Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
1041/3733 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset on hauskoja, ovat kuulemma pelastetut ja siis pitäisi olla levollinen olo. Mutta ei, pelkäävät jotakin kauhuelokuvaa tai varjoa pihalla.

Eikö Jesse olekaan se vahvin ja te varmasti pelastettuja, vai miksi pelkäätte?

Vierailija
1042/3733 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinahillo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin tuntematon nuorimies puhutteli minua etunimeltä bussipysäkillä, kun kysyi minulta pysäkille tulossa olevan bussin reittiä. Kerroin hänelle ko. bussin reitin, mutta en hoksannut kysyä, mistä hän tiesi nimeni.

Ei hän ollut vieras vaan tunsi sinut äitisi kautta.

Mikä ihmisiä vaivaa, ei nämä ole mitään yliluonnollisia juttuja.

Mitä ihmettä. Nuorimies tunsi minut äitini kautta. No, ei todellakaan tuntenut ja kaveri oli aivan ventovieras. Kyllä nyt sun tarttee kiillottaa sitä kristallipalloa tai viedä se korjattavaksi. LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/3733 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi keskenmenoa. Kumpaakin keskenmenoa ennen heräsin muutamana yönä siihen, kun oveen koputettiin kolme napakkaa koputusta. Mieleen tuli jostain sanat "kuolema koputtaa kolmasti". Ei ole koputuksia kuulunut milloinkaan muulloin.

Vierailija
1044/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksin käyttämään siskopuolen poikaystävää päivystyksessä , polttivat  siinä vielä rappusilla tupakat päät söpösti  yhdessä ja minulle tuli äkkiä tarve ottaa heistä kuva , viimeinen yhteiskuva  . Ajatus oli hassu  ja ihmettelin mistä se tuli sillä eihän tämä poikakaveri, sanotaan nyt häntä Mikaksi  mistään vakavasta tuntunut kärsivän, selkään vain koski. Ja nuori mies oli vielä, kaksivitonen.

Mutta niin vain kävi, ettei Mika tullut enää sairaalasta kotiin. Kuoli leikkauspöydälle. Ottamani kuva on nyt siskon kaulassa medaljongissa, en ole kertonut enkä aio ikinä kertoa  oikeaa syytä, miksi tunsin silloin tarvetta räpsäistä sen kuvan.

Vierailija
1045/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdnev kirjoitti:

Itse uskon tuohon liekkimeri tarinaan, on isäs luultavasti helvetissä, monet joutuu sinne kun eivät halua tulla Jeesuksen luokse. Kyllä sitä nyt nauretaan ja sanotaan et 'paskanmarjat, ei jumalaa ole, oot sekaisin', no itsepä te pilkkaajat näette kuolessaan, helvetissä on monta ateistia

Ja nyt häivy hiiteen tai vaikka sinne helvettiin tältä palstalta. Miten ilkeät olla noin raaka. Helvettiä EI ole, vaikka sinä ja muunkaltaisesi yrittäisivät jankuttaa.

Häpeä.

Vierailija
1046/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

renki, ei trenki

Trenki on ihan yleinen sana. Riippuu murteesta. 

Vierailija
1047/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotoisin suurehkosta maatalosta Hämeestä. Talo on edelleen sukulaisteni hallussa. Ei siis minulla.

Joskus 50-luvulla taloomme saapui trengin hommiin joku kulkumies, joka ihastui talomme tyttäreen. Syksyn tullen tämä trenki paljastuikin helsinkiläiseksi agronomiksi ja seuraavana kesänä häitäkin jo tanssittiin.

Tätä yliluonnollista juttua on suvussamme kerrottu legendana jo vuosikymmeniä. Tässä vois olla aihetta jopa kotimaiseen elokuvaankin

Joka filmattiin muistaakseni 1930-luvulla.

Ja uudestaan 40-luvun lopulla. Näitä valepukuis-agronomi-filmejä tehtiin Suomessa aika monta ja kaikki ovat yhtä totta ja uskottavia kuin tuon kertojan juttu.

Vierailija
1048/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena eräässä  sarjaaelokuvassa näyttelemässä (ei salkkarit eikä kovin kuuluisa).

Filmiä tehtiin vanhassa puutalokorttelissa.  N.s Päätalossahan nyt kummitteli koko ajan, että sen kaikkia tiesivät ja olivat tottuneet jo kummituksiin.  Eräänä iltana kuvausten loputtua, minä päätin mennä nukkumaan taloon, jossa emäntä oli aikoinaan löydetty vinninrapuista kuolleena vähän oudoissa olosuhteissa. 

Vaikka omasta mielestäni nukuin makeasti, keskustelin tämän kuolleen emännän kanssa koko yön ja hän kertoi minulle itkien miten jän joutui ottamaan sota-ajalla kuuluisia vahvoja lääkkeitä, että olisi lopulta kuollut.

Kertoja muistaa nyt vähän väärin.  Itsekin tiedän tuon talon (ja muistan sen kesän, että meidän kaupungissamme tehtiin elokuvaa)  Ja että talon rouva tai emäntä, kuinka vaan löydettiin vinnille johtavilta portailta kuolleena. Aviomies, satamassa ahtaajana ollut oli ns. sotatraumainen.

Sodassa hän oli joutunut koviin paikkoihin ja hänelle oli annettu ns. höökipillereitä, heroiinia siis.

Vaikka sota loppui, mies jäi koukkuun aineisiin. En tiedä mistä hän sodan loputtua sai aineita, mutta kuulema pahalla tripillä ollessaan surmasi vaimonsa joka oli ilmeisesti pakenemassa vintille.

Vierailija
1049/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täynnä pitää olla itseään, jos arvelee joku kuolee koska toinen katsoo jonkun tyhmän kauhuleffan? Normaalia uskis-tyhmyyttä.

Vierailija
1050/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena eräässä  sarjaaelokuvassa näyttelemässä (ei salkkarit eikä kovin kuuluisa).

Filmiä tehtiin vanhassa puutalokorttelissa.  N.s Päätalossahan nyt kummitteli koko ajan, että sen kaikkia tiesivät ja olivat tottuneet jo kummituksiin.  Eräänä iltana kuvausten loputtua, minä päätin mennä nukkumaan taloon, jossa emäntä oli aikoinaan löydetty vinninrapuista kuolleena vähän oudoissa olosuhteissa. 

Vaikka omasta mielestäni nukuin makeasti, keskustelin tämän kuolleen emännän kanssa koko yön ja hän kertoi minulle itkien miten jän joutui ottamaan sota-ajalla kuuluisia vahvoja lääkkeitä, että olisi lopulta kuollut.

Kertoja muistaa nyt vähän väärin.  Itsekin tiedän tuon talon (ja muistan sen kesän, että meidän kaupungissamme tehtiin elokuvaa)  Ja että talon rouva tai emäntä, kuinka vaan löydettiin vinnille johtavilta portailta kuolleena. Aviomies, satamassa ahtaajana ollut oli ns. sotatraumainen.

Sodassa hän oli joutunut koviin paikkoihin ja hänelle oli annettu ns. höökipillereitä, heroiinia siis.

Vaikka sota loppui, mies jäi koukkuun aineisiin. En tiedä mistä hän sodan loputtua sai aineita, mutta kuulema pahalla tripillä ollessaan surmasi vaimonsa joka oli ilmeisesti pakenemassa vintille.

Äitini on ollut siinä kartanossa töissä.Hän niistä kummituksista minulle kertoi

Vierailija
1051/3733 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen erottaa onko UNIVIERAILU oikea?

Sen vain tietää sydämessään...pahoittelut että isäsi tervehti sinua ikävästä paikasta, normaalisti tervehtijät säteilevät hyvää mieltä..mutta isäsi..niin ymmärräthän...

Emme ymmärrä...mitähän oikein yrität vihjata...

Vierailija
1052/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pieru tuoksui laventelilta!

Vierailija
1053/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarve kirjoittaa Suomi24:ään että valmistautukaa henkisesti ylimääräiseen uutislähetykseen. Seuraavana päivänä Raaseporin onnettomuus.

Vierailija
1054/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarve kirjoittaa Suomi24:ään että valmistautukaa henkisesti ylimääräiseen uutislähetykseen. Seuraavana päivänä Raaseporin onnettomuus.

Mulla oli ihan sama ja seuraavana päivänä oli Viipurin pommitus!

Vierailija
1055/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskis piti turpansa kiinni uskostaan täydet 2 minuuttia!

Vierailija
1056/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin kaks kymppisenä irtautumaan kehostani tietoisesti, meditaation ja transsin yhdistelmällä. 

Sen jälkeen ei ole paljoo kuolema pelottanut, kun tietää satavarmasti että voi olla olemassa pelkkänä tietoisuutena kehon ulkopuolella, ja että elämä jatkuu kehon kuoleman jälkeen, tosin siitä ei palata fyysiseen kehoon niin kuin out of body experiensissä.

Vierailija
1057/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelin kaks kymppisenä irtautumaan kehostani tietoisesti, meditaation ja transsin yhdistelmällä. 

Sen jälkeen ei ole paljoo kuolema pelottanut, kun tietää satavarmasti että voi olla olemassa pelkkänä tietoisuutena kehon ulkopuolella, ja että elämä jatkuu kehon kuoleman jälkeen, tosin siitä ei palata fyysiseen kehoon niin kuin out of body experiensissä.

minä haluaisin oppia kanssa, kerro vinkkejä ja millainen kokemus se on??

Vierailija
1058/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkatsomustasi mullistava kokemus. Vaatii jonkin verran opiskelua kirjoista, kuinka rauhoitat kehoasi ensin, kuinka meditoit ja miten pääsee transsiin(transsi=keho nukkuu, aivot hereillä). Muistaakseni opettelin sen erään new age kirjailijan kirjoista, semmonen ku Robert Bruce. Ja sun pitää uskoa siihen, että se on mahdollista ja turvallista. Olla pelkäämättä. Ja sinnikäs, voi mennä kuukausia ennen ku eka kerta onnistuu ja seki on yleensä 4 sekunnin pituinen kokemus, koska kuolemanpelko iskee. Mut harjoittelulla ne kokemukset pitenee. Rohkeasti vaa :)

Vierailija
1059/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkatsomustasi mullistava kokemus. Vaatii jonkin verran opiskelua kirjoista, kuinka rauhoitat kehoasi ensin, kuinka meditoit ja miten pääsee transsiin(transsi=keho nukkuu, aivot hereillä). Muistaakseni opettelin sen erään new age kirjailijan kirjoista, semmonen ku Robert Bruce. Ja sun pitää uskoa siihen, että se on mahdollista ja turvallista. Olla pelkäämättä. Ja sinnikäs, voi mennä kuukausia ennen ku eka kerta onnistuu ja seki on yleensä 4 sekunnin pituinen kokemus, koska kuolemanpelko iskee. Mut harjoittelulla ne kokemukset pitenee. Rohkeasti vaa :)

Nuo ovat saa tanan ja hänen enkeleidensä eksytystä näinä lopun aikoina.

Vierailija
1060/3733 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat saa tanan ja hänen enkeleidensä eksytystä näinä lopun aikoina.

Perustele tämä väite Raamatulla. Jollet pysty siihen, niin olet väärä profeetta.