Mitä ajattelet tästä
Lapsiperhe, jossa lapset syö aamupalalla suklaamuroja ja vanukasta. Joskus hedelmää.
Lämpiminä ruokina usein sitä naudan jauhelihaa , nakkeja, valmislihapullaa, nugettia, hot dogia, kinkkukiusausta, hamppareita.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Paino-ongelmia tiedossa.
Terveys
Lämpimät ruuat saisi laittaa uusiksi. Liikaa nitriininakkia ja vehnähampparia, sen sijaan pitäisi olla kunnon ruokaa ja kurkku/tomaatti. Onko vitamiineja tai hedelmiä, marjoja. Mansikkavanilja Paula vanukkaassa on maito pohjana, mutta siihen pitää lisätä itse hieman sokeria, tuli testattua kerran.
Kyllä pitäisi kieltää kaikki herkut kaikilta. Aamiaiseksi leseitä ja ravitsevaa proteiinia, lounaaksi leseitä ja ravitsevaa proteiinia ja päivälliseksi kunnon selkäsauna, että oppii tavoille.
Täysjyväleipää ainakin. Perunaa, kasvissosekeitto hyvä, kun saa kasviksia
Nämähän opitaan jo lapsena nämä hyvät, terveelliset valinnat.
Ihmettelin vain, kun kerroin tekeväni kanakeittoa. Niin perhe sanoi, että heidän lapset ei tykkää kanasta. No ei kai kun eivät kokkaa kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät ruuat saisi laittaa uusiksi. Liikaa nitriininakkia ja vehnähampparia, sen sijaan pitäisi olla kunnon ruokaa ja kurkku/tomaatti. Onko vitamiineja tai hedelmiä, marjoja. Mansikkavanilja Paula vanukkaassa on maito pohjana, mutta siihen pitää lisätä itse hieman sokeria, tuli testattua kerran.
Siis vanukas, jossa hiilarit 14g/100, josta sokeria 11g niin tarvii sokeria lisätä???
Miehen siskon perheessä syödään joka päivä jotain roskaruokaa ja makeaa ja oon kyllä alkanut pitää kyseistä ihmistä vähän tyhmänä. Lapset säälittää.
Rahasta ei oo heillä puute eikä pitäis kyllä ajastakaan olla kun varakkaan miehen kotirouva.
Tiedän kans ihmisiä, joilla ei koskaan mitään terveellistä
Mun kaveri mietti vauvansa ollessa 10kk, että olis kiva alkaa antaa karkkipäivänä vaikka pieni namiaski kun täyttää vuoden.
Aina on tehnyt mieli suklaamuroja, mutta ei ole voinut ostaa, kun ovat niin epäterveellisiä. Ei edes tavallisia muroja. Kauraryyneihin on pitänyt tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri mietti vauvansa ollessa 10kk, että olis kiva alkaa antaa karkkipäivänä vaikka pieni namiaski kun täyttää vuoden.
Eikä? Tuskin tuossa mennään lapsen etu edellä sitten jatkossakaan.
Murot pitää olla jotain muuta kun suklaista.
Vanukkaat vaihtaa luonnonjugurttiin ja marjoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vanukas, jossa hiilarit 14g/100, josta sokeria 11g niin tarvii sokeria lisätä???
Ei vanukasta lainkaan. Mansikka varmaan esanssia
Ihmettelen miks ei perunaa syödä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miks ei perunaa syödä ollenkaan.
Syödään ranskalaisten muodossa, unohtui mainita. Ap
Ellei kyse ole ap:n lapsista ja hänen valinnoistaan ruokkia lapsensa niin ajattelen että onpa siinä toksinen tyyppi joka omaa hyvin vointiaan ruokkii toisten kustannuksella.
Ei taida olla ihan tottakaan, vaikka onhan olemassa kaikenlaista. Jotkut eivät juurikasn saa ruokaa kotonaan tai ruoka voi olla mitä sattuu.
Olen huomannut että joillain "rehellisilläkin" ihmisillä on huono tapa oletella kaikenlaista ja pitää johtopäätöksiään totuutena joista on pidettävä kynsin ja hampain kiinni.
Yleisesti ottaen tuollainen ruuokavalio ei ole pidemmän päälle hyväksi lapsille, mutta ei ole myöskään se että joku alkaa mestaroimaan perheen kustannuksella muka hyvää tarkoittaen.
Oma lapseni kinui aikoinaan aina suklaamuroja. Kerran sanoin, että hän voi vaihtaa seuraavan viikon herkkuhetken suklaamuroihin, mutta meillä ei niitä syödä ruokana. Hän halusi tehdä niin ja maistoi kyseisiä muroja. Ei tykännyt. Kaikki meni roskiin.
Ihmettelen vain, miten kukaan sellaisia voi syödä joka päivä.