Brittimies joka pitää itseään koirana,onko mielestäsi normaali?
Luin jutun jossa Brittimies vapaa-aikana vetää koiranpuvun päälleen ja suuntaa puistoon,haukkuu toisille koirille ja tutuille ihmisille.Hullunkurista ei kyllä muuta voi sanoa,mutta nykyäänhän kaikki on niin normaalia.
Kommentit (31)
Kyllähän se nykyään on normaalia.
Laitetaan vain ruksi kohtaan
Hetero
Fägäri
x - Muu
Sinccis
Pitäisi viedä piikille. Tai vähintäänkin kastroida.
Vierailija kirjoitti:
Käy kuitenkin töissä ihan ”ihmisenä” ja on muutenkin tolkuissaan vaikka nuo koirajutut ovatkin outoja ja erikoisia. Eli sanoisin, ettei ole ihan normaali, mutta mitä siitä jos ei vahingoita itseään tai muita.
Yhtä normaalia kuin esittää vapaa-ajallaan cowboytä, urheilu-tai metsästyssankaria, jonkun bändin vankkumatonta fania, jne.
Ja joku tekee noita myös työkseen. Häntä pidetään vähiten hulluna.
Menisköhän se pitbullien kanssa koirapuistoon?
Ihan yhtä normaalia tuo on kuin sukupuolettomaksi tai "mmuuksi" itsensä kokevat.
Muistakaa se kun hän ottaa yöllä puudelin sänkyynsä.
Minä olen aina halunut olla kissanainen.Nyt uskallan laittaa kissapuvun pääle ja lähteä ulkoilmaan,kun kerran on koiranakin joku.
Minä puen itseni pupuksi kun pääsiäinenkin on lähellä.
Katsokaapa jotain yliopistollinen eläinsairaala - ohjelmaa, ja miettikää sitten vanhuksia ilman ulkoilua, lattialla vaipoissaan, peseytymättä ja muuta. Miettikää kodittomia ihmisiä yleisten vessojen lattioilla, huonommassa tapauksessa pakkasessa ulkona nukkumassa.
Eläimistä huolenpito tuottaa eläimeksi haluamista?
Tunnen itseni jänikseksi. Eikö yhteiskunnan pidä maksaa minunkin eheytyshoitoni, hormonit ja pitkät plastiikkakirurgiset periodit sairaalassa toipumisineen?
Voittaa mennen tullen asunnottoman elämän!
Otsikkoon: kaikki muu paitsi "entinen normaali" on nykyisin suvaittavaa ja normaalia. Olet suvaitsematon, jos et kannata kaikkea tätä omista veroistasi maksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä puen itseni pupuksi kun pääsiäinenkin on lähellä.
Älä mene syksyllä pupupuku päällä metsään joku pian ampuu sinut.
Ei ole, mutta on normaalimpi kuin ihminen joka pitää koiraa ystävänä.