Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväunista sorttia, jonka ei tarvitse kuin päänsä kallistaa tyynylle, niin uni tulee. Joskus kuitenkin, olkoon sitten stressin takia tai muun viirotuksen, uni ei tulekaan nanosekunnissa. Silloin voin alkaa kuulla keskusteluja tai muita ihan pöhköjä pätkiä eri ihmisten äänillä. Ne eivät ole tuttuja ääniä oikeasta elämästä tai televisiosta, vaan aivan kuin kuulisin joidenkin ihmisten kodeista kantautuvaa keskustelua. Aiheet ovat mitä kulloinkin "kampiakselin vieressä" tai "ehdota sitä, jos suostuu" tai "differentiaali" Aivan toisiinsa liittymättömiä, merkityksettömiä sanoja tai lauseita. Joskus pölinät menevät osittain päällekkäin, kuin puhujia olisi monta yhtaikaa. Edellisessä kodissamme tätä tapahtui todella usein, nykyisin harvemmin. Kun puheensorina päättyy, yleensä nukahdan ja herätessä ei kuulu enää mitään. Välillä ilmiö on poissa pitkiäkin aikoja tullakseen sitten yllättäen takaisin. Olen joskus yrittänyt alkaa tietoisesti kuulostelemaan, josko sanoja alkaisi kuulua, mutta en ole saanut niitä kuuluviin toivomalla. Ensimmäisillä kerroilla epäilin alkavaa lanttuvikaa, mutta kun ne hiljenevät vaikka vuodeksi ja ilmaantuvat taas, en ihan siihenkään jaksa uskoa, kun pää muuten on oman arvioni mukaan kohtuukunnossa.
Korkea verenpaine?
Vierailija kirjoitti:
Sukuni kesämökillä on vuosikymmenten saatossa tapahtunut itsemur ha myrkkymarjoja syömällä (en tiedä voiko olla totta,en tunne marjoja niin hyvin mutta sen tiedän että tämä nainen kuoli) joskus 40/50 luvulla sekä tapaturmainen hukkuminen 70luvulla. Lisäksi 80luvulla satanismista innostunut serkkuni pelasi siellä spritismiä ja hänen piirtämiään symboleita on kuulemma yhä tapetin alla vinttihuoneessa.
Paikka on kaunis,mutta synkkä. Ja ilmeisesti moni on siellä kokenut kaikenlaista mutta näistä ei puhuta.
Paitsi että lapset puhuvat. Samoin juopuneet aikuiset.
17vuotiaana menimme sinne kahdestaan poikakaverin kanssa. Kerroin hänelle kummittelusta mutta nauroi vain. Ei nauranut enää siinä vaiheessa kun kuulimme kopinaa vintin portaista,kuin joku kulkisi sorkilla siellä. Ei se ihmiseltä kuulostanut. Mentiin tupakalle ja mietittiin mitä tehdä. Kumpikin oli sitä mieltä ettei yöksi jäädä vaikka se oli ollut tarkoitus. Pelotti liikaa.
Pois lähtiessämme näimme kynttilänvaloa saunan ikkunassa. Emme menneet katsomaan.
Ihmiset on yksinkertaisesti tolloja kun leikkivät pimeyden asioiden kanssa,sitä naureskellaan ja vitsaillaan kunnes ei enää vitsailla,pahimmassa tapauksessa joutuu itse riivaajan kohteeksi ja demoni tulee asumaan "sisälle", se kiduttaa niinkauan kunnes ihminen menehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy toisinaan niin, että ajattelen yhtäkkiä jotain ihmistä (esim. joku hyvän päivän tuttu, samalla alueella asuva tms.). Saatan ajatella että enpä ole pitkään aikaan nähnyt tätä henkilöä, ja sitten hän käveleekin vastaan.
Samaa käy erään toisessa maassa asuvan sukulaisen kanssa. Kun hän tulee mieleeni, olenkin saanut häneltä viestin tai puhelun tai hän laittaa viestiä hetki sen jälkeen.
Tätä tapahtuu ihmisille jatkuvasti. Se on normaalia. Vetovoimanlaiksi sitä kutsutaan. Mille annat huomiosi, sitä vedät puoleesi.
Jos vaikka ajattelet ja ehkä mainitsetkin jollekin, että enpä ole pitkään aikaan saanut sakkoja. Niin annapa olla kohta napsahtaa. Koettu on.
Joten älä anna huomiotasi asioille, joita et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni oli kausi, jolloin olin todella stressaantunut ja ahdistunut. Tuolloin sattui useampi tapaus, jossa kiukuspäissäni sanoin toivovani jonkin esineen tai laitteen hajoavan, ja parin tunnin sisällä tuo tavara hajosi vaikkei kukaan ollut välissä koskenutkaan siihen. Hermostuin esimerkiksi mieheni liiasta TV:n katsomisesta ja sanoin toivovani telkkarin hajoavan, että mies huomioisi minutkin. Pari tuntia myöhemmin TV pimeni, eikä auttanut kuin ostaa uusi. Ekan kerran jälkeen nauratti, mutta muutaman jälkeen ei enää. Näillä tapahtumilla oli myös aina todistaja, joten kyse ei ollut vain omasta mielikuvituksestani.
Ikävin juttu tapahtui, kun ystäväni oli sairastunut syöpään ja riitaannuin samoihin aikoihin erään ihmisen kanssa. Pelkäsin kovasti ystävän puolesta ja olin vihainen, että hänelle oli käynyt näin, ja kerran mietin tunnekuohun vallassa, ettei ystäväni ansainnut sairastua ja olisipa mieluummin vaikka tämä toinen ihminen saanut syövän. Muutaman viikon päästä tältä henkilöltä löytyi rutiinitarkastuksessa sama syöpä samasta kohdasta kehoa.
Tiedän, etten ole tietenkään voinut ajatuksillani aiheuttaa kenellekään syöpää, mutta varmuuden vuoksi päätin jatkossa ajatella ihmisistä vain positiivisia asioita ja hillitä kiivaan luonteeni. Siihen loppuivat myös tavaroiden oudot hajoamiset.
Eräänlainen paha silmä.
Näitä ei ole ilmeisesti käynyt muille, en ainakaan ketjusta huomannut? Olen ilmeisesti maailman ainoa paha noita-akka :D
Minä olin toivonut" leikilläni" tulevalle koiralleni purentavikaa, ettei sitä tarvitsisi käyttää näyttelyissä kasvattajan sopimuksen mukaisesti. Näin kävi.
Onhan Raamatussakin kertomus jossa joku apostoleista eli Jeesuksen opetuslapsista "manaa" pariskunnan kuolleiksi, koska he olivat epärehellisiä. Joten et ole ainoa. 😉
Kuten sanotaan "varo mitä toivot, se saattaa toteutua" kannattaa ottaa todesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy toisinaan niin, että ajattelen yhtäkkiä jotain ihmistä (esim. joku hyvän päivän tuttu, samalla alueella asuva tms.). Saatan ajatella että enpä ole pitkään aikaan nähnyt tätä henkilöä, ja sitten hän käveleekin vastaan.
Samaa käy erään toisessa maassa asuvan sukulaisen kanssa. Kun hän tulee mieleeni, olenkin saanut häneltä viestin tai puhelun tai hän laittaa viestiä hetki sen jälkeen.Tätä tapahtuu ihmisille jatkuvasti. Se on normaalia. Vetovoimanlaiksi sitä kutsutaan. Mille annat huomiosi, sitä vedät puoleesi.
Jos vaikka ajattelet ja ehkä mainitsetkin jollekin, että enpä ole pitkään aikaan saanut sakkoja. Niin annapa olla kohta napsahtaa. Koettu on.
Niin. Tai sitten tämä meneekin siten, että ajattelet erilaisia asioita ja ihmisiä pitkin päivää sen kummemmin tiedostamatta. Kun sitten tämä asia tai ihminen tulee vastaan, niin se onkin joku ihme ja enne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukuni kesämökillä on vuosikymmenten saatossa tapahtunut itsemur ha myrkkymarjoja syömällä (en tiedä voiko olla totta,en tunne marjoja niin hyvin mutta sen tiedän että tämä nainen kuoli) joskus 40/50 luvulla sekä tapaturmainen hukkuminen 70luvulla. Lisäksi 80luvulla satanismista innostunut serkkuni pelasi siellä spritismiä ja hänen piirtämiään symboleita on kuulemma yhä tapetin alla vinttihuoneessa.
Paikka on kaunis,mutta synkkä. Ja ilmeisesti moni on siellä kokenut kaikenlaista mutta näistä ei puhuta.
17vuotiaana menimme sinne kahdestaan poikakaverin kanssa. Kerroin hänelle kummittelusta mutta nauroi vain. Ei nauranut enää siinä vaiheessa kun kuulimme kopinaa vintin portaista,kuin joku kulkisi sorkilla siellä. Ei se ihmiseltä kuulostanut. Mentiin tupakalle ja mietittiin mitä tehdä. Kumpikin oli sitä mieltä ettei yöksi jäädä vaikka se oli ollut tarkoitus. Pelotti liikaa.
Pois lähtiessämme näimme kynttilänvaloa saunan ikkunassa. Emme menneet katsomaan.
Ihmiset on yksinkertaisesti tolloja kun leikkivät pimeyden asioiden kanssa,sitä naureskellaan ja vitsaillaan kunnes ei enää vitsailla,pahimmassa tapauksessa joutuu itse riivaajan kohteeksi ja demoni tulee asumaan "sisälle", se kiduttaa niinkauan kunnes ihminen menehtyy.
Tylsänä faktantarkistajana kysyn heti kärkeen, että mitä myrkkymarjoja Suomessa kasvaa? Ja toinen juttu, mainitsit satanismin. Sitä ei pidä sekoittaa saatanpalvontaan. Satanismi on filosofia, saatanan palvonta taas keskenkasvuisten huomion herättämistä. Katsokaa, uskallan piirtää pentagrammin!
Kerrotko vielä esimerkin missä joku on joutunut riivaana kohteeksi ja demoni tullut asumaan sisälle? Vai onko tämäkin kuultu kaverilta, jonka serkun mummon siskolle oli käynyt näin joskus jossain?
Pari vuotta sitten yhtenä aamuyönä heräsin siihen, kun kuulin päässäni kovalla äänellä miehen äänen sanovan: " Hengitä tyttö, hengitä." Huomasinkin olotilastani, että olin ollut vahingossa hengittämättä nukkuessani.
Isäni on kuollut joitakin vuosia sitten, joten uskon hänen havahduttaneen minut hereille hengittämään etten kuolisi vielä,koska käyttihän miehen ääni sanaa tyttö.
Nouset vanhan navetan parvelle ja aivan ilmeinen pillitupakan haju tuli vastaan?
Kun olin joku 3-4 vuotias, meinasin hukkua järveen. Muistan tuon tapahtuman. Mutta muistan sen niin, että olin sivustakatsojana en se joka hukkui. Ihan niinkuin joku muu olisi hukkunut.
Tämä asia mietityttänyt usein.
Meille ei ole käynyt selvin päin ja valveilla ollessa mitään yliluonnollisia juttuja. koska sellaisia ei yksinkertaisesti missään päin maapalloa tapahdu selväpäisille ja kirkasjärkisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsänä faktantarkistajana kysyn heti kärkeen, että mitä myrkkymarjoja Suomessa kasvaa? Ja toinen juttu, mainitsit satanismin. Sitä ei pidä sekoittaa saatanpalvontaan. Satanismi on filosofia, saatanan palvonta taas keskenkasvuisten huomion herättämistä. Katsokaa, uskallan piirtää pentagrammin!
Kerrotko vielä esimerkin missä joku on joutunut riivaana kohteeksi ja demoni tullut asumaan sisälle? Vai onko tämäkin kuultu kaverilta, jonka serkun mummon siskolle oli käynyt näin joskus jossain?
Aavedata/Riivattu. Ei herkille. Tuossa vähän miettimisen aihetta ihmisille. Kannattaa olla varovainen noiden asioiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni oli kausi, jolloin olin todella stressaantunut ja ahdistunut. Tuolloin sattui useampi tapaus, jossa kiukuspäissäni sanoin toivovani jonkin esineen tai laitteen hajoavan, ja parin tunnin sisällä tuo tavara hajosi vaikkei kukaan ollut välissä koskenutkaan siihen. Hermostuin esimerkiksi mieheni liiasta TV:n katsomisesta ja sanoin toivovani telkkarin hajoavan, että mies huomioisi minutkin. Pari tuntia myöhemmin TV pimeni, eikä auttanut kuin ostaa uusi. Ekan kerran jälkeen nauratti, mutta muutaman jälkeen ei enää. Näillä tapahtumilla oli myös aina todistaja, joten kyse ei ollut vain omasta mielikuvituksestani.
Ikävin juttu tapahtui, kun ystäväni oli sairastunut syöpään ja riitaannuin samoihin aikoihin erään ihmisen kanssa. Pelkäsin kovasti ystävän puolesta ja olin vihainen, että hänelle oli käynyt näin, ja kerran mietin tunnekuohun vallassa, ettei ystäväni ansainnut sairastua ja olisipa mieluummin vaikka tämä toinen ihminen saanut syövän. Muutaman viikon päästä tältä henkilöltä löytyi rutiinitarkastuksessa sama syöpä samasta kohdasta kehoa.
Tiedän, etten ole tietenkään voinut ajatuksillani aiheuttaa kenellekään syöpää, mutta varmuuden vuoksi päätin jatkossa ajatella ihmisistä vain positiivisia asioita ja hillitä kiivaan luonteeni. Siihen loppuivat myös tavaroiden oudot hajoamiset.
Eräänlainen paha silmä.
Näitä ei ole ilmeisesti käynyt muille, en ainakaan ketjusta huomannut? Olen ilmeisesti maailman ainoa paha noita-akka :D
Minä olin toivonut" leikilläni" tulevalle koiralleni purentavikaa, ettei sitä tarvitsisi käyttää näyttelyissä kasvattajan sopimuksen mukaisesti. Näin kävi.
Onhan Raamatussakin kertomus jossa joku apostoleista eli Jeesuksen opetuslapsista "manaa" pariskunnan kuolleiksi, koska he olivat epärehellisiä. Joten et ole ainoa. 😉
Kuten sanotaan "varo mitä toivot, se saattaa toteutua" kannattaa ottaa todesta.
"varo mitä toivot, se saattaa toteutua" Tarkoittaa sitä, että ihmiset toivoo itselleen kaikenlaisia asioita, mutta harvoin ymmärtävät, että mitä kaikkea se toiveen toteutuminen pitää sisällään. Ei sitä, että asioita tapahtuisi pelkästään toivomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennettuna tuo tarkoittaa sitä, että alkaa uskomaan tuollaisiin, mielenterveys järkkyy, ja kuvittelee olevansa riivattu tms. Ei mitään yliluonnollista.
Tuossa Aavedata-videossa aavetutkija Jupe alkoi itse tuntea heikkoa oloa. 24:05. Niin voi käydä jos ei ole varovainen ja jos ei ymmärrä minkä kanssa on tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Nouset vanhan navetan parvelle ja aivan ilmeinen pillitupakan haju tuli vastaan?
Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Isoisäsi ja hänen edeltäjänsäkin säilyttivät navetan takana kasvattamiaan kessujaan siellä kuivamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa käy erään toisessa maassa asuvan sukulaisen kanssa. Kun hän tulee mieleeni, olenkin saanut häneltä viestin tai puhelun tai hän laittaa viestiä hetki sen jälkeen.Tätä tapahtuu ihmisille jatkuvasti. Se on normaalia. Vetovoimanlaiksi sitä kutsutaan. Mille annat huomiosi, sitä vedät puoleesi.
Hmm. Oon usein ajatellut, että enpä ole saanut pitkään aikaan lottovoittoa. Enkä ole saanut edelleenkään.
Toi tuttujen ajattelu on helposti purettavissa, ja on ihan perusjuttua psykologiasta. Ihmisellä on päivän aikana käsittämätön määrä ajatuksia, joista suurin osa ei tallennu yhtään mihinkään. Myös tuttuja, perheenjäseniä, sukulaisia, entisiä kavereita yms. käy pyörähtämässä mielessä lukemattomia kertoja. Niistäkään ei jää mitään jälkeä muistiin useimmiten. Sitten kun napsahtaakin kohdalle, että joku soittaa, viestittää, kävelee vastaan niin PING!, sieltä se sen päivän muistikuva pullahtaa tietoisuuden pinnalle, ja kuvitelma siitä, että se ajatus sai aikaan tapahtuman on valmis. Ikävä kyllä, ei saanut. Itseasiassa, ihmisen muisti on niin epäluotettava tallennusjärjestelmä, että se muistikuva ei ole välttämättä edes samalta päivältä, tai sitä ei ole välttämättä ollenkaan, ennen kuin juuri siinä hetkessä mieli luo sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväunista sorttia, jonka ei tarvitse kuin päänsä kallistaa tyynylle, niin uni tulee. Joskus kuitenkin, olkoon sitten stressin takia tai muun viirotuksen, uni ei tulekaan nanosekunnissa. Silloin voin alkaa kuulla keskusteluja tai muita ihan pöhköjä pätkiä eri ihmisten äänillä. Ne eivät ole tuttuja ääniä oikeasta elämästä tai televisiosta, vaan aivan kuin kuulisin joidenkin ihmisten kodeista kantautuvaa keskustelua. .
Myös minä kuulen näitä keskusteluja joskus. Keskustelun aiheet ovat aina jotain erittäin arkipäiväisiä, normaaleja keskusteluja, mutta ihmiset tuntemattomia.Joku lause saattaa kuulua voimakkaammin ja sitten se feidaa hissukseen taas joidenkin muiden ihmisten keskusteluun joistain muista aiheista. Nyt on vähän aikaa olleet keskustelut kadonneet, mutta tialle on tullut ajoittain musiikkia, milloin minkäkinlaista musiikkia.
Isä kun menehtyi sydänkohtaukseen, näin unta että musta hahmo avasi makuuhuoneen oven ja katsoi hetken. Äiti oli nähnyt isästä myös unta samana yönä. Haluaisin uskoa että isä kävi sanomassa hyvästit meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sudenmarja, kielonmrja, oravanmrja ja erityisesti näsiänmarja ovat myrkyllisiä. Meidänkin kesämökin läheisyydessä kasvaa näsiää . Erityisesti näsiän myrkyllisyydestä on varoiteltu.
Miten yritit todistaa asian, jos kasvot ei enää liikkuneet? Oliko ilme muuttunut pysyvästi vai?