Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
101/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Tämä. Mihin tällaisia kysymyksiä tarvitaan, kun naisten miehiä suurempi pinnallisuus ja vaatimukset on ihan tilastollisesti todistettavissa olevia tosiasioita? Miksi tällaisia vielä kysellään?

Miten ihmeessä nainen voisi olla pinnallisempi kuin mies koska miehen ihanne on isorintainen mutta hoikka, vaalea pitkähiuksinen parikymppinen kaunis nainen, tavallinen keski-ikäinen pulska pottunokkainen ja persjalkainen nainen ei kelpaa. Miksi naiset laittavat itsensä kaunistamiseen jumalattomasti aikaa, vaivaa ja rahaa jos naiset on niitä pinnallisia? Miksi miehet ei meikkaa, suihkurusketa, käy salilla, nypi karvoja, hommaa tekohiuksia ja tekokynsiä ja tekolihaksia ja käy leikkauttamassa peniksiään kauniimmaksi jos naiset kerran on pinnallisia ja etsii miestä vain ulkonäön perusteella?

Nyt oli paksua.

Jos kysyt miehiltä mikä on ykköstoivomus yli kaikkien muiden, se on normaalipainoisuus. Yli puolet naisista ei vaivaudu edes pysymään terveellisissä mitoissa.

Tekokynsiä ja hiustenpidennyksiä kyllä hankitaan, koska se on kivaa eikä vaadi vaivaa tai kieltäytymistä herkuista.

Ja vastauksena: miehet eivät hanki tekokynsiä tai meikkaa koska niillä ei saa asioita joita naiset haluavat. Kuten pituus, leveät hartioiden luut ja matala ääni.

Älä jaksa naurattaa, juuri oli uutinen, että jo yli 70% suomalaisista miehistä on LIHAVIA.

Mikä on useimmille 30+ naisille ok, kunhan mies on pitkä ja raamikas.

Miksi ette ala vaatimaan mieheltä pituuden tai harteikkuuden sijaan hoikkuutta ja terveellisiä elämäntapoja?

Koska jokainen saa vaatia just mitä haluaa.

Vierailija
102/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehet ovat nykyään todella nirppanokkaisia ja vaikuttavat kahdenkeskeisten keskustelujen perusteella todella monet henkisesti aika epäkypsiltä.

Ei sellaisten kanssa huvita mitään suhdetta lähteä rakentamaan.

Entäs naiset? Harrastukset 80% deittisovelluksien naisista: matkailu ja viini.

Eikö sinun mielestäsi jokainen saa harrastaa mitä lystää? Luuletko sinä että kaikki vapaat naiset ovat deittisovelluksissa seuraa hakemassa? Siellä on tasan ne jämät, jotka ei muuten ole seuraa löytäneet.

Sen kuin harrastavat, mutta jos miehiä syytetään pinnallisiksi niin kyllä naisistakin löytyy ihan samalla mitalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instabeibet on parhaita :)

Vierailija
104/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle kelpaa vain

A:Mies on pitkä ja komea j myös lihakset pitää olla

tai

B: Miehellä Pitää Olla Valtaa ja Rahaa

Vierailija
105/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prince oli jotain 159 ja puolet maailman nuorista tytöistä aikoinaan kuolasi sen perään. 

Prince vaan käytti sellaisia 20 sentin (piilo)korkoja. Katsopa vaikka musavideoita niin aina on buutsit tai jotkut muut korolliset kengät jalassa.

Vierailija
106/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsiko kuuluisi olla ”miksi naiset eivät huoli tavismiestä, joka hakee useita ja pelkkiä lyhyitä seksisuhteita?” Koska sitähän tinder on, etsitään lyhyitä suhteita ja niihin etsitään top 10 miehiä, jos niitä etsitään. Jos harvoin käy ravintolassa, niin miksi menisi johonkin tavisruokaa valmistavaan ravintolaan? Jos elämänsä aikana aikoo olla vain harvan miehen kanssa, niin silloin kannattaa valita vain kaikkein laadukkaimmat yksilöt.

Mikä todistaa oikeaksi pikkukakkosen säännön että seksikumppanilta vaaditaan kovempaa tasoa (ulkonäkö ja sytyttävyys) kuin aviomieheltä.

Se mikä pikkukakkosen säännöissä menee säännönmukaisesti pieleen on aivan älytön yleistäminen ja täydellinen kyvyttömyys kuunnella mitä häntä kokeneemmat ja asiantuntevammat kertovat. Miehet ovat erilaisia ja naiset ovat erilaisia. Erilaiset ihmiset hakevat eri asioita kumppanilta. Tätä pikkukakkonen ei tajua. Lisäksi hän, jonka syvällisempi kokemus naisista on varsin rajoittunut, oikeasti luulee olevansa jonkinlainen naisten sielunelämän asiantuntija.

Vierailija
107/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiselle kelpaa vain

tai

Tätä palstaa kun luen, mietin, oletteko te koskaan ollut ihastuneita tai rakastuneita?

Luuletko oikeasti, että käyn ensin katsomassa tilinauhan tai saldon ennen kuin ihastun?

Mikä MINUN mielestäni on hyvännäköinen voi sinun mielestäsi olla mitätön tai ruma.

Oikeasti, palstan miehet puhuvat tasoista, vaatimuksista, rimasta jota laskea. Eikö teille oikeasti koskaan vain kolahda? Näet jonkun, hänen katseensa, hymynsä, jokin ele viehättää, kiinnostaa, haluaisit tutustua heti?  N

Vierailija
108/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiselle kelpaa vain

tai

Tätä palstaa kun luen, mietin, oletteko te koskaan ollut ihastuneita tai rakastuneita?

Luuletko oikeasti, että käyn ensin katsomassa tilinauhan tai saldon ennen kuin ihastun?

Mikä MINUN mielestäni on hyvännäköinen voi sinun mielestäsi olla mitätön tai ruma.

Oikeasti, palstan miehet puhuvat tasoista, vaatimuksista, rimasta jota laskea. Eikö teille oikeasti koskaan vain kolahda? Näet jonkun, hänen katseensa, hymynsä, jokin ele viehättää, kiinnostaa, haluaisit tutustua heti?  N

Eipä sillä ole väliä kiinnostaako minulla vai ei kun naisella ei kiinnosta kuitenkaan. Kokemus opettanut.

M36

Vierailija
109/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä

Ujous on ihan älyttömän söpö piirre miehellä :)

Hei tää oli jo julmaa 😁😁😂 Joku saattaa oikeasti jopa uskoa ton. Oikeasti asia on niin, että ujo mies on vastenmielisin asia tällä planeetalla. Miehen pitää olla itsevarma, eikä mikään ujo hissukka 🙈🙈😁 tsori vaan ujot miehet, mut niin se vaan menee et itsevarma mies saa naisen, ujo ei 😄

Vierailija
110/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiselle kelpaa vain

tai

Kyllä, jos sillä on pitkä tukka, kauniit kasvot, isot tissit, timmi kroppa ja pyöreä peppu. Muuten ei.

Vierailija
111/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä

Hei tää oli jo julmaa 😁😁😂 Joku saattaa oikeasti jopa uskoa ton. Oikeasti asia on niin, että ujo mies on vastenmielisin asia tällä planeetalla. Miehen pitää olla itsevarma, eikä mikään ujo hissukka 🙈🙈😁 tsori vaan ujot miehet, mut niin se vaan menee et itsevarma mies saa naisen, ujo ei 😄

Sinäkö sen määräät?

Vierailija
112/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiselle kelpaa vain

tai

Ja mitä vikaa siinä on? Miksi pitäisi ottaa ruma luuseri?

Vierailija
113/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...

Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.

M36

Ai kun sä kuljet tuolla kaupungilla tai katsot sukulaisiasi tai ystäväpariskuntiasi, niin tilanne on aina se, että nainen voi olla vaikka millainen suohirviö, mies on aina komea kuin mikä?

Vai mitä sä yrität nyt kertoa?

Kyllä ne vaan pääasiassa komeampia on kuin itse olen. Aika paljon tulee kiinnitettyä oman ikäisiin pariskuntiin huomiota kun itse elelee yksin. Naisilla jotka ovat vapaana, kriteerit on vielä korkeammalla.

Tätä samaa sanoo naisetkin miehistä, että vain huonoja on vapailla markkinoilla johon itsekin kaikesta päätellen kuulun.

M36

Mitkä piirteet sinusta sitten tekee huonon?

Vierailija
114/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Mutta kyllä ne ujot vaan on ihania, mielestäni ❤

Vierailija
115/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ihan tavallinen duunari ja tavallisen näköinen (puolueettomasti ajatellen kouluarvosana 7). Minä myös olen tavallisen näköinen, vaikka korkeammin koulutettu. Hän on luetettava, huomaavainen ja rehellinen.

Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.

Vierailija
116/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on ihan tavallinen duunari ja tavallisen näköinen (puolueettomasti ajatellen kouluarvosana 7). Minä myös olen tavallisen näköinen, vaikka korkeammin koulutettu. Hän on luetettava, huomaavainen ja rehellinen.

Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.

Kannattaa ymmärtää ettei palstamiehet puhu susta, kun puhutaan naisisita.

Naisia ovat VAIN alle 20v, todella hoikat, mutta isorintaiset, isopeppuiset, pitkähiuksiset, erittäin kauniit, mielellään filtteröidyt jne. instatytöt, ei siis sunlaiset tavikset, joten on ihan sama millaisen miehen olet ottanut.

Vierailija
117/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ovat VAIN alle 20v, todella hoikat, mutta isorintaiset, isopeppuiset, pitkähiuksiset, erittäin kauniit, mielellään filtteröidyt jne. instatytöt, ei siis sunlaiset tavikset, joten on ihan sama millaisen miehen olet ottanut.

Eli siis kysymys kuuluu, miksi, voi miksi, nämä naisista kauneimmat, joita on ehkä alle promille edes nuorista naisista, eivät huoli palstamiestä, joka on ruma ja köyhä.

Tätä täällä mietitään kuumeisesti.

Vierailija
118/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiselle kelpaa vain

tai

Eipä sillä ole väliä kiinnostaako minulla vai ei kun naisella ei kiinnosta kuitenkaan. Kokemus opettanut.

M36

Näiden juttujen perusteella vaikutat vähän katkeralta, positiivisuutta kehiin. 

Vierailija
119/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kysymys kuuluu, miksi, voi miksi, nämä naisista kauneimmat, joita on ehkä alle promille edes nuorista naisista, eivät huoli palstamiestä, joka on ruma ja köyhä.

Tätä täällä mietitään kuumeisesti.

Mun tinderissä ei ainakaan ollut tuollaisia ikähaarukassa 27-40v, noin 200 sydäntä tuli silti annettua.

M36

Vierailija
120/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi ihmetteli miksi tyydyit oman tasoiseesi mieheen?