Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
1221/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn tuntemaan energiaa. Esim. jos oikein keskityn ajattelemaan sanaa 'rakkaus', pystyn fyysisesti tuntemaan sähköisen energian kulkevan vartalossani ja värähtelyni muuttuvan.

Ihan sama juttu. Tsi vihaisena se on pelottavaa! Vihaisena koko huone missä olen, alkaa täristä mukanani, kuuluu kauheaa meteliä ja jos olen jollekin ihmiselle tosi vihainen hänen edessään kuuluu kovaa murinaa, ihan kuin jonkun petoeläimen. Energian virtaa lävitseni ja tunnen miten tulikuuma laava ja jääkylmä joki virtaavat lävitseni.

Se on virtsaa. Pissit housuun suuttuessasi.

Vierailija
1222/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äimän käki kirjoitti:

Isoisäni näki unessa asioita ennalta mm sodassa. Itse koen jonkinlaista outoa johdatusta. Asioita tulee eteen ”sattumalta”, mutta kaikessa on jokin outo logiikka, ihan kuin pelaisin jotakin peliä, ihan kuin olisin jonkun rinnakkaistodellisuuden hahmon pelinappula. Teini-iässä oli ruumiistairtautumiskokemujsia.

Olen ihan täysjärkinen työssäkäyvä perheenäiti :)

Tuo on psyykkinen häiriö nimeltään dissosiaatiohäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin keskustassa ja penkillä istui kaksi pultsaria. Kävelin ohi kun toinen sanoi toiselle "mulla on hirveä nälkä". Olin jatkamassa kävelyä kun mielessä alkoi soida "minulla oli nälkä, te annoitte minulle ruokaa, minulla oli jano, te annoitte minulle juotavaa..." Ensin yritin sivuuttaa sen mutta sitten ajattelin että mitä jos tämä on sellainen hetki jolla on oikeasti väliä, käännyin kannoillani, tarkistin että he olivat siinä, marssin lähimpään kauppaan, rukoilin ja ostin syötävää. Kun tulin kaupasta, penkillä istui enää se, jolla oli ollut nälkä ja ojensin ruuat hänelle. Kun hän kiitti minua ja katsoi silmiin, tunsin että sisälläni palaa jotain. Lähdin kävelemään pois niin ihan kuin minulla palaisi näkymätön tuli tai liekki sydämen/rintakehän kohdalla, energiaa antava jota en pysty itse niinkään kontrolloimaan ja että se olisi loistanut ulos. Se sama tunne on tullut myös sen jälkeen kun kadulla puolestani on rukoiltu, kaksi ihmistä laittaneet kätensä päälleni.

Yliluonnollista tuossa on se, ettei pulit valittaneet janoa.

Se, että hyväntekemisestä tulee hyvä ja lämmin olo, on luonnon kätevä tapa palkita meidät endorfiineilla elämää säilyttävistä (=hyvistä) teoista. Olen iloinen siitä että teit mitä teit ❤

Vierailija
1224/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin kuollutta koiraani ihan kauheesti ja päätin maksaa ylikalliille, mutta kuullemma hyvälle, meediolle ylihinnan (1500e) saadakseni tietää miten koirani voi. 

Tämä meedio oli taivaallinen, hän kertoi, että rakas koirani, jonka kanssa olin harrastanut voittoisasti näyttelyissä käyntiä (tiesi tämän, en kertonut) voi hyvin. Että koirani ei tunne enää tuskaa eikä kipua ja että sillä on monta koirakaveria siellä missä on. 

Meedio oli hyvä, tiesi heti koiran rotuni, koirani nimen värin ja osasi jopa kuvailla koirani luonnetta. Kyyneleet valuivat silmistäni, niin helpottunut olin.

Parhaat meediot tekevät aina läksynsä. Googlaa itsesi.

Vierailija
1225/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvun alussa olin tulossa täkänäntekokurssilta maamiesseurantalolta pyörällä. Olin menossa siihen taloon yöksi, jossa olin karjakkona.. Pyörän valo oli huono mutta yhtäkkkiä se valaisi edellä kulkevan miehen jalat. Pysäytin pyörän tietysti heti. Hengitin kiihkeästi. Mitenkähän tässä käy. Se mies sytytti tupakin ja tulen kajossa näin hänen kasvonsa! Hän oli opettajan aikuinen poika.

Läksin siitä paikasta polkemaan niin paljon kuin jaksoin, enkä paljon perään vilkuillu.

Liikaa kliseitä, 0/5

Vierailija
1226/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainenkin voi olla laiska viemään roskia.

Moinen olisi aidosti yliluonnollista.

Vierailija
1227/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin 19-vuotiaana vuokralle oktaloon johon oli rakennettu asuntoja.  Ensimmäisessä kerroksessa oli yksi, minun asuntoni ja toisessa kerroksessa kaksi. Piha oli ihana, iso ja omenapuita. Muutin heinäkuussa ja alkuun ei tapahtunut mitään, ehkä siksikin että reissasin ja  tein kaikkea muutakin paitsi nyhjäsin sisällä. Mutta kun syyspimeät tulivat ja aloin töiden jälkeen viettää enemmän aikaa kotona. alkoi sattua outoja:

Kuulin keittiöstä ääntä kuin tuoleja vedettäisiin pöydän alta. Ääni kuului pariinkin kertaan myöhään illalla/yöllä. Istuin vessassa ja joku sanoi selvästi oven takaa "tule tänne" . Pihalla alkoi olla olo että joku katselee varjoista , tarkkailee.  Näin sekä portaissa että ulkona pyykkinarujen seassa mustan luonnottoman pitkän ja laihan hahmon joka liikkui  nykien tai seisoi kuin patsas.

Hui, inhottavaa :( Juttelitko talon muiden asukkaiden kanssa, oliko heillä mitään vastaavaa?

Kammottava tuo hahmo...

Huomenta ! Lapsi heräsi päikyiltä ja tarinani jäi vähän kuin kesken. En jutellut, toinen oli yrmy hevarijätkä ja toinen rastapäinen hippikundi jonka kanssa moikkailtiin muttei sen kummemmin juteltu, no kerran osuttiin yhtä aikaa pesutilan ovelle ja  kävimme nopean kohteliaan monologin siitä kumpi menee ensin....

Tuosta kellarikerroksen suihku/saunatilasta jäi  muuten kertomatta  että kerran  ajelin sääriäni suihku sammutettuna kun joku heitti  löylyä  saunassa   , oli aika inhottava kokemus!

Kohteliaan dialogin, mutta olisi se yliluonnollista, jos sivistyssanat osattaisiin.

Vierailija
1228/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolleiden sielut eivät voi ilmestyä ihmisille, ne ovat demonihenkiä valepuvussa, eksyttäjiä! Kuolleisiin yhteyden ottaminen on tiukasti kiellettyä Raamatun mukaan, edellämainitusta syystä! Sitä kautta voi saada pahat henkivallat riesakseen. Vain Jeesus voi pelastaa! Voi kun ihmiset ymmärtäisivät millaisten voimien kanssa ovat tekemisissä...

Raamatun mukaan on myös kiellettyä tehdä työtä sunnuntaisin ja nainen vaietkoon seurakunnassa, mutta niin vain Räsäset porskuttaa.

Vierailija
1229/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin joskus lukeneeni että jos kuollut ystävä / sukulainen vierailee unissa niin se tarkoittaa sitä että tuo menehtynyt henkilö yrittää ottaa yhteyttä henkimaailmasta.

Vastikään menehtynyt ystäväni vieraili unessani, kiitti ystävyydestäni ja vilkutti minulle. Hän jäi junaan joka jatkoi matkaansa ja minä jäin asemalle katsomaan kun juna poistui näkyvistä. Unen jälkeen oli varsin ahdistunut olo, mutta toisaalta helpottunut enkä tuon unen jälkeen ole enää nähnyt hänestä muita unia.

Olen nähnyt unen i.t.semurhan tehneestä isästäni.

Isä katseli minua liekkimerestä..jonka oletan olleen h.elvetti.

Mitä tämä tarkoittaa????

Sitä, että sut on aivopesty.

Vierailija
1230/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen erottaa onko UNIVIERAILU oikea?

Spermatahroista.

Vierailija
1231/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika samanlainen sumuinen syysaamu kuin nyt, olin 13 tai 14 ja kävelemässä kouluun  oikoreittiä metsän läpi. Havaitsin  sivusilmällä jotain liikettä ,  käänsin päätä ja näin  jonkun juoksevan metsässä mikä nyt ei sinänsä ollut kummallista, olisihan siellä voinut olla joku koiranulkoiluttaja. Hahmo kuitenkin juoksenteli ihmeellisesti vilahdellen ja ihmeen nopeasti puiden seassa näyttäen tulevan koko ajan vaan lähemmäksi, lisäksi se  oli sukupuoleton ja piirteetön  musta"  tikku-ukko"  mikä saattoi tietysti olla sumun luoma harhakin , mutta minusta  kyseessä ei ollut  mikään normaali ihminen normaaleissa puuhissa ! Minua alkoi pelottaa ja juoksin pois metsästä niin nopeasti kuin pystyin.

Minäkin näin noin 7-vuotiaana koulumatkalla vilauttelijan oikopolun vieressä. Menin lujaa kotiin saunaan itkemään. Ja tämä on tosi, mutten usko tähän henkimaailman liittyvän mitenkään.

Vierailija
1232/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään näkijä, mutta yhden tuttavan kohdalla mulle tuli jännä tunne kuin hänen takanaan seisoisi enkeli siivet levällään. Näin mielessäni pitkän vaalean hahmon kuin tukemassa häntä. Parin kuukauden päästä tästä tämä henkilö kertoi, että on ollut enkelihoidoissa, en tiennyt, että hänellä on tällaisia harrastuksia. Erikoista!

Vierailija
1233/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1234/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko päivystävä helluntailainen? Ylös sieltä, sillä sinä et tiedä, milloin herrasi tulee.

Vierailija
1235/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin 19-vuotiaana vuokralle oktaloon johon oli rakennettu asuntoja.  Ensimmäisessä kerroksessa oli yksi, minun asuntoni ja toisessa kerroksessa kaksi. Piha oli ihana, iso ja omenapuita. Muutin heinäkuussa ja alkuun ei tapahtunut mitään, ehkä siksikin että reissasin ja  tein kaikkea muutakin paitsi nyhjäsin sisällä. Mutta kun syyspimeät tulivat ja aloin töiden jälkeen viettää enemmän aikaa kotona. alkoi sattua outoja:

Kuulin keittiöstä ääntä kuin tuoleja vedettäisiin pöydän alta. Ääni kuului pariinkin kertaan myöhään illalla/yöllä. Istuin vessassa ja joku sanoi selvästi oven takaa "tule tänne" . Pihalla alkoi olla olo että joku katselee varjoista , tarkkailee.  Näin sekä portaissa että ulkona pyykkinarujen seassa mustan luonnottoman pitkän ja laihan hahmon joka liikkui  nykien tai seisoi kuin patsas.

Hui, inhottavaa :( Juttelitko talon muiden asukkaiden kanssa, oliko heillä mitään vastaavaa?

Kammottava tuo hahmo...

Huomenta ! Lapsi heräsi päikyiltä ja tarinani jäi vähän kuin kesken. En jutellut, toinen oli yrmy hevarijätkä ja toinen rastapäinen hippikundi jonka kanssa moikkailtiin muttei sen kummemmin juteltu, no kerran osuttiin yhtä aikaa pesutilan ovelle ja  kävimme nopean kohteliaan monologin siitä kumpi menee ensin....

Tuosta kellarikerroksen suihku/saunatilasta jäi  muuten kertomatta  että kerran  ajelin sääriäni suihku sammutettuna kun joku heitti  löylyä  saunassa   , oli aika inhottava kokemus!

Kohteliaan dialogin, mutta olisi se yliluonnollista, jos sivistyssanat osattaisiin.

Tulipa hymyilyttävä mielikuva noista kahdesta pesutuvan ovella lausumassa kumpikin omaa monologiaan.

Sivustakatsoja olisi varmaan pitänyt sitä outona kokemuksena.

Vierailija
1236/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin ennen sellaisessa talossa että se teki skeptisestä exästä paranormaaliin uskovan. Kyseessä oli talo jonka vuokrasimme, ylhäällä kylmä vintti täynnä omistajan tavaraa, ensimmäisessä kerroksessa makuuhuone, olohuone, keittiö ja wc, pohjakerroksessa kylppäri ja sauna. Pesukonetta ei saanut kylppäriin, vaan se oli syvennyksessä verhon takana ja juuri siihen liittyy karmein kokemukseni, käsi joka liikutti verhoa.

Pariinkin kertaan kuultiin jonkun menevän kuin puukengillä stepaten vintillä ja vintille eteisestä vievä ovi myös aukesi usein itstään, vaikka oli hakasella kiinni. Miehellä pää savusi,kun koetti löytää luonnollista selitystä. Yhtenä iltana oltiin saunassa ja kuultiin jonkun juoksevan rappuja alas, mies nappasi lattialastan aseeksi ja meni katsomaan jolloin askeleet siirtyivät kuulumaan vintiltä, saunaan palasi kalpea vaisu mies.

Jatkuu

Vierailija
1237/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu.

Minä jotenkin totuin näihin ilmiöihin, mutta rajansa kaikella. Kerran olin yksin kotona kun vintillä stepattiin taas, join kahvia ja mietin että "siinäpä mesoat" kun samassa jääkaapin ovi pamahti täydellä voimalla auki ja seinään, nappasin avaimet ja juoksin ulos. Ex koki myös varmasti juttuja yksin ollessaan muttei puhunut niistä,

kai siksi ettei halunnut myöntää kodissamme tapahtuvan ilmiöitä joita ei voinut selittää että "talo vaan elää ja harakat hyppii katolla".

Kun teimme muuttoa aave viliintyi, se juoksi vintillä ja vintin portaissa joka ikinen yö, repi johdon seinästä kun imuroin ja tiputti makuuhuoneen seinällä olleet hirvensarvet melkein exän päähän. Harmittiko haamua vai juhliko se voittoa?

Minä kävin vintillä yhden kerran ja siellä oli pitkä vaalea palmikko, ihan oikeaa tukkaa sekä mekko roikkumassa, en tiedä niidenkö omistaja sitten riehui. Taloa vuokrasi omistajien sukulainen, en viitsinyt kysellä että mitä palmikkonaiselle kävi kun tukka vaan jäi.. Talo oli rakennettu joskus 60 luvulla ja ilmeisesti lapseton pari siinä asunut.

Vierailija
1238/3733 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuuskodissani vähän saman tyylisiä juttuja kuin 1302:lla. Talo oli äidin isän rakentama ja äiti arveli, että hänen vanhempansa viestivät siellä kuolemansa jälkeen. Tapahtumat eivät yleensä pelottaneet, mutta ihmeteltiin niitä vaan.

Talo oli kaksikerroksinen, alakerrassa oli takkahuone, sauna ja pesuhuone, yläkerrassa varsinaiset asuintilat. Saunassa ollessa kuulosti usein siltä kyin yläkerrassa käveltäisiin kiivain askelin ja levottomasti. Kun kävin saunassa yksin, kuulin pari kertaa vanhempieni riitelevän ylhäällä, mutta kun tulin yläkertaan, he istuivat kaikessa rauhassa olohuoneessa ja ihmettelivät, kun kerroin kuulleeni heidän riitansa. Mitään riitaa ei ollut. Kerran kun olin saunassa äidin kanssa, kuulimme molemmat yläkerrassa nopeita askelia edestakaisin monta kertaa ja puhuimme, mitähän isä siellä touhuaa. Mutta kun palasimme yläkertaan, oli taas niin, että isä istui siellä rauhallisena ja kertoi katsoneensa tv:tä koko ajan, kun saunoimme.

Äiti kuuli aika usein etiäisiä siellä, niin että kuuli oven avautuvan ja jonkun tulevan sisään. Hän saattoi sanoa, että taas tulit kotiin puoli tuntia ennen kuin tulit kotiin, ja minä sulle jo puhuin ennen kuin huomasin, ettei täällä ketään ollutkaan.

Erikoisin etiäinen tuli yhtenä iltana, kun isä oli ylitöissä. Äiti ja minä kuulimme hänen tulevan sisään ulko-ovesta ja näimme, että kissamme meni häntä vastaan eteiseen. Mutta eipä siellä sitten ollut ketään.

Olisi kiinnostava tietää, jatkuiko tuo myös seuraavien asukkaiden aikana. Muitakin vastaavia juttuja siellä tapahtui.

Vierailija
1239/3733 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
1240/3733 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran myrskysäällä vetouistelukalastaessa uistinsiima sivuplaanareineen näytti selvästi kulkeutuvan merimerkin eli reimarin väärältä puolelta, mutta se selvästi "leikkasi" tolpan eikä sotkeutunut siihen mitenkään. Katsoin samantien kaveria veneen kokassa, että näitkö saman kuin minä ja kaverilla oli hämmästynyt ilme naamallaan. Keli oli siinä kohtaa niin paha, että jos siima olisi juuttunut, aiheuttaen sählinkiä, hukkuminen olisi ollut melko varmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä