen näköinen kaunis nainen.

Vierailija
13.04.2019 |

Voisi vaan nauttia omasta kauneudestaan!

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset ovat katkeria ja ilkeitä. Tämä on koettu, valitettavasti. Aika usein kauniita pidetään automaattisesti ylpeinä ja itserakkaina. Tämähän ei pidä paikkaansa.

Joo ei tietenkään pidä paikkaansa, ennakkoluulot pätee vain rumien kohdalla.

Naiset osaa olla tosi ilkeitä. Jos olet vielä äiti, kaunis ja hyväkroppainen..

Sekin on hassua, että kun olen tutustunut ihmisiin niin moni on sanonut että olenkin tosi mukava. Miksen en olisi?? En ole ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
102/104 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan että miehet ei uskalla lähestyä kauniimpia naisia. Miksi niitä jotkut kuitenkin joutuu hätistelemään pois jopa arkena töistä kotiin tullessa?

Kauniita naisia ei voi niputtaa. Kaunis nainen voi näyttää epävarmalta, iloiselta, ylpeältä, tai miltä tahansa. Perusilme ratkaisee miten muut suhtautuvat.

Kauneus yhdistettynä resting bitch faceen on myrkyllinen yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on kaunis kasvoiltaan ja huomiota herättävän pitkä? Itse olen. Kaikki aina julkisilla paikoilla tuijottavat kuin kummajaista. Toisaalta jossain keskusteluryhmässä vaikkapa kahvipöydässä töissä kukaan ei katso minuun vaan ohittavat silmillään.

Naiset vihaavat ja miehet jännittävät seurassani. En koe helpoksi tätä. Ja olen kuitenkin luonteeltani mukava ja kiltti sekä toiset huomioon ottava.

N34

Kaikki ei pidä pitkiä naisia kauniina.

Vierailija
104/104 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset ovat katkeria ja ilkeitä. Tämä on koettu, valitettavasti. Aika usein kauniita pidetään automaattisesti ylpeinä ja itserakkaina. Tämähän ei pidä paikkaansa.

Joo ei tietenkään pidä paikkaansa, ennakkoluulot pätee vain rumien kohdalla.

Naiset osaa olla tosi ilkeitä. Jos olet vielä äiti, kaunis ja hyväkroppainen..

Sekin on hassua, että kun olen tutustunut ihmisiin niin moni on sanonut että olenkin tosi mukava. Miksen en olisi?? En ole ulkonäkökeskeinen.

Kovin älykäs et kyllä vaikuta olevan. Onko sarkasmi lainkaan tuttu asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän