Oisipa ihana olla täydellisen näköinen kaunis nainen.
Kommentit (104)
Hetkinen. Tästä keskustelusta mul jäi kuva, että ulkonäkö on joillekki ihmisille kaikki kaikessa. Luuletteko,että esim ihmiset pitää toisesta ulkonäön vuoks?? Tai että muka jokainen suhtautuu positiivisesti kauniiseen??! 😂😂Miten naurettava ajatusmaailma! Se että joku yks saamaton mies on kikseissö ku pääsee juttelee kauniin kanssa oli sitte millainen perse reikä luonteeltaan, ei tarkoita ettäkö muut olis yhtä pinnallisia ja henkisesti köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Tästä keskustelusta mul jäi kuva, että ulkonäkö on joillekki ihmisille kaikki kaikessa. Luuletteko,että esim ihmiset pitää toisesta ulkonäön vuoks?? Tai että muka jokainen suhtautuu positiivisesti kauniiseen??! 😂😂Miten naurettava ajatusmaailma! Se että joku yks saamaton mies on kikseissö ku pääsee juttelee kauniin kanssa oli sitte millainen perse reikä luonteeltaan, ei tarkoita ettäkö muut olis yhtä pinnallisia ja henkisesti köyhiä.
Tutkimusten mukaan kauniit ja komeat saa mm parempaa palkkaa. Eli kyllä, ulkonäkö vaikuttaa elämässä siinä missä muutkin omiaisuudet. On aina helpompaa, mitä enemmän yleisesti positiivisena pidettyjä seikkoja (kauneus, raha, terveys, hyvät ihmissuhteet, älykkyys, muisti jne) ihmisellä on- eikö se ole itsestäänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron.
Jaa. Nenä nousee liian terävästi. Posket lommoiset. Leukaperät alkaa varmasti roikkua. Jotenkin tuikea ilme. Miten ilman meikkiä? Että kyllä vikoja löytyy vaikka mistä kun osaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron.
Jaa. Nenä nousee liian terävästi. Posket lommoiset. Leukaperät alkaa varmasti roikkua. Jotenkin tuikea ilme. Miten ilman meikkiä? Että kyllä vikoja löytyy vaikka mistä kun osaa katsoa.
Posket lommoiset = korkeat poskipäät.. kaikkien naama alkaa iän myötä roikkua, kukaan ei tietenkään ole ikuisesti 20 v näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa, mutta kyllä rumuus on naiselle iso miinus, jota kompensoidakseen saa todella tehdä töitä, eikä siltikään välttämättä saa ystäviä, seksiä, parisuhdetta tai uraa. Kauniille elämä on lähtökohtaisesti silotellumpaa, eri asia sitten miten osaa tämän etunsa hyödyntää ja siitä nauttia.
Ihan vaan puhumattakaan siitä, mitä suurta häpeää, mielipahaa ja kärsimystä oman peilikuvansa näkeminen voi aiheuttaa. Olisi ihanaa jos ulkonäönsä murehtimiseen ei tarvitsisi käyttää hetkeäkään ja oma ulkonäkö tuottaisi iloa itselle ja muille.
Kauneutta ei ole aina helppo kantaa. Toisilta naisilta tulee kateuden takia ilkeilyä ja seurasta sulkemista.
Pidetään automaattisesti heti pinnallisena, vaikka ei olla edes sitä ensimmäistäkään lausetta vaihdettu.
Luullaan, että kaunis iskee heti varattuun mieheen.
Ja sitten keski-iässä, jos olet hyvin säilynyt monta vuotta ikäisiäsi nuoremman näköinen, niin sekään ei ole hyvä asia. Sitten alkaa jo itseä paljon nuoremmatkin naiset yhtymään kateuskuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Kauneutta ei ole aina helppo kantaa. Toisilta naisilta tulee kateuden takia ilkeilyä ja seurasta sulkemista.
Pidetään automaattisesti heti pinnallisena, vaikka ei olla edes sitä ensimmäistäkään lausetta vaihdettu.
Ja sitten keski-iässä, jos olet hyvin säilynyt monta vuotta ikäisiäsi nuoremman näköinen, niin sekään ei ole hyvä asia. Sitten alkaa jo itseä paljon nuoremmatkin naiset yhtymään kateuskuoroon.
Huoh. Voisitteko jo lopettaa valituksenne ja yrittää ymmärtää, että tuo kaikki on ihan potaskaa verrattuna siihen mitä tavisnaiset ja varsinkin rumat naiset joutuvat kestämään, he joutuvat kärsimään kaikki naisena olemisen haitat ilman yhtäkään etua.
Vierailija kirjoitti:
No, ottaisin riemusta kiljuen nuo "ongelmat"! Kyllä joidenkin naisten kateuden kohteena oleminen voittaa aina sen, ettei niin miehet kuin naisetkaan kiinnitä mitään huomiota..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlize Theron.
En osaa tulkita, onko tämä sarkasmia vai ei.
Mutta sanonpahan kuitenkin, että kauniit ihmiset ovat juuri niitä, joista viat löytyvät vain etsimällä eli "kun osaa katsoa". Oikea rumuus taas hyökkää katsojan silmään, vaikkei tahtoisi pitää ketää rumana.
Itse sain joskus päiväkodissa (kyllä päiväkodissa) erityiskohtelua vanhemmilta lapsilta kun olin heidän mielestään söpö tms. Ala-asteen alussa sain myös, mutta sitten kouluun tuli uudet sisarukset jotka olivat hyvin nättejä, nätimpiä kuin minä eikä muhun enää kiinnitetty niin paljon huomiota.
Tää jotenkin romahdutti mun itsetunnon, olin tuolloin n. 8-vuotias. Kuulostaa jotenkin tosi naurettavalta mutta niin vaan kävi. Sen jälkeen musta tuntui todella arvottomalta kun en ollut yhtä kaunis kuin nämä uudet tytöt ja tää vaikutti kaikkeen. Tää on jotenkin jättänyt särön mun minäkuvaan ja itsetuntoon ja vieläkin jotenkin janoan sitä erityiskohtelua ja oon hirveän kateellinen kun nään toisen saavan sellaista.
Joitain vuosia sitten mulla oli todella kaunis koulukaveri joka sai usein kehuja kauneudestaan, olin monta kertaa siinä vieressä sisäisesti ihan vihreenä kateudesta.
Välillä tuntuu että haluan vaan vajota maan alle koska en oo tarpeeksi kaunis. Itseänikin ärsyttää että ripustan liikaa ulkonäön varaan mutten voi sille mitään.
Palstallahan on naisia joiden exät ovat olleet pettäjiä/väkivaltaisia, mutta he ovat silti sitä mieltä että luotettavuus ja väkivallattomuus ovat perusasioita joista ei saa pisteitä.
Olen tajunnut vuosien myötä että miehessä on kahdenlaisia ominaisuuksia. On kiinnostuksen herättäviä ominaisuuksia, ja ominaisuuksia joiden toivotaan löytyvän kiinnostavasta miehestä. Pitää olla kiinnostava mies ennen kuin niitä muita ominaisuuksia aletaan edes katsoa.
Mitkä ovat kiinnostuksen herättäviä ominaisuuksia?
- pituus
- raamikkuus
- maskuliininen naama (voimakas leuka, intensiivinen katse, jne)
- matala ääni
- johtajaominaisuudet
- porukan viihdytystaidot
- sosiaalinen ja seksuaalinen dominanssi
- kalliomainen jämeryys tai jännyys, riippuu naisesta kumpaa halutaan mutta jompi kumpi pitää löytyä
- raha ja status
- kunnianhimo ja määrätietoisuus, lupaus tulevasta menestyksestä
Ne mitä toivotaan myöhemmin (eivät itsessään tee miehestä kiinnostavaa)
- rehellisyys ja luotettavuus
- väkivallattomuus
- keskustelutaito kahden kesken
- naisen tukeminen huonoina aikoina
- itsestään huolta pitäminen
- pitkäjänteisyys suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin olisi. Ei ole yhtäkään päivää jolloin en surisi omaa rumuuttani. On hirvittävä vääryys joutua elämään rumana naisena tällaisena aikana, jolloin kauneutta palvotaan yli kaiken.
Vaikka teillä kauniilla on tietysti elämään kuuluvia murheita ja epävarmuuksia, niin teillä on kuitenkin yksi huoli vähemmän ja iso etu puolellanne. Kuvitelkaa, jos pystytte, millaista olisi olla ruma ja lisäksi teillä olisi ne samat elämään kuuluvat murheet ja epävarmuudet.
Mitä se sun rumuus sitten on? Mitä sille voi tehdä? Terveet elämäntavat, ryhti ja hoikkuus, terveet hiukset ja iho tekevät jo ihmeitä.
Tarvittaessa kampaaja loihtii hiuksiin upeutta, täyteainehoitoja jaa muutamalla satasella (jos esim todella häiritsevät otsa- tai nenäjuonteet, kapeat "tylyt" huulet, liian lieni leuka, valahtaneet posket).
Kyllä se kuule silleen on, että ulkonäölle pystyt tekemään ihan mitä vain, mutta sisimpäsi määrittelet vain sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Aivan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin olisi. Ei ole yhtäkään päivää jolloin en surisi omaa rumuuttani. On hirvittävä vääryys joutua elämään rumana naisena tällaisena aikana, jolloin kauneutta palvotaan yli kaiken.
Vaikka teillä kauniilla on tietysti elämään kuuluvia murheita ja epävarmuuksia, niin teillä on kuitenkin yksi huoli vähemmän ja iso etu puolellanne. Kuvitelkaa, jos pystytte, millaista olisi olla ruma ja lisäksi teillä olisi ne samat elämään kuuluvat murheet ja epävarmuudet.
Mitä se sun rumuus sitten on? Mitä sille voi tehdä? Terveet elämäntavat, ryhti ja hoikkuus, terveet hiukset ja iho tekevät jo ihmeitä.
Tarvittaessa kampaaja loihtii hiuksiin upeutta, täyteainehoitoja jaa muutamalla satasella (jos esim todella häiritsevät otsa- tai nenäjuonteet, kapeat "tylyt" huulet, liian lieni leuka, valahtaneet posket).
Kyllä se kuule silleen on, että ulkonäölle pystyt tekemään ihan mitä vain, mutta sisimpäsi määrittelet vain sinä itse.
Rumalle naamalle ei pysty paljonkaan tekemään, esim. ruma nenä tai pienet silmät pysyy pieninä meikkaamisesta huolimatta ja epäsuhtainen vartalo pysyy epäsuhtaisena vaikka miten kuntoilisi. Ainakaan suomessa ei mitään säärten katkasuja tehdä ja kyseisellä toimenpiteellä saadaan parhaimmillaankin korkeintaan vain muutama lisäsentti aikaiseksi.
Rumat naiset ovat katkeria ja ilkeitä. Tämä on koettu, valitettavasti. Aika usein kauniita pidetään automaattisesti ylpeinä ja itserakkaina. Tämähän ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Rumat naiset ovat katkeria ja ilkeitä. Tämä on koettu, valitettavasti. Aika usein kauniita pidetään automaattisesti ylpeinä ja itserakkaina. Tämähän ei pidä paikkaansa.
Joo ei tietenkään pidä paikkaansa, ennakkoluulot pätee vain rumien kohdalla.
Olin nuorena kaunis, mutta siksi miehet eivät uskaltaneet koskaan tehdä aloitetta. Kun olin vielä tuskallisen ujo, niin vierestä vietiin kavereita koko ajan ja itse jäin yksin.
Paljon helpompaa on olla tavallisen näköinen, ja helposti lähestyttävä.
Aina sanotaan että miehet ei uskalla lähestyä kauniimpia naisia. Miksi niitä jotkut kuitenkin joutuu hätistelemään pois jopa arkena töistä kotiin tullessa?
On se ihanaa, kiitos kysymästä.