Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3693)

Vierailija
3641/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelin kun ei ollut laastaria, vain hankalaa harsoa varpaani syylän koepalan oton jälkeen. Käärin sen ja läksin käymään ystävälläni. Kun avasin sen talon ulko-oven rappukäytävään, huomasin kynnysmatolla ison uuden, käyttämättömän laastarin. Niin sain laastarin varpaaseeni!

Vierailija
3642/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittelin kun ei ollut laastaria, vain hankalaa harsoa varpaani syylän koepalan oton jälkeen. Käärin sen ja läksin käymään ystävälläni. Kun avasin sen talon ulko-oven rappukäytävään, huomasin kynnysmatolla ison uuden, käyttämättömän laastarin. Niin sain laastarin varpaaseeni!

Onko tämä yliluonnollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiini ostamani 2 kaljaa katosivat heti kun aukaisin oven!

Vierailija
3644/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin mies auttoi painavan oven asennuksessa, kun se oli valmis niin parin pn kuluttua tuli jostakin ajatus, oli se hyvä että tuli se ovi vaihdettua, jos ei naapuri kohta enää olekaan...seuraavana talvena liukastui pihallaan ja löi päänsä kuollen vammaansa.

Kun otin jouluna kuvaa puolisoni vaimosta niin samalla hetkellä ajatus, että tämä on viimeinen kuva hänestä, keväällä kuoli äkillisesti, sepelvaltimotautiin jota ei ollut diagnosoitu aiemmin

Vierailija
3645/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naapurin mies auttoi painavan oven asennuksessa, kun se oli valmis niin parin pn kuluttua tuli jostakin ajatus, oli se hyvä että tuli se ovi vaihdettua, jos ei naapuri kohta enää olekaan...seuraavana talvena liukastui pihallaan ja löi päänsä kuollen vammaansa.

Kun otin jouluna kuvaa puolisoni**** vaimosta niin samalla hetkellä ajatus, että tämä on viimeinen kuva hänestä, keväällä kuoli äkillisesti, sepelvaltimotautiin jota ei ollut diagnosoitu aiemmin

*** puolisoni VELJEN vaimosta....kissa perskules pökki kättä ja jotenkin sana putosi pois

Vierailija
3646/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiäisiä ja enteitä tulevasta saan silloin tällöin. Joskus saatan havaita henkiolentoja läsnä ja mielessäni saada opastusta kuten varoituksia. Kerran myös tietokoneeni hiiri melkein meinasi tipahtaa pöydältä lattialle, kun salaman nopeasti oikea käteni nappasi sen alhaalta kiinni. Siis ennen kuin itse ehdin tiedostaa, mitä oiken tapahtui. Yleensä minulla on hyvin hitaat refleksit. Tämä oli siis hyvin mystistä. 

Vierailija
3647/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa kodissani kummitteli. Skeptinen kaverini irvaili että eikö joku luvannut miljoonia jos todistaa paranormaalit,susta tulee rikas. Sama kaveri luonani yötä ollessaan poistui keskellä yötä lumituiskuun eikä koskaan suostunut puhumaan asiasta.

Rapinaa kuin koiran kynnet mutta koiraa minulla ei ole,seiniin ilmestyviä öljyisen näköisiä mustia sormenjälkiä,paikkaa vaihtavia tavaroita ym kivaa. Olisinhan minä voinut kuvia ottaa jollekin Skeptikko R.Y:lle,mutta millä olisin todistanut etten itse ole tahrinut seiniäni?

Vierailija
3648/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tapahtunut ikinä mitään yliluonnolliseksi kokemaani asiaa. Muutenkin minulla on aika huono mielikuvitus enkä ole mitenkään uskonnollinenkaan.

Muistan kyllä lapsena, kuinka esimerkiksi äitini oikeasti pelkäsi pimeää, kun olimme mökillä ja piti käydä ulkohuussissa. Minulla ei silloinkaan ollut vastaavaa pelkoa eikä ole nykyäänkään.

Vierailija
3649/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan toimiiko linkki...Löysin tälläisen keskustelun, jossa kaksi valokuvaa. Toisessa kuvassa yhden tytön takana joku outo hahmo, ihan kuin nunnan vaatteissa. Mikä lie?

Usein tämmöiset maallikon kuvat parempia kuin jotkut paljon huomiota saaneet. Useimmat toki väärennyksiä mutta tämä aika erikoinen.

https://www.reddit.com/r/Ghosts/comments/1jpjhu9/is_there_a_ghost_behin…

En kyllä mitään nunnan vaatteissa olevaa nähnyt kuvissa. Tarkoitatko tuota tyttöä jolla hameen päällä viininpunainen pusero?

Vierailija
3650/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaan toimiiko linkki...Löysin tälläisen keskustelun, jossa kaksi valokuvaa. Toisessa kuvassa yhden tytön takana joku outo hahmo, ihan kuin nunnan vaatteissa. Mikä lie?

Usein tämmöiset maallikon kuvat parempia kuin jotkut paljon huomiota saaneet. Useimmat toki väärennyksiä mutta tämä aika erikoinen.

https://www.reddit.com/r/Ghosts/comments/1jpjhu9/is_there_a_ghost_behin…

En kyllä mitään nunnan vaatteissa olevaa nähnyt kuvissa. Tarkoitatko tuota tyttöä jolla hameen päällä viininpunainen pusero?

Mullekin jäi mysteeriksi, missä se mysteeri on. 

Vierailija
3651/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ajelulla otettiin liftari kyytiin. Se kertoili juttujaan ja kun siltä oli aikeissa kysyä, oli liftari kadonnut. 

Vierailija
3652/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa kodissani kummitteli. Skeptinen kaverini irvaili että eikö joku luvannut miljoonia jos todistaa paranormaalit,susta tulee rikas. Sama kaveri luonani yötä ollessaan poistui keskellä yötä lumituiskuun eikä koskaan suostunut puhumaan asiasta.

Rapinaa kuin koiran kynnet mutta koiraa minulla ei ole,seiniin ilmestyviä öljyisen näköisiä mustia sormenjälkiä,paikkaa vaihtavia tavaroita ym kivaa. Olisinhan minä voinut kuvia ottaa jollekin Skeptikko R.Y:lle,mutta millä olisin todistanut etten itse ole tahrinut seiniäni?

Nykypäivänä talojen kummituksista pääsee helposti, halvalla ja pysyvästi eroon ilman manaajaa tai muita vippaskonsteja. Ostaa vain valvontakameran, vaikka halvankin. Paranormaaleja nettipalstoja olen mielenkiinnosta seurannut kohta kolmekymmentä vuotta, eikä vastaan ole tullut yhtään kuvaa tai videota missä olisi mitään kunnon viitteitä kummittelusta, ellei taskupokkarilla, perunalla tai parin kympin valvontakameralla kuvattuja linssin eteen leijuvia pölyhiukkasia lasketa uskottaviksi todisteiksi kummittelusta ja muista demonisista riivaajista.

Vierailija
3653/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks kyöpeli yritti väittää, et ne on oikeesti olemassa, mut emmää uskonu.

Ja sit se viel kerto, et se tekee kalmismaalla niiku yöduunii, mut emmää uskonu sitäkään.

Mut keijui on kyl olemassa. Sen tietää kolmesta asiasta:

1. Noon hirmu söpöi.

2. Mullon umpinättii kuvaaki Helinä-keijusta

3. Mää käyn aina kattoon, ku se karkeloi tunnin aamukasteisel niitul. On siel aika paljon muitaki miehii kattomassa, mut naisii ei juur ollenkaan. Mikähän niillon, kun ne käyttäytyy, ku keijui ei ois olemassakaan?

Noi haut on kyl taitavii piilottajii, mut jos haluu nähä oikeen herttasee kuvaa Disneyn Helinä-keijusta, nii...

A. Goole-hakuun Tinkerbell naked pics , tulee hakemisto

B. Klikkaa ImageFapin kohdalta Free Anime / Cartoon

On ne taas muuttanu hakuu. Nyt se kuva on Free Anime / Cartoonin sivulla 2, mut eelleen kuvarivillä 

Disney - The Best of Tinkerbell.

Nii ja saa niitä muitaki kuvii niiku plarata. Kyl siellon söpöiki, jos on kamaloitteellisiiki.

Vierailija
3654/3693 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappiini ostamani 2 kaljaa katosivat heti kun aukaisin oven!

Mun kämpillä tapahtuu jotain, mikä on siitä Martinin piruista heti seuraava. Jostain sitä vaan ilmestyy mystisesti tyhjiä limupulloja ja tölkkejä, vaikka pelkästään täysiä olen tänne kantanut. 

Vierailija
3655/3693 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunia. Ainut kysymysmerkki on se toiminko itse niin että unet toteutuu?

Vierailija
3656/3693 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin nuori/varhaisteini olin yksin kotona. Kuulin pamauksen. Kuin olisi aseella ammuttu. Katsoin olohuoneen ikkunaan ja näin auringon/valon hohtamat kädet. Ne kädet oli tietyllä tavalla mutta en osaa järjellisesti/ymmärrettävästi kuvailla miten. Olen aina ajatelllut niiden olevan Jumalan kädet.

Koiramme kuoleman jälkeen menin yöllä vessaan. Harjailin hiuksiani peilin edessä. Kuulin vaimeaa aavemaisen kuuloista koiran räkytystä. Vessa on eteisessä koira aitauksen vieressä. Ääntä en kuullut muulloin kuin yöllä. Tätä kävi pari kertaa.

Kissamme kuoleman jälkeen rukoilin ja pyysin merkkiä koska halusin tietää että hänellä on kaikki hyvin. Myöhemmin istuin makuuhuoneen tuolilla ja pelasin tabletillani. Tunsin sellaista jomotusta poskessani. Se tunne kesti jonkun aikaa.

Välillä keittiöstä kuuluu ääniä kuin kissa liikuskelisi siellä. 

Usein sängyssä maatessa kun olen yrittänyt nukkua ja laittanut silmät kiinni tunnen sellaista tunnetta kuin leijuisin tai pyörisin ilmassa. Joskus sängyssä maatessa tuntui kuin joku näkymätön käsi yrittäisi kuristaa minua kurkusta.

Minulla on ollut tuota pyörrytysongelmaa ties kuinka monta vuotta. Se tuntuu lähinnä kuolemalta.

Ja onhan sitä välillä läppärikin lauleskellut siansaksaksi.

En vähättele henkimaailmaa. Uskon henkimaailmaan ja uskon jollain tasolla myös Jeesukseen. ja rukoilenkin välillä.

Lemmikkiemme kuoleman jälkeen löysin pihalta pienen valkoisen höyhenen. Henkimaailmaan uskovana pidin sitä merkkinä ja otin sen talteen.

Yhdessä vaiheessa lapsena minulla oli mielikuvitus ystävä. Tai en ole varma oliko se mielikuvitusta vai harha. Kuvittelin aina että selkäni takana oli pitkä sininen tyyppi. En tosin koskaan nähnyt sitä. Tuota kesti aika pitkään.

Vierailija
3657/3693 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus tiskatessa pari lautasta räjähti. Ne kirjaimellisesti räjähti ihan pieneksi sirpaleeksi.

En koskaan ajatellut kertoa lemmikkiemme kuolemasta ainakaan täällä. Enkä missään. Mutta koska tämä ketju käsittelee yliluonnollisia asioita niin ajattelin kertoa.

Minä olen eläinrakas ja minulle lemmikit ovat enemmän kuin lemmikkejä. Ne ovat perheenjäseniä ja ystäviä. Minulle kaikki eläimet on ystäviä.

En ajattele kuolemaa lopullisena. Se tarkoittaa vain maanpäällisen elämän päättymistä. Kyllä meidän kaikkien rakkaat on edelleen olemassa. Muistoissa ja suojelusenkeleinä taivaista käsin suojelemassa meitä ja pitämässä meistä huolta.

Vierailija
3658/3693 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ilmiöiden todistaminen lienee tosiaan käytännössä mahdotonta. Oletetaanpa, että kummittelu on todellista ja se kummitteleva taho on jokin tietoinen toisessa ulottuvuudessa oleva entiteetti. Jos kutsutaan tutkijaryhmä paikalle, asennetaan mittareita jne., niin onko oletus se, että tuo kummitteleva entiteetti on niin tyhmä, että se paljastaa itsensä mikäli ei sitä halua? Toisin sanoen, pystyykö sitä huijaamaan ja saamaan se jollekin tallennusvälineelle? Ollaanko me ihmiset niin fiksuja ja eteviä? 😂

Vierailija
3659/3693 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen kaltaisen näyn eräästä henkilöstä samana yönä kun hän kuoli. Ko. henkilö oli minulle etäinen tuttavuus, eli pari sanaa vaihdettiin silloin tällöin. En tiennyt hänen olevan lähellä kuolemaa, sain tietää poismenosta vasta jälkikäteen. Skeptikkona yritän nykyään selittää asian itselleni ja kyseenalaistaa koko näyn, mutta muistan kyllä hyvin ettei asiassa ollut sen tapahduttua minulle mitään epäselvää tai epäiltävää.

Puhun näystä, sillä vaikka näin sen nukkuessani, kyseessä oli täysin erilainen kokemus kuin mitä unet ovat.

Vierailija
3660/3693 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä talojen kummituksista pääsee helposti, halvalla ja pysyvästi eroon ilman manaajaa tai muita vippaskonsteja. Ostaa vain valvontakameran, vaikka halvankin. Paranormaaleja nettipalstoja olen mielenkiinnosta seurannut kohta kolmekymmentä vuotta, eikä vastaan ole tullut yhtään kuvaa tai videota missä olisi mitään kunnon viitteitä kummittelusta,

Entä jos "kummittelu" ei tapahdukaan tässä fyysisessä maailmassa, vaan jossakin toisessa ulottuvuudessa jonka vain ilmiön todistava henkilö kokee? Siis ilman, että kyse on harhoista tms. Eihän tuollaisen ilmiön (oletettua) olemassaoloa pysty todistamaan, koska se ei ole millään objektiivisella tavalla todennettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi