Oisipa ihana olla täydellisen näköinen kaunis nainen.
Kommentit (104)
Minä olin nuorempana juuri sellainen mutta yllätys yllätys, elämä ei ollut ongelmatonta. Silloinen poikaystäväni jopa sai minut tuntemaan itseni rumaksi, koska tikulla etsi epäkohtia minusta. Sitten hän vielä petti minua aika ikävällä tavalla. Onnekseni tajusin lähteä suhteesta. Nykyään, jo varttuneena voin sanoa, että olen itseeni tyytyväinen; en niinkään ulkonäön vuoksi enää, vaan kokonaisuuden, johon kuuluu se, että on mukava ja sympaattinen luonne, fiksu ja jalat maassa oleva ihminen.
Kyllä se on totta että kaunis nainen saa helposti (lähes) kaiken. Työpaikat, saa ilmaiseksi kaikkea extraa, huomiota miehiltä ja ihmisillä on valmiiksi jo positiivinen kuva. Ainut miinus on kateelliset naiset, helposti jätetään porukan ulkopuolelle jos on erilaisia rientoja (vie miesten huomion..ja kyllä, minulle on sanottu se syyksi). Muut korostaa mun ulkonäköä, en minä itse. Se on välillä myös kiusallista. Jokaisella on silti omat ongelmansa, eikä kenenkään elämä ole täydellistä.
Entä jos on kaunis kasvoiltaan ja huomiota herättävän pitkä? Itse olen. Kaikki aina julkisilla paikoilla tuijottavat kuin kummajaista. Toisaalta jossain keskusteluryhmässä vaikkapa kahvipöydässä töissä kukaan ei katso minuun vaan ohittavat silmillään.
Naiset vihaavat ja miehet jännittävät seurassani. En koe helpoksi tätä. Ja olen kuitenkin luonteeltani mukava ja kiltti sekä toiset huomioon ottava.
N34
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on kaunis kasvoiltaan ja huomiota herättävän pitkä? Itse olen. Kaikki aina julkisilla paikoilla tuijottavat kuin kummajaista. Toisaalta jossain keskusteluryhmässä vaikkapa kahvipöydässä töissä kukaan ei katso minuun vaan ohittavat silmillään.
Naiset vihaavat ja miehet jännittävät seurassani. En koe helpoksi tätä. Ja olen kuitenkin luonteeltani mukava ja kiltti sekä toiset huomioon ottava.
N34
Kuinka pitkä on huomiota herättävän pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Kuinka pitkä on huomiota herättävän pitkä?
182 cm ja siihen mahdolliset korot (rakastan korkoja).
T. Se pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Kuinka pitkä on huomiota herättävän pitkä?
182 cm ja siihen mahdolliset korot (rakastan korkoja).
T. Se pitkä
Minusta 182cm ei ole huomiota herättävän pitkä (paitsi jos näytät hyvältä koroissa).
t. 173cm mies jota kukaan ei huomaa
Olen ilmeisesti kaunis nainen tai ainakin nätti? Jotkut eivät niin näyttävät naiset ovat joskus esim koulussa alkaneet jutella minulle, että kun on niin helppoa ja kivaa olla noin nätti. Miehiä saa todella helposti. Itse olin ihan hölmistyneen näköisenä siinä ja en tiennyt mitä sanoa. Ei ole minun elämääni tuo. Miesten suhteen onnea ei ole ollut..Ei mitään treffikutsuja tai yhtään mitään huomiota ainakaa järkeviltä miehiltä. Mistä ihmeestä nämä muut naiset kuvittelevat tietävänsä mitään toisten elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolet ne on meilläkin, kenenkään elämä ei oo täydellistä
Varmaan on tosi vaikeeta joo. Elää jotain kauniit ja rohkeaa elämää jossa pitää päättä minkä noista komeista monimiljonääri hugh grant sulhaisehdokkaista valitsee tänään treffeille.
Sitten saat lahjoja (jopa autoja, matkoja jne) miehiltä vaan sen takia että oot "niin ihana". Kaikki ovat kohteliaita ja tulevat iloisiksi pelkästä läsnäolostasi. Yökerhot maksavat siitä jos vaan tulet paikalle. Elämä on yhtä juhlaa suihkareissa ja huvipursilla. Jos opiskelet niin hyvät arvosanat irtoavat helpolla ja työpaikkakin on taattu jälkeenpäin.
Jos joku tyyppi vähän ärsyttää niin kyynel tai pari vaan ja heti lauma valkoritareita hyökkää sen kimppuun.
Miesasia-uskontoon hurahtanut fanaatikko saapui näköjään paikalle.
Luuletko, että kauniita naisia ei ahdistella, r*iskata, hyväksikäytetä, pahoinpidellä? Luuletko, että kauniin naisen puolisokseen saanut mies kohtelee häntä aina hyvin? Että kaunista naista eivät koske ne kaikkia naisia ulkonäöstä riippumatta koskevat vaikeudet, jotka liittyvät esimerkiksi käsityksiin naisen kehosta ja seksuaalisuudesta?
Tai että kauniin elämään ei voi tulla muita suruja, vaikka läheisen ihmisen kuolemaa, omaa sairastumista, muuta ihan kaikkia ihmisiä koskettavia vaikeuksia?
Siitä nyt puhumattakaan, kuinka harhaista on kuvitella, että suurin osa kauniista naisista olisi päässyt elämään jotain miljonäärielämää.
Terveisin ruma nainen
Jos on valinnut paskan miehen niin se on kuule kyllä ihan 100% oma vika. Eipä tässä maassa ketään pakkonaiteta.
Jos taas joku vähän kähmii niin sen kun vaan itku kurkussa selittää pokelle tai poliisi-sedälle mitä se paha mies teki niin se äijä on tosi pahassa liemessä.
Ja kaikki nyt voi nähdä chafakin, belorfin, siepin ym instoista millaista kiiltokuva elämää noi akat elää. Ei sitä edes voi verrata johonkin taviselämään.
Niinpä niin, kun elää itse siellä jonkinlaisen fanaattisen uskonlahkon maailmassa niin silloin ympäristö tosiaan näyttäytyy tuollaisena. Kun et tätä ihmiselämää yhtään syvemmin ymmärrä etkä edes halua ymmärtää, niin turha kai kaltaisesi kanssa on tästäkään vääntää.
Ihan samanlaista tekstiä ovat kauniit naiset täällä kirjoitelleet elämästään. Kai se on joku selviytymismekanismi kun itselleen pitää sepittää joten satuja itselleen tyyliin hyvä ettã olen ruma ja köyhä kun en tahtoisi noitten rikkaiten ja kauniitten ongelmia.
Eihän kukaan ole väittänyt että poikkeuksellisen kauniin elämä olisi ongelmatonta, se on vain yleensä helpompaa eri osa-alueilla kuin tavallisen näköisen.
Minä olen tavis ja miehet on aina haukkuneet eikä pitäneet minään, kavereitakaan ei ole koskaan ollut ja kiusattu on jne. Ei vain ole vastapainoksi mitään kauneuden tuomia etujakaan.
Vierailija kirjoitti:
N34
Samainen mies vastaa:
Oletko varma että kaikki johtuu pituudestasi? Ja oletko varma että ihmiset tuijottavat?
Tunnen itse kaksi pitkää naista. Toinen sinua hieman pidempi ja käyttää 5-10cm korkoja. Toinen yli 185cm ja vieläpä ruumiinrakenteeltaan roteva. Suurin osa ihmisistä ei juuri kiinnitä huomiota, ihmisillä kun on tapana keskittyä omiin asioihinsa.
Mahtaisitko kiinnostua miehistä jotka hakevat sellaista dynamiikkaa jossa nainen on pieni ja turvattava? Monikin pitkä nainen tuntuu hakevan, tunteakseen itsensä pienemmäksi, mutta totta kai jos mies haluaa olla turvaaja niin luultavimmin kiinnostuu pienikokoisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole väittänyt että poikkeuksellisen kauniin elämä olisi ongelmatonta, se on vain yleensä helpompaa eri osa-alueilla kuin tavallisen näköisen.
Minä olen tavis ja miehet on aina haukkuneet eikä pitäneet minään, kavereitakaan ei ole koskaan ollut ja kiusattu on jne. Ei vain ole vastapainoksi mitään kauneuden tuomia etujakaan.
Ja en tarkoita että yllämainitut vaikeudet johtuisi ulkonäöstä, vaan sitä, että jos kauniilla naisella on näitä samoja kokemuksia, on hänellä usein niiden lisäksi myös aivan päinvastaisia kokemuksia vaikkapa kauneuden hyödyistä työelämässä tai sellaisten miesten parissa, jotka kehuu eikä hauku. Toisin kuin minulla.
Joo. On tämä ihanaa! Kaikkea saa pyytämättä. Miehiä varsinkin.
Naiset ovat myrtsinä kun minulla käy aina hyvä flaksi.
On selvää, ettei kauneus poista kaikkia ongelmia eikä tee elämää autuaaksi.
Terveyskään ei kaikkia ongelmia poista. Silti on varmasti parempi elää terveenä kuin sairaana.
Rahakaan ei takaa ongelmatonta elämää. Silti on parempi, että rahaa on kuin että sitä ei olisi. Kuitenkin aina JONKUN rikkaan elämä on huonompaa kuin jonkun köyhän. Ja JOKU kaunis voi olla epäonnisempi kuin joku ruma. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö joidenkin ihmisten ongelmista suurin osa voisi ratketa pelkällä rahalla, joidenkin lähes kaikki ongelmat ratketa pelkällä terveydellä, ja joidenkin vain paremmalla ulkonäöllä.
On ristiriitaista, että samalla kun henkilö valittaa kuinka kauneudesta seuraa huonojakin puolia, hän kuitenkin esimerkiksi meikkaa näyttääkseen vielä paremmalta. Yksi tuolla harmitteli pituutensa vaikutusta, mutta kuitenkin käyttää korkokenkiä. Kukaan, joka oikeasti kärsii jostain asiasta, ei haluaisi vapaaehtoisesti vain voimistaa ongelmaansa! Kun toisilla ihmisillä on todellisia ongelmia, joista haluttaisiin ihan oikeasti eroon, niin toiset kehtaavat samassa keskustelussa tuoda esiin ongelman, joista he eivät edes halua eivätkä pyri eroon vaan jopa päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
On ristiriitaista, että samalla kun henkilö valittaa kuinka kauneudesta seuraa huonojakin puolia, hän kuitenkin esimerkiksi meikkaa näyttääkseen vielä paremmalta. Yksi tuolla harmitteli pituutensa vaikutusta, mutta kuitenkin käyttää korkokenkiä. Kukaan, joka oikeasti kärsii jostain asiasta, ei haluaisi vapaaehtoisesti vain voimistaa ongelmaansa! Kun toisilla ihmisillä on todellisia ongelmia, joista haluttaisiin ihan oikeasti eroon, niin toiset kehtaavat samassa keskustelussa tuoda esiin ongelman, joista he eivät edes halua eivätkä pyri eroon vaan jopa päinvastoin.
Jep.
Totta kai kauniskin voi tehdä elämästään ikävää kun oikein yrittää.
Voi korostaa pituuttaan korkkareilla ja kysellä miksi 195cm pituisena herättää huomiota eikä löydy pitkää miestä jonka seurassa tuntea itsensä lyhyeksi ja siroksi.
Voi valkata poikkikseksi pahimman pelimiesöykkärin ja selitellä ettei kauneus takaa että löytää kunnon miehen.
Voi keskittyä kauneuden korostamiseen ja kysellä miksei kukaan arvosta älyä tai osaamista vaan aina katsotaan ulkonäköä.
Ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Voi korostaa pituuttaan korkkareilla ja kysellä miksi 195cm pituisena herättää huomiota eikä löydy pitkää miestä jonka seurassa tuntea itsensä lyhyeksi ja siroksi.
Voi valkata poikkikseksi pahimman pelimiesöykkärin ja selitellä ettei kauneus takaa että löytää kunnon miehen.
Voi keskittyä kauneuden korostamiseen ja kysellä miksei kukaan arvosta älyä tai osaamista vaan aina katsotaan ulkonäköä.
Ja sitä rataa.
Aivan yhtä ristiriitaista kuin että rikas ei voisi olla onneton. Jos näyttää rikkaalta ja korostaa tätä, niin ongenonkijoita varmasti riittää ympärillä. Vaan kun kuitenkin rahallaan saa tehdä sitä mistä itse saa onnea kuten ulkonäöllään myös, vaikka se tarkoittaisi nättiä meikkiä ja korkokenkiä.
Kaunis ulkonäkö ei ole aina myöskään yhtä hyvän itsetunnon kanssa ja vaikka löytyisikin itsetuntoa ja halua näyttää kauniilta, ei se poista sitä, että niitä kateellisia ja pinnallisia ikäviä ihmisiä ympärillä pyörisi, vaikka heitä varten ei laittautuisikaan.
On todella typerää ajatella että ulkonäkö toisi onnen, ellei itse sitten kuulu siihen pinnalliseen porukkaan, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa, se on yksi ominaisuus muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ja sitä rataa.
Eilen näin Lidlissä samalla kertaa kaksi yli 190cm naista korkokengissä. Molemmat oli laittautuneet viimeisen päälle ja kyllä silmäni nauliintuivat heihin useita kertoja. Heillä oli seuranaan joku taviksen näköinen siilipäinen mies, joka oli lyhyempi kuin nuo naiset. Ainakin korkokenkien verran lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ja sitä rataa.
Eilen näin Lidlissä samalla kertaa kaksi yli 190cm naista korkokengissä. Molemmat oli laittautuneet viimeisen päälle ja kyllä silmäni nauliintuivat heihin useita kertoja. Heillä oli seuranaan joku taviksen näköinen siilipäinen mies, joka oli lyhyempi kuin nuo naiset. Ainakin korkokenkien verran lyhyempi.
Siis tarkoittanet saman pituinen?
Vai onko ne korkkarit osa ihmisen luustoa nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ja sitä rataa.
Siis tarkoittanet saman pituinen?
Vai onko ne korkkarit osa ihmisen luustoa nykyään?
Ymmärtänet, mitä hain takaa. Silmämääräisesti mies oli 1,49cm lyhyempi kuin naiset, jos naisilta olisi riisuttu korkokengät ja heidät olisi mitattu selkä suorana virallisella mittalaitteella. Näin.
Niinpä niin, kun elää itse siellä jonkinlaisen fanaattisen uskonlahkon maailmassa niin silloin ympäristö tosiaan näyttäytyy tuollaisena. Kun et tätä ihmiselämää yhtään syvemmin ymmärrä etkä edes halua ymmärtää, niin turha kai kaltaisesi kanssa on tästäkään vääntää.