Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
1261/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yliluonnollisia asioita ole olemassa. Sitä vain ihmisten mieli tekee tepposia, kun ei ymmärretä asioista tarpeeksi. Ihmisillä on hyvin vilkas mielikuvitus.

Mielikuvituksen voimallako täällä tänään mm. erään mamman jääkaapinovi paukahti auki itsestään?

No kaikkea ei tarvi uskoa mitä netissä sanotaan. Mitään ei ole koskaan pystytty todistamaan yliluonnolliseksi.

Ei ole myöskään todisteita siitä, etteikö yliluonnollisia asioita olisi olemassa. Lisäksi ketjun tarkoitus ei edes ollut väitellä siitä, onko yliluonnollisia asioita olemassa vai ei, vaan kertoa omia, yliluonnolisiksi selitettyjä kokemuksia!

Vierailija
1262/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta lueskelin Kuusamon tapahtumia. Olimme 2011 syksyllä asuntovaunulla merenvaaran risteyksessä pari yötä lintujahdissa parkissa ja sattui niin paljon ko. aikana, että ei ainakaan siellä yötä olla. Vaunun ovet aukeili ominpäin, tavarat liikkuivat kolmen miehen katsellessa päältä. Päätettiin silloin olla puhumatta asiasta, mutta on jäänyt kaikkia vaivaamaan. Hullunpaperit sais jos omilla nimillä kirjoittelis. Jotain hyvin outoa oli paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta lueskelin Kuusamon tapahtumia. Olimme 2011 syksyllä asuntovaunulla merenvaaran risteyksessä pari yötä lintujahdissa parkissa ja sattui niin paljon ko. aikana, että ei ainakaan siellä yötä olla. Vaunun ovet aukeili ominpäin, tavarat liikkuivat kolmen miehen katsellessa päältä. Päätettiin silloin olla puhumatta asiasta, mutta on jäänyt kaikkia vaivaamaan. Hullunpaperit sais jos omilla nimillä kirjoittelis. Jotain hyvin outoa oli paikassa.

Sama juttu meidän hirviporukalla Isonjärven rannalla ollessamme kahdella vaunulla yhteismetsän luvilla muutama vuosi sitten. Koirat ei pysyneet ulkona, vaan oli otettava vaunuun kun käyttäytyivät oudosti. Normaalioloissa hyvinkin rauhallisia, mutta häntä koipienvälissä kulkivat vaikka karhujakin oli koirilla kaadettu. Halot puuvarastossa tulivat ulos ja taas sisään? Ovet vaunuissa avautuivat. ? Niskassa tuntui kuin joku olisi koko ajan seuraamassa? Yks kaveri tilttasi ja lähti kesken jahdin Tre:lle ja on selitellyt pelkäävänsä.

Vierailija
1264/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meidän hirviporukalla Isonjärven rannalla ollessamme kahdella vaunulla yhteismetsän luvilla muutama vuosi sitten. Koirat ei pysyneet ulkona, vaan oli otettava vaunuun kun käyttäytyivät oudosti. Normaalioloissa hyvinkin rauhallisia, mutta häntä koipienvälissä kulkivat vaikka karhujakin oli koirilla kaadettu. Halot puuvarastossa tulivat ulos ja taas sisään? Ovet vaunuissa avautuivat. ? Niskassa tuntui kuin joku olisi koko ajan seuraamassa? Yks kaveri tilttasi ja lähti kesken jahdin Tre:lle ja on selitellyt pelkäävänsä.

Tutkimuslaitoksen tutkijana voin vakuuttaa alueen olevan "erikoinen". Hahmoja liikkuu auton edessä? Näytteenottopaikoilla joku/jokin painelee olkapäästä tai niskasta. Moni ei mene yksin hakemaan näytteitä. Jahtimiehiä näkyy syksyisin paljon eikä kukaan ole puhunut kuin normaalit kuulumiset.

Vierailija
1265/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitseeko Kuusamon tapahtumapaikka Raatteentien lähellä tai Rukajärven lähellä? Jos sota-ajalta jäänyt vainajia kummittelemaan

Vierailija
1266/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaitseeko Kuusamon tapahtumapaikka Raatteentien lähellä tai Rukajärven lähellä? Jos sota-ajalta jäänyt vainajia kummittelemaan

Aika sielläpäin. Olen myös kuullut kummia juttuja tuolta. Eläimetkin reagoi alueeseen.

Vierailija
1267/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Oulusta tai Kuusamosta mutta vanhassa kotikaupungissani Mikkelissä olen nähnyt vanhalla kassulla jonkin harmaan möhkäleen joka oli noin 2m pitkä ja vähintään yhtä leveä, ei kasvoja eikä käsiä eikä jalkoja,  muoto mallia kolmio,   liikkui kohtalaisella nopeudella.  Ei varmaan olisi liikkumattomana pistänyt silmiin  vaan olisi mennyt kivenmurikasta.

Vierailija
1268/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sielläpäin. Olen myös kuullut kummia juttuja tuolta. Eläimetkin reagoi alueeseen.

Mutta kukaan ihminen ei kuitenkaan reagoi sen vertaa, että menisi kameroiden ja lamppujen kanssa tuonne tutkimaan ja todistaisi helposti koko maailmalle tuonpuoleisen elämän ja poltergeist-ilmiöiden olemassaolon. Ja kukaan joka paikalla on viime vuosina käynyt ei omista kameraa ja lamppua ylipäätään? Kännykkänä Nokia 3310 ilman kameraa vuonna 2020? Tuo onkin kummitustarinoiden kannalta äärettömän kätevää samalla lailla kuin leffoissa on aina kännykästä kenttä hukassa kun jotakin jännää tapahtuu.

Ja vakioselityksenä tietysti on, että "maailma ei ole valmis kohtaamaan näitä ilmiöitä" tai "menimme porukalla kuvaamaan paikalle, mutta joukossamme oli yksi negatiivisesti asiaan suhtautuva henkilö, joten kummitukset eivät näyttäytyneet ja tavarat lennelleet" jne.

Eli vaikka jossakin paikassa kummittelisi säännöllisesti ja niin maan vimmatusti, kukaan ei ikinä ole valmis jakamaan siitä yhtään minkäänlaisia todisteita edes netissä anonyymisti kaikenlaisten tuulesta temmattujen meriselitysten varjolla, vaikka kyse olisi koko maailmanhistorian mullistavasta asiasta.

Vierailija
1269/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ihminen ei kuitenkaan reagoi sen vertaa, että menisi kameroiden ja lamppujen kanssa tuonne tutkimaan ja todistaisi helposti koko maailmalle tuonpuoleisen elämän ja poltergeist-ilmiöiden olemassaolon. Ja kukaan joka paikalla on viime vuosina käynyt ei omista kameraa ja lamppua ylipäätään? Kännykkänä Nokia 3310 ilman kameraa vuonna 2020? Tuo onkin kummitustarinoiden kannalta äärettömän kätevää samalla lailla kuin leffoissa on aina kännykästä kenttä hukassa kun jotakin jännää tapahtuu.

Ja vakioselityksenä tietysti on, että "maailma ei ole valmis kohtaamaan näitä ilmiöitä" tai "menimme porukalla kuvaamaan paikalle, mutta joukossamme oli yksi negatiivisesti asiaan suhtautuva henkilö, joten kummitukset eivät näyttäytyneet ja tavarat lennelleet" jne.

Eli vaikka jossakin paikassa kummittelisi säännöllisesti ja niin maan vimmatusti, kukaan ei ikinä ole valmis jakamaan siitä yhtään minkäänlaisia todisteita edes netissä anonyymisti kaikenlaisten tuulesta temmattujen meriselitysten varjolla, vaikka kyse olisi koko maailmanhistorian mullistavasta asiasta.

Vaikka paikka olisi miten aktiivinen, niin eivät ne aaveet käskystä näyttäydy ja lisäksi taltioitua materiaalia on vaikea todistaa aidoksi.

Vierailija
1270/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siinä hetkessä ei ole päällimmäisenä tarve sellaiseen. Sama juttu kun Jumalan läsnäolon koin, ykkösasiana ei ollut "kuinkahan nyt saisin jonkun ateistin vakuuttumaan", muut asiat valtasi mielen.

Vierailija
1271/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit 1328 - 1330 on kopsattu suomi24:lta

Vierailija
1272/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jollakin tasolla" olen siellä toisessa paikassa. Näen ja ehkä vähän kuulenkin. Jollakin tavalla ihmiset myös reagoivat minuun, vaikka itse sitä eivät ehkä tajuakaan. Todella vaikea asia selitettäväksi.

Moi

Tässä se tyttö jonka isä t.appoi itsensä.

Näin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä.

Mitä uni tarkoitti?

Sydänsairauksien erikoislääkäri Maurice Rawlingsin kirjasta Kuoleman tuolla puolen: " Monet yrittävä titsemur haa "tehdäkseen lopun kaikesta". Sikäli kuin olen itse nähnyt tai muiden lääkäreiltä kuullut, itsemur ha saattaa kuitenkin olla vasta kaiken alku. En ole kuullut yhdestäkään miellyttävästä ruumistapoistumiskokemuksesta, joka olisi seurannut itsem urhaa. Kuitenkin vain harvoin itsemurh aa yrittäneillä on ollut kokemuksia, joista he suostuvat puhumaan".

Näinpä. Eräs sotilas koki myös tuollaisen kokemuksen toisen sotilaan kautta, joka teki sodan aikana yövartiossa itsemurhan. Joku kammottava olio tuli hänet hakemaan ja tuo vieressä ollut kanssasoturi jäykistyi kauhusta ja vasta paljon myöhemmin vartionvaihtajat sai hänet taas tolpilleen.

Miehestä tuli uskovainen tuon kokemuksen kautta ja jota oli kuolemaansa saakka...80-luvulle.

Minä olen kuullut "kammottavista olioista" myös.. :/ Äidin tuttavan mies oli sairaalassa (en tiedä tekikö kuolemaa) mutta sanoi että oli nähnyt kun jotain tuollaista oli tullut käymään hänen huoneessa. Sanoi ettei halua lähteä sellaisten mukaan.

Vierailija
1273/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla luku on 333. se on aika kun herään yöllä, tai voitan jossain rahapelissä jossa on nämä numerot  tai jotenkin muuten ovat osallisena elämääni. esim. katsoin erään henkilön selfien josta olen kiinnostunut ollut pitkän aikaa (julkisuuden henkilö) ja kuva oli otettu klo 3.33.

Vierailija
1274/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kammattovat oliot on vissiin demoneita, ne tulee noutamaan ei uskovan, ateistin tms joka ei ole uskossa Jeesukseen, silloin kun ihminen tekee kuolemaa

Odotan kauhulla sitä hetkeä kun kuolen ja tuollainen olio tulee mut noutamaan tai mun sielun helvettiin koska en ole uskossa, suurin osa meistä joutuu kumminkin kadotukseen vaan harva pelastuu. Jeesus valitsee ketkä pelastaa ja suurin osa ihmisistä mikä mukaan luettuna ei vaan halua usko tai usko vähäistä

Vierailija
1275/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn vierailemaan joidenkin ihmisten luona, jollakin henkisellä tasolla. Vaikea selittää

Opeta mulle miten sä teet sen vai tapahtuuko itsestään?

Kuulostaa astraalimatkaamiselta. Aivan mahdollista, itse opettelen tätä parhaillaan.

Lopeta tuollainen, ennen kuin sairastut henkisesti.

Poistumiskokemus on dissosiaatiota.

Vierailija
1276/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa tämän miehen videoita:

https://www.youtube.com/channel/UC0qOxvcW1mACcR96N4B6pag/videos?view=0&…

On siis muslimi ja menee yksin kuvailemaan autiotaloihin. Ja niissä tapahtuu kaikkea huimaa. Muslimeilla on pahahenki nimeltä jinn joka asuu likaisissa paikoissa joissa ei ole koraania. Huutaa välillä peloissaan allahia mutta menee silti eteenpäin.

Noita ei kannata katsoa nukkumaan mennessä.

Ne on striimattu livenä.

Vierailija
1277/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänauttakaa kirjoitti:

Noi kammattovat oliot on vissiin demoneita, ne tulee noutamaan ei uskovan, ateistin tms joka ei ole uskossa Jeesukseen, silloin kun ihminen tekee kuolemaa

Odotan kauhulla sitä hetkeä kun kuolen ja tuollainen olio tulee mut noutamaan tai mun sielun helvettiin koska en ole uskossa, suurin osa meistä joutuu kumminkin kadotukseen vaan harva pelastuu. Jeesus valitsee ketkä pelastaa ja suurin osa ihmisistä mikä mukaan luettuna ei vaan halua usko tai usko vähäistä

1Tim. 2:4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

Hes. 18:23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?

Vierailija
1278/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin lenkillä myöhään illalla  kun meluvallin takaa ajotieltä  alkoi kuulua askelten töminä omien askelteni tahtiin,  asuin tuolloin maaseudulla eikä siellä  ollut katuvaloja. Ilman otsalamppua en olisi nähnyt edes kättäni! Pysähdyin ja toiset askeleetkin lakkasivat kuulumasta, huomasin kuitenkin niissä pienen viiveen. Etenkin kun testimielessä otin pari nopeaa loikkaa taakse, tömistelijä jäi murto-osan jälkeen kuin olisi yllättynyt. Voitte kuvitella miten karmeaa on  (lähes) täydessä pimeydessä tajuta jonkun sekopään leikittelevän  kanssasi,  oli se sitten jonkun auton alle jääneen liftarin haamu tai   verta ja lihaa oleva kahjo.

Itse olin kerran lenkillä ollessani kuulevinani askeleita, ja nekin pysähtyivät  kun itsekin pysähdyin.

No selityskin löytyi. Omista vaatteistani.

Vierailija
1279/3733 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa tämän miehen videoita:

https://www.youtube.com/channel/UC0qOxvcW1mACcR96N4B6pag/videos?view=0&…

On siis muslimi ja menee yksin kuvailemaan autiotaloihin. Ja niissä tapahtuu kaikkea huimaa. Muslimeilla on pahahenki nimeltä jinn joka asuu likaisissa paikoissa joissa ei ole koraania. Huutaa välillä peloissaan allahia mutta menee silti eteenpäin.

Noita ei kannata katsoa nukkumaan mennessä.

Ne on striimattu livenä.

Jos huutaisi Jeesusta niin siitä voisi oikeastikin olla apua. Jeesus sanoi opetuslapsilleen

"Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

mitään syytä tuollaiseen taloon menemiseen on vaikea nähdä

Vierailija
1280/3733 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ihminen ei kuitenkaan reagoi sen vertaa, että menisi kameroiden ja lamppujen kanssa tuonne tutkimaan ja todistaisi helposti koko maailmalle tuonpuoleisen elämän ja poltergeist-ilmiöiden olemassaolon. Ja kukaan joka paikalla on viime vuosina käynyt ei omista kameraa ja lamppua ylipäätään?

On siellä käynyt Aavedata-niminen ryhmä kuvaamassa: https://www.youtube.com/watch?v=zHis7g3sPtQ . En ota kantaa todistavatko nämä heidän tutkimukset yhtään mitään, mutta joka tapauksessa ihan mielenkiintoista juttua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan