Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
561/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, heillä oli Fisher Pricen puhuva koira lelu. Siitä oli kuitenkin ollut patterit loppu jonkun aikaa, eikä siitä ollut kuulunut mitään ääntä. Eräänä yönä, kun kaikki olivat nukkumassa, koira sanoi "Niin suuri. Minä rakastan sinua." Säikähdin, nousin ylös ja napsautin koirasta virran pois päältä. Jälkikäteen olen monesti tälle nauranut.

Tosin olen alkanut epäillä, että miksi lelu olisi ohjelmoitu sanomaan niin suuri.. Onko jollain kyseinen lelu, sanooko se niin?

Vierailija
562/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset olivat pieniä, heillä oli Fisher Pricen puhuva koira lelu. Siitä oli kuitenkin ollut patterit loppu jonkun aikaa, eikä siitä ollut kuulunut mitään ääntä. Eräänä yönä, kun kaikki olivat nukkumassa, koira sanoi "Niin suuri. Minä rakastan sinua." Säikähdin, nousin ylös ja napsautin koirasta virran pois päältä. Jälkikäteen olen monesti tälle nauranut.

Tosin olen alkanut epäillä, että miksi lelu olisi ohjelmoitu sanomaan niin suuri.. Onko jollain kyseinen lelu, sanooko se niin?

90-luvulla poistettiin myynneistä iskulauseita huudellut Barbie. Tämä kuulostaa vastaavalta, mutta eroottiselta sabotaasilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla poistettiin myynneistä iskulauseita huudellut Barbie. Tämä kuulostaa vastaavalta, mutta eroottiselta sabotaasilta.

Siis normaalisti nuo lauseet kuuluivat lelusta eri nappia (jotain tassua tai korvaa) painamalla, mutta silloin yöllä ne jostain syystä kuuluivat yhteen putkeen. 😅

Vierailija
564/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan sama lelu! :D ja siihen tuli joku kosketushäiriö, oli ihan järkyttävän pelottavaa yöllä kuulla niitä lauseita! :D

Kyllä se sanoo "niin suuri!" mut en nyt muista mihin se liittyy

Vierailija
565/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis normaalisti nuo lauseet kuuluivat lelusta eri nappia (jotain tassua tai korvaa) painamalla, mutta silloin yöllä ne jostain syystä kuuluivat yhteen putkeen. 😅

Kieli poskessa arvioin...

Vierailija
566/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisin mahdollisuus on, että naapurin penskat on lukeneet creepypastaa ja ostaneet piilarit ja päättäneet säikytellä, mutta sain elämäni shokin.

Asuin nuorempana au-pairina Amerikassa ja olin illalla yksin alakerrassa, kun lapset oli jo nukkumassa. Katsoin netflixistä jotain hömppää ja vaan olin, kun joku koputteli oveen. Koska olen suomen korvesta, enkä osaa varoa vaaraa ja rosvoja menin avaamaan ja siinä ovella seisoi 2 lasta huput syvällä päässä. Vähän hämmennyin, koska kello oli jo lähempänä kymmentä.

Lapset kyseli saako ne tulla sisään ja soittaa äidilleen. Tässä kohtaa alkoi tuntua, että nyt ei oo kaikki kohdallaan ja onko ne lähetetty tarkkailemaan paikkoja tulevaa ryöstöä varten vai mitä helkkaria. Kieltäydyin ja aioin sulkea oven ja nää lapset katsoi mua silmiin ekaa kertaa ja niiden silmät oli täysin mustat. En oo ikinä flipannut niin täydellisesti ku silloin pimeällä, illalla, yksin vieraassa talossa ku 2 alienin näköistä olentoa tuijottaa ja vaatii päästä sisään. Löin oven kiinni ja ne edelleen koputti oveen ja vaati päästä sisään soittamaan äidilleen yms yms. Soitin poliisit paikalle, että 2 lasta ovella ja vaati päästä sisään ja epäilen, että joku tietää, että täällä oon vaan minä ja kohta tapahtuu jotain pahempaakin. Soitin myös isäntäperheen äidille hysteerisen itkupuhelun. Kukaan naapurustosta ei tunnistanut omiksi lapsikseen eikä ollut myöskään nähnyt mitään ennen kuin poliisit oli ilmestyneet kyselemään mitä täällä tapahtuu.

Googlaa black-eyed children 🤢

Vierailija
567/3733 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän kertonut joskus aiemminkin jossain toisessa ketjussa, mutta laitetaan nyt sitten tähänkin.

Olin käymässä lapsuuden perheeni luona pääsiäislomalla (tapahtumista on yli 20v aikaa). Eräänä iltana olin yksin kotona ja katsoin televisiota olohuoneessa. Istuin viistosti kohti eteisen käytävää ja näin sivusilmällä, kun joku korkea (lähes lattiasta kattoon), tumma, läpikuultava huppupäinen ja viitta päällä oleva hahmo livahti käytävää pitkin pikkusiskoni (teini) huoneeseen. Säikähdin ja minua kylmäsi, mutta ajattelin että kenties näky oli mielikuvitukseni tuotetta. Kun vanhempani tulivat kotiin mainitsin heille näkemästäni. Hämmästyneenä kuulin, että he olivat myöskin nähneet saman hahmon muutaman kerran. Olin tästä erittäin yllättynyt, sillä molemmat ovat korkeasti kouluttettuja, ns. järki-ihmisiä, jotka eivät vähästä säikähdä ja panikoi. Päätimme, ettemme kerro siskolle näkemästämme, jottei häntä alkaisi pelottamaan. Tuli myös puheeksi, ettei sisko ollut koskaan ollut paikalla huoneessa, kun hahmo sinne livahti.

Pari viikkoa pääsiäisen jälkeen sain puhelun, että siskoni oli kuollut järkyttävässä tapaturmassa. Kuoleman jälkeen hahmoa ei kukaan enää nähnyt.

Tästä on tosiaan aikaa jo yli 20 vuotta ja pahimmasta surusta olemme kaikki päässeet yli. Kuitenkin tuo hahmo ei jätä rauhaan. Oliko se enne, vai itse viikatemies?

Tulee tuosta kuvauksesta mieleen Newbyn kirkon kummitus. Se vanha valokuva, joka on monissa yliluonnollisesta kertovissa kirjoissa.

Vierailija
568/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän kertonut joskus aiemminkin jossain toisessa ketjussa, mutta laitetaan nyt sitten tähänkin.

Olin käymässä lapsuuden perheeni luona pääsiäislomalla (tapahtumista on yli 20v aikaa). Eräänä iltana olin yksin kotona ja katsoin televisiota olohuoneessa. Istuin viistosti kohti eteisen käytävää ja näin sivusilmällä, kun joku korkea (lähes lattiasta kattoon), tumma, läpikuultava huppupäinen ja viitta päällä oleva hahmo livahti käytävää pitkin pikkusiskoni (teini) huoneeseen. Säikähdin ja minua kylmäsi, mutta ajattelin että kenties näky oli mielikuvitukseni tuotetta. Kun vanhempani tulivat kotiin mainitsin heille näkemästäni. Hämmästyneenä kuulin, että he olivat myöskin nähneet saman hahmon muutaman kerran. Olin tästä erittäin yllättynyt, sillä molemmat ovat korkeasti kouluttettuja, ns. järki-ihmisiä, jotka eivät vähästä säikähdä ja panikoi. Päätimme, ettemme kerro siskolle näkemästämme, jottei häntä alkaisi pelottamaan. Tuli myös puheeksi, ettei sisko ollut koskaan ollut paikalla huoneessa, kun hahmo sinne livahti.

Pari viikkoa pääsiäisen jälkeen sain puhelun, että siskoni oli kuollut järkyttävässä tapaturmassa. Kuoleman jälkeen hahmoa ei kukaan enää nähnyt.

Tästä on tosiaan aikaa jo yli 20 vuotta ja pahimmasta surusta olemme kaikki päässeet yli. Kuitenkin tuo hahmo ei jätä rauhaan. Oliko se enne, vai itse viikatemies?

Tulee tuosta kuvauksesta mieleen Newbyn kirkon kummitus. Se vanha valokuva, joka on monissa yliluonnollisesta kertovissa kirjoissa.

Kävin katsomassa kuvan (löysin sen täältä:  https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/koti-ja-vapaa-aika/24-kaikkien-aiko…). Pelottavasti samannäköinen on tämä hahmo. Itse kasvoja en kylläkään nähnyt. 

Ap

Vierailija
569/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme talon jossa yksi makkari on keittiön vieressä ja siinä oli pelkkä avoin oviaukko, kunnes löysin kirpparilta  helmiverhon jonka ripustin siihen. Se  verho heiluu usein vaikkei ikkuna tai ovi olisi auki, tiskatessa tms näkee liikkeen aina sivusilmällä ja se häiritsee. Tytär myös väittää jonkun istuneen makkarissa ja luuli isin tulleen töistä. Ollaankohan ostettu oikea kummitustalo?

Vierailija
570/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa kuvan (löysin sen täältä:  https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/koti-ja-vapaa-aika/24-kaikkien-aiko…). Pelottavasti samannäköinen on tämä hahmo. Itse kasvoja en kylläkään nähnyt. 

Ap

En tarkoittanut pelotella lisää, oli ehkä tyhmää laittaa viestiä tuosta kuvasta...anteeksi.

Vierailija
571/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini näki unta, missä hänen veljensä hyvästeli hänet. Seuraavana aamuna saimme soiton, että veli oli kuollut yön aikana.

Vierailija
572/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös kerran unen nuoruudessani, kuinka meidän pesukone hajosi. Kuulin äidin huutavan ja kiroilevan, menin unessani katsomaan tilannetta. Äiti sanoi siinä, että vettä valuu kellariinkin. Unen läpi kuulin äänen, joka sanoi: tämä minkä minä näytän sinulle on enneuni, muista tämä. Siihen heräsin. Maatessani sängyllä vielä silmät auki kuulin äänen jatkavan: Tämä tapahtuu pian.

Sanoin itsekseni ääneen, että täytyy olla melko vertauskuvallinen uni kun meillä on uusi pesukone, joka ei tule hajoamaan vielä pitkään aikaan.

Seuraavana päivänä ollessani kotona kuulin äitini alkavan huutamaan ja kiroilemaan. Menin pesuhuoneen ovelle. Lattia oli veden vallassa ja äiti sanoi: tätä vettä valuu kellariinkin.

Mulla ei ole tuolle luonnollista selitystä, kuten ei myöhemmillekään ennusunille.

Vierailija
573/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin että kohta jollekin on tapahtumassa vakava sairastuminen tai kuolema lähipiirissä. Ei mennyt kuin 2kk ja mieheni siskolla todettiin aivosyöpä.

Hän valitettavasti kuoli tuosta kahden vuoden päästä.

Vierailija
574/3733 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli piaaaru, hajuton

Vierailija
575/3733 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaksin tyttäreni kanssa, lapsen isä ei ole ikinä ollut kuvioissa eikä ole isäpuoltakaan. Vanhassa asunnossamme nukuin olohuoneessa ja  kerran  myöhään illalla imetin  tapani mukaan tuolloin 2v tyttöä     sohvalla   , kun äkkiä kuulin miten ovi aukesi ja joku kilisteli henkareita. Tyttökin kuuli sen sillä sylkäisi tissin suusta  ja kysyi silmät suurina "kuka?". Olin kuullut tarinoita ihmisistä joilla avain sopi yllättäen  naapurinkin oveen ja olivat vahingossa menneet sinne, sekä  avaimen pitäneistä edellisestä vuokralaisista  joten uskoin että ihan lihaa ja verta oleva ihminen oli tullut kotiini. Otin asenteen "hyökkäys on paras puolustus" ja marssin eteiseen tyttö kainalossa ilmoittaen että kuka siellä onkin niin nyt ulos ! Vastassa oli pimeä, tyhjä eteinen ja  ovi tukevasti kiinni, tyttö totesi että "ohhoh!"" Ohhoh" lievästi ilmaistuna kuvasi kyllä tunteitani sillä hetkellä... muutimme pian tuon jälkeen pois sillä oloni ei enää ollut mukava siellä, tytön huoneen ovikin aukesi juuri eteiseen ja ahdisti ajatus että mahdollinen tunkeilja painelisi ekana sinne.

Vierailija
576/3733 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin myös kerran unen nuoruudessani, kuinka meidän pesukone hajosi. Kuulin äidin huutavan ja kiroilevan, menin unessani katsomaan tilannetta. Äiti sanoi siinä, että vettä valuu kellariinkin. Unen läpi kuulin äänen, joka sanoi: tämä minkä minä näytän sinulle on enneuni, muista tämä. Siihen heräsin. Maatessani sängyllä vielä silmät auki kuulin äänen jatkavan: Tämä tapahtuu pian.

Sanoin itsekseni ääneen, että täytyy olla melko vertauskuvallinen uni kun meillä on uusi pesukone, joka ei tule hajoamaan vielä pitkään aikaan.

Seuraavana päivänä ollessani kotona kuulin äitini alkavan huutamaan ja kiroilemaan. Menin pesuhuoneen ovelle. Lattia oli veden vallassa ja äiti sanoi: tätä vettä valuu kellariinkin.

Mulla ei ole tuolle luonnollista selitystä, kuten ei myöhemmillekään ennusunille.

Minulla myös on enneunissa "selostaja", joka saattaa sanoa "tätä ei pitäisi sinulle näyttää, mutta..." ja sitten näyttää kuitenkin.

Herätessään sitä ihmettelee aina, että kenen ääni se on.

Vierailija
577/3733 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 7 vuotta sitten. Nykypäivän Suomi, toisen asteen tutkinnolla 10v eri haistapaskan hyväksikäyttö-sekatöissä, joista viimeiset pari vuotta työttömänä ollut ihminen (minä) joka ei edes tiedä mitä oikeasti haluaa, muuta kuin vakituisen työpaikan jotta vois palkalla sit elää vapaa-aikansa kuten haluaa. Ja niin kävi. Sain vakipaikan yli kahen tonnin kk-palkalla. Olen lottovoittaja, joka päivä töissä ajattelen miten onnekas olen kun olen saanut tällaisen työn jossa viihdyn ja jota en vaihtaisi pois suuremmastakaan palkasta. Vielä 7 vuoden jälkeenkin ajattelen näin ihan joka päivä.

Vierailija
578/3733 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
579/3733 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpu taipuu tietyssä kohtaa huonetta. Samoin miesystävälläni samassa kohtaa.[/quote

Munako taipuu 🤭

Vierailija
580/3733 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita outoja kokemuksia:

Vuosia sitten kotiin kävellessäni minulla meni puolen tunnin matkaan kolme tuntia. En tajunnut sitä, ennen kuin kotiin päästyäni kaverini soitti ja kysyi, missä olen ollut (lähdimme kaupungilta koteihimme samaan aikaan). En siis tajunnut ajan kulumista. En voi käsittää, miten olen saanut tärvättyä sellaisen ajan, kun en ole missään pysähtynyt.  Ei oikein mene maantiehypnoosinkaan piikkiin. 

Lukioikäisenä parin vuoden ajan olin poltergeist -tyyppisten ilmiöiden keskushahmo, Käsittääkseni. 

Kadonnut aika=ufosieppaus eli abduction.

Paljon on dokumentoituja tapauksia. Mene hypnotisoitavaksi, niin saatat saada selville mitä tapahtui. Voit saada epämiellyttäviä totuuksia tietoosi. He keräävät mm sukusoluja ja käyttävät naisia hybridien elatusalustoina. Jos olet nainen, niin saitko oudon keskenmenon muutaman kk sisällä? Se tarkoittaa että hybridi on siirretty heidän alukseen kasvamaan. Valitettavasti olen tosissani, kaava on sama ja heidän pyrkimyd on siirtää hybridit ihmiskunnan johtajiksi ja orjuuttaa ihmiset. Tämä on se todellinen salaliitto, josta ihmiset on pimennossa: googlaa alliesofhumanity

Googlaa sinä Ketipinor 100mg x 3