Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
141/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuosta linkistä.

Tämä palsta kyllä herättää todellisuuteen.

Olen myös oppinut että naiset ihan oikeasti katsovat tasonsa olevan se paras kuva meikattuna, filtteröitynä ja slimmaavassa mekossa täydellisestä kuvakulmasta kuvattuna. Ei ihme että kutosen naiset katselee netissä ysin miehiä ja miehet ghoustaa pantuaan deittiä paremman puutteessa.

Newsh flash: ulkonäöllinen taso on sinä peilin edessä alasti ja ilman meikkiä. Jos kroppa on muodokas mutta timmi, kasvot kauniit ja yleisilme hehkeä, joo sitten olet ysi. Aika harva on.

Aina tuo sama typerä väärinkäsitys täällä pyörii. Naiset rankkasivat KUVISTA hyvännäköisiksi pienemmän osan miehiä kuin miehet naisia, mutta naiset LÄHESTYIVÄT isompaa joukkoa miehiä kuin mitä miehet naisia.

VÄÄRIN!

Laiska toki saattoi luulla niin lyhyen tekstin perusteella.

Todellisuus oli, että miehet kirjoittivat kaikille naisille. 

Vierailija
142/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuosta linkistä.

Olen myös oppinut että naiset ihan oikeasti katsovat tasonsa olevan se paras kuva meikattuna, filtteröitynä ja slimmaavassa mekossa täydellisestä kuvakulmasta kuvattuna. Ei ihme että kutosen naiset katselee netissä ysin miehiä ja miehet ghoustaa pantuaan deittiä paremman puutteessa.

Newsh flash: ulkonäöllinen taso on sinä peilin edessä alasti ja ilman meikkiä. Jos kroppa on muodokas mutta timmi, kasvot kauniit ja yleisilme hehkeä, joo sitten olet ysi. Aika harva on.

Aina tuo sama typerä väärinkäsitys täällä pyörii. Naiset rankkasivat KUVISTA hyvännäköisiksi pienemmän osan miehiä kuin miehet naisia, mutta naiset LÄHESTYIVÄT isompaa joukkoa miehiä kuin mitä miehet naisia.

VÄÄRIN!

Laiska toki saattoi luulla niin lyhyen tekstin perusteella.

Todellisuus oli, että miehet kirjoittivat kaikille naisille. 

Mutta paljon vähemmässä määrin kuin naiset. Lueppa ne tekstit käppyröiden alta huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kommentteja, arvaan kyllä mitä jankutusta siellä on niin miehiltä kuin naisiltakin. Mulle kelpaisi hyvin ihan tavallinen duunarimies, ainoa vaan että luonteen pitäisi kyllä olla ihan kultaa, muuten ei innosta yhtään. Haluan aidosti hyväntahtoisen ja hyvillä elämänarvoilla varustetun miehen. Kilttimieheys eli se että ei petä siksi että on vaikea saada pettämisseuraa, ei ihan riitä.

Vierailija
144/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuosta linkistä.

Voi rakas, kyllä sinäkin varmasti jonkun naisen vielä alasti saat eteesi vaikka nyt tuntuukin vaikealta. Älä luovuta, muistat vain tuon että olet itse täysi kymppi ja me naiset saadaan olla kiitollisia siitä jos tuollainen valioyksilö edes vilkaisee meihin päin! Voimia sinulle.

Vierailija
145/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhhhukjjjjj kirjoitti:

Korkeakoulutus ei nykyään tarkoita elintasoa. Koulut pääsee läpi lähes väkisin jos onnistuu pääsemään sisään, joten ei todista paljon mitään muutakaan.

Tämä. Koulut saavat nykyään rahaa valmistuneiden määrän perusteella. Naisten suosiminen takaa sen, että melkein jokainen nainen, joka osaa nimensä kirjoittaa, pääsee korkeakouluun. Sen jälkeen ollaan ns. "parempia ihmisiä" ja aletaan katsoa muita nenänvartta pitkin.

Vierailija
146/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tavallinen mies? Mitä lisää tavallinen mies voi elämääni tuoda?

Vierailija
147/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhhhukjjjjj kirjoitti:

Korkeakoulutus ei nykyään tarkoita elintasoa. Koulut pääsee läpi lähes väkisin jos onnistuu pääsemään sisään, joten ei todista paljon mitään muutakaan.

Tämä. Koulut saavat nykyään rahaa valmistuneiden määrän perusteella. Naisten suosiminen takaa sen, että melkein jokainen nainen, joka osaa nimensä kirjoittaa, pääsee korkeakouluun. Sen jälkeen ollaan ns. "parempia ihmisiä" ja aletaan katsoa muita nenänvartta pitkin.

Korkeakouluun pääseminen ei liity sukupuoleen mitenkään. Älykkäimmät ja parhaiten menestyneet pääsee. Ihan vapaasti voit tehdä itse perässä saman. Mikå estää? Muu kuin se , että olet hädin tuskin luku- ja kirjoitustaitoinen?

Vierailija
148/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä. Onko se niin vaikea käsittää että naisten ei ole mikään pakko kiinnostua susta, seurustella sun kanssa tai antaa sulle. Vaikka niillä niin kivoilla tavallisilla miehillä tulis siitä kuinka paha mieli.

Jos ette kelpaa _kellekään_ niin sitten on kyllä teissä vikaa, eikä tarvitse marista ja syyttää naisia nirsoilusta. Ja vaikka ei mitään muita ihmeempiä vikoja olisi, niin siitä loukkaantuminen ettei naiset kiinnostu susta kertoo aika paljon henkisestä iästä.

Ei millään pahalla.

Vierailija
149/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhhhukjjjjj kirjoitti:

Pääsykokeet ovat samat kaikille. Jos sinä et mies ole yliopistoon päässyt, se kertoo vain ja ainostaan siitä, ettet ole vaivautunut lukemaan ja siksi pärjännyt pääsykokeissa. Aika iljettävää syyttää muita siitä, että itse on laiska.

Vierailija
150/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Onko se niin vaikea käsittää että naisten ei ole mikään pakko kiinnostua susta, seurustella sun kanssa tai antaa sulle. Vaikka niillä niin kivoilla tavallisilla miehillä tulis siitä kuinka paha mieli.

Jos ette kelpaa _kellekään_ niin sitten on kyllä teissä vikaa, eikä tarvitse marista ja syyttää naisia nirsoilusta. Ja vaikka ei mitään muita ihmeempiä vikoja olisi, niin siitä loukkaantuminen ettei naiset kiinnostu susta kertoo aika paljon henkisestä iästä.

Ei millään pahalla.

Hauskaa tässä on että avauksessa pyydettiin kokemuksia näistä vaatimuksista mutta miehiltä ei ole vieläkään niitä tullut.

Vierailija
151/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhhhukjjjjj kirjoitti:

Viestistäsi huokuva avoin naisviha on syy siihen, ettet ole löytänyt naista. Tuollaisella asenteella ei kumppania kuulu saadakaan.

Vierailija
152/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa kriteereissä on muuten se juttu jonka mestari 121212 osoitti hyvin.

Eli tavallaan ei vaadita ihmeellisiä, kunhan ei ole sitä heikointa ainesta.

Mutta niitä kriteerejä on monta, ja ne ovat kaikilla samoja.

Jos ajattelet vaikka pudotuspeliä jossa laitat sata ukkoa riviin.

Tiputa pois lyhyet, montako jää jäljelle? 70-80?

Tiputa noista pois hintelät ja tosi lihavat. Montako jää jäljelle?

Tiputa näistä pois muuten rumat tai feminiinisen näköiset.

Tiputa näistä pois seksuaalisesti alistuvat (n. 20% miehistä).

Tiputa näistä pois kouluttamattomat.

Tiputa näistä pois liian ujot ja epäsosiaaliset.

Jne.

Montako ukkoa jää jäljelle? 5-10?

Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa.

Mestari 121212?? :D:D. Päivän paras aamupuuroon tukehduttamisyritys, kiitos!

Mikä teitä miehiä vaivaa? 

Vierailija
153/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä

??

Pieni freudilainen. Paljastaa tärkeän asian palstamiehistä ;)

Vierailija
154/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ja läheisyyttä vaikkapa? Vaan taidat vain haluta jännitystä ja ennalta-arvaamattomuutta täyttämään tyhjyyttä pääsi sisällä.

Vierailija
155/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katso erilaisia deittipalstoja tinderia miehen silmin ei voi välttyä tuon suuntaiselta päätelmältä. Keskimäärin vaatimukset ovat varsin korkealla. Korkea koulutus ja hyvät tulot on liki kaikissa ja itsevarma ja sosiaalinen tietenkin. Kuitenkin tuohon kategoriaan mennee alle kymmenys ikäluokkansa miehistä. Kuitenkaan sitä heikommalla putoaa karsinnoissa valtaosalle deittisaittinaisista. Ainiin lisäkriteeri yleensä pituus vähintään 180 tai jopa 185cm (itselläni onneksi alemman rajan ylittää sentään).

Toki on vähemmän tai ehkä sanotaan erilaisia vaatimuksia asettavia naisia. Tyttöystävälle riittää, että olen hänelle hyvä ja ansaintapuolessa riittää tarpeeksi elättääkseni itseni. On lääkäri, vaikka en monelle amk opiskelijalle kelvannut valkolakki ja ammattikoulu kombollani (siis suorastaan osa lopetti hyvin alkaneen juttelun heti kysyttyään ammatista ja koulutuksesta) hänelle kuulemma todella hyvä...ja kiltti.

Olet siis itse nainut ylöspäin ja silti syytät naisia nirsoilusta?

En ole nainut ja tosiaan syytän. Mennään keskimäärin kriteerit edellä ja ei tutustuta ihmiseen edes, mikäli kaikki eivät täyty. Mikäli naiset haluavat oikee kumppania, niin kannattaa valita kriteerinsä ajatuksella. Mitkä asiat tarvitaan hyvään suhteeseen. Ne miehet joilla statusta on... sitoutumishaluiset eivät kauaa pysy vapaana ja pääsosa vapaista on sitoutumishaluttomia (ainakin ellei vastaan tule se 10+ tyttö). Tokihan elämänsä voi viettää heitä kalastellen.

Tyttöystäväni on yksi niistä harvinaisista yksilöistä joka etsi yhteensopivaa kumppania, ei statustäydennystä (ei hänen tarvitse). Itselleni kriteereinä on aina ollut kutakuinkin tervejärkinen, älykäs ja sen verran itseä viehättävä ulkonäöllisesti, ettei vain kaveriksi tarvitsisi sen takia ryhtyä. Noiden pohjalta yhteisiä ihastuksentunteita etsimään.

...Eli valitaan vaan joku, jonka naama ei okseta ja sitten yhdessä yritetään ihastua? Todella terveeltä kuulostaa.

Vierailija
156/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa tavallinen mies, mutta valitettavan usein on tullut vastaan sitä että heti kohta (tyyliin jos ollaan päivä esim whatsapissa tai mesessä juteltu) yritetään sänkyyn saada. Ei näin kiitos. Olisi kiva tutustua rauhassa ja antaa tilanteen/suhteen kehittyä ennen kuin hyppää sänkypuuhiin. Itse oon sitä mieltä että esim ulkonäöllä ei liiemmin ole väliä, kunhan on luonteeltaan mukava.

Vierailija
157/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä

??

Pieni freudilainen. Paljastaa tärkeän asian palstamiehistä ;)

Joiden huomio on aina niissä karvaisissa pakaroista, jotka nousevat ja laskevat. Elämä olisi heille paljon helpompaa, jos myöntäisivät seksuaalisen suuntautumiseensa.

Vierailija
158/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on lahkeessa paksu 20 senttinen niin aina saa naisia. Todisteena on tuttu mies jolla on vuosien aikana ollut naisia kuin rokkitähdellä. Myös moni miehen entisistä on vonkaamassa takaisin. Että joo naiset selittäkää vain ettei sillä koolla ole teille merkitystä.

Vierailija
159/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tuon väitteen yhdeltä minua liki 20 vuotta vanhemmalta mieheltä, joka jostain syystä oli kyvytön tunnustamaan että oli liian vanha minulle. Pari kertaa muutenkin olen antanut miehelle pakit, mutta he ovat täysin ymmärtäneet tilanteen eivätkä alkaneet kitisemään.

Tunnistan tuon ihan täysin sisko. Minultakin ovat keski-ikäiset naiset vonganneet seksiä, eivätkä meinaa millään uskoa, kun olen ystävällisesti selittänyt, miksi niin vanhat eivät kiinnosta. Nyt on onneksi nuorekas 30-kymppinen tyttis, niin voi vedota siihen, että olen varattu. Vaikka sinänsä en polyamoriasta haittaa ;)

M58

Vierailija
160/1344 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ja läheisyyttä vaikkapa? Vaan taidat vain haluta jännitystä ja ennalta-arvaamattomuutta täyttämään tyhjyyttä pääsi sisällä.

Mutta mikä on tavallinen? Oma mieheni on kaljuuntuva isimahainen duunari, joka ei harrasta mitään eikä ole rikas. Maailman tavallisin mies.

Paitsi minun silmissäni. Minulle hän on kuuma, hauska, huolehtiva, luotettava, paras keskustelukumppani. Lisäksi todella hyvä isä lapsillemme.

Ovatko nämä jo supermiehen piirteitä vai saako nainen odottaa jotain tällaista mieheltä?