Miehn kummitytön rippijuhlissa
Olipa hieno tunne olla miehen ja hänen ex-vaimonsa kummitytön rippijuhlissa.
Olin laihduttanut sinne ja käynyt kampaajalla ja laitattanut rakennekynnet. Olin niin naisellinen korkkareissani ja hameessani.
Oli todella mieltä ylentävää nähdä miehen exä siellä ihan tavallisena, pitkä tukka roikkuien tyttöjensä kanssa. Laitoin myös miehen antamat korut, että exä näki, kuinka mies rakastaa minua ja haluaa antaa minulle lahjoja.
Ai, kuinka tunsin ylemmyyttä juhlissa olemalla huoliteltu ja naisellinen. Siinä sai exä näpeilleen. Nautin oikein siitä kun näin, kuinka vaikeaa hänellä oli olla siellä.
Kommentit (38)
Laitoin myös miehen antamat korut, että exä näki, kuinka mies rakastaa minua ja haluaa antaa minulle lahjoja.
.
exä nyt tietää että oot ne korut mieheltäs saanu??? Kyllä mulle vaan tulee aina mieleen koruja käytävistä naisista, että itte ne on korunsa ostanu ja itse tahtoo koreilla. Vai menitkö sille sanomaan, että kato, exäsi ostamia koruja!
tuollaista omalla ulkonäöllä pätemistä exän nyxään verrattuna tapahtuu päivittäin. Voisi olla tottakin siis.
Sitä vaan en tajua, että miksi vain "naisellinen" on tyylikästä. Musta korkkarit ja hame on vaan niin rasittavia vaatteita. Muutakin tyylikästä on.
Jos siis tämä sama juttu on, minkä olen lukenut eräästä toisestakin paikasta.
Taitaa olla aika surullisen totta.
Kai sitä nyt nainen saa joskus tuntea ylpeyttä itsestään miehen ex:n edessä? Mitä sitten? Ja totta; muutakin naisellista on kuin korkkarit ja hame, mutta johan se sellainen itsensä arvostaminen näkyy siitä miten "itsensä kantaa" jos tajuatte mitä tarkoitan?
mitaan itsensa arvostamista. Ei kai itseaan arvostava tarvitse menna exan eteen patemaan ja koruja helisyttelemaan? Sehan on vain ja ainoastaan saalittavaa.
Vaikka nautin naisellisuudestani ja koruistani, en nauttisi siitä että aiheuttaisin jollekin toiselle pahaa mieltä. Ap ei kuulosta myöskään ihmiseltä, joka aidosti arvostaa itseään. Itseään arvostavan ihmisen ei tarvitse kohottaa itsetuntoaan muiden kustannuksella edes omassa mielessään. Tällainen temppu ei myöskään kasvata kenenkään itsetuntoa aidosti. Päinvastoin. Pitkällä tähtäimellä terve ihminen tuntee tehneensä väärin. Lisäksi meistä jokainen vanhenee ja sinulla tulee olemaan vaikeaa, koska pätemisen keinosi ja itsearvostuksesi tulevat ulkoisista asioista. Tällaisia tuli mieleen kasvatustieteilijälle.
ap.n eli nuoren naikkosen ottanut vaimokseen?
Katkera erosta ja näyttääkseen exälle, kuinka pukee vaimonsa helyihin ja saa nuorta pillua?
Kyllä minäkin haluaisin näpäyttää vähän miehen exää jos samaan tilaisuuteen jouduttaisiin.
saa lehtien tilaajalahjana. itsekin sain sen vanamo kaulakorun, melkeen 100 e arvoinen ja ilmaiseksi!
Tai ap:lläkään? Tämä nainen ei ymmärrä, ei....
Kyllä minäkin haluaisin näpäyttää vähän miehen exää jos samaan tilaisuuteen jouduttaisiin.
Ei kukaan vapaaehtoisesti varmaan halua kuulostaa noin idiootilta kuin ap!!
"Hei mä oon nuori ja mä sain mun mieheltä vanamokorut, vähäx mä oon ihQ, Kato nyt exä!!!!"
Ei nyt kauheen hääppösiä voi olla, jos (kuten joku jo mainitsi) maksavat noin 100 e...
Tajuan nykyään että hän on kontrolloiva, ja haluaa että hänen vaimonsa näyttää siltä mitä hän haluaa. Siksi hän ostaa minulle vaatteita ja koruja, ja huom. sellaisia liian näyttäviä joilta hän halusi minun näyttävän kun olin häntä (ja eksää) selvästi nuorempi ja vielä hoikka ja nätti.
Nyt ajattelen että jos joskus ero tulisi ja näkisin sitten rippijuhlissa nyksän korkkareissa, niin minun tulisi kyllä tyttöparkaa sääli...
miehesi entiselle?
Surullista.
Ja nuoria me kaikki olemme olleet, ja kaikki tulemme vanhaksi, ei siinä mitään erityistä ole.
epävarma erityisesti suhteessa mieheesi ja tämän entiseen vaimoon? Sellaisiin itselle arkoihin kohtiinhan sitä aina kiinnittää huomiota.
miettinyt sitä, että entäs jos miehesi joku kaunis päivä vaihtaa sinutkin kauniimpaan ja nuorempaan...
Mites sitten kun tämä uusi kaunotar tulee jossain yhteisissä juhlissa sinun eteesi esittelmään itseään ja korujaan...
Naurattaako sitten?
Kuinka monta ex-vaimoa/avovaimoa miehelläsi on? Lapsia eri naisten kanssa?
Säälittää sun asenne.
ihan taviksien arkikoruja.