Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
1661/3731 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä niin yliluonnollista mutta erikoinen tapaus. Viime viikon perjantaina olin kotona tiskipöydällä touhuilemassa siinä illalla noin klo 18 nurkilla. Jostain tulvahti aivan suoraan nenään koiran tuoksu. Todella vahvana, ikään kuin olisin suoraan turkkia nuuhkinut. Olin hetken aikaa mitä ihmettä ja katselin ympärille mistä se tuoksu olisi voinut tulla, en keksinyt. Sanoin ääneenkin "ihan kuin J***?". Tämä J*** on koira jonka hommasimme yhdessä exäni kanssa vuonna 2011. Kävin koiran kanssa pentukoulut, oli erittäin tottelevainen ja fiksu koira. Tuntui myös olevan sellainen sanaton yhteys välillämme. Seuraavana päivänä lauantaina ex laittoi iltapäivällä viestin, koira oli syöksynyt tielle ja suoraan traktorin alle. Kuoli heti. Oliko tämä jonkinlainen etiäinen vai mikä, en tiedä. Koskaan aikaisemmin ei ole tällaista tapahtunut.

Vierailija
1662/3731 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui pari viikkoa sitten: asun yksin omakotitalossa metsän keskellä, kuitenkin ihan ”ihmisten ilmoilla”. Kävin saunassa ja valmistauduin yöpuulle, olin juuri menossa vuoteeseen kun kuulin geneerisen miehen äänen sanovan kovaa ”okei” jostain suunnilleen viereisestä huoneesta. Äkkiä kylpytakki päälle ja eteiseen, ei ketään. Ulkona jo pimeää, ja pihallani on liiketunnistimella varustettu valo, se ei ollut syttynyt. Äkkiä vaan ovi takalukkoon ja pulssi 500. Koita siinä sitten nukkua... oikeastaan toivon (ja ajattelen) että se oli joko kuuloharha tai jotain yliluonnollista, sillä sitä en kestäisi että joku mies (tai jotkut?) olisi käynyt pihallani yömyöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/3731 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen energiaa. Etenkin pimeässä näen energiaa leijuvan huoneessa vähän kuin aaltoja vedessä. Usein tuon energian läsnäollessa kihelmöi kovasti sormia ja korvissa alkaa soimaan ja tunnen että oma energiani jotenkin yhtyy siihen ympäröivään energiaan. Aina ollut hyvin positiivinen olo tuon energian läsnäollessa ja uskon että päivittäinen meditointi on jotenkin saanut mut vastaanottavaisemmeksi nähdä noita energioita, koska ennen meditointiharrastuksen aloittamista en niitä nähnyt. Välillä myös tunnen selvästi, että jokin voima on huoneessa kanssani ja tulee vain semmoinen todella rakastettu ja lämmin olo ihan kuin jokin näkymätön halaisi minua.

Vierailija
1664/3731 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki on lukenut koko ketjun läpi?

o/

Minä luin ja muutamilla sivuilla tuli samat viestit ja tarinat toiseen kertaan. Esim sivuilla 77 on samoja viestejä kuin jossain kaukana taaempana. Mistä se johtuu? Sekoileeko Av vai mitä?

Liekkimeressä olevaa isääkin on mainostettu kymmeniä kertoja. Ärsyttävä trollaaja.

Vierailija
1665/3731 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JATKUU

Jouduin myös lopettamaan työpaikassa, jossa todella  viihdyin  kummittelun takia. Kyseessä oli hyvin kaunis, vanha  kartanomainen puurakennus eli ulkoiset  puitteet oli kunnossa, työilmapiiri oli myös  mahtava ja  pidin todella kaikista työtovereista. Rakennus oli siis kehitysvammaisten asuntola joka  oli aiemmin toiminut päiväkotina. Pidemmälle en rakennuksen historiaa tiedä mutta vanha se oli.  Tuon upean rakennuksen ikkunassa näkyi usein ikäänkuin savusta koostuva pitkä  musta hahmo josta  huokui kylmyys , hahmo poikkesi niin ihmisestä ettei sitä voinut sotkea henkilökuntaan tai asukkaisiin. Saapuessani töihin tämä kylmä hahmo oli poikkeuksetta ottamassa minut vastaan, kukaan muu ei tiettävästi vastavaa vastaanottokomiteaa saanut. Tuon hahmon lisäksi eräässä kylpyhuoneessa oli jotain mikä päästeli tukehtuvia ääniä ja välkytteli valoja. Se mikä sai minut lopulta  ottamaan lopputilin, oli kohtaaminen ikkunahahmon kanssa portaikossa  ollessani yksin yövuorossa. 

Piti lukea eka lause pariin kertaan, koska lauseen mukaan kirjoittaja todella viihtyi kummittelevassa työpaikassa (tai oikeastaan viihtyi juuri sen kummittelun takia).

Eli: "jouduin kummittelun takia lopettamaan työpaikassa, jossa todella viihdyin".

Vierailija
1666/3731 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitipuoli oli pitkään puhunut että niillä kummittelee jokin kummajainen ja isä kuittasi että "Sirkka taas höpöttää. 50-luvun rintamiestalo. Sitten kerran  nukuin alakerrassa sohvalla koska mulla oli kainalosauvat, nilkka tohjona enkä olisi päässyt yläkertaan jossa mun huone oli. Olin siis 17 tuolloin. Kääntehdin siinä sohvalla ja koetin saada hyvän asennon kun joku  tarras mun terveen jalan varpaisiin, rääkäisin että "mitä v""a sä teet" ja vastaukseksi tuli käheällä äänellä kuiskattu "sori." Ikkunasta tuli sen verran valoa että näin mikä siinä seisoi ja oli kumartunut mua kohti, valkoinen pitkulainen naama, suu luonnottoman leveässä hymyssä ja silmät pelkät mustat aukot. 

Hyii, mä olisin tuon jälkeen puolikuollut pelosta. Todella karmiva juttu. Miten uskalsit nukkua loppuyön?

Onko tuo demoni?

Vierailija
1667/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä ketjussa on paljon noita uskovaisia, jotka selittävät kaikki demoneilla, niin mites siinä tapauksessa jos lapsi väittää keskustelevansa suojelusenkelin ja henkioppaiden kanssa. Onko ne oppaat demoneita? Onko se suojelusenkelikin silloin demoni?

Vierailija
1668/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki toi kaksi Lego-pakettia kerralla vuonna 1970.

Yleensä vain yhden. Ne olivat kalliita tuolloin.

Legot.

Vierailija
1669/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunia, mutta vain muutamille tietyille ihmisille tapahtuvista asioista. Ois mielenkiintoista tietää että miksi juuri näistä ihmisistä. Okei, yksi näistä on sisarus, mutta muut vain tuttuja.

Vierailija
1670/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju oli tunnin verran tuolla kolmanneksi ylimpänä, vaikka viimeisin viesti oli kirjoitettu 19.20 ja monissa muissa ketjuissa oli paljon uudempia viestejä. Nyt sitten äskeisen viestin jälkeen tipahti oikeaan paikkaan.

Vierailija
1671/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju oli tunnin verran tuolla kolmanneksi ylimpänä, vaikka viimeisin viesti oli kirjoitettu 19.20 ja monissa muissa ketjuissa oli paljon uudempia viestejä. Nyt sitten äskeisen viestin jälkeen tipahti oikeaan paikkaan.

Sori, siis viimeisin viesti oli kirjoitettu 19.28 siis.

Vierailija
1672/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövyin työmatkalla hotellissa. Herään aamuhämärissä siihen, että joku ihan selkeästi koskettaa, tai painelee mun olkapäätä ja kylkeä.

Avaan silmät unenpöppörössä ja näin pienen vanhan mummon, ei mitenkään pelottavan. Mummo vaikutti ahdistuneelta tai pelokkaalta.

Kysyn että mihinkäs te olette menossa?

Hän vastasi, ettei hän tiedä itsekkään.

Ajattelin heti, että huoneeseeni on jotenkin sitten eksynyt dementoitunut vanhus.

Kun nousin, en nähnyt mummoa missään. koko huone oli tyhjä ja ovikin oli lukossa.

Sen verran kokemus vaikutti, että kun minulle oli varattu huone myös seuraavaksi yöksi, niin jätin mahdollisuuden käyttämättä ja lähdin illalla ajamaan kotiin läpi yön.

Vierailija
1673/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt avaruusolennon. kai? En edelleenkään tajua oliko se unta vai totta. Vai jotain muuta?

Muistan vain, että yöllä heräsin ja joku olento/kone katselee minua, kun herään. Se kesti vaan muutaman sekunnin ja sen jälkeen en muista mitään. Sitten kun heräsin tämä asia tuli heti mieleeni. Se olento oli jotenkin robotin ja biologisen olennon yhdistelmä. En osaa selittää. Ei muistuttanut ihmistä eikä tyypillistä elokuvissa nähtyä alienia. 

Vierailija
1674/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä ketjussa on paljon noita uskovaisia, jotka selittävät kaikki demoneilla, niin mites siinä tapauksessa jos lapsi väittää keskustelevansa suojelusenkelin ja henkioppaiden kanssa. Onko ne oppaat demoneita? Onko se suojelusenkelikin silloin demoni?

Eli kuka on sanonut jonkun lapsen keskustelleen ja minkä kanssa, tarkempaa tietoa kiitos? Vai onko tämäkin juttu tuulesta temmattu (en yllättyisi) kerro toki niin yritetään selvittää. Enkeleistä en tiedä, mitähän asiaa hänellä olisi? Tietysti Jeesuksen syntymän ilmoitti enkeli Marialle. "Henkioppaiden" kanssa enpä olisi missään tekemisissä, lukuunottamatta Pyhää Henkeä ja Jeesusta jossa riittää seurattavaa yhteen elämään ja paikka johon päätyy on hyvä. Minne se eri "henkiopas" sinua oikein opastaa, määränpää ja meriitti?

Kerran koin jonkun hyvän läsnäolon, en nähnyt ketään vaan sama tunne kuin näillä jotka kertovat unihalvauksien pimeistä olennoista, sillä erotuksella että tunsin hyvyyttä. Yläkertaan olen säännöllisesti yhteydessä ja joku sieltä ilmeisesti tuli auttamaan, minulla oli ollut paha olo illalla ja olin nukkunut 5h, heräsin tunteeseen että joku katselee minua ja valo tuli huoneeseen, ilma oli raikasta, olo kuin olisin nukkunut enemmän.

t. USKOVAINEN

Vierailija
1675/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuka on sanonut jonkun lapsen keskustelleen ja minkä kanssa, tarkempaa tietoa kiitos? Vai onko tämäkin juttu tuulesta temmattu (en yllättyisi) kerro toki niin yritetään selvittää. Enkeleistä en tiedä, mitähän asiaa hänellä olisi? Tietysti Jeesuksen syntymän ilmoitti enkeli Marialle. "Henkioppaiden" kanssa enpä olisi missään tekemisissä, lukuunottamatta Pyhää Henkeä ja Jeesusta jossa riittää seurattavaa yhteen elämään ja paikka johon päätyy on hyvä. Minne se eri "henkiopas" sinua oikein opastaa, määränpää ja meriitti?

Kerran koin jonkun hyvän läsnäolon, en nähnyt ketään vaan sama tunne kuin näillä jotka kertovat unihalvauksien pimeistä olennoista, sillä erotuksella että tunsin hyvyyttä. Yläkertaan olen säännöllisesti yhteydessä ja joku sieltä ilmeisesti tuli auttamaan, minulla oli ollut paha olo illalla ja olin nukkunut 5h, heräsin tunteeseen että joku katselee minua ja valo tuli huoneeseen, ilma oli raikasta, olo kuin olisin nukkunut enemmän.

t. USKOVAINEN

Erään tutun lapsi keskustelee suojelusenkelin ja joidenkin muiden henkioppaiden kanssa. Neuvovat kuulemma elämässä ja opettavat. En halua enempää kertoa ettei tunnisteta.

Vierailija
1676/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymisten määrä ja suuruusluokka tuntuu suorastaan yliluonnolliselta! Tapahtuu ihan friikkejä vastoinkäymisiä ja pieleenmenoja, mitä ei kenellekään muulle koskaan käy. Ja ei varmasti mitään positiivista tapahdu koskaan, jos itse yrittää jotain kivaa tehdä, varmasti menee jotenkin pieleen niin, että vain vituttaa entistä enemmän!!

Vierailija
1677/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirottuko olen kirjoitti:

Vastoinkäymisten määrä ja suuruusluokka tuntuu suorastaan yliluonnolliselta! Tapahtuu ihan friikkejä vastoinkäymisiä ja pieleenmenoja, mitä ei kenellekään muulle koskaan käy. Ja ei varmasti mitään positiivista tapahdu koskaan, jos itse yrittää jotain kivaa tehdä, varmasti menee jotenkin pieleen niin, että vain vituttaa entistä enemmän!!

Mulla sama! Ihan käsittämättömiä juttuja. Jostain antibiootistakin sain ikuiset keskushermostovaivat riesaksi. Ei ole kuulemma edes mahdollista. Muutama muu sairaus syntyi ihan käsittämättömällä tavalla. Eikä vastoinkäymiset rajoitu vain sairauksiin. Epäonnea aina aivan kaiken kanssa. Koko elämän ollut. Useamman kerran olen koittanut nettiin kirjoittaa jostain vastoinkäymisestä, jos löytyis joku kohtalontoveri, niin trolliksi on luultu kun ei kellekään sellaista voi kuulemma sattua.

Vierailija
1678/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, siis viimeisin viesti oli kirjoitettu 19.28 siis.

Näin meitä ohjaillaan.

Vierailija
1679/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt avaruusolennon. kai? En edelleenkään tajua oliko se unta vai totta. Vai jotain muuta?

Muistan vain, että yöllä heräsin ja joku olento/kone katselee minua, kun herään. Se kesti vaan muutaman sekunnin ja sen jälkeen en muista mitään. Sitten kun heräsin tämä asia tuli heti mieleeni. Se olento oli jotenkin robotin ja biologisen olennon yhdistelmä. En osaa selittää. Ei muistuttanut ihmistä eikä tyypillistä elokuvissa nähtyä alienia. 

Valveunta.

Olen nähnyt pari oikeaa, rem- vaiheen unta ufoista, mutta en usko että minua on oikeasti siepattu.

Vierailija
1680/3731 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. USKOVAINEN

Erään tutun lapsi keskustelee suojelusenkelin ja joidenkin muiden henkioppaiden kanssa. Neuvovat kuulemma elämässä ja opettavat. En halua enempää kertoa ettei tunnisteta.

No ei kuulosta hyvältä, vaikka kuinka onkin lapsi. Sanoisin lapselle että Jeesukselle puhuu nimeltä, pyytää siihen mukaan. Että poistuuko nämä kaverit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi