Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus törmänneet mieheen, jonka sinkkuus kummastuttanut

Vierailija
06.04.2019 |

...koska hän on vaikuttanut ns. hyvältä parisuhdematskulta ilman creepy-, pleijeri- tai katkeruusviboja, jotka selvittäisivät sinkkuutta? Mikä on silloin ollut arvionne sinkkuudesta syystä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tämä rajoittuu miehiin? Eikö naisesta voisi ihmetellä samaa?

Koska naiset valitsee ja miehet on tarjolla heille.

Jos tuo pitäisi paikkansa niin kukaan nainen ei jäisi sinkuksi vaan "valitsisi" haluamansa miehen.

Vierailija
22/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sinkku koska en halua ei-uskovaa naista ja uskovaiset naiset on olleet liiaan vaativia ja moni ei niin kauniskaan kuin pitäisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan paljon ihmettelyjä koska olen ollut sinkku jo tiedä kuinka kauan. En vain välitä parisuhteista sillä tavalla kuin muut. Pidän siitä kun voin itse mennä ja tehdä mitä haluan ilman ilmoitusvelvollisuutta toiselle.

Vierailija
24/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen työkaverini on tällainen. Hän on hyvännäköinen, siisti, hyväkäytöksinen, ystävällinen, valoisa ja kaikin puolin todella mukava mies. En voi ymmärtää, miksi niin ihanalla miehellä ei ole paria.

Ilmeisesti hän on myös valikoiva, niin ettei kuka tahansa kelpaa hänelle.

Täähän menee aivankuin niissä kauhukertomuksissa, missä nainen on päätynyt psykopaatin käsiin alettuaan ensin tekemisiin juuri tuollaisen miehen kanssa. Myöhemmin se huono puoli sitten paljastuu.

Vierailija
25/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksä. Komea, fiksu, älykäs, mukava ja varakas. Hän oli kuitenkin liian uraihminen minulle, mutta jollekin samanhenkiselle naiselle varmaan täydellinen. Minä en tuntenut oloani kotoisaksi edustusrouvana.

Vierailija
26/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tämä rajoittuu miehiin? Eikö naisesta voisi ihmetellä samaa?

Koska naiset valitsee ja miehet on tarjolla heille.

Joten sitä suuremmalla syyllä pitäisi ihmetellä naisen sinkkuutta, kun ei ole ukkoa ottanut vaikka tarjontaa olisi yllinkyllin. Hyväkin mies voi jäädä yksin, enkä ihmettele lainkaan mitä tätä nykyajan armotonta pariutumistouhua katsellut. Nää on just sellasia miehiä, joista naiset muka ihmettelee sinkkuutta mutteivät kuitenkaan itse huolisi loppupeleissä. Sillä eihän mies silloin olisi sinkku.

Vierailija
27/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön mutta vakava sairaus esim. HIV+

Vierailija
28/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihmetellyt. Yleensä se syy sinkkuuteen on täysin selkeä. Joko niin, että ihminen haluaakin olla sinkku tai on sellaisia ominaisuuksia että on parempi ettei kelpaa kenellekään.

Vierailija
29/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka haluaakin nauttia lasin maitoa silloin tällöin niin pitäisikö sen takia muka hommata joku hemmetin lehmä?

Vierailija
30/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä koska naiset ei halua kunnon miehiä vaan pitää olla "särmää" ja "kipinää" ja yleensä  joku moniongelmainen väkivalta- ja päihdeongelmien parissa piehtaroiva sarjapettäjä tarjoaa sellaista jännitystä  jota naiset kaipaa.

Vierailija
31/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen kaljuuntuminen?

Vierailija
32/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka haluaakin nauttia lasin maitoa silloin tällöin niin pitäisikö sen takia muka hommata joku hemmetin lehmä?

Enemmän seksiä parisuhteessa on kuin sinkuilla. Maito on vasikoille.

Vierailija
33/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ikisinkkumiehissä on aina joko näkyvä tai näkymätön vika. Yleensä useampia.. Kunnollisset miehet kyllä löytävät parisuhteen jo nuorena.

Vierailija
34/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa omituista!  Lähtökohta on että pitäisi olla jonkun kanssa, ei yksin. 

Lokeroajattelua sanon minä, asun yksin ja 100% tyytyväinen.

Vierailija
35/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella kenenkään naisen 'mielipiteitä'.

Vierailija
36/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta tuollaista tunnen. Tuttava piirissä on ihan kavereina ja työkavereinakin miehiä joiden sinkkuus voisi ihmetyttää mut kun noihin tyyppeihin tutustuu, niin ei ihmetytä enää. Ulospäin kaikki fiksuja, itsestään huolehtivia, ihan hyvätuloisia töissäkäyviä, osa korkeasti koulutettujakin, ikähaarukka 25-55 vuotta.

Yhtä kuljettaa "muna" eikä pysty yhtään hillitsemään itseään. En oo psykologian ammattilainen mut kärsii varmasti jostain seksiriippuvuuden tapaisesta. Parisuhteita saa kyllä aikaiseksi mut eihän ne koskaan kestä ja tää hemmo on jo neljävitonen, joten ei tuo kierre lopu ennen kuin erektiot loppuu.

Yks käyttää kaiken vapaa-aikansa tietokonepeleihin eikä halua luopua niistä edes parisuhteen vuoksi. Ja kun sanon kaiken todella tarkoitan sitä eli kyse 100-prosenttisesti kaikesta valveillaoloajasta työajan ulkopuolella. Häntä ei kiinnosta juuri mikään muu. Lievempiä muotoja tästä myös tuttavapiirissä.

Sitten yks on sosiaalisesti täysin tökerö. Ei estynyt mut siis tökerö. Hänellä on ollut paha trauma lapsuudessa ja on kasvanut aika originellien vanhempien ainokaisena. Siitä en edes muuten tietäisi mut kyseessä on lapsuudestani asti tuttu kaveri, olemme kaukaisia sukulaisiakin. Muuten tosi fiksu ja yrittää koko ajan opetella toisenlaiseksi kuin on, mutta loukkaa aina väistämättä jotakuta ja pahiten läheisimpiään.

Sit on tietysti läjä työnarkomaaneja jotka ei pysty luopumaan sitoutumisestaan töihin.

Vierailija
37/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Enpä sanois.

Jos on fyrkkaa niinkuin sinkkumiehillä useimmiten on niin pillusta ei ole puutetta.

Vierailija
38/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Enpä sanois.

Jos on fyrkkaa niinkuin sinkkumiehillä useimmiten on niin pillusta ei ole puutetta.

Aa, ostopimpsa, siitä en tiedä. Mä olen ehtinyt paneskella mieheni kanssa muutaman tuhat kertaa, ja toivottavasti edessä on vielä muutamia tuhansia kertoja. Sinkkuna oli hiljaista.

Vierailija
39/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua parisuhdetta.

Vierailija
40/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen työkaverini on tällainen. Hän on hyvännäköinen, siisti, hyväkäytöksinen, ystävällinen, valoisa ja kaikin puolin todella mukava mies. En voi ymmärtää, miksi niin ihanalla miehellä ei ole paria.

Ilmeisesti hän on myös valikoiva, niin ettei kuka tahansa kelpaa hänelle.

Riittää, että on itsekrittinen. Aina löytyy jokin vika miksi ei kelpaa tuolle tai tuolle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan