Oletteko joskus törmänneet mieheen, jonka sinkkuus kummastuttanut
...koska hän on vaikuttanut ns. hyvältä parisuhdematskulta ilman creepy-, pleijeri- tai katkeruusviboja, jotka selvittäisivät sinkkuutta? Mikä on silloin ollut arvionne sinkkuudesta syystä?
Kommentit (58)
En. Omasta mielestäni kuka tahansa voi olla ja elää sinkkuna. En siis pidä sinkkuuta sellaisena olotilana, että ihmisessä olisi yhtään mitään puutetta tai vikaa, jos hän on sinkku, eikä parisuhteessa. - Vaikka toki saattaisi olla myös monella tapaa erinomaine ja kiitettävä parisuhdekumppanikin.
Tiedän kyllä omasta kokemuksesta, että on ihmisiä, jotka tuntuvat tietävän minua paremmin miksi jonkun (, kuten minun) tulisi ja pitäisi pyrkiä ja tavoitellai elämää parisuhteessa, eikä jatkaa eloani sinkkuna. Huolimatta siitä, että itse koen ja tunnen eläväni oikein hyvää ka monin tavoin antoisaa sinkkueloa.
- Lupaan kyllä muuttaa mieleni, jos vielä joskus kohtaan ja tapaan omasta mielestäni varteenotettavan vaihtoehdon, jolla toivon mukaan on samansuunatsia ajatuksia ja tuntemuksia minusta. Tietysti on olemassa ilmeine vaara, että elän loppuikäni sinkkuna, mutta olisiko se oikeasti, niin kamalaa ja/ tai erityisen tuomittavaa?
Tosinaan kummeksun, kuinka tai miten sitä ulkopuolelta osa uskoo ja luullee tietävänsä niin paljon paremmin.
Edellä viittamillani ihmsillä on myös vankka tietämys ja tuntemus siitä, että miten ja kuinka parisuhteessa tulee ja ptää olla ja milloin on parasta erota.
Juu. Olen tavannut sellaisen eronneen miehen jolta en ole kehdannut udella mitään entisestä tai entisistä suhteista. Vaikuttaa todella hyvältä isältä ja muutenkin tavoiltaan että salaa kyllä vähän ihmettelen mitä on tapahtunut.
Mun entinen työkaverini on tällainen. Hän on hyvännäköinen, siisti, hyväkäytöksinen, ystävällinen, valoisa ja kaikin puolin todella mukava mies. En voi ymmärtää, miksi niin ihanalla miehellä ei ole paria.
Ilmeisesti hän on myös valikoiva, niin ettei kuka tahansa kelpaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Olen tavannut sellaisen eronneen miehen jolta en ole kehdannut udella mitään entisestä tai entisistä suhteista. Vaikuttaa todella hyvältä isältä ja muutenkin tavoiltaan että salaa kyllä vähän ihmettelen mitä on tapahtunut.
Hän voisi olla mun veljeni. Hänen vaimonsa osoittautui niin itsekkääksi, ilkeäksi ja kohtuuttomaksi, että kun veljeni pääsi hänestä eroon, hän ei ole halunnut sitoutua kehenkään.
Kun on kerran päässyt ahdistavasta vankilasta, ei mikään saa houkuteltua sinne uudelleen.
En yleensä ajattele että ihmisessä olisi jotain vikaa jos on sinkku, vaikka joistakin kyllä myös näkee miksi kumppania voi olla vaikea löytää. Mutta yhden miehen olen tavannut josta aidosti ihmettelin ettei kukaan ollut napannut häntä, koska tiesin että miehellä itsellään oli haku päällä. Oli kaikin puolin mahtava persoona ja mitä enemmän opin häntä tuntemaan niin sitä enemmän löytyi hyviä puolia. Yritin häntä itse mutta hän ei lämmennyt minulle, valitettavasti. Toivottavasti löytää itsellensä jonkun sopivan ihmisen.
Mun nuoruudenystävä jota tapaan harvakseltaan on sellainen mies etten tajua miten on pysynyt sinkkuna nelikymppiseksi. Komea, sporttinen, hyvä ura, fiksu, hauska ja kaikin puolin tosi miellyttävä tyyppi. Seurusteli aikoinaan mutta erosi koska nainen ei halunnut lapsia ja on siitä asti ollut sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen työkaverini on tällainen. Hän on hyvännäköinen, siisti, hyväkäytöksinen, ystävällinen, valoisa ja kaikin puolin todella mukava mies. En voi ymmärtää, miksi niin ihanalla miehellä ei ole paria.
Niin naiset ne aina vuodesta touseen ihmettelee miten ihmeessä kilt*ti kunnollinen mies on sinkkuna. Ei sellainen kelpaa naisille.
En ihmettele sinkkumiehiä enkä -naisia. Olen aikuisiälläni itsekin ollut pitkään sinkku, enkä siksi, ettei kiinnostuneita olisi ollut ympärillä. Vaan siksi, että näin on itselläni hyvä olla. Vaihdan taas statusta, jos kohtaan ihmisen, jonka kanssa on kivempaa kuin yksin. Aiemmissa suhteissa on ollut tosi kivaa ja hyvä olla. Parisuhde vaan itsessään ei ole mikään tavoite.
En mieti tuollaisia asioita miehissä.
N46
Eipä ole tullut ainakaan 25+ ikäisenä enää
Minkä takia tämä rajoittuu miehiin? Eikö naisesta voisi ihmetellä samaa?
Ujo, huono itsetunto, estynyt persoonallisuus, pieni penis.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tämä rajoittuu miehiin? Eikö naisesta voisi ihmetellä samaa?
Koska naiset valitsee ja miehet on tarjolla heille.
Eipä juuri. Ei sinkkuudessa ole mitään pahaa. Ei naisilla eikä miehillä, missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei halua "paria".
Mä menin aikanaan tutustumaan siihen....komea kuin viikinki, mutta kynämuna ja tyhmä kuin saapas.
Yhden miehen kohdalla ihmettelin asiaa. Hän oli (ja on) ystävällinen ja kohtelias, huumorintajuinen ja älykäs, urheilullinen mutta ei liikaa ja hyvännäköinenkin vielä. Deittejä häneltä ei puuttunut, joten ehkä hän sai mitä halusi mutta ei halunnut sitoutua. Ehkä hän ei tarvinnut sellaista.
Puhun menneessä aikamuodossa, sillä hän muutti muualle, emmekä me ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä juurikaan.
Kyllä, entinen kämppikseni. Todella hyvännäköinen, fiksu ja mukava. Olin pudota tuolilta, kun aloitettiin fwb-suhde ja hän oli harrastanut seksiä vain kerran aiemmin, oli silloin 26 v! Luulin, että naisia olisi ollut jonoksi asti.
Hänen ongelma sitten oli eestaas sahaaminen, joka kävi ajan mittaan raskaaksi. Oli alusta asti selvää, ettei me mihinkään parisuhteeseen aleta, en sitä itsekään halunnut. Mutta yhtenä päivänä hän halusi jatkaa ja toisena lopettaa... Kun ei ikinä tiennyt mistä tuuli sinä päivänä puhaltaa, niin se oli vähän rasittavaa. Nyt ollaan yhä hyviä kavereita, vaikkei "suhde" paria kolmea kuukautta kauemmin kestänyt.
Olen. Kyllä sitä on sitten väkisin alkanut pyörittelemään kaikkia mahdollisia (ja mahdottomiakin) skenaarioita mielessään läpi, vaikkei aihetta periaatteessa olisikaan. Niinhän sitä sanotaan, että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei sitä ole.