Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3732)

Vierailija
1621/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaisä? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lasten kanssa leikkipuistossa ja katselin lasten leikkiä istuen puistossa olevalla penkillä. Olin alakuloinen, sillä olin aiemmin samana päivänä kuullut rakkaan mummoni sairastuneen ja joutuvan 'rutiininomaiseen' leikkaukseen. Istuessani siinä penkillä, pääni päälle laskeutui pikkulintu, joka lauloi kirkkaalla äänellä kovasti. Ystäväni, joka istui vieressäni sanoi hieman hätkähtäneesti ' että sulla on lintu päässä!'. Lintu istui siinä useamman minuutin ja lauloi koko ajan. Sitten lensi pois. Ystäväni sanoi, ettei ole ennen nähnyt ison kaupungin leikkipuistossa moista, että mitähän sillä linnulla oli sulle asiaa. Sanoin vaan että se kertoi että mummo kuolee. Niin tapahtuikin rutiininomaisesta leikkauksesta muutaman kuukauden kuluttua.

Kaksi päivää hautajaisten jälkeen näin todella elävän unen jossa vastasin lankapuhelimeen ja kuulin toisesta päästä mummon oikein iloisen ja hersyvän naurun. Ilahduin kovasti ja unessa kysyin : missä sinä olet, oletko samassa kerroksessa kuin ukki? ' Ja mummo nauroi vaan iloista nauruaan. Uni oli valtavan todellinen ja kun heräsin minulla oli onnellinen ja hyvä olo ja suuri suruni väistyi hetkeksi taka-alalle.

minun isäni näyttäytyi minulle unessa.

hän katseli minua liekkimeren keskeltä.

lokki on kerran paskonut päälleni..oliko sekin viesti isältä?

Se on viesti..painu trolli pois pilaamasta meidän kummitusjuttuja

T: rappusiivooja

Vierailija
1622/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAA IHANAA IHANAA PAMM HAULIKKO LAUKEAA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tosiaan on jännäkakkapaikka tämä foorumi. Jos joku aloittaa kivan ja asiallisen ketjun, niin eikös sinne AINA ilmesty joku viisastelija. Nämä ketjujen pilaaja-kommentoijat ovat ilmeisesti joko mielenterveyspotilaita joiden lääkitys on vinksallaan tai muuten vaan nyrjähtäneitä ihmispoloja. Mitä jos menette ulos, siellä on hyvä ilma ja jos teillä on tuuria, voitte saada vaikka sitten sitä lokin shitiä päähän :)

Onko ihminen joka on menettänyt isänsä 14 vuotiaana MT-potilas?

Onko ihminen jonka unessa isä katselee häntä MT_ potilas?

Mielestäni ei...ja toisekseen mitä kiksejä kuolleet sielut saisivat rappusiivoojan säikyttelystä?

Miksi mummot ilmaantuvat kun leivotaan?

Miksi pikkulintu on mummon kuoleman merkki?

Eikö lokin paska voi olla merkki isältäni?

Toinen on rakas menehtynyt on isäni ja kuvittelen monesti, että he mummoni kanssa huolehtivat ja ovat taustatukena ja auttavat päätöksissä.

Kerran näin isästä niin ihanaa unta, että heräsin onnellisena ja itkin kun sain unessa jutella isän kanssa ja kertoa miten hyvin menee.

Minun isäni katseli minua liekkimerestä..

luulen että ne ei hel.vetissä anna mun isäni pitää huolta musta:(

se MT-potilas

Ihmisille tapahtuu tällaista paljon, mutta harvat siitä puhuvat. Ihmiset kokevat voimakkaasti jonkun näkymättömän läsnäolon.

Tavallista on, ettei läsnäoloa koeta pahaksi tai vahingoittavaksi. Kokemus voi olla varoittava tai lohduttava. Liikenteestä on useita tapauksia, kuinka joku on varoittanut hirvestä jopa äänellään.

Moni näkee kuolleen läheisen ihmisen. Usein kokemus tulee unen ja valveen rajamailla, jolloin on vaikea sanoa, oliko se unta vai totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tosiaan on jännäkakkapaikka tämä foorumi. Jos joku aloittaa kivan ja asiallisen ketjun, niin eikös sinne AINA ilmesty joku viisastelija. Nämä ketjujen pilaaja-kommentoijat ovat ilmeisesti joko mielenterveyspotilaita joiden lääkitys on vinksallaan tai muuten vaan nyrjähtäneitä ihmispoloja. Mitä jos menette ulos, siellä on hyvä ilma ja jos teillä on tuuria, voitte saada vaikka sitten sitä lokin shitiä päähän :)

ILMOITTAKAA ASIATTOMIKSI nuo viestit! Sillä tavalla ne saa pois. Mitä useampi ne ilmoittaa, sitä suuremmalla varmuudella ne lähtevät.

Vierailija
1624/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHANAA IHANAA IHANAA PAMM HAULIKKO LAUKEAA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihminen joka on menettänyt isänsä 14 vuotiaana MT-potilas?

Onko ihminen jonka unessa isä katselee häntä MT_ potilas?

Mielestäni ei...ja toisekseen mitä kiksejä kuolleet sielut saisivat rappusiivoojan säikyttelystä?

Miksi mummot ilmaantuvat kun leivotaan?

Miksi pikkulintu on mummon kuoleman merkki?

Eikö lokin paska voi olla merkki isältäni?

Toinen on rakas menehtynyt on isäni ja kuvittelen monesti, että he mummoni kanssa huolehtivat ja ovat taustatukena ja auttavat päätöksissä.

Kerran näin isästä niin ihanaa unta, että heräsin onnellisena ja itkin kun sain unessa jutella isän kanssa ja kertoa miten hyvin menee.

Minun isäni katseli minua liekkimerestä..

luulen että ne ei hel.vetissä anna mun isäni pitää huolta musta:(

se MT-potilas

Ihmisille tapahtuu tällaista paljon, mutta harvat siitä puhuvat. Ihmiset kokevat voimakkaasti jonkun näkymättömän läsnäolon.

Tavallista on, ettei läsnäoloa koeta pahaksi tai vahingoittavaksi. Kokemus voi olla varoittava tai lohduttava. Liikenteestä on useita tapauksia, kuinka joku on varoittanut hirvestä jopa äänellään.

Moni näkee kuolleen läheisen ihmisen. Usein kokemus tulee unen ja valveen rajamailla, jolloin on vaikea sanoa, oliko se unta vai totta.

”Yleensä useimmat kummitustaloissa asuvat ihmiset pystyvät elämään siellä normaalisti henkien kanssa. Jos se on jotain, mikä todella, aidosti vaivaa sinua, sano jotain yksinkertaista, kuten ”sinun täytyy lähteä”.” tukeaksesi kannanottoasi, tee se sen nimessä, mihin uskot kaikista vakaimmin. Joillekin ihmisille se on kristinusko. Joillekin se on voima heidän sisällään. Laittamalla tuon lisäenergian kannanottoosi teet siitä vakuuttavamman. Lopulta, jos yrität käyttää salviaa, ole varovainen ja käytä sitä oikealla tavalla.

Vierailija
1625/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin teininä  pussikaljoittelemassa  kalliolla metsänreunassa. Yksi tyttö, kutsutaan vaikka Tanjaksi meni puskapissille ja alkoi huutaa että tuolla on joku v""n möhkö! Tietysti naurettiin että juo nyt vielä lisää mutta sitten nähtiin se möhkö omin silmin, semmoinen laiha ja harmaa ja liikkui lipumalla. Se tuli meitä kohti ja suurin osa ryntäsi polulle jota pitkin oltiin tultukin mutta pari  poikaa hyppäsi   järveen ja pelättiin helkkaristi että no nyt ne hukkui. Seuraavana päivänä pari meistä palasi etsimään kamoja ja muovikassit oli silputtuina, kaljatölkit viskottuna sinne  tänne  sekä yhden pojan reppu heitetty niin korkealle kuuseen ettei sitä meinannut  saada alas. mutta pakkohan se oli kun tyypin röökit ja avaimet oli siellä!

Se kallio oli jotenkin karmiva paikka, sieltä oli löytynyt eläintenraatoja ja metsästä kuulunut välillä ihme mölinää, silti ängettiin sinne kun se oli ainoa paikka missä  ei tarvinnut pelätä jonkun kyylän soittavan kyttiä. 

Vierailija
1626/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin teininä  pussikaljoittelemassa  kalliolla metsänreunassa. Yksi tyttö, kutsutaan vaikka Tanjaksi meni puskapissille ja alkoi huutaa että tuolla on joku v""n möhkö! Tietysti naurettiin että juo nyt vielä lisää mutta sitten nähtiin se möhkö omin silmin, semmoinen laiha ja harmaa ja liikkui lipumalla. Se tuli meitä kohti ja suurin osa ryntäsi polulle jota pitkin oltiin tultukin mutta pari  poikaa hyppäsi   järveen ja pelättiin helkkaristi että no nyt ne hukkui. Seuraavana päivänä pari meistä palasi etsimään kamoja ja muovikassit oli silputtuina, kaljatölkit viskottuna sinne  tänne  sekä yhden pojan reppu heitetty niin korkealle kuuseen ettei sitä meinannut  saada alas. mutta pakkohan se oli kun tyypin röökit ja avaimet oli siellä!

Se kallio oli jotenkin karmiva paikka, sieltä oli löytynyt eläintenraatoja ja metsästä kuulunut välillä ihme mölinää, silti ängettiin sinne kun se oli ainoa paikka missä  ei tarvinnut pelätä jonkun kyylän soittavan kyttiä. 

möhkö?

Vierailija
1627/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä olennot, narinat ja kolinat aina tulkitaan kuolleiksi? Eikös suomalaistenkin perimäusko puhu tontuista ja muista olennoista? Irlannissa ja Islannissa keijuja ja muuta joukkoa kipittää suunnalleen jokaisella kivellä ja puunkololla.

Entisaikaan saunaankin saatettiin viedä jouluna puuroa, jotta siellä asusteleva olento olisi suosiollinen. Ei niitä olentoja minään iloisina pikku-ukkoina silloin pidetty. Se on myöhemmän viihteen ja satukirjojen luomusta. Todellisuudessa noita olentoja pelättiin ja niiden kanssa kannatti olla hyvissä väleissä.

Ja siksi saunassa myös piti olla rauhallisesti, ei saanut metelöidä eikä huutaa.

Edelliseen kommenttiin, vaikka jo vähän enemmänkin ohi alkuperäisestä aiheesta... Näillehän vanhan kansan olennoille ja palvonnan kohteille löytyy ihan järkeen käypiä syitä. Saunassa piti olla rauhallisesti saunatonttujen varjolla: varoitus ettei kaadu kuumaa kiuasta vasten. Näkistä varoiteltiin vedessä: jotta lapset eivät menisi veteen ja hukkuisi. Riistasta uhrattiin osa pyhille paikoille: taattiin myös eläinten hengissä pysymistä ja nämä eläimet jälkeläisineen puolestaan pitivät riistansaantia yllä (jolloin metsästyksen jumala vaikkapa oli suosiollinen vrt. kuinka hyvä kausi ollut elättämässä eläimiä). Tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle. Joka tapauksissa tällaiset olennot ja "pyhät" esiintyvät varoituksen, elämänkierron tmv yhteydessä.

Vierailija
1628/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JATKUU

Jouduin myös lopettamaan työpaikassa, jossa todella  viihdyin  kummittelun takia. Kyseessä oli hyvin kaunis, vanha  kartanomainen puurakennus eli ulkoiset  puitteet oli kunnossa, työilmapiiri oli myös  mahtava ja  pidin todella kaikista työtovereista. Rakennus oli siis kehitysvammaisten asuntola joka  oli aiemmin toiminut päiväkotina. Pidemmälle en rakennuksen historiaa tiedä mutta vanha se oli.  Tuon upean rakennuksen ikkunassa näkyi usein ikäänkuin savusta koostuva pitkä  musta hahmo josta  huokui kylmyys , hahmo poikkesi niin ihmisestä ettei sitä voinut sotkea henkilökuntaan tai asukkaisiin. Saapuessani töihin tämä kylmä hahmo oli poikkeuksetta ottamassa minut vastaan, kukaan muu ei tiettävästi vastavaa vastaanottokomiteaa saanut. Tuon hahmon lisäksi eräässä kylpyhuoneessa oli jotain mikä päästeli tukehtuvia ääniä ja välkytteli valoja. Se mikä sai minut lopulta  ottamaan lopputilin, oli kohtaaminen ikkunahahmon kanssa portaikossa  ollessani yksin yövuorossa. 

Haluatko kertoa lisää tästä kohtaamisesta?

Ei ole paljon kerrottavaa.. hahmo oli vain äkkiä portaissa edessäni, ilma oikein kihisi  ja tuntui kuin olisi ollut vastakkain tiivistyneen pahuuden kanssa. Kuulostaa naurettavalta, tiedän. Menin melko sokkiin sillä oli tottunut siihen että olento pysyisi ikkunoiden luona ja äkkiä  olikin siinä, ihan kädenojennuksen päässä. Tuntui että se melkein jahtasi minua koska olin ilmeisesti ainoa joka sen näki.

Tuollainen musta pilvi kuvasi pahaa henkeä yhdessä ns. tositapahtumiin perustuvassa leffassa. Katso Jack & Janet Smurl, The Haunted, 1991.

Vierailija
1629/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näin omin silmin ison valkoisen ristin kesällä sinistä taivasta vasten maasta korkealle puiden yläpuolelle kohoavana.menin heti kertomaan äidille.

Vierailija
1630/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JATKUU

Jouduin myös lopettamaan työpaikassa, jossa todella  viihdyin  kummittelun takia. Kyseessä oli hyvin kaunis, vanha  kartanomainen puurakennus eli ulkoiset  puitteet oli kunnossa, työilmapiiri oli myös  mahtava ja  pidin todella kaikista työtovereista. Rakennus oli siis kehitysvammaisten asuntola joka  oli aiemmin toiminut päiväkotina. Pidemmälle en rakennuksen historiaa tiedä mutta vanha se oli.  Tuon upean rakennuksen ikkunassa näkyi usein ikäänkuin savusta koostuva pitkä  musta hahmo josta  huokui kylmyys , hahmo poikkesi niin ihmisestä ettei sitä voinut sotkea henkilökuntaan tai asukkaisiin. Saapuessani töihin tämä kylmä hahmo oli poikkeuksetta ottamassa minut vastaan, kukaan muu ei tiettävästi vastavaa vastaanottokomiteaa saanut. Tuon hahmon lisäksi eräässä kylpyhuoneessa oli jotain mikä päästeli tukehtuvia ääniä ja välkytteli valoja. Se mikä sai minut lopulta  ottamaan lopputilin, oli kohtaaminen ikkunahahmon kanssa portaikossa  ollessani yksin yövuorossa. 

Ei ole paljon kerrottavaa.. hahmo oli vain äkkiä portaissa edessäni, ilma oikein kihisi  ja tuntui kuin olisi ollut vastakkain tiivistyneen pahuuden kanssa. Kuulostaa naurettavalta, tiedän. Menin melko sokkiin sillä oli tottunut siihen että olento pysyisi ikkunoiden luona ja äkkiä  olikin siinä, ihan kädenojennuksen päässä. Tuntui että se melkein jahtasi minua koska olin ilmeisesti ainoa joka sen näki.

Nyt on pakko ihmetellä. Siis vain sinä näit olennon? Etkä tietenkään saanut sitä koskaan esim kameralla kuvattua/videoitua? Vaikka olento esiintyi sinulle toistuvasti?

Tulee mieleen yksi tuttavani, joka selitti että yhdessä vaiheessa elämäänsä hän oli psykoosissa, ja se oireili siten että aika taakseen katsoessaan hän näki tumman, pahaenteisen hahmon, ja hahmo seurasi häntä kaikkialle.

Vierailija
1631/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kun olin baarissa parilla käynyt ( olen kristitty ) , juttelin kadulla naisen kanssa. Joo narkki ehkä oli, mutta...

Kun halasin häntä, jokin ihmeellinen murina kuului hänestä. Ei sellainen minkä ihminen normaalisti voi tehdä. Puhuin naiselle muutaman sanan Jumalasta, ja hän murisi. Kiusasin pikkaisen... Kuulinko demonin äänen hänessä vai mitä se oli?

Vierailija
1632/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään joskus kauheaan painajaiseen. Klo on silloin aina tasan 3:30.

Verensokeri teoria ei selitä sitä, koska olen joskus käynyt haukkaamassa tuntia ennen yöpalaa. Yleensä viimeistään klo 21 iltapala, nukkumaan menoajalla ei ole merkitystä. Vaan jos näen painajaista, niin klo on herätessä siitä aina vaan se 3:30.

Osaako joku selittää tämän, mistä on kyse?

Toistuuko aina noissa 3:30 sama painajainen? Millaisia nämä painajaiset ovat?

Vierailija
1633/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verensokeri teoria ei selitä sitä, koska olen joskus käynyt haukkaamassa tuntia ennen yöpalaa. Yleensä viimeistään klo 21 iltapala, nukkumaan menoajalla ei ole merkitystä. Vaan jos näen painajaista, niin klo on herätessä siitä aina vaan se 3:30.

Ei. Painajaiset ovat hyvin todentuntuisia silloin. Laitan valon päälle eteiseen sit. olen kristitty.

Vierailija
1634/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Painajaiset ovat hyvin todentuntuisia silloin. Laitan valon päälle eteiseen sit. olen kristitty.

Rukoile tuosta asiasta, olen varma että se vaikuttaa.

Vierailija
1635/3732 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin Lontoossa tapaamassa mun kaveria. Tutustuin kaverin avokin isotätiin, joka oli "aaveidenmetsästäjä" kiinteistöalalla. Sen toimistoon kuului meedioita ja tyyppejä, jotka elektroniikan avulla jahtasi aaveita.

Eli ryhmä toimi sekä USA:ssa, Kanadassa ja Britteinsaarilla.

Kuulin häneltä, että on paljon asuntoja, joissa on kummitusongelma eli edesmenneet ovat jostain syystä jääneet vanhoille asuinsijoilleen.

Usein he olivat jo eläessään "vaikeita luonteita" ja ovat, ylläri ylläri, sitä myös kuoltuaan. jokin valtava trauma tai sydänsuru voi aiheuttaa myös sen että henki ei pääse irti tästä elämästä.

Monet, joiden asunnossa kummittelee, ei usein puhu siitä mitään, vaan myy asunnon mahdollisimman äkkiä pois jollekin uudelle "piruparalle".

"kummitustalon" merkkejä on mm. synkkä, raskas ja ahdistava tunnelma. kämppä tuntuu kylmältä ja pimeältä, vaikka aurinko paistaisi sisään.

jotkut henget ovat riippuvaisia negatiivisista energioista. he masentavat ja sairastuttavat talon asukkaat. he ajavat nämä alkoholismiin ja perheriitoihin.

Perheen jäsenet alkavat muuttua oudosti, heistä tulee riidanhaluisia, aggressiivisia, ahdistuneita. heillä on migreenikohtauksia ja muita psykosomaattisia oireita.

Myös aivoveritulppa, jatkuva väsymys ja palelu.

aave alkaa vahvistuttuaan ilmoitella itsestään mm. kolistelemalla ja sähköllä toimivien laitteiden oudoilla toimintahäiriöillä, esim. lamput ja radio syttyy ja sammuu omia aikojaan.

ihmisillä iho menee kananlihalle ja "niskakarvat pörhistyvät" ja tulee vilunväreitä, vaikka on lämmin.

esineet putoilevat itsestään ym.

lapset ovat herkempiä ja siksi lasta ei saisi ikinä kasvattaa kummitustalossa ja hyvin harvoin se on aikuisellekkaan fyysisen- ja psyykkisen terveyden kannalta ihanteellinen paikka. monelle lapselle jää siitä elinikäisiä traumoja. Usein on, että monella pienellä lapsella on suuri salaisuus, josta hän ei saa puhua. Kummituksia ei ole olemassa, sanoo äiti ja isä, mitä nyt hänen makkarissa on yksi sellainen.

Vierailija
1636/3732 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JATKUU

Nyt on pakko ihmetellä. Siis vain sinä näit olennon? Etkä tietenkään saanut sitä koskaan esim kameralla kuvattua/videoitua? Vaikka olento esiintyi sinulle toistuvasti?

Tulee mieleen yksi tuttavani, joka selitti että yhdessä vaiheessa elämäänsä hän oli psykoosissa, ja se oireili siten että aika taakseen katsoessaan hän näki tumman, pahaenteisen hahmon, ja hahmo seurasi häntä kaikkialle.

Tuolloin, 90-luvun lopussa ei ollut vielä kännyköissä kameroita eli en voinut  ottaa kuvaa tai videota. Opin töihin tullessa olemaan katsomatta ikkunoita  ja leikin, ettei se ole siellä. Uskoakseni olin ainoa joka tämän ikkunavartijan  näki, en kyllä kysellyt työkavereilta niin mukavia kuin ovatkin että "oletteko nähneet sen mustan olennon  katsomassa ikkunasta?"

Vierailija
1637/3732 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taytyy kysyä että missäpäin?! Kuulostaa nimittäin kovin paikalliselta metsältä josta on liikkunut jo lapsuudestani (70luvulta) asti tarinoita oudoista hahmoista jotka jahtaavat sienestäjiä lenkkeilijöitä ja pussikaljoittelevia nuoria, metsän syvyyksistä kuuluvasta epäinhimillisestä huudosta...

Osa tarinoista on varmasti väritetty kuten karannut koira, joka löytyi raadeltuna (Luultavammin koira oli kyllä kuollut  mutta  sairaskohtaukseen tms)  ja osa taas puhtaasti sepitetty. Mutta kokemuksia on niin paljon ja ihan  aikuistenkin kertomia, ettei lasten huomionhalu  riitä selitykseksi.Myöskään koko 90luvun puun alla  asunut, pahan näköinen spurgu joka tuli karjuamaan liian lähelle  "kotiaan "osuville ei selitä kaikkia kokemuksia. Mielenkiintoista on myös se, että tuon metsän reunassa sijaitseva komea  ok-talo on toistuvasti myynnissä...

Vierailija
1638/3732 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama kristitty, joka halasi murisevaa narkkia? Trollaat varmaan, mutta jos kertomasi on totta, painajaiset liittyvät oleellisesti siihen 3:30 heräämiseen. Siis painajaisissa on selitys, (olettaen, että ei trollaus) muttet halua kertoa niistä?

Vierailija
1639/3732 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan kameroissa filmeillä haamuja. Selitys on helppo: kahteen kertaan kuvattu.

Vierailija
1640/3732 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään aivan jatkuvasti painajaisia entisestä talossa jossa asuimme 8 vuotta, oli keskellä metsää, näen usein unissa et mua jahdataan/yritetään tappaa,, ovet ei mene lukkoon, ja oven tilalle tulee yks kaks aukko

Kun yritän lähteä pois päin nopeasti olenkin yks kaks pihassa taas

Kamala painaisuni piinannut mua vuosia jo,, kun asuimme siellä, niin oli todella ahdistavaa ja synkkää, kuulin askeleen ääniä vaikka ketään ei ollut paikalla,, kukaan muu ainakaan ei kertonut jos jotakin kuuli/tunsi,, liittyy myös narsistiseen ja hankalaan isääni, sai usein raivokohtauksia ja paiskoi tavaroita ympäriinsä,,, isä vierailee usein unissani ja yrittää tappaa aina mut, joskus onnistuu siinä, mutta ei aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme