"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"
Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.
Kommentit (1344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miehet ovat nykyään todella nirppanokkaisia ja vaikuttavat kahdenkeskeisten keskustelujen perusteella todella monet henkisesti aika epäkypsiltä.
Ei sellaisten kanssa huvita mitään suhdetta lähteä rakentamaan.Entäs naiset? Harrastukset 80% deittisovelluksien naisista: matkailu ja viini.
Eikö sinun mielestäsi jokainen saa harrastaa mitä lystää? Luuletko sinä että kaikki vapaat naiset ovat deittisovelluksissa seuraa hakemassa? Siellä on tasan ne jämät, jotka ei muuten ole seuraa löytäneet.
Sen kuin harrastavat, mutta jos miehiä syytetään pinnallisiksi niin kyllä naisistakin löytyy ihan samalla mitalla.
naiselle kelpaa vain
A:Mies on pitkä ja komea j myös lihakset pitää olla
tai
B: Miehellä Pitää Olla Valtaa ja Rahaa
Vierailija kirjoitti:
Prince oli jotain 159 ja puolet maailman nuorista tytöistä aikoinaan kuolasi sen perään.
Prince vaan käytti sellaisia 20 sentin (piilo)korkoja. Katsopa vaikka musavideoita niin aina on buutsit tai jotkut muut korolliset kengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsiko kuuluisi olla ”miksi naiset eivät huoli tavismiestä, joka hakee useita ja pelkkiä lyhyitä seksisuhteita?” Koska sitähän tinder on, etsitään lyhyitä suhteita ja niihin etsitään top 10 miehiä, jos niitä etsitään. Jos harvoin käy ravintolassa, niin miksi menisi johonkin tavisruokaa valmistavaan ravintolaan? Jos elämänsä aikana aikoo olla vain harvan miehen kanssa, niin silloin kannattaa valita vain kaikkein laadukkaimmat yksilöt.
Mikä todistaa oikeaksi pikkukakkosen säännön että seksikumppanilta vaaditaan kovempaa tasoa (ulkonäkö ja sytyttävyys) kuin aviomieheltä.
Se mikä pikkukakkosen säännöissä menee säännönmukaisesti pieleen on aivan älytön yleistäminen ja täydellinen kyvyttömyys kuunnella mitä häntä kokeneemmat ja asiantuntevammat kertovat. Miehet ovat erilaisia ja naiset ovat erilaisia. Erilaiset ihmiset hakevat eri asioita kumppanilta. Tätä pikkukakkonen ei tajua. Lisäksi hän, jonka syvällisempi kokemus naisista on varsin rajoittunut, oikeasti luulee olevansa jonkinlainen naisten sielunelämän asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Tätä palstaa kun luen, mietin, oletteko te koskaan ollut ihastuneita tai rakastuneita?
Luuletko oikeasti, että käyn ensin katsomassa tilinauhan tai saldon ennen kuin ihastun?
Mikä MINUN mielestäni on hyvännäköinen voi sinun mielestäsi olla mitätön tai ruma.
Oikeasti, palstan miehet puhuvat tasoista, vaatimuksista, rimasta jota laskea. Eikö teille oikeasti koskaan vain kolahda? Näet jonkun, hänen katseensa, hymynsä, jokin ele viehättää, kiinnostaa, haluaisit tutustua heti? N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Tätä palstaa kun luen, mietin, oletteko te koskaan ollut ihastuneita tai rakastuneita?
Luuletko oikeasti, että käyn ensin katsomassa tilinauhan tai saldon ennen kuin ihastun?
Mikä MINUN mielestäni on hyvännäköinen voi sinun mielestäsi olla mitätön tai ruma.
Oikeasti, palstan miehet puhuvat tasoista, vaatimuksista, rimasta jota laskea. Eikö teille oikeasti koskaan vain kolahda? Näet jonkun, hänen katseensa, hymynsä, jokin ele viehättää, kiinnostaa, haluaisit tutustua heti? N
Eipä sillä ole väliä kiinnostaako minulla vai ei kun naisella ei kiinnosta kuitenkaan. Kokemus opettanut.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä
Ujous on ihan älyttömän söpö piirre miehellä :)
Hei tää oli jo julmaa 😁😁😂 Joku saattaa oikeasti jopa uskoa ton. Oikeasti asia on niin, että ujo mies on vastenmielisin asia tällä planeetalla. Miehen pitää olla itsevarma, eikä mikään ujo hissukka 🙈🙈😁 tsori vaan ujot miehet, mut niin se vaan menee et itsevarma mies saa naisen, ujo ei 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Kyllä, jos sillä on pitkä tukka, kauniit kasvot, isot tissit, timmi kroppa ja pyöreä peppu. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä
Hei tää oli jo julmaa 😁😁😂 Joku saattaa oikeasti jopa uskoa ton. Oikeasti asia on niin, että ujo mies on vastenmielisin asia tällä planeetalla. Miehen pitää olla itsevarma, eikä mikään ujo hissukka 🙈🙈😁 tsori vaan ujot miehet, mut niin se vaan menee et itsevarma mies saa naisen, ujo ei 😄
Sinäkö sen määräät?
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Ja mitä vikaa siinä on? Miksi pitäisi ottaa ruma luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...
Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.
M36
Ai kun sä kuljet tuolla kaupungilla tai katsot sukulaisiasi tai ystäväpariskuntiasi, niin tilanne on aina se, että nainen voi olla vaikka millainen suohirviö, mies on aina komea kuin mikä?
Vai mitä sä yrität nyt kertoa?
Kyllä ne vaan pääasiassa komeampia on kuin itse olen. Aika paljon tulee kiinnitettyä oman ikäisiin pariskuntiin huomiota kun itse elelee yksin. Naisilla jotka ovat vapaana, kriteerit on vielä korkeammalla.
Tätä samaa sanoo naisetkin miehistä, että vain huonoja on vapailla markkinoilla johon itsekin kaikesta päätellen kuulun.
M36
Mitkä piirteet sinusta sitten tekee huonon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Mutta kyllä ne ujot vaan on ihania, mielestäni ❤
Minun mieheni on ihan tavallinen duunari ja tavallisen näköinen (puolueettomasti ajatellen kouluarvosana 7). Minä myös olen tavallisen näköinen, vaikka korkeammin koulutettu. Hän on luetettava, huomaavainen ja rehellinen.
Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on ihan tavallinen duunari ja tavallisen näköinen (puolueettomasti ajatellen kouluarvosana 7). Minä myös olen tavallisen näköinen, vaikka korkeammin koulutettu. Hän on luetettava, huomaavainen ja rehellinen.
Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.
Kannattaa ymmärtää ettei palstamiehet puhu susta, kun puhutaan naisisita.
Naisia ovat VAIN alle 20v, todella hoikat, mutta isorintaiset, isopeppuiset, pitkähiuksiset, erittäin kauniit, mielellään filtteröidyt jne. instatytöt, ei siis sunlaiset tavikset, joten on ihan sama millaisen miehen olet ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.Kannattaa ymmärtää ettei palstamiehet puhu susta, kun puhutaan naisisita.
Naisia ovat VAIN alle 20v, todella hoikat, mutta isorintaiset, isopeppuiset, pitkähiuksiset, erittäin kauniit, mielellään filtteröidyt jne. instatytöt, ei siis sunlaiset tavikset, joten on ihan sama millaisen miehen olet ottanut.
Eli siis kysymys kuuluu, miksi, voi miksi, nämä naisista kauneimmat, joita on ehkä alle promille edes nuorista naisista, eivät huoli palstamiestä, joka on ruma ja köyhä.
Tätä täällä mietitään kuumeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Eipä sillä ole väliä kiinnostaako minulla vai ei kun naisella ei kiinnosta kuitenkaan. Kokemus opettanut.
M36
Näiden juttujen perusteella vaikutat vähän katkeralta, positiivisuutta kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.Kannattaa ymmärtää ettei palstamiehet puhu susta, kun puhutaan naisisita.
Eli siis kysymys kuuluu, miksi, voi miksi, nämä naisista kauneimmat, joita on ehkä alle promille edes nuorista naisista, eivät huoli palstamiestä, joka on ruma ja köyhä.
Tätä täällä mietitään kuumeisesti.
Mun tinderissä ei ainakaan ollut tuollaisia ikähaarukassa 27-40v, noin 200 sydäntä tuli silti annettua.
M36
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi ihmetteli miksi tyydyit oman tasoiseesi mieheen?
Koska jokainen saa vaatia just mitä haluaa.