"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"
Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.
Kommentit (1344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on ihan tavallinen duunari ja tavallisen näköinen (puolueettomasti ajatellen kouluarvosana 7). Minä myös olen tavallisen näköinen, vaikka korkeammin koulutettu. Hän on luetettava, huomaavainen ja rehellinen.
Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.Kannattaa ymmärtää ettei palstamiehet puhu susta, kun puhutaan naisisita.
Naisia ovat VAIN alle 20v, todella hoikat, mutta isorintaiset, isopeppuiset, pitkähiuksiset, erittäin kauniit, mielellään filtteröidyt jne. instatytöt, ei siis sunlaiset tavikset, joten on ihan sama millaisen miehen olet ottanut.
Eli siis kysymys kuuluu, miksi, voi miksi, nämä naisista kauneimmat, joita on ehkä alle promille edes nuorista naisista, eivät huoli palstamiestä, joka on ruma ja köyhä.
Tätä täällä mietitään kuumeisesti.
Mun tinderissä ei ainakaan ollut tuollaisia ikähaarukassa 27-40v, noin 200 sydäntä tuli silti annettua.
M36
Olet 36 ja etsit naista 27-40 eli mieluummin nuorempi. Asenne karkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.
Sama tulos tulee miehillä, koska tavoittelevat vain sitä kauneinta 10 % naisista ja muut eivät kelpaa. Vinkujat haluavat vain, että tämä 10 % naisista alentaa rimaa.
Itseä ärsyttää tälläiset väitteet. Olen varmasti 200 naiselle antanut sydämen tinderissä ja haen ihan vakituista suhdetta ja se lukee myös profiilissa. Eli tosiaankaan se ei mene näin todellisuudessa läheskään kaikilla. Sori vaan jos "vingun" täällä, mutta kyllä minulla harmittaa oma tilanne, että on näin epäkiinnostava.
M36
Voisin heti antaa esimerkkinä esim. Suomi24:sta ja Tinderistä pari profiilia, jotka voisivat olla sinun. Tyypeissä itsessään ei ole mitään vikaa mutta kuvissa ja hymyssä on jotakin omituista ja takakireää. Kuvat toisekseen samoja vuodesta toiseen ja herää kysymys siitä, eivätkö nämä miehet vanhene lainkaan. Olin itse sinkku 5 vuotta sitten ja olen taas, siksi kiinnitän valokuvamuistini kanssa tällaisiin yksityiskohtiin huomiota.
Kummallakin miehellä perusok vartalo. Eivät lyhyitä kumpikaan. Eivät hymyile kuvissa vapautuneesti vaan hymy näyttää pikemminkin irvistykseltä. Jotenkin varta vasten otetun näköisiä myös nämä kuvat. Kummankaan yksikään kuva ei ole kaveriporukassa otettu ja siksi miehistä saa käsityksen yksinäisinä ja hyypiöinä. Toisella yksi kuva jossain kansallispuistossa otettu. Liian miehen lyhyet tuulipuvun housut särähtävät pahasti minun, helsinkiläisen ja tyylitietoisen naisen silmään. Sillä toisella miehellä taas on aivan idioottimaisen tyylittömät aurinkolasit yhdessä kuvassaan ja lisäksi yksi ties kuinka monta vuotta vanha salikuva kulahtaneissa vetimissä. Kiitos ei ihan kammottaville asuvalinnoille silloin, kun ihminen yrittää esitellä parasta puolta itsessään.
Molemmat esimerkkini miehet ovat ammatiltaan insinöörejä ja sekin osaltaan ainakin minut saa perääntymään. Pidän insinöörejä kuivakoina, takakireinä sekä hyvin pikkutarkkoina ihmisinä. Nämä kaikki piirteet ovat minulle turn off ja siksi en ikinä paina sydäntä näille ikuisiksi ajoiksi deittipalstalimboon pyörimään jääneille tyypeille. Tunnistatko itsessäsi jotain samaa?
En tunnista, olen käynyt läpi kaikki ohjeet huonoista profiileista jne. Ei se vaan aina auta.
M36
Oletkohan minun profiilini (pk-seutu, jonkin verran päälle 30v nainen) nähnyt? Siinä ei lue min-kään-lai-si-a ulkonäkövaatimuksia miehelle. En nyt tiedä, olenko mielestäsi 4, 5 vai 6 (ehkä hädintuskin 7), enkä tiedä, oletko minulle sydäntä antanut, mutta en ehkä ole sydäntä sinulle antanut, jos et kerro itsestäsi mitään profiilissasi tai jos kerrot, mutta olen sen perusteella päätellyt, ettemme ole samanhenkisiä tyyppejä tai jos kuvissasi näkyy päihteitä tai elämänhallintansa menettynyt ihminen. Annan sydämen tyypeille, joilla on jotain yhteistä (elämäntyyli, arvot, kiinnostuksenkohteet) kanssani. Merkittävää minulle EI ole "hyvä ulkonäkö" (joka muuten poikkeaa tavis treeni-masasta), koska en katso ihmisissä ulkonäköä ylitse muiden ominaisuuksien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
A:Mies on pitkä ja komea j myös lihakset pitää olla
tai
B: Miehellä Pitää Olla Valtaa ja Rahaa
Tätä palstaa kun luen, mietin, oletteko te koskaan ollut ihastuneita tai rakastuneita?
Luuletko oikeasti, että käyn ensin katsomassa tilinauhan tai saldon ennen kuin ihastun?
Mikä MINUN mielestäni on hyvännäköinen voi sinun mielestäsi olla mitätön tai ruma.
Oikeasti, palstan miehet puhuvat tasoista, vaatimuksista, rimasta jota laskea. Eikö teille oikeasti koskaan vain kolahda? Näet jonkun, hänen katseensa, hymynsä, jokin ele viehättää, kiinnostaa, haluaisit tutustua heti? N
Eipä sillä ole väliä kiinnostaako minulla vai ei kun naisella ei kiinnosta kuitenkaan. Kokemus opettanut.
M36
Onko sinulle tullut mieleen, että sinussa saattaa olla ihan henkilökohtaisella tasolla jotain erityistä vikaa? Se, että sinä et saa mitenkään seuraa, ei todellakaan riitä todistamaan, että kyse olisi ilmiöstä ja se selittäisi kaiken. Kuitenkin ottaen huomioon, että lähes joka ikinen tavismies on ollut suhteessa tai on juuri nyt suhteessa ihan tilastojenkin valossa. Mutta jos olet jo 36 eikä seuraa vain löydy niin onhan silloin sinussa jokin selkeä vika/puute, joka sinun pitää korjata, ei se valittamalla siitä parane.
Olen tavannut hyvin vastenmielisiä seuraa hakevia miehiä tuossa ikähaarukassa. Heillä on ollut jokin selkeä erittäin vastenmielinen/inhottava piirre tai useampi. Eräs haukkui lapsen äitiä lapselle ja selitti, kuinka ”lapsi on hänen puolellaan ja ymmärtää kyllä millainen h***a äiti on”. Lähdin niiltä treffeillä kotiin sillä sekunnilla. Jotkut taas eivät kanna vastuuta, vaan valittavat kovaa kohtaloaan kuitenkaan sille mitään tekemättä (mikä tuntuu ironiselta naisesta, joka on kantanut vastuun itsestään hyvin nuoresta pitäen). Jne. Nämä nyt ovat vain esimerkkejä, joihin on turha takertua, mutta jostain kertoo sekin, että sen sijaan että myöntäisit tai harkitsisit, että ehkä se vika voisi todentotta olla sinussa - ja sille voisi tehdä jotain - syy täytyy olla tottakai naisissa tai ilmiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.
Tämä. Mihin tällaisia kysymyksiä tarvitaan, kun naisten miehiä suurempi pinnallisuus ja vaatimukset on ihan tilastollisesti todistettavissa olevia tosiasioita? Miksi tällaisia vielä kysellään?
Miten ihmeessä nainen voisi olla pinnallisempi kuin mies koska miehen ihanne on isorintainen mutta hoikka, vaalea pitkähiuksinen parikymppinen kaunis nainen, tavallinen keski-ikäinen pulska pottunokkainen ja persjalkainen nainen ei kelpaa. Miksi naiset laittavat itsensä kaunistamiseen jumalattomasti aikaa, vaivaa ja rahaa jos naiset on niitä pinnallisia? Miksi miehet ei meikkaa, suihkurusketa, käy salilla, nypi karvoja, hommaa tekohiuksia ja tekokynsiä ja tekolihaksia ja käy leikkauttamassa peniksiään kauniimmaksi jos naiset kerran on pinnallisia ja etsii miestä vain ulkonäön perusteella?
Nyt oli paksua.
Jos kysyt miehiltä mikä on ykköstoivomus yli kaikkien muiden, se on normaalipainoisuus. Yli puolet naisista ei vaivaudu edes pysymään terveellisissä mitoissa.
Tekokynsiä ja hiustenpidennyksiä kyllä hankitaan, koska se on kivaa eikä vaadi vaivaa tai kieltäytymistä herkuista.
Ja vastauksena: miehet eivät hanki tekokynsiä tai meikkaa koska niillä ei saa asioita joita naiset haluavat. Kuten pituus, leveät hartioiden luut ja matala ääni.
Joku on tosiaan sitä mieltä, että onnistuneeseen suhteeseen ei kumppanin tarvitse olla kuin normaalipainoinen? Mitkään muut tekijät ei vaikuta? Tälläkin hintelällä kimakkaäänisellä tapilla suurin syy siihen ettei seuraa löydy, on erittäin ikävä asenne kanssaihmisiä kohtaan. Ihan turha kuvitella ,että muut ihmiset tekee tai jättää tekemättä yhtään mitään, jotta joku vastenmielinen inisijä saisi reikää.
itse katson miehessä niin paljon muutakin kuin kasvoja. habitusta sitä miten hän liikkuu ja kantaa itsensä, sitä mietin että minkälainen luonne hänellä on, miten hän kohtelee toisia tämä on tärkeää, vaikuttaako ystävälliseltä ja sympaattiselta, miten hän pukeutuu mitäköhän hän tekee työkseen, minne hän on matkalla spårassa tai junassa tai bussissa, onkohan hän varattu, tai perheellinen, rakastaakohan hän kovasti äitiään ,pitääkö hän huolta hygieniastaan käyttääkö joskus jotain ihanaa tuoksua eli hänkö on se jonka miehekäs tuoksu huumaa bussissa nenäni, katseleeko hän kenties minua, mitenköhän minun pitäisi katselle takaisin jos olen vähän kiinnostunut mitä sitten tapahtuu voi nyt hän jää pois. ai niin minkäs kokoinen mies on onko tullut syötyä suu säkkiä myöten vai onko tullut herkuteltua keppanalla japitsalla, onkohan hän huumorintajuinen ja nauraa usein, laskeeko leikkiä kuin pikkupoika osaako olla vakava.
Tällaisia tämä nainen mietiskelee joskus työmatkoillaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa kriteereissä on muuten se juttu jonka mestari 121212 osoitti hyvin.
Eli tavallaan ei vaadita ihmeellisiä, kunhan ei ole sitä heikointa ainesta.
Mutta niitä kriteerejä on monta, ja ne ovat kaikilla samoja.
Jos ajattelet vaikka pudotuspeliä jossa laitat sata ukkoa riviin.
Tiputa pois lyhyet, montako jää jäljelle? 70-80?
Tiputa noista pois hintelät ja tosi lihavat. Montako jää jäljelle?
Tiputa näistä pois muuten rumat tai feminiinisen näköiset.
Tiputa näistä pois seksuaalisesti alistuvat (n. 20% miehistä).
Tiputa näistä pois kouluttamattomat.
Tiputa näistä pois liian ujot ja epäsosiaaliset.
Jne.
Montako ukkoa jää jäljelle? 5-10?
Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa."Mestari 121212"
Siis mies, jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta ja jonka omat vaatimukset naisten suhteen ovat sitä luokkaa, että hän itsekin katsoo vaatimustasonsa täyttävän naisen olevan yhtä harvinainen kuin yksisarvinen.😂😂😂
Tämä sälli ei ole tainnut ikinä vastata mitä hän luulee että parisuhde on ja mitä siihen tarvitaan eli ne kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa kriteereissä on muuten se juttu jonka mestari 121212 osoitti hyvin.
Eli tavallaan ei vaadita ihmeellisiä, kunhan ei ole sitä heikointa ainesta.
Mutta niitä kriteerejä on monta, ja ne ovat kaikilla samoja.
Jos ajattelet vaikka pudotuspeliä jossa laitat sata ukkoa riviin.
Tiputa pois lyhyet, montako jää jäljelle? 70-80?
Tiputa noista pois hintelät ja tosi lihavat. Montako jää jäljelle?
Tiputa näistä pois muuten rumat tai feminiinisen näköiset.
Tiputa näistä pois seksuaalisesti alistuvat (n. 20% miehistä).
Tiputa näistä pois kouluttamattomat.
Tiputa näistä pois liian ujot ja epäsosiaaliset.
Jne.
Montako ukkoa jää jäljelle? 5-10?
Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa."Mestari 121212"
Siis mies, jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta ja jonka omat vaatimukset naisten suhteen ovat sitä luokkaa, että hän itsekin katsoo vaatimustasonsa täyttävän naisen olevan yhtä harvinainen kuin yksisarvinen.😂😂😂
Tämä sälli ei ole tainnut ikinä vastata mitä hän luulee että parisuhde on ja mitä siihen tarvitaan eli ne kriteerit.
Se haluaa Max 20 v isotissisen pitkätukkainen kiinteän naisen, joka on neitsyt. Näille naisia on sitten vain 16-25 vuotiaat.
Kysyttiin kokemuksia. Muutama tuli naisilta jossa heitä on tästä syytetty ja perustelut miksi suhde ei heitä silloin sen kanssa kiinnostanut.
Miehiltä taas ei tullut yhtään kokemusta naisten väitetyistä vaatimuksista.
Omia oletuksia ilman että kukaan nainen on ikinä antanut ymmärtää että vaatisi paljon ja ulkonäköjankutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katso erilaisia deittipalstoja tinderia miehen silmin ei voi välttyä tuon suuntaiselta päätelmältä. Keskimäärin vaatimukset ovat varsin korkealla. Korkea koulutus ja hyvät tulot on liki kaikissa ja itsevarma ja sosiaalinen tietenkin. Kuitenkin tuohon kategoriaan mennee alle kymmenys ikäluokkansa miehistä. Kuitenkaan sitä heikommalla putoaa karsinnoissa valtaosalle deittisaittinaisista. Ainiin lisäkriteeri yleensä pituus vähintään 180 tai jopa 185cm (itselläni onneksi alemman rajan ylittää sentään).
Toki on vähemmän tai ehkä sanotaan erilaisia vaatimuksia asettavia naisia. Tyttöystävälle riittää, että olen hänelle hyvä ja ansaintapuolessa riittää tarpeeksi elättääkseni itseni. On lääkäri, vaikka en monelle amk opiskelijalle kelvannut valkolakki ja ammattikoulu kombollani (siis suorastaan osa lopetti hyvin alkaneen juttelun heti kysyttyään ammatista ja koulutuksesta) hänelle kuulemma todella hyvä...ja kiltti.
Olet siis itse nainut ylöspäin ja silti syytät naisia nirsoilusta?
Tyttöystäväni on yksi niistä harvinaisista yksilöistä joka etsi yhteensopivaa kumppania, ei statustäydennystä (ei hänen tarvitse). Itselleni kriteereinä on aina ollut kutakuinkin tervejärkinen, älykäs ja sen verran itseä viehättävä ulkonäöllisesti, ettei vain kaveriksi tarvitsisi sen takia ryhtyä. Noiden pohjalta yhteisiä ihastuksentunteita etsimään.
Tervejärkinen, älykäs ja itseä viehättävä ulkonäöllisesti = ihan samat asiat, joita naiset miehissä haluavat, mutta heitä syytetään nirsoudesta.
Korkeakoulutus ei nykyään tarkoita elintasoa. Koulut pääsee läpi lähes väkisin jos onnistuu pääsemään sisään, joten ei todista paljon mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on ihan tavallinen duunari ja tavallisen näköinen (puolueettomasti ajatellen kouluarvosana 7). Minä myös olen tavallisen näköinen, vaikka korkeammin koulutettu. Hän on luetettava, huomaavainen ja rehellinen.
Eräs kaverini ihmetteli, miksi valitsin juuri tämän miehen. Siksi, että hänen seurassaan on turvallista, rentoa ja hauskaa. Meillä on samanlaiset arvot. Me sovimme toisillemme. Minä rakastan häntä. Olen löytänyt hänen luotaan turvasataman maailman myrskyissä. En vaihtaisi häntä yhteenkään kansikuvapoikaan.Kaverisi ihmetteli miksi tyydyit oman tasoiseesi mieheen?
Tässähän tämä. Muut naiset ihmettelee, kun nainen valitsee tavallisen miehen. 99% naisista on laumaeläimiä, joilla sosiaalinen paine määrää, mitä tehdään ja mitä valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan täällä myös vasta linkki siihen videoon, jossa joku mies käytti valeprofiilissaan kuvana naista, joka oli "ulkonäöltään 0 asteikolla 1-10", ja minun ja monen muun silmiin nainen näytti ihan tavalliselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Tätä palstaa kun luen, mietin, oletteko te koskaan ollut ihastuneita tai rakastuneita?
Luuletko oikeasti, että käyn ensin katsomassa tilinauhan tai saldon ennen kuin ihastun?
Mikä MINUN mielestäni on hyvännäköinen voi sinun mielestäsi olla mitätön tai ruma.
Oikeasti, palstan miehet puhuvat tasoista, vaatimuksista, rimasta jota laskea. Eikö teille oikeasti koskaan vain kolahda? Näet jonkun, hänen katseensa, hymynsä, jokin ele viehättää, kiinnostaa, haluaisit tutustua heti? N
Tämä. Minä uskon että näille miehille ei noin tapahdu. He eivät ole koskaan olleet ihastuneita johonkin tiettyyn naiseen (merkityksessä kiinnostunut tutustumaan paremmin) vaan räpläävät illasta toiseen tinderiä jakaen tykkäyksiä kaikille periaatteella "tavallisen miehen pitää tyytyä siihen mitä onnistuu saamaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä
Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...
Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.
M36
Paljon riippuu siitäkin, minkä tyylinen on ja minkä tyylisiltä naisilta sitä huomiota kaipaa. Amarillo-Jonne on komeilla kasvoilla ja raameilla hyvännäköinen lähinnä Amarillo-Jonnan silmiin. Ituhippi-Iita ei huomaakaan, ja Jonnenkin mielestä meikitön, rastapäinen Iita pussihousuissaan helposti on vihoviimeinen suohirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiselle kelpaa vain
tai
Tämä. Minä uskon että näille miehille ei noin tapahdu. He eivät ole koskaan olleet ihastuneita johonkin tiettyyn naiseen (merkityksessä kiinnostunut tutustumaan paremmin) vaan räpläävät illasta toiseen tinderiä jakaen tykkäyksiä kaikille periaatteella "tavallisen miehen pitää tyytyä siihen mitä onnistuu saamaan".
Aina kun tunteet otetaan esille ne sivuutetaan täysin tai höykätään niitä vastaan "naisten höpötyksinä". Tällä palstalla on ollut muutama mies jotka puhuneet tunteistaan tiettyä naista kohtaan ja he eivät jankuta kriteereitä, vaatimuksista, statuksesta ja ulkonäöstä.
Tässäkään keskustelussa ei ole ollut yhtään kokemusta naisten vaatimuksista miesten kirjoittamana.
Jhhhukjjjjj kirjoitti:
Korkeakoulutus ei nykyään tarkoita elintasoa. Koulut pääsee läpi lähes väkisin jos onnistuu pääsemään sisään, joten ei todista paljon mitään muutakaan.
Eihän se korkeakoulutus eliintasovaatimuksiin liitykkään vaan henkisiin arvoihin, älykkyyteen, tavoitteisiin jne. Kertoo kyllä ihmisestä paljon.
Jhhhukjjjjj kirjoitti:
Haluaisin nähdä miten louskuttajat pääsevät läpi "lähes väkisin" esim. matematiikan koulutusohjelman
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miehet ovat nykyään todella nirppanokkaisia ja vaikuttavat kahdenkeskeisten keskustelujen perusteella todella monet henkisesti aika epäkypsiltä.
Ei sellaisten kanssa huvita mitään suhdetta lähteä rakentamaan.
Ehkä kannattaa miettiä missä liikut, jos törmäät vain tämmöisiin miehiin
Eikö susta kukaan nainen ole koskaan kiinnostunut edes vähän?