Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
1961/3731 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo edellinen oli törkeä.

Mikset ilmoittanut sitä asiattomaksi? Minä ilmoitin, mutta viesti poistuu nopeammin ja todennäköisemmin, jos useampi ilmiantaa sen.

-???-  Ihan mielenkiinnosta, mitähän ihmeen törkeää tuossa kirjoitukseesa näette?

-???-

Vierailija
1962/3731 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ilmoittanut sitä asiattomaksi? Minä ilmoitin, mutta viesti poistuu nopeammin ja todennäköisemmin, jos useampi ilmiantaa sen.

-???-  Ihan mielenkiinnosta, mitähän ihmeen törkeää tuossa kirjoitukseesa näette?

-???-

Siitä on varmaan viesti poistettu jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/3731 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat erosivat kun olin 14 ja jäin äidille kirjoille, muutettiin kaksin  80-luvulla valmistuneeseen kaupungin rivariin. Siellä asunnossa oli jotenkin kumma tunnelma ja aina kun tulin  koulusta kotiin äidin ollessa vielä töissä, kuulin asunnosta  kaikenmaailman kahahduksia, kolahduksia sun muita  ääniä.  Pistin yleensä telkan päälle   ja joka huoneeseen valot  päälle (muutettiin lokakuussa ja ulkona oli pimeää).

Kerran sitten juoksin kotiin tultua suoraan vessaan, kengätkin vielä jalassa ja siinä pytyllä ähistessä aloin kuulla miten jokin raapi kovaa pytyn viereistä seinää, ääni liikkui eteenpäin vessanoven yli ja kohti äitini  makuuhuonetta. En en osaa kunnolla kuvailla sitä ääntä, mutta niinkuin joku mielipuoli olisi jollain miekalla vetänyt seinää pitkin samalla kun käveli vessan ohi äidin huonetta kohti! Olin kauhuissani. 

En osaa sanoa miten pitkään siellä vessassa olin kunnes otin hiuslakan aseeksi, ajattelin että onpahan se tyhjää parempi aseistus  jos joku hyökkää päälle ja  avasin oven varovasti. Seinässä tai ovessa ei ollut mitään jälkiä siitä kovasta raapimisesta! Menin vaan äkkiä olkkariin ja Mtv:tä musiikkivideot pauhaamaan kunnes äiti tuli kotiin.

Vierailija
1964/3731 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja mun miehellä on outo telepaattinen yhteys.

käymme yhdessä kaupassa. Hän menee yleensä lidliin ja minä menen johinkin prismaan tai citymarkettiin ym. tarjousten tai tuotteiden, joita ei lidlistä löydä, vuoksi.

Meillä on kyllä ostoslistat ja suht. vakiintuneet mieliteot.

Silti, kun keksin, heräteostoksena, ostaa esim. jotain uutta salaatinkastiketta, vaikka kotona on entistäkin, niin eikö miehellä ole sama tai samankaltainen pullo kassissa.

Jos keksin ostaa irtokarkkeja, mitä me syödään tosi harvoin, niin eikö mieskin ole ostanut irtokarkkeja vaikka me kumpikaan ei pidetä ällömakeasta ja karkkipussi kestää meillä ikuisuuden.

Saan spontaanin älynväläyksen, että mitä jos ostan kaalia ja jauhelihaa ja teen kaalilaatikon

niin mies on saanut saman idean!

Parasta oli, kun keksin kerran kotimatkalla töistä, hakea meille hampurilaisateriat, niin eikö mies jo odottanut kotona hampurilaisaterioiden kera. Käydään tosi harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa missään pikaruokapaikoissa.

Vierailija
1965/3731 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-???-

Siitä on varmaan viesti poistettu jo.

No se selittää, kiitos!

Vierailija
1966/3731 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat erosivat kun olin 14 ja jäin äidille kirjoille, muutettiin kaksin  80-luvulla valmistuneeseen kaupungin rivariin. Siellä asunnossa oli jotenkin kumma tunnelma ja aina kun tulin  koulusta kotiin äidin ollessa vielä töissä, kuulin asunnosta  kaikenmaailman kahahduksia, kolahduksia sun muita  ääniä.  Pistin yleensä telkan päälle   ja joka huoneeseen valot  päälle (muutettiin lokakuussa ja ulkona oli pimeää).

Kerran sitten juoksin kotiin tultua suoraan vessaan, kengätkin vielä jalassa ja siinä pytyllä ähistessä aloin kuulla miten jokin raapi kovaa pytyn viereistä seinää, ääni liikkui eteenpäin vessanoven yli ja kohti äitini  makuuhuonetta. En en osaa kunnolla kuvailla sitä ääntä, mutta niinkuin joku mielipuoli olisi jollain miekalla vetänyt seinää pitkin samalla kun käveli vessan ohi äidin huonetta kohti! Olin kauhuissani. 

En osaa sanoa miten pitkään siellä vessassa olin kunnes otin hiuslakan aseeksi, ajattelin että onpahan se tyhjää parempi aseistus  jos joku hyökkää päälle ja  avasin oven varovasti. Seinässä tai ovessa ei ollut mitään jälkiä siitä kovasta raapimisesta! Menin vaan äkkiä olkkariin ja Mtv:tä musiikkivideot pauhaamaan kunnes äiti tuli kotiin.

Jospa joku eläin, vaikkapa orava oli joutunut seinän väliin.

Vierailija
1967/3731 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme asunnon. Kuulimme usein lasien kilistelyä ikään kuin juhlissa ikään,  kuului hiljaista puheensrinaa, olohuoneen vitriinieistä heijastui hienoon asuun pukeutunut mies, silloin tällöin vilahteli myös kissa.

Myöhemmin kuulimme, että ensimmäiset omistajat järjestivät mielellään juhlia, mies pukeutui näyttävästi, ja kissa kuului talouteen.

1968/3731 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieskaveri oli ulkomailla töissä. Soitti kun tuli kotiin, emme asuneet samassa kaupungissa. 

Nyt soitti hän ja minä stressantuneena; 

Otan osaa suruusi. Just kun olin sanonut sen mietin apua , mitä sanon . melkeen tuli paniikki. 

Mistä tiesit että äitini on kuollut, sanoi ihana ...

Miten selittämään että näin unen jossa sinun äidillä oli pitkä punainen peruukki tyyppi Rita Hayworth. ja hän piti kädestä kiinni ranskalaista poikaa joka on mun taulussa eteisessä.

Hän selitti että ihan uskomatonta. Hänen äidillä oli syöpä ja hänen viimeinen toive oli että ostaisi hänelle peruukin joka muistuttaa hayworthin hiuksia. Näin kävi, mutta miten voin nähdä tämän unessa. 

Vierailija
1969/3731 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäseinän? Ja voiko eläinen raapiminen kuulostaa siltä että machetella raavitaan hitaasti seinää "You can run but you can`t hide" tyyliin`?

Vierailija
1970/3731 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta elektroniset laitteet menevät käsissäni sekaisin, jos kosken niihin kiukkuisena tai muuten jollain tapaa kiihtyneessä tilassa. Tätä tapahtuu todella, todella usein. Jos otan puhelimen suuttuneena käteen ja yritän käyttää sitä, se jumittaa. Jos yritän käyttää vaikkapa jotain yleistä kosketusnäyttöruutua, se tilttaa. Matkakorttilaitteet saan myös pois päältä. Tämä on todella ärsyttävää, koska noissa tilanteissa koneiden jumittaminen ärsyttää vielä enemmän. Pitää sitten vain odotella, että ne alkavat taas toimia. Joskus niitä pitää sytytellä ja sammutella, mutta yleensä ne alkavat taas hetken päästä toimia normaalisti.

En itse ole millään tapaa kiinnostunut mistään yliluonnollisista tai esoteerisista jutuista, mutta tämän otan ihan faktana, se ei enää edes hämmästytä millään tavoin. Olisi kyllä kiva tietää mistä se johtuu.

Vierailija
1971/3731 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta elektroniset laitteet menevät käsissäni sekaisin, jos kosken niihin kiukkuisena tai muuten jollain tapaa kiihtyneessä tilassa. Tätä tapahtuu todella, todella usein. Jos otan puhelimen suuttuneena käteen ja yritän käyttää sitä, se jumittaa. Jos yritän käyttää vaikkapa jotain yleistä kosketusnäyttöruutua, se tilttaa. Matkakorttilaitteet saan myös pois päältä. Tämä on todella ärsyttävää, koska noissa tilanteissa koneiden jumittaminen ärsyttää vielä enemmän. Pitää sitten vain odotella, että ne alkavat taas toimia. Joskus niitä pitää sytytellä ja sammutella, mutta yleensä ne alkavat taas hetken päästä toimia normaalisti.

En itse ole millään tapaa kiinnostunut mistään yliluonnollisista tai esoteerisista jutuista, mutta tämän otan ihan faktana, se ei enää edes hämmästytä millään tavoin. Olisi kyllä kiva tietää mistä se johtuu.

Hermosto toimii sähköllä ja suuttuessasi tapahtuu jotain kehon sähkössä, mikä vaikuttaa virtapiireihin?

Vierailija
1972/3731 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on sama juttu. On vähän turhan kuumapäinen ja olen huomannut, että elektroniikka reagoi kun on pahalla päällä.

Vierailija
1973/3731 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli hiiri jäänyt seinän väliin ja se piti kovaa mekkalaa siellä kunnes kuoli.  Sen jälkeen tuli pistävä haju. Taloyhtiön kutsuma tuholaistarkastaja epäili ensin oravaa, mutta kun tuli paikalle, osasi hajun perusteella nimetä hiireksi. Ei lähdetty seiniä purkamaan ja haju hävisi ajan kuluessa.

Vierailija
1974/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1975/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella israelilainen mies tuli puistossa kertomaan että äitinsä näki Jeesuksen että koko huone oli kirkkaassa valossa ja tullut uskoon Jeesukseen . No sehän oli hyvä asia sitten .

Vierailija
1976/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihapäissäs painelet nappeja liian lujaa/nopeasti, useamman kerran tai muuten hutiloiden. Meneehän ne laitteet tilttiin kun eivät tiedä mitä pitäisi tehdä. Ei tuossa mitään yliluonnollista ole. Rauhotat ittes ja toimit rauhallisesti, kaikki toimii. Koneetkin tarttee aikaa rekisteröidä pyynnöt.

Vierailija
1977/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja isälläni oli sopimus, että mikäli toinen meistä kuolee, niin näyttää onko henkimaailmaa olemassa jos vain pystyy. Isäni kuoltua suru oli musertava, mutten muistanut enää tätä sopimusta. Menin sinä iltana aikaisin nukkumaan, tapahtui siis pian isäni kuoleman, kun askeleet alkoivat nousta portaita asunnolleni joka sijaitsi vuokraemännän omakotitalon yläkerrassa. No ihmettelin mielessäni ja vähän harmistuinkin kuka siihen aikaan tulee kylään ilman ovikellon soittoa, no askeleet kulkivat vuoteen luo, en nähnyt ketään, en myöskään pelännyt. Sama tapahtui vielä seuraavana iltana, ei taaskaan pelkoa vaan ihmetys suuri. Sen kerran jälkeen ei enää tapahtunut mitään yliluonnollista. Tiedän nyt että elämä ei sammu heti kuolemaan. Myös äitini ilmoitti kuolemansa jälkeen eri tavoilla että ei ole jättänyt meitä. Vanhempi lapsistani myös väitti nähneensä hänet yöllä meidän makuuhuoneen ovella katsellen meitä. Tästä on jo aikaa ja ilmiöt loppuneet.

Vierailija
1978/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäseinän? Ja voiko eläinen raapiminen kuulostaa siltä että machetella raavitaan hitaasti seinää "You can run but you can`t hide" tyyliin`?

Hyi hitto!

Vierailija
1979/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli kuollut ja näin usein unta, että hänellä oli asiaa ja halusi kertoa minulle jotakin. Pakenin häntä aina unessa. Näin taas samaa unta ja mummo koitti kertoa minulle jotakin. Hänen hahmo piirtyi asuntoni seinään television taakse. Unessa huusin hänelle, että menee pois en halua kuulla hänen asiaa. Heräsin hikisenä tv oli päällä ja ohjelmat olivat loppuneet, joten siinä näkyi ”lumisadetta”. Yritin laittaa valon päälle mutta lamppu oli palanut. Asuntoni kaikki 4 kattolamppua oli palanut samaan aikaan, joten en saanut asuntooni valoja. Tämä oli mielestäni omituista, että miten kaikki lamput voi palaa samaan aikaan. Sulakkeita ei ollut mennyt.

Vierailija
1980/3731 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...... edellinen kommentoija jatkaa vielä, että kyse oli siis 4 eri lampusta, jotka sijaitsivat yksiöni olohuoneessa, keittiössä, eteisessä ja wc:ssä.