Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkatsomustasi mullistava kokemus. Vaatii jonkin verran opiskelua kirjoista, kuinka rauhoitat kehoasi ensin, kuinka meditoit ja miten pääsee transsiin(transsi=keho nukkuu, aivot hereillä). Muistaakseni opettelin sen erään new age kirjailijan kirjoista, semmonen ku Robert Bruce. Ja sun pitää uskoa siihen, että se on mahdollista ja turvallista. Olla pelkäämättä. Ja sinnikäs, voi mennä kuukausia ennen ku eka kerta onnistuu ja seki on yleensä 4 sekunnin pituinen kokemus, koska kuolemanpelko iskee. Mut harjoittelulla ne kokemukset pitenee. Rohkeasti vaa :)
Nuo ovat saa tanan ja hänen enkeleidensä eksytystä näinä lopun aikoina.
Perustele tämä väite Raamatulla. Jollet pysty siihen, niin olet väärä profeetta.
Jo se, että tuo ei ole raamatussa eikä sitä opeteta siellä, riittää jo itsessään perusteluksi sille, että kyseessä on demoniset henkivallat.
Busted. Jumalan Pyhä henki ei opeta yli Jumalan sanan.
Taas joku raamattu hihhuli huutamas demoneita. Kehosta irtaantuminen tapahtuu myöskin ihan luonnostaan jokaiselle ihmiselle joka yö kun nukut, et vaan tiedä sen tapahtuneen koska nukut.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku raamattu hihhuli huutamas demoneita. Kehosta irtaantuminen tapahtuu myöskin ihan luonnostaan jokaiselle ihmiselle joka yö kun nukut, et vaan tiedä sen tapahtuneen koska nukut.
Taisi olla ilman raamattua hihhuloiva hihhuli joka luuli että demoneita voi bongata vauvapalstan kautta kun vähän siltä tuntuu.
Ja sitten uskis alkoi sensuroimaan, kun kysyttiin, että millä rakkauden logiikalla sukulaiselle x kostetaan kuolemalla, jos sukulainen y katsoo huonoa viihdettä (=kauhuleffan).
Joo ei tämä ketju ole tarkoitettu uskiksille, pitäkööt vaan omat demoniketjunsa.
Aiheeseen: huuliharppu soi keskellä tupaa. Paitsi ettei talossa ollut huuliharppua enkä sellaista olisi osannut soittakaan, seuraavaan naapuriin oli pari km ja koirakin kuuli äänen. Ja koira olisi varmasti kertonut , jos pihalla olisi joku soitellut, se ilmaisi kaikki vieraat todella ärhäkästi, oltiin kotona kahden koiran kanssa.
Soi hetken, ja sitten loppui. Jonkinlainen kaiku tai jäännösenergia, ei mikään demoni.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tämä ketju ole tarkoitettu uskiksille, pitäkööt vaan omat demoniketjunsa.
Aiheeseen: huuliharppu soi keskellä tupaa. Paitsi ettei talossa ollut huuliharppua enkä sellaista olisi osannut soittakaan, seuraavaan naapuriin oli pari km ja koirakin kuuli äänen. Ja koira olisi varmasti kertonut , jos pihalla olisi joku soitellut, se ilmaisi kaikki vieraat todella ärhäkästi, oltiin kotona kahden koiran kanssa.
Soi hetken, ja sitten loppui. Jonkinlainen kaiku tai jäännösenergia, ei mikään demoni.
Minä olen kuullut myös kerran kotona sellaista kirkasta, selkeää kellon helinää joka soi olohuoneessa "ilmassa". Ei ollut mitään äänen aiheuttajaa. Siitä tuli tosi iloinen ja rauhallinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut myös kerran kotona sellaista kirkasta, selkeää kellon helinää joka soi olohuoneessa "ilmassa". Ei ollut mitään äänen aiheuttajaa. Siitä tuli tosi iloinen ja rauhallinen fiilis.
Onpa jännä! Mä kuulin tällasta lapsena (ehkä jossain välillä 5-8-vuotiaana) kerran, kellon tai kanteleen tai jonkun sellaisen helinää. Jälkeenpäin ajatellut, että varmaan vain kuvittelin, mutta kyllä muistan silloin aidosti hämmästyneeni.
- Teineinä ryyppäsimme syysyönä vanhalla hautausmaalla , kaveri löi jalkansa hautakiveen ja huusi "AI PERK""E SAA""NA!" Samassa alkoi kumiseva, kammottava miehen nauru ihan läheltä ja juoksimme karkuun niin äkkiä että juomat jäi sinne. Onhan toki mahdollista , mutta epätodennäköistä että joku oli piilossa ja teki kiusaa meille "pikku"tytöille.
- Parikymppisenä kävin katsomassa silloisen poikakaverin kanssa, poikakaverin mieliksi elokuvateatterissa kauhuleffan Ring. Inhoan kauhuleffoja, ja minulla on vilkas mielikuvitus. Uskoin kuitenkin poikakaverin tuleva yöksi muttei sitten tullutkaan. Kotona pelailin hermostuneena matopeliä kännykällä kun ovikello soi, oli yö ja rappukäytävän ovi oli lukossa. Menin katsomaan enkä nähnyt ovensilmästä ketään, mutta sitten alkoi hidas raapimaääni kun joku tai jokin raapi oveani alhaalta ylös. Juoksin paniikissa vessaan lukkojen taakse.
- Kolmekymppisenä tein siivoojan töitä vaihtelevissa kohteissa iltatyönä ja kerran siivosin jotain tehdashallia kun kuulin, miten juoksee lonksuvilla kumisaappailla ympyrää. Oletin jonkun muunkin olevan siellä ja huhuilin mutta ääni loppui. Kohautin olkia ja jatkoin siivoamista. Kun ääni alkoi taas ja kovempana pelästyin, keräsin tavarat ja pakenin.
Vierailija kirjoitti:
- Teineinä ryyppäsimme syysyönä vanhalla hautausmaalla , kaveri löi jalkansa hautakiveen ja huusi "AI PERK""E SAA""NA!" Samassa alkoi kumiseva, kammottava miehen nauru ihan läheltä ja juoksimme karkuun niin äkkiä että juomat jäi sinne. Onhan toki mahdollista , mutta epätodennäköistä että joku oli piilossa ja teki kiusaa meille "pikku"tytöille.
- Parikymppisenä kävin katsomassa silloisen poikakaverin kanssa, poikakaverin mieliksi elokuvateatterissa kauhuleffan Ring. Inhoan kauhuleffoja, ja minulla on vilkas mielikuvitus. Uskoin kuitenkin poikakaverin tuleva yöksi muttei sitten tullutkaan. Kotona pelailin hermostuneena matopeliä kännykällä kun ovikello soi, oli yö ja rappukäytävän ovi oli lukossa. Menin katsomaan enkä nähnyt ovensilmästä ketään, mutta sitten alkoi hidas raapimaääni kun joku tai jokin raapi oveani alhaalta ylös. Juoksin paniikissa vessaan lukkojen taakse.
- Kolmekymppisenä tein siivoojan töitä vaihtelevissa kohteissa iltatyönä ja kerran siivosin jotain tehdashallia kun kuulin, miten juoksee lonksuvilla kumisaappailla ympyrää. Oletin jonkun muunkin olevan siellä ja huhuilin mutta ääni loppui. Kohautin olkia ja jatkoin siivoamista. Kun ääni alkoi taas ja kovempana pelästyin, keräsin tavarat ja pakenin.
Ensimmäinen: Joku juoppo vakoillut teinityttöjä puskasta ja revennyt vahingoniloiseen nauruun.
Toinen: Rappuun päässyt koira, pystyy hyppäämällä painamaan ovikelloa.
Ja kolmas: Joku ylitöihin jäänyt kävellyt mietteissään ympyrää.
Näin. Ei aaveita.
Jdjsjsj kirjoitti:
Miksi käytetään haukkuma sanaa uskis? Tiedättekö että 'uskikset' on oikeassa, kaikissa tai suurimmassa osassa noissa tarinoissa on riivaajahenget ja demonit kyseessä, jos te täysin paatuneet herjaajat olette kokeneet sen ja pahan läsnäolon niin tuskin kiellätte että kysymys olisi jostain hyvästä asiasta joka ei halua vahingoittaa:D kaikki kummitukset yms on kanssa demoneja ja riivaajahenget jotka tekeytyy kuolleiksi sukulaisiksi
On se kumma että vielä tänä päivänäkin nämä asiat kielletään ja haukutaan uskovaisia seinähulluiksi vaikka raamattu selvästi osoittaa nämä asiat oikeiksi. Tiede ei pysty kaikkea selittämään, vaikka tieteessä paljo än hyvääkin (lääkkeet,lääketiede esim)
Mene omaan ketjuusi jeesustelemaan, ja anna muiden keskustella. Tämä ketju EI koske raamattua tai uskontoa, tajua jo.
Jdjsjsj kirjoitti:
Miksi käytetään haukkuma sanaa uskis? Tiedättekö että 'uskikset' on oikeassa, kaikissa tai suurimmassa osassa noissa tarinoissa on riivaajahenget ja demonit kyseessä, jos te täysin paatuneet herjaajat olette kokeneet sen ja pahan läsnäolon niin tuskin kiellätte että kysymys olisi jostain hyvästä asiasta joka ei halua vahingoittaa:D kaikki kummitukset yms on kanssa demoneja ja riivaajahenget jotka tekeytyy kuolleiksi sukulaisiksi
On se kumma että vielä tänä päivänäkin nämä asiat kielletään ja haukutaan uskovaisia seinähulluiksi vaikka raamattu selvästi osoittaa nämä asiat oikeiksi. Tiede ei pysty kaikkea selittämään, vaikka tieteessä paljo än hyvääkin (lääkkeet,lääketiede esim)
Ilmoitettu asiattomaksi, tämä ei ole ketju uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten uskis alkoi sensuroimaan, kun kysyttiin, että millä rakkauden logiikalla sukulaiselle x kostetaan kuolemalla, jos sukulainen y katsoo huonoa viihdettä (=kauhuleffan).
Tietenkään ei kosteta kenenkään elokuvien kattomista!!
T. Uskis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei kosteta kenenkään elokuvien kattomista!!
T. Uskis
No lue pari viimeistä sivua. Tai sitten uskis poistatti sen viestin, kun muut ei oikein innostuneet.
Perusta oma ketju uskonnosta, tämä ketju se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi näin vuosien jälkeen ottaa yhteyttä siihen poikkikseen ja kysyä, vaikka olisitkin kysynyt aiemminkin...
Olen uskovainen ja nämä kokemukset ovat mielenkiintoisia. Joku kysyi miksi "uskovaiset pelkää", eikö Jumala ole vahvin. Kyllä on ja en pelkää. En pelkää liikenteessäkään mutta katson silti tuleeko autoja tai pyöräilijä vastaan. Valvon tässä ajassa.
No niin. Tämäkin ihan mielenkiintoinen ketju pitää tästlähin jättää lukematta, koska täällä väitellään teologisista probleemeista.
Noh, jospa joku keksii vaikka uuden ketju-kysymyksen.
Esim. Mitä yiluonnollisia juttuja teille on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kanssa kuullut tämän! Olin unohtanut, mutta tämän lukeminen herätti selvän muiston jossa lapsena ihmettelin tyhjästä tulevaa tuulikellon kuuloista ääntä.
Melkein parhaita juttuja on nuo itse keksityt jutut. Jotkut on kerrottu ihan hyvin, sellaisella "emmä nyt tiedä, varmaan tää on ihan tylsä..." ja sitten onkin tarinoitu aivan hyytävä stoori.
Ihan kivoja.
Jännempää olisi tietysti jos jutut olisi tapahtuneet ihan oikeasti. Hyyyyh....hui.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin suurehkosta maatalosta Hämeestä. Talo on edelleen sukulaisteni hallussa. Ei siis minulla.
Joskus 50-luvulla taloomme saapui trengin hommiin joku kulkumies, joka ihastui talomme tyttäreen. Syksyn tullen tämä trenki paljastuikin helsinkiläiseksi agronomiksi ja seuraavana kesänä häitäkin jo tanssittiin.
Tätä yliluonnollista juttua on suvussamme kerrottu legendana jo vuosikymmeniä. Tässä vois olla aihetta jopa kotimaiseen elokuvaankin
Tämä juttu on mainio. Harmi kun useatkaan eivät taida ymmärtää parodia-huumoria vaan niin tosissaan ollaan heti.
Minua nauratti makeasti.
Jo se, että tuo ei ole raamatussa eikä sitä opeteta siellä, riittää jo itsessään perusteluksi sille, että kyseessä on demoniset henkivallat.