Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
1201/3733 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekana suomessa spirituaalisen lahjan jonka puolesta en tunne enään mm stressiä. Meitä on tasan kaks suomessa kenellä tämä on. God is real, anto puolikkaan sielunkin takas minkä saatana vei koska kävin kämpässä missä oli 666 ja okkultismikuvioita seinät täynnä. Sitä ennen piti toki viikonpäivät taistella sitä paskiaista vastaan ettei vie loppusielua helvettiin. Niikun amityville horrorin leffassa 3:15 yöllä heräsin ja tuntuu vaan hirvee veto että jotain todella pahaa on tulossa ja itse saatanahan olis tullu avonaisesta ikkunasta jossen olis lyöny sitä kiinni.(Spirituaalinen tila tulee tuonpuoleisesta ns päälle) Siitä tulee mm Tupac Shakurin viimesen levyn Makaveli The Don Killuminatin 7 day theoryn merkitys. 7pv se koittaa viedä sun sielus, sen jälkeen saat rauhan ja ikuisen elämän.

Vierailija
1202/3733 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tänään näytti kuin joku olisi kävellyt pois huoneesta mutta sitten huomasin, että olemme kaikki samat henkilöt yhä siinä paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/3733 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni kuoli yllättäen ja - kuulostaa ihan pähkähullulta - jotenkin kuulin hänen puheensa päässäni.

Siis käytännössä kävin aamuisten arkiaskareitteni lomassa keskustelua ajatuksissani hänen kanssaan. Kysyin mielessäni esim. että miltä hänestä tuntui lähteä ruumista kuollessaan ja hän vastasi (omalla äänellään ja murteellaan) ajatuksissani, että hän vain leijui ruumiinsa yllä ja katseli tapahtumia. Kävin aika pitkän keskustelun, koska koin, että nyt voisin kysyä kaikkea mahdollista tuonpuoleisesta. Sitten hän toivotti minulle kaikkea hyvää ja kiitin häntä kaikesta. Keskustelu oli ohi.

Tuon jälkeen en moista ajatuskeskustelua ole koskaan kokenut. Se lohdutti, rauhoitti, teki onnelliseksi ja totta kai olen miettinyt, että oliko se vain omaa mielikuvitustani. En ohjannut keskustelua mitenkään, ainoastaan esitin kysymyksiä ja kuuntelin vastaukset.

En tosiaan sillä hetkellä nukkunut enkä ollut transsissa tms. Olen kuitenkin ihan tavallinen, täysjärkinen ihminen.

Tästä en ole kehdannut kenellekään kertoa.

No mitä sait tietää tuonpuoleisesta?

Vierailija
1204/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin yhtäkkiä ystäväni äänellä päässäni haukkumasanan halveksivalla äänellä esim. "hu,ora". En muista tuliko ääni muodossa x on hu,ora vai miten mutta kuitenkin. En ollut lähelläkään ystävää tai ajatellutkaan häntä kun ääni tuli. Se tuntui vaan oudolta, kun oltiin hyviä ystäviä ja mikään ei viitannut siihen että ystäväni ajattelisi minusta jotain pahaa. Ajattelin joksikin hassuksi aivohäiriöksi ja unohdin asian. Me oltiin melkein parhaita ystäviä ja ajattelin olevani hänen ystävä aina, ajattelin hänenkin tuntevan samoin.

Tästä meni muutama kuukausi, kun tuo ystävä yhdessä tilanteessa näytti todellisen karvansa ja sitten haukkui minua juuri sillä sanalla. Ei ääneen mutta viestissä. Selvisi että oli jo kauan ajatellut minusta tietämättäni pahaa. Silloin muistin sen äänen, joka oli tuntunut kuin olisin kuullut kaukaa hänen haukkuvan minua jollekin. Kuin olisin kuullut hänen ajatuksen tai keskustelun. Mietityttää kyllä, olisiko juuri siihen aikaan hän jollekkin minua haukkunut ja se olisi tullut mun päähän asti noin "yliluonnollisesti".

Ihan kuin olisin saanut jonkun varoituksen etukäteen tai lukenut hänen ajatuksensa tahtomattani ja tajuamattani, mutta ei siitä ollut kyllä hyötyä kun en pitänyt ääntä minään. Voi olla että jokin syvä sisinpäni, alitajunta, oli aistinut jotain sellaista ystävän käytöksestä joka ei tullut normaaliin tajuntaan. Jälkeenpäin ajateltuna hienoisia merkkejä ystävyyden loppumisesta oli kyllä, mutta olin sokea niille.

Mutta yleensähän intuitiot ja vaistot tulee sellaisina selkeinä epäilyksinä tai tuntemuksina ja ovat tavallisia, eikä näin ettei mitään tuntemuksia ole vaan kuin jostain ulkoapäin tulee yllättäen "tieto".

Vierailija
1205/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin yhtäkkiä ystäväni äänellä päässäni haukkumasanan halveksivalla äänellä esim. "hu,ora". En muista tuliko ääni muodossa x on hu,ora vai miten mutta kuitenkin. En ollut lähelläkään ystävää tai ajatellutkaan häntä kun ääni tuli. Se tuntui vaan oudolta, kun oltiin hyviä ystäviä ja mikään ei viitannut siihen että ystäväni ajattelisi minusta jotain pahaa. Ajattelin joksikin hassuksi aivohäiriöksi ja unohdin asian. Me oltiin melkein parhaita ystäviä ja ajattelin olevani hänen ystävä aina, ajattelin hänenkin tuntevan samoin.

Tästä meni muutama kuukausi, kun tuo ystävä yhdessä tilanteessa näytti todellisen karvansa ja sitten haukkui minua juuri sillä sanalla. Ei ääneen mutta viestissä. Selvisi että oli jo kauan ajatellut minusta tietämättäni pahaa. Silloin muistin sen äänen, joka oli tuntunut kuin olisin kuullut kaukaa hänen haukkuvan minua jollekin. Kuin olisin kuullut hänen ajatuksen tai keskustelun. Mietityttää kyllä, olisiko juuri siihen aikaan hän jollekkin minua haukkunut ja se olisi tullut mun päähän asti noin "yliluonnollisesti".

Ihan kuin olisin saanut jonkun varoituksen etukäteen tai lukenut hänen ajatuksensa tahtomattani ja tajuamattani, mutta ei siitä ollut kyllä hyötyä kun en pitänyt ääntä minään. Voi olla että jokin syvä sisinpäni, alitajunta, oli aistinut jotain sellaista ystävän käytöksestä joka ei tullut normaaliin tajuntaan. Jälkeenpäin ajateltuna hienoisia merkkejä ystävyyden loppumisesta oli kyllä, mutta olin sokea niille.

Mutta yleensähän intuitiot ja vaistot tulee sellaisina selkeinä epäilyksinä tai tuntemuksina ja ovat tavallisia, eikä näin ettei mitään tuntemuksia ole vaan kuin jostain ulkoapäin tulee yllättäen "tieto".

Olin poikkeuksellisen väsynyt eräänä kesäiltana ja menin sohvalle lepäämään, vaikka oli ihan alkuilta. Olin jonkinlaisessa puoliunessa, kun aloin kuulemaan ystävieni, pariskunnan puhetta. Siinä ei ollut mitään sen kummempaa sisältöä, puhuivat ostoksesta, jonka me oltiin tehty ja mitä olivat siitä mieltä. Mutta kuulin heidät aivan kirkkaasti.

Kysyin asiasta seuraavalla viikolla ja he olivat tosi hämmästyneitä: juuri tuolloin olivat mökkisaunassaan keskustelleet meidän ostoksesta! Sanottakoon, että mökkinsä on meiltä jotain 30 km päässä....

Samoin on käynyt muulloinkin, eli olen aivan selvästi kuullut ihan outoja, joka onkin tapahtunut. En tiedä.

Vierailija
1206/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jollakin tasolla" olen siellä toisessa paikassa. Näen ja ehkä vähän kuulenkin. Jollakin tavalla ihmiset myös reagoivat minuun, vaikka itse sitä eivät ehkä tajuakaan. Todella vaikea asia selitettäväksi.

Moi

Tässä se tyttö jonka isä t.appoi itsensä.

Näin unen jossa isä katseli minua liekkimerestä.

Mitä uni tarkoitti?

Vierailija
1207/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä intuitio sen jälkeen kun olit ottanut ystäväsi poikaystävältä suihin?

Vierailija
1208/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni kuoli yllättäen ja - kuulostaa ihan pähkähullulta - jotenkin kuulin hänen puheensa päässäni.

Siis käytännössä kävin aamuisten arkiaskareitteni lomassa keskustelua ajatuksissani hänen kanssaan. Kysyin mielessäni esim. että miltä hänestä tuntui lähteä ruumista kuollessaan ja hän vastasi (omalla äänellään ja murteellaan) ajatuksissani, että hän vain leijui ruumiinsa yllä ja katseli tapahtumia. Kävin aika pitkän keskustelun, koska koin, että nyt voisin kysyä kaikkea mahdollista tuonpuoleisesta. Sitten hän toivotti minulle kaikkea hyvää ja kiitin häntä kaikesta. Keskustelu oli ohi.

Tuon jälkeen en moista ajatuskeskustelua ole koskaan kokenut. Se lohdutti, rauhoitti, teki onnelliseksi ja totta kai olen miettinyt, että oliko se vain omaa mielikuvitustani. En ohjannut keskustelua mitenkään, ainoastaan esitin kysymyksiä ja kuuntelin vastaukset.

En tosiaan sillä hetkellä nukkunut enkä ollut transsissa tms. Olen kuitenkin ihan tavallinen, täysjärkinen ihminen.

Tästä en ole kehdannut kenellekään kertoa.

Mun äiti sanoi kerran mulle puhelimessa:

Juttelen sulle monesti ajatuksissani.

ja vink vink paskin äiti ikinä

ehkä oot vaan h.ullu?

Vierailija
1209/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä intuitio sen jälkeen kun olit ottanut ystäväsi poikaystävältä suihin?

Tästä meni muutama kuukausi, kun tuo ystävä yhdessä tilanteessa näytti todellisen karvansa ja sitten haukkui minua juuri sillä sanalla.

Vierailija
1210/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jollakin tasolla" olen siellä toisessa paikassa. Näen ja ehkä vähän kuulenkin. Jollakin tavalla ihmiset myös reagoivat minuun, vaikka itse sitä eivät ehkä tajuakaan. Todella vaikea asia selitettäväksi.

Moi

Mitä uni tarkoitti?

En nyt ehdi vastata, olen siellä toisessa paikassa...

Vierailija
1211/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutamia pieniä, outoja juttuja, jotka olen kokenut minulle tarkoitetuiksi lohduttaviksi ja rohkaiseviksi merkeiksi. Kerron nyt niistä yhden, jota en ole kenellekään kertonut. Pelkään, että tämä kokemus näyttää kirjoitettuna tyhmältä, mutta minulle sillä oli suuri merkitys, vaikka edelleen mietin mitä oikeasti tapahtui.

Olin liittymässä kirkkoon. Tai tarkemmin sanoen harkitsemassa kirkkokunnan vaihtamista. Tämä tapahtui joinakin ensimmäisinä kertoina uudessa kirkossa. Olin vielä melko arka osallistumaan, enkä vielä tuolloin ulkopuolisena oikein olisi voinutkaan. En jotenkin uskaltanut kävellä reippaasti sisään kirkkosaliin, vaan jäin avonaisen oven ulkopuolelle uteliaana seurailemaan jumalanpalvelusta. Kirkkosalin puolella oli paljon väkeä, ihan tungokseen asti, mutta ulkopuolella seurakuntasalin puolella melko väljää. Kuuntelin liturgista laulua oven suussa keskittyneenä ja jotenkin vähän unenomaisessa tilassa, kun tunsin yhtäkkiä kevyen painalluksen oikeassa jalkaterässäni, niin kuin joku olisi painautunut omalla jalallaan sitä vasten ja haluaisi työntää jalkaani eteenpäin. Vieressäni ei kuitenkaan ollut ketään. Ei siinä mitään, mutta hetken päästä tunsin ristiselässäni aivan selvästi pienen lapsen käden lämpimän kosketuksen. Kosketus ikään kuin hellän ystävällisesti mutta painokkaasti työnsi tai ohjasi minua oven sisäpuolta kohti. Kirkossa oli tuolloinkin lapsia, mutta siinä vieressäni ei ollut ketään. En pelästynyt tai mitään vaan tunsin sisälläni rauhan ja jonkinlaista liikutuksensekaista lohtua. Enkeli, tai joku, en tiedä, kehotti minua astumaan ne pari askelta kirkkosalin oven sisäpuolelle. Minä kuuluin sinne, muiden joukkoon. Ja sillä tiellä olen.

Kait kerroit kokemuksesi seurakuntalaisille..?

Taidan tietää miksi vaihdoit seurakuntaan.

Oot niin outo että et saa kavereita..suurin osa kristityistä on ihan taviksia.

Kerro OIKEA syy miksi vaihdoit kirkkoa????

Vierailija
1212/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu.llu..kuin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutamia pieniä, outoja juttuja, jotka olen kokenut minulle tarkoitetuiksi lohduttaviksi ja rohkaiseviksi merkeiksi. Kerron nyt niistä yhden, jota en ole kenellekään kertonut. Pelkään, että tämä kokemus näyttää kirjoitettuna tyhmältä, mutta minulle sillä oli suuri merkitys, vaikka edelleen mietin mitä oikeasti tapahtui.

Olin liittymässä kirkkoon. Tai tarkemmin sanoen harkitsemassa kirkkokunnan vaihtamista. Tämä tapahtui joinakin ensimmäisinä kertoina uudessa kirkossa. Olin vielä melko arka osallistumaan, enkä vielä tuolloin ulkopuolisena oikein olisi voinutkaan. En jotenkin uskaltanut kävellä reippaasti sisään kirkkosaliin, vaan jäin avonaisen oven ulkopuolelle uteliaana seurailemaan jumalanpalvelusta. Kirkkosalin puolella oli paljon väkeä, ihan tungokseen asti, mutta ulkopuolella seurakuntasalin puolella melko väljää. Kuuntelin liturgista laulua oven suussa keskittyneenä ja jotenkin vähän unenomaisessa tilassa, kun tunsin yhtäkkiä kevyen painalluksen oikeassa jalkaterässäni, niin kuin joku olisi painautunut omalla jalallaan sitä vasten ja haluaisi työntää jalkaani eteenpäin. Vieressäni ei kuitenkaan ollut ketään. Ei siinä mitään, mutta hetken päästä tunsin ristiselässäni aivan selvästi pienen lapsen käden lämpimän kosketuksen. Kosketus ikään kuin hellän ystävällisesti mutta painokkaasti työnsi tai ohjasi minua oven sisäpuolta kohti. Kirkossa oli tuolloinkin lapsia, mutta siinä vieressäni ei ollut ketään. En pelästynyt tai mitään vaan tunsin sisälläni rauhan ja jonkinlaista liikutuksensekaista lohtua. Enkeli, tai joku, en tiedä, kehotti minua astumaan ne pari askelta kirkkosalin oven sisäpuolelle. Minä kuuluin sinne, muiden joukkoon. Ja sillä tiellä olen.

Kait kerroit kokemuksesi seurakuntalaisille..?

Taidan tietää miksi vaihdoit seurakuntaan.

Oot niin outo että et saa kavereita..suurin osa kristityistä on ihan taviksia.

Kerro OIKEA syy miksi vaihdoit kirkkoa????

Tai tarkemmin sanoen harkitsemassa kirkkokunnan vaihtamista. Tämä tapahtui joinakin ensimmäisinä kertoina uudessa kirkossa. Olin vielä melko arka osallistumaan, enkä vielä tuolloin ulkopuolisena oikein olisi voinutkaan. En jotenkin uskaltanut kävellä reippaasti sisään kirkkosaliin, vaan jäin avonaisen oven ulkopuolelle uteliaana seurailemaan jumalanpalvelusta. Kirkkosalin puolella oli paljon väkeä, ihan tungokseen asti, mutta ulkopuolella seurakuntasalin puolella melko väljää. Kuuntelin liturgista laulua oven suussa keskittyneenä ja jotenkin vähän unenomaisessa tilassa,

Vierailija
1213/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

Mitä uni tarkoitti?

Ei se isä kummitellut tai harhaillut levottomana, vaan viesti näin lapselleen, että elämä jatkuu ja kaikki on hyvin. Vähän kuin tekstari tuonpuoleisesta, että äläpä sure.

Vierailija
1214/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minut oli vihitty juuri avioliittoon, ja lähdimme mieheni kanssa häätilaisuuden jälkeen paikalliseen tanssiravintolaan. Minulle tuli huono olo. Lähdimme kävelemään kotiin, ja saavuimme matkan varrella olevan hautausmaan luo, jonne isäni oli haudattu. Minulle tuli pakottava tarve käydä isän haudalla. Menimme haudalle ja astuin hautakiven eteen. Silloin lävitseni meni lämmin tuuli kuin paineaalto. Samassa paha oloni oli poissa. Ajattelin heti, että se oli isä, joka halasi minua onnitellakseen.

Vierailija
1215/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kuukausia isäni kuoleman jälkeen äitini heräsi yöllä ”tuttuun lämmön tunteeseen”, kuin isä olisi tullut viereen. Kohtaaminen kesti vain hetken, sitten isä oli sanonut: ”Täytyy taas lähteä, minulla ei ole lupaa viipyä kauan”.

Vierailija
1216/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

Mitä uni tarkoitti?

os Jumala on olemassa, niin yhtä hyvin helvettikin voi olla olemassa.

En ole käynyt helvetissä, mutta pahoja unia kyllä nähnyt. Jotkut unet osaavatkin olla erityisen pahoja ja todentuntuisia, mutta Jeesuksen Kristuksen nimeen vannominen helpottaa.

Jos helvetti olisi olemassa, sinne ei ainakaan tekisi mieli mennä.

Vierailija
1217/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kuukausia isäni kuoleman jälkeen äitini heräsi yöllä ”tuttuun lämmön tunteeseen”, kuin isä olisi tullut viereen. Kohtaaminen kesti vain hetken, sitten isä oli sanonut: ”Täytyy taas lähteä, minulla ei ole lupaa viipyä kauan”.

Tuntuisi aika kamalalta jos mitään toivoa jälleennäkemisestä ei olisi. Vain sen avulla selviytyminen päivästä toiseen on mahdollista. Olen menettänyt mieheni ja lapseni. Näen heistä eläviä unia toisinaan ja uskon että kohtaan heidät unissani oikeasti eikä se ole vain alitjuntani kehitelmää.

Vierailija
1218/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

Mitä uni tarkoitti?

Sydänsairauksien erikoislääkäri Maurice Rawlingsin kirjasta Kuoleman tuolla puolen: " Monet yrittävä titsemur haa "tehdäkseen lopun kaikesta". Sikäli kuin olen itse nähnyt tai muiden lääkäreiltä kuullut, itsemur ha saattaa kuitenkin olla vasta kaiken alku. En ole kuullut yhdestäkään miellyttävästä ruumistapoistumiskokemuksesta, joka olisi seurannut itsem urhaa. Kuitenkin vain harvoin itsemurh aa yrittäneillä on ollut kokemuksia, joista he suostuvat puhumaan".

Vierailija
1219/3733 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Moos. 20:6: "Ja jos joku kääntyy vainaja- ja tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastani. Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät".

Jeesus täyttti lain kaikki käskyt, joita ihminen ei voinut eikä voi täyttää.

Vierailija
1220/3733 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi

Mitä uni tarkoitti?

En osaa vastata kysymykseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi