Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Lisään vielä, että en ole nähnyt varjoihmisiä nyt 35 vuoteen, mutta muistan selväksi miten todellisia ne olivat. Ja kyllä, joku kysyi onko kukaan yrittänyt jutella niille ja miten Ne reagoi, minä yritin useasti jutella niille ja ne eivät reagoineet yksinkertaisesti mitenkään. Ne eivät vastanneet eikä ne säikähtäneet vaan jatkoivat vain läsnäoloaan. Ja ne tyypit olisi seisoneet makkarissa maailman tappiin asti jos et tehnyt mitään. Niistä pääsi eroon vain nousemalla ja laittamalla valot päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mastamukkara kirjoitti:
"Suurihymyinen" olio näky on oman mielen projektio. Se johtuu luultavimmin jostain omista asioista mitä on puuhannut. Kannattaa tarkastaa millä asenteella on ollut liikkeellä juuri ennen sen näkemistä. Ihmisellä voi tulla voimakas kiusaus esim. tehdä jokin asia, jonka hän tietää olevan väärin, tai huono asia itsensä kannalta. Jos hän tekee niin, niin saattaa nähdä esimerkiksi tuollaisen näyn. Voi tietysti vetää johtopäätöksen, että olisi jotain pahoja olentoja toisella olemassaolon tasolla, jotka houkuttelevat ihmisiä tekemään huonoja päätöksiä. Olen myös kuullut useita tapauksia, että jos ihminen on esim. tehnyt jonkin parannuksen, tai suuren hyvän työn, niin vastaava olento ilmestyy myös irvistelemään, tai jotkut ihmiset yllättäen esim. huutelevat täysin järjettömiä solvauksia häntä kohtaan. Tällaista tapahtuu. On silti vaikea ellei mahdoton sanoa, liittyvätkö ne jollain henkisellä/mystisellä tavalla toisiinsa, vai onko kyse sattumista ja esim. herkästä mielikuvituksesta. Itse esim. näen painajaisunia, jos syön illalla ruisleipää yli 2 siivua. Siitä tulee jotain vatsaoireita, jotka mieleni unitilassa projisoi ahdistaviksi uniksi. Toiset ovat myös herkempiä, ja joillakin on kyky nähdä esim. silmät sulkiessaan maisemia ja ihmisiä, kuin puoli-, tai unitilassa. Mutta 99%:sesti voi sanoa kaikkien näkyjen ja tuntemusten perustuvan joko omiin pelkoihin tai haluihin. Esim. jos joku on tehnyt rikoksen, niin asia vainoaa häntä joka puolelta. Hän saattaa jopa virheellisesti kuulla ja luulla ihmisten arkipäiväisissä puheissa viittauksia häneen tai johonkin tiettyyn asiaan, mitä hän esim. pelkää kuulla. Se viittaa myös mahdollisuuteen että kärsii jonkinlaisesta lievästä skitsofreniasta. Stressi yleensä vahvistaa näitä kaikkia negatiivisia kokemuksia.
No ei ole. Kyse on maailmalla usein tavatusta "the grinning manista" joka lukeutuu varjoihmisiin eli englantilaisen Shadow people luokittelun alaisiin olentoihin. Vuosia paranormaaleja ilmiöitä kansainvälisesti tutkinut Rosemary Ellen Guiley tutki näitä olentoja vuosia ja julkaisi aiheesta kirjankin. Hän on vetänyt päätelmän, että shadow peoplet ovat aina olleet olemassa, mutta länsimaalaiset eivät ole ymmärtäneet ilmiötä, koska meiltä puuttuu arabikulttuurien tuntemus uskomusten osalta. Hän on identifioinut olennot nk. Djinneiksi, joita houkuttelee pelko ja stressi. He ikäänkuin eläävät/syövät näitä tuntemuksia.
Olen tuo kirjoittaja joka näki suurihymyisen olennon kahdesti, 5 ikäisenä ja seuraavankerran 15-16 vuotiaana. Olen itseasiassa nähnyt lähes kaikki ne olennot joista on yhtenäistä silminnäkijälausuntoa, hattupäisen miehen (kuin cowboy) ja kääpiöntyyppisiä olentoja. Plus muutama muu josta kukaan ei ole vielä mainintaa mistään. Kaikki ajalla kun sain ensimmäisensydänsuruni 15 - 16 vuotiaana. En ole koskaan ollut psykoottinen ja hoidossa harhojen takia. Minä myös koin nämä ilmiöt jo yli 30 vuotta sitten, ennenkuin niistä netissä edes puhuttiin. Shadow people termiin törmäsin eka kertaa mainintana 32 vuotiaana ja ihan vuosi sitten huomasin jo artikkeleita joissa näitä olentoja oli alatyypitelty hattumieheksi ja virnemieheksi yms...
Alla linkki Rosemaryn haastatteluun varjoihmisistä. Kyse on youtube videosta ja valitettavasti vain englanniksi.
Mulla myös kokemus. Ehkä syvä ahdistus ja lohduttomuus houkutteli sen luokseni. Huusin avuksi Jeesusta ja olio katosi. Paradoksaalista kyllä, en ole edes kovin uskovainen. Pohdin uskontoja lähinnä filosofisella tasolla. Tosin minulla oli pikkulapsena isotäti, joka usein oli mulle hoitotätinä. Hän oli ihana ihminen ja eläköitynyt diakonissa. Hän opetti minulle raamatun asioita ja kuinka Jeesus on lasten ystävä ja mitä nyt pikkulapselle puhutaan niistä asioista. Perheeni ei ollut erityisen uskonnollinen. Ehkä joskus joulukirkossa käytiin.
Kokemuksen jälkeen pelkäsin pitkään nukkua pimeässä ja aloin rukoilemaan iltarukouksia.
Myös olen ajatellut, että jos saan lapsia, aion opettaa heille rukoilua ja kertoa Jeesuksesta, vaikka inhoankin ns. tosiuskovaisia, jotka vaahtoavat uskonnostaan joka paikassa ja tuomitsevat meitä "ei-joukkoon -kuuluvia piruparkoja", joka käänteessä ja mässäilevät sadistisella nautinnolla helvetin kauhuilla, mitkä kohtaavat ihmisiä joista he itse eivät pidä.
Itseltä on valitettvasti riistetty se "ylellisyys", että voisin ajatella maailmaa pelkästään tieteen näkökulmasta. Olen kiitollinen viisaalle isotädilleni, joka ymmärsi, että voi tulla tilanne, kuten minulle tuli, että ihminen tarvitsee "turvasanan", "pyhän nimen", jonka ihminen alitajuisesti yhdistää absoluuttisen hyvyyden voimiin. Mitä sitten, jos se toimiikin, tieteen näkökulmasta, vaikka sitten ehkä vain mielen tasolla vastalääkkeenä mielen omia muovaamia hirviöitä vastaan. Pääasia on, että se toimii.
Näin yöllä unen maanisdepressiivisestä ystävästäni, jonka kanssa en ollut tekemisissä pariin vuoteen.
Kun oltiin nuoria, hänellä oli vanhempiensa omakotitalon kellarissa rumpusetti ja hän soitti rumpuja paikallisissa "autotallibändeissä".
Näin unta, että menin sinne kellariin. Tunnelma oli pelottava, ahdistava ja synkkä. Siellä ei ollut ketään, mutta rummut oli paikoillaan. Rummut jotenkin soi itsestään. Eli ikään kuin joku näkymätön olisi kokeillut rumpuja kevyesti. Havahduin saman tien unesta klo 3 tai 4.
Pähkäilin, että kehtaanko soittaa ystävälleni aamuyöstä. Oltiin parhaat lapsuudenkaverit ja naapurit ja hän oli kuin veli mulle, mutta silti.
Päätin silti soittaa. Keksin,että jos herätän hänet,niin keksin jotain tyyliin: Sori, soitin väärään numeroon.
Kun soitin, hän oli ihan itsetuhoisessa tilassa ja valmis päättään päivänsä. Juteltiin pari tuntia ja sitten mä soitin häkeen ja uudestaan mun ystävälle ja juteltiin kunnes häke- tyypit tuli.
Hän oli muuten aika hyvässä mallissa lääkityksen ja elämän suhteen mutta sitten se "isopyörä" taas keikahti ja mä jostain syystä sain unessa siitä viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä herään joskus kauheaan painajaiseen. Klo on silloin aina tasan 3:30.
Verensokeri teoria ei selitä sitä, koska olen joskus käynyt haukkaamassa tuntia ennen yöpalaa. Yleensä viimeistään klo 21 iltapala, nukkumaan menoajalla ei ole merkitystä. Vaan jos näen painajaista, niin klo on herätessä siitä aina vaan se 3:30.
Osaako joku selittää tämän, mistä on kyse?Toistuuko aina noissa 3:30 sama painajainen? Millaisia nämä painajaiset ovat?
Ei. Painajaiset ovat hyvin todentuntuisia silloin. Laitan valon päälle eteiseen sit. olen kristitty.
Oletko sama kristitty, joka halasi murisevaa narkkia? Trollaat varmaan, mutta jos kertomasi on totta, painajaiset liittyvät oleellisesti siihen 3:30 heräämiseen. Siis painajaisissa on selitys, (olettaen, että ei trollaus) muttet halua kertoa niistä?
En trollaa. Painajaiset ovat aina erilaisia, mutta hemmetin ahdistavia. Herääminen tuohon kellonaikaan on ainoa mikä mietityttää.
Tuli mieleeni, että katso Raamatusta, onko siellä joku jae 3:30, joka olisi sinulle merkittävä.
Tuo kolmen ja neljän välillä yöllä herääminen, usein tasan klo 3.30 tai 3.33, on tyypillinen witching hour, esiintyy monissa kulttuureissa. Silloin ihminen herää syvimmästä unesta, ja aivojen kognitiivinen toiminta on erilaista kuin normaalisti. Se voi tehdä ihmisestä herkemmän havainnoimaan kaikenlaista erikoista. Samaan aikaan koko muu ympäristö nukkuu yöeläimiä lukuun ottamatta. Kaikki on "kuollutta". Silloin esiintyy myös eniten unihalvauksia, painajaisia, ahdistusta, stressiä, kaikenlaista häiriintynyttä käytöstä, itsetuhoisuutta...
Ihminen on silloin herkimmillään ja haavoittuvimmillaan, ja ne, jotka uskovat henkiin ja entiteetteihin, ovat sitä mieltä, että mahdolliset hyökkäykset tapahtuvat useimmiten silloin. Sama juttu "ufosieppausten" kanssa.
Tässä yksi video aiheesta:
.Vierailija kirjoitti:
Näen enneunia, mutta vain muutamille tietyille ihmisille tapahtuvista asioista. Ois mielenkiintoista tietää että miksi juuri näistä ihmisistä. Okei, yksi näistä on sisarus, mutta muut vain tuttuja.
Minä näen yhdestä eksästäni. Olen tiennyt melko tarkkaan hänen elämänkäänteensä unistani. Yritän tietoisesti päästä eroon ihmeellisestä yhteydestä, joka on ollut välillämme jo useamman vuosikymmenen ja nyt unia tulee harvemmin.
Jeesus tuli vastaan prismassa. Osti harmaata teippiä.
Olin ihan pähkinöinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kolmen ja neljän välillä yöllä herääminen, usein tasan klo 3.30 tai 3.33, on tyypillinen witching hour, esiintyy monissa kulttuureissa. Silloin ihminen herää syvimmästä unesta, ja aivojen kognitiivinen toiminta on erilaista kuin normaalisti. Se voi tehdä ihmisestä herkemmän havainnoimaan kaikenlaista erikoista. Samaan aikaan koko muu ympäristö nukkuu yöeläimiä lukuun ottamatta. Kaikki on "kuollutta". Silloin esiintyy myös eniten unihalvauksia, painajaisia, ahdistusta, stressiä, kaikenlaista häiriintynyttä käytöstä, itsetuhoisuutta...
Ihminen on silloin herkimmillään ja haavoittuvimmillaan, ja ne, jotka uskovat henkiin ja entiteetteihin, ovat sitä mieltä, että mahdolliset hyökkäykset tapahtuvat useimmiten silloin. Sama juttu "ufosieppausten" kanssa.
Tässä yksi video aiheesta:
.
Olen lukenut tieteellisen selityksen tästä aiheesta. Luolamiesaikoina yöaktiiviset suurpedot, esim. Shakaalit ja isot kissapedot, jotka saalisti mm. alkuihmisiä, ovat aktiivisimpia juuri ennen aamunkoittoa. Ehkä sen takia, että päiväaktiiviset saaliseläimet ja myös pedot, olivat syvimmässä unessa juuri tuohon aikaan.
Luolamiehet heräsivät vaistonsa varoittamina, juuri noihin aikoihin valppaina ja ahdistuneina häätämään petoja, jotka uhkasivat viedä esim. pieniä lapsia. Ne voi olla edelleen ne luolamiesgeenit, jotka herättää meidät ahdistuneina ja hädissämme "suden aikaan", kuten suomeksi sanotaan.
Sain viestin yhdeltä eksältä unessa sen jälkeen kun hän oli tappanut itsensä. Hän tuli uneen kertomaan tosi tyynesti ja rauhallisesti että kaikki on hyvin, tuntu että hän halusi rauhoittaa mut ennen kuin kuulen traagisen uutisen ja hätäännyn. Mä olen kiitollinen tästä ilmestymisestä, ja uskon että hän jotenkin oli saanut kuoltuaan tiedon miten valtavasti häntä nuorena rakastin, seurusteltiin vain lyhyt hetki mutta hän oli mulle Suuri Rakkaus, ja uskon että se on ollut tärkeä tieto hänen sielulleen siinä vaiheessa kun vaimonsa oltua petollinenhän riisti henkensä. Mulle tuli tosi lämmin olo siitä unesta, ja parin päivän jälkeen kun sain kuolinuutisen, tulin valtavan surulliseksi, mutta en ahdistunut, tiesin ett kaikki on hyvin nyt.
Jumala on valo eli ei ihme että pimeyden olennot lähtevät Jeesuksella.
Vierailija kirjoitti:
Minä herään joskus kauheaan painajaiseen. Klo on silloin aina tasan 3:30.
Verensokeri teoria ei selitä sitä, koska olen joskus käynyt haukkaamassa tuntia ennen yöpalaa. Yleensä viimeistään klo 21 iltapala, nukkumaan menoajalla ei ole merkitystä. Vaan jos näen painajaista, niin klo on herätessä siitä aina vaan se 3:30.
Osaako joku selittää tämän, mistä on kyse?
Demonit ovat vahvimmillaan yöllä klo. 3am
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tuli vastaan prismassa. Osti harmaata teippiä.
Olin ihan pähkinöinä.
Mun opiskelukaverini on ihan Jeesuksen näköinen. Pukeutui toogaan yksissä bileissä ja nauratti kaikkia :D
Vierailija kirjoitti:
Mastamukkara kirjoitti:
"Suurihymyinen" olio näky on oman mielen projektio. Se johtuu luultavimmin jostain omista asioista mitä on puuhannut. Kannattaa tarkastaa millä asenteella on ollut liikkeellä juuri ennen sen näkemistä. Ihmisellä voi tulla voimakas kiusaus esim. tehdä jokin asia, jonka hän tietää olevan väärin, tai huono asia itsensä kannalta. Jos hän tekee niin, niin saattaa nähdä esimerkiksi tuollaisen näyn. Voi tietysti vetää johtopäätöksen, että olisi jotain pahoja olentoja toisella olemassaolon tasolla, jotka houkuttelevat ihmisiä tekemään huonoja päätöksiä. Olen myös kuullut useita tapauksia, että jos ihminen on esim. tehnyt jonkin parannuksen, tai suuren hyvän työn, niin vastaava olento ilmestyy myös irvistelemään, tai jotkut ihmiset yllättäen esim. huutelevat täysin järjettömiä solvauksia häntä kohtaan. Tällaista tapahtuu. On silti vaikea ellei mahdoton sanoa, liittyvätkö ne jollain henkisellä/mystisellä tavalla toisiinsa, vai onko kyse sattumista ja esim. herkästä mielikuvituksesta. Itse esim. näen painajaisunia, jos syön illalla ruisleipää yli 2 siivua. Siitä tulee jotain vatsaoireita, jotka mieleni unitilassa projisoi ahdistaviksi uniksi. Toiset ovat myös herkempiä, ja joillakin on kyky nähdä esim. silmät sulkiessaan maisemia ja ihmisiä, kuin puoli-, tai unitilassa. Mutta 99%:sesti voi sanoa kaikkien näkyjen ja tuntemusten perustuvan joko omiin pelkoihin tai haluihin. Esim. jos joku on tehnyt rikoksen, niin asia vainoaa häntä joka puolelta. Hän saattaa jopa virheellisesti kuulla ja luulla ihmisten arkipäiväisissä puheissa viittauksia häneen tai johonkin tiettyyn asiaan, mitä hän esim. pelkää kuulla. Se viittaa myös mahdollisuuteen että kärsii jonkinlaisesta lievästä skitsofreniasta. Stressi yleensä vahvistaa näitä kaikkia negatiivisia kokemuksia.
No ei ole. Kyse on maailmalla usein tavatusta "the grinning manista" joka lukeutuu varjoihmisiin eli englantilaisen Shadow people luokittelun alaisiin olentoihin. Vuosia paranormaaleja ilmiöitä kansainvälisesti tutkinut Rosemary Ellen Guiley tutki näitä olentoja vuosia ja julkaisi aiheesta kirjankin. Hän on vetänyt päätelmän, että shadow peoplet ovat aina olleet olemassa, mutta länsimaalaiset eivät ole ymmärtäneet ilmiötä, koska meiltä puuttuu arabikulttuurien tuntemus uskomusten osalta. Hän on identifioinut olennot nk. Djinneiksi, joita houkuttelee pelko ja stressi. He ikäänkuin eläävät/syövät näitä tuntemuksia.
Olen tuo kirjoittaja joka näki suurihymyisen olennon kahdesti, 5 ikäisenä ja seuraavankerran 15-16 vuotiaana. Olen itseasiassa nähnyt lähes kaikki ne olennot joista on yhtenäistä silminnäkijälausuntoa, hattupäisen miehen (kuin cowboy) ja kääpiöntyyppisiä olentoja. Plus muutama muu josta kukaan ei ole vielä mainintaa mistään. Kaikki ajalla kun sain ensimmäisensydänsuruni 15 - 16 vuotiaana. En ole koskaan ollut psykoottinen ja hoidossa harhojen takia. Minä myös koin nämä ilmiöt jo yli 30 vuotta sitten, ennenkuin niistä netissä edes puhuttiin. Shadow people termiin törmäsin eka kertaa mainintana 32 vuotiaana ja ihan vuosi sitten huomasin jo artikkeleita joissa näitä olentoja oli alatyypitelty hattumieheksi ja virnemieheksi yms...
Alla linkki Rosemaryn haastatteluun varjoihmisistä. Kyse on youtube videosta ja valitettavasti vain englanniksi.
Kaikki tämä tulee ihmisten alitajunnasta ja aivotoiminnan häiriöiden seurauksena. Etenkin nuoruuteen kuuluu erilaiset harhat, koska aivot muntuvat ja kasvavat. Silloin stressaantuu herkästi.
Miksi näitä nähdään joka paikassa, ei ole ihme. Ei ne homo sapiensin aivot poikkea eri maissa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mastamukkara kirjoitti:
Kaikki tämä tulee ihmisten alitajunnasta ja aivotoiminnan häiriöiden seurauksena. Etenkin nuoruuteen kuuluu erilaiset harhat, koska aivot muntuvat ja kasvavat. Silloin stressaantuu herkästi.
Miksi näitä nähdään joka paikassa, ei ole ihme. Ei ne homo sapiensin aivot poikkea eri maissa toisistaan.
Plus että viihdeteollisuus luo laajalle levinneitä stereotypioita, on ihmisten tarinaperinnekin koko lailla yhteistä.
Tuo hymytyyppihän on kuningatar Silvia 🙃
Olin noin 9v ja heräsin varhain koska alitajuntani tiesi että oli jouluaaton aamu, kello oli varmaan vasta 6 tai jopa vähemmän, muut nukkui . Menin juomaan maitoa ja sitten olohuoneeseen katsomaan kuusta. En tehnyt valoa mutta ulkoa tuli valoa sen verran että näin kuusen takaa kurkistavan valkoisen "tikku-ukon" jonka silmät oli pelkät mustat läikät, pissasin housuun ja herätin kirkumisellani varmaan koko rapun! Asuimme siis kerrostalossa. Äitini ja isäni koettivat tyynnytellä, että se oli varmaan vaan tonttu tai nukku-matti. Äitini joka on nyt 76 muistaa tapauksen yhä ja on jälkeenpäin kertonut heidän isän kanssa kuulleen monesti iltamyöhällä/yöllä hipsuttavia askelia asunnosta ja luulleet minun tai veljen siellä hiippailevan, mutta olimme aina nukkuneet.