Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3921)
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi pari kysymystä niistä 'edellisistä elämistä':
Jotkut ihmiset kuulemma muistavat asioita edellisestä elämästään, mutta muistaako kukaan heistä mitä tapahtui siinä välissä eli miten hän joutui nykyiseen elämäänsä?
Onko edelliset elämät aina eletty menneisyydessä vai muistaako kukaan tulevaisuudessa elämäänsä elämää, eli onko aika sellainen muuri jonka yli sielukaan ei pääse?
Ovatko kaikki heistä eläneet sellaisessa menneisyydessä, joka on tarkalleen meidän historiankirjoituksemme mukainen, vai muistaako joku menneisyyden joka on vain melkein samanlainen kuin meidän menneisyytemme?
En muista, mulle mulle on näytetty vilaus siitä ikuisesta, johon sielu liittyy, kun menee "lepotilaan", eikä halua enää syntyä uudelleen heti. Olemme kaikki yhtä ja samaa energiaa. Valtava, koko maailmankaikkeuden kokoinen "energiapilvi" tai massa, jolla on tietoisuus. Olin samaan aikaan oma itseni, mutta myös kaikki, mitä on koskaan ollut olemassa tai mitä tulee koskaan olemaan. Asiaa on hyvin vaikea selittää, mutta kun liityt siihen kollektiiviseen sieluun, niin siellä ei ole mitään kysymyksiä, koska kaikki on koettu ja kaikki on tiedossa. Luulen, että sitä olotilaa nimitetään nirvanaksi.
Siellä ei voi kuitenkaan kokea mitään, koska kaikki on jo koettu kollektiivisesti. Kun sielu on nauttinut levosta ja rauhasta tarpeekseen ja haluaa taas kokea jotakin, pieni kappale energiaa irtautuu tuosta kollektiivisesta sielusta/tietoisuudesta ja etsii fyysisen olomuodon.
En tiedä. Varmaan jotenkin vain suljin sen asian pois mielestäni. Välillä mietin, että oliko se edes oikeasti totta vai olenko nähnyt unta. Selkeästi kuitenkin muistan unenpöpperössä nostaneeni tuolit pystyyn.