Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
2701/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin joku 3-4 vuotias, meinasin hukkua järveen. Muistan tuon tapahtuman. Mutta muistan sen niin, että olin sivustakatsojana en se joka hukkui. Ihan niinkuin joku muu olisi hukkunut. 

Tämä asia mietityttänyt usein. 

Sama käynyt itselleni. Trauma voi aiheuttaa vartalosta irtoamisen kaltaisia kokemuksia.

T: tuntematon

Vierailija
2702/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa äitini tositarinan. Äitini oli menossa erääseen tapahtumaan ystävänsä kanssa ja odotellessaan ystäväänsä hän muisti, että hän unohti ottaa 5 markkaa, joka oli pääsymaksuna. Siinä samassa hän huomasi tiellä tuulen mukana tulevan juurikin 5 markan setelin hänen jalkojensa eteen.

Eikö ole ihana sattuma, vai onko sattuma sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaikuttaa hullulta ja täydeltä BS tiedostan mut mulla on paras kaveri joka näkee enneunia. Hänen isänsä näki näitä myös.

Itsekkin naureskelin hänelle mielessäni kun hän kertoi ekan kerran näistä. Mut aika nopeasti naureskelu loppui. Kun tää tyyppi ennusti mulle asioita joita tapahtui.

Vierailija
2704/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuni kesämökillä on vuosikymmenten saatossa tapahtunut itsemur ha myrkkymarjoja syömällä (en tiedä voiko olla totta,en tunne marjoja niin hyvin mutta sen tiedän että tämä nainen  kuoli) joskus 40/50 luvulla sekä tapaturmainen hukkuminen 70luvulla. Lisäksi 80luvulla satanismista innostunut serkkuni pelasi siellä spritismiä ja hänen piirtämiään symboleita on kuulemma yhä tapetin alla vinttihuoneessa.

Paikka on kaunis,mutta synkkä. Ja  ilmeisesti moni on siellä kokenut kaikenlaista mutta näistä ei puhuta.

Paitsi että lapset puhuvat. Samoin juopuneet aikuiset.

17vuotiaana menimme sinne kahdestaan poikakaverin kanssa. Kerroin hänelle kummittelusta mutta nauroi vain. Ei nauranut  enää siinä vaiheessa kun kuulimme kopinaa vintin portaista,kuin joku kulkisi sorkilla siellä. Ei se ihmiseltä kuulostanut. Mentiin tupakalle ja mietittiin mitä tehdä. Kumpikin oli sitä mieltä ettei yöksi jäädä vaikka se oli ollut tarkoitus. Pelotti liikaa.

Pois lähtiessämme näimme kynttilänvaloa  saunan ikkunassa. Emme menneet katsomaan.

Ihmiset on yksinkertaisesti tolloja kun leikkivät pimeyden asioiden kanssa,sitä naureskellaan ja vitsaillaan kunnes ei enää vitsailla,pahimmassa tapauksessa joutuu itse riivaajan kohteeksi ja demoni tulee asumaan "sisälle", se kiduttaa niinkauan kunnes ihminen menehtyy.

Tylsänä faktantarkistajana kysyn heti kärkeen, että mitä myrkkymarjoja Suomessa kasvaa? Ja toinen juttu, mainitsit satanismin. Sitä ei pidä sekoittaa saatanpalvontaan. Satanismi on filosofia, saatanan palvonta taas keskenkasvuisten huomion herättämistä. Katsokaa, uskallan piirtää pentagrammin!

Kerrotko vielä esimerkin missä joku on joutunut riivaana kohteeksi ja demoni tullut asumaan sisälle? Vai onko tämäkin kuultu kaverilta, jonka serkun mummon siskolle oli käynyt näin joskus jossain?

Jos huomasit epäilin itsekin tuota itsemur haa marjoilla mutta kuulemma pensas revittiin myöhemmin irti,etteivät lapset söisi niitä vahingossa. 

Pentagramin piirtely tuskin haittaa mitään mutta tämä serkku meni tosiaan  kiinnostuksessaan  niin pitkälle,että  oli  pelannut spritismiä . En tiedä tapahtuiko silloin mitään mutta tästä pelistähän on varoiteltu kauan että älkää kokeilko,kun ties mikä voi vastata. 

Saattoihan siellä vintin portaissa jyskiä vaikka naapurin vuohi joka oli teleportannut itsensä seinän läpi ja tanssi lambadaa portaissa. Ja sitten meni saunaan. En tiedä, mutta kuvitelmaa se ei ollut.

Jokuhan tuossa aiemmin jo listasi Suomessa kasvavat myrkkymarjat. Tiedän toki nuo, mutta haluatko sinä tai joku muu kertoa, että miten niillä tehdään itsemurha? Vatsanväänteitä ja ripulia ainakin saa. 

Tähän tarinaan sopii todella hyvin, että justiin tuo marjapensas on hävitetty. Kuinkas muutenkaan. 

Spiritismistä sanon vain sen, että kun sitä kokeillaan siten, että osallistujien silmät on sidottu, ei vastauksista saa mitään järkevää. Lasi tai osoitin ei tahdo edes osua kirjaimien päälle, saati sitten muodosta mitään järjellistä sanaa. Jännää sen pelaaminen toki teineille on.

Turha minulle on viisastella millään teleporttivuohilla. En minä siitä mitään sanonutkaan. Tuolle voi olla mitä tahansa selityksiä, kuten vaikka vaan vanhan talon "eläminen" ilmankosteuden ja lämpölaajentumisen johdosta.  Aika paljon todennäköisempää kuin kummitus, vai mitä?

Miksi sinä vähättelet kokemuksia joita on vuosien aikana ollut useilla ihmisillä ? Kokemuksia joista sitten avaudutaan juovuksissa tai vahingossa vaikka muuten on oltu hys hys koska ei haluta hullun mainetta eikä pelotella lapsia. En tiedä kummmitteleeko siellä se hukkunut uimari vai spristismillä houkuteltu piru vai onko tontilla ollut intiaanien hautausmaa,mutta jotain siellä on. Tervetuloa itse kokeilemaan! 

Kun minä ja poikakaverini koimme kokemuksemme emme ajatelleet mitään mörköjä vaan pussaillimme onnellisina,kunnes se saamarin kopina alkoi . Emme uskaltaneet avata verhoa jonka takana portaikko oli ja katsoa,mikä siellä juoksee edes takaisin vaan mielummin häivyimme. Ja sitten vielä se hiton kynttilä. Ikivanhassa lukitussa  pihasaunassa. 

Vierailija
2705/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen unessa tavannut kuolleita sukulaisia ja ystäviä ja kaikki he ovat sanoneet saman viestin "vielä ei ole sinun aikasi".

Tiedä sitten onko kyseessä alitajunta vai kuolleiden vierailut.

Kyseessä on ollut uni, kuten itse kerroitkin. Ja aika tyypillinen uni kaiken lisäksi. Niin monen hokema, ja kokema, että jokaisella on valmius nähdä tuon kaltaisia unia. Sitten kun niitä vielä miettii, niin varmasti näkee. Unet kun heijastelevat sitä mitä valveilla päässä pyörii, ja elämässä tapahtuu.

Vierailija
2706/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vaikuttaa hullulta ja täydeltä BS tiedostan mut mulla on paras kaveri joka näkee enneunia. Hänen isänsä näki näitä myös.

Itsekkin naureskelin hänelle mielessäni kun hän kertoi ekan kerran näistä. Mut aika nopeasti naureskelu loppui. Kun tää tyyppi ennusti mulle asioita joita tapahtui.

Jatkanpa tähän vielä ennustuksista..

Haaveilin opiskelu aikoina jaquar autosta.. Yks aamu kaveri sanoi et sä saat sellaisen piakkoin. Joo niin varmaan kun tilillä oli 120€. Kk tästä Raaputus arvasta 50k€ ja jaqqe alle.

Seurustelin blondin kanssa jo toista vuotta mun mielestä meillä meni tosi hyvin. Seurustelin avioliitto mielessä. Kaveri kertoi että oli nähnyt unessa Julian toisen miehen kanssa. 2-3 kk tän jälkeen ex lähti toisen matkaan..

Olin ollut jo hyvän tovin sinkkuna, kaveri sanoi että oli nähnyt et tapaan kesän aikana tumman naisen, joka on merkittävä sun elämässä. En pidä tummia naisia viehättävänä. No tapasin melkein heti tän kertomukswn jälkeen tumman naisen kenen kanssa olen avoliitossa.

Vierailija
2707/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani on tapahtunut kummia jo vuosien ajan.   Keittiön vetolaatikot auenneet yhtäaikaa itsekseen, kattotuuletin ja  stereot menneet itsekseen päälle , eteisen kaappi kolisee kovaa aina jostain syystä vain silloin kun yksi ystävä on kylässä, lamppuja ja tauluja tippuu lattialle tiettyyn kellonaikaan etc. 

Olen tosin jo niin tottunut näihin, ettei nyt niin paljoa enää hetkauta kuin alkuun.  

Mutta nyt on sitten tullut mukaan tämä matrix-ilmiö.  Niitä ei ole kovinkaan montaa, mutta ensimmäinen jäänyt niin hyvin mieleen, että ajattelin kertoa sen tänne. 

Seisoin yksi päivä bussipysäkillä joka sijaitsee risteyksessä.    Vastakkaisella puolella katua, sieltä risteyksestä käveli nainen joka täysin ilmeettömästi heilutteli kassia.   Hän käveli pitkää suoraa katua eteenpäin ja kun tuli kohdalleni, hän pysähtyi, vilkaisi minua ja heitti laukun olalle ja jatkoi kävelyä eteenpäin sitä pitkää suoraa tietä niin kauan että katosi näkyvistä.   Siinä kohtaa hieman alkoi kylmäämään, kun n. puoli minuuttia tästä, huomasin, että tämä sama nainen kävelee taas sieltä pysäkin vastapäisestä risteyksestä ilmeettömästi, kassia heilutellen, ja kun pääsi kohdalleni, pysähtyi, katsoi minua ja heitti laukun olalle jatkaen matkaa taas horisonttiin. Tämä kerkesi toistumaan vielä kolmannen kerran ennenkuin bussi tuli. 

Ja jos joku täällä nyt arvelee, että se nainen vaan kierteli huvikseen ympyrää, niin saattoihan se niinkin toki olla,,, jos hänellä olisi ollut vähintään usain boltin vauhti.   Tiedän sen kadun sen verran hyvin, että siinä kohtaa missä aina katosi, hän ei olisi millään juoksuvauhdillakaan ehtinyt kiertää mitään kautta takaisin siihen alkuperäiseen risteykseen siinä ajassa, missä aina sitten uudestaan ilmestyi näkyviin.

Vierailija
2708/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi aukesi itsestään mikä on mahdotonta, koska erittäin raskas. Seuraavana päivänä alkoi muovipussit heilumaan kun sytytin valot. Pussit roikkuu kuntopyörä ohjaimissa. enkä ollut lähelläkään. Olen nähnyt enkeleitä yönä kun rakas äitini nukahti pois. Elän yhteydessä henkimaailmaan.

Vierailija
2709/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että levysoitin alkoi soimaan itsestään entisessä asunnossani ja usein kun menin nukkumaan , kuulin ihan kuin joku paukaisisi makuuhuoneen nurkkiin niin että todella säikähdin. Mitä lie enteitä

Vierailija
2710/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan edelleen hyvin elävästi, kun lapsena (olin varmaan noin 8-vuotias) istuin auton takapenkillä ja yhtäkkiä minulle tuli hirveän ahdistunut olo ja sellainen tunne, että mummolle on sattunut jotain. Olimme vanhempieni kanssa juuri menossa kotiin hakemaan veljeäni ja tarkoitus oli sitten lähteä ajelemaan 200 km:n päähän mummolaan. Kun pääsimme kotiin veljeni kertoi, että täti oli juuri soittanut ja kertonut, että mummo on viety sairaalaan. Mummo siitä onneksi vielä tokeni, mutta juuri tuolloin autoradiossa soinut Nylon Beatin Jos aiheutti pitkään todella ahdistuneen olon, enkä koskaan kuunnellut sitä vapaaehtoisesti.

Ja on tällaisia juttuja muitakin: kerran meidän lankapuhelin soi ja minulle tuli välittömästi sellainen tunne, että joku on kuollut. Isän serkku siellä sitten soittikin isänsä eli isäni läheisen ja tärkeän enon kuolemasta. Olin tuolloin 13-vuotias. Nyt aikuisena saataan edelleen tuntea selittämätöntä ahdistusta joitain viikkoja ennen kuin jotain ikävää tapahtuu. Tunnistan tuon olon, mutta en koskaan arvaa, mitä tulee tapahtumaan. Herkkyydessä on paljon hyviäkin asioita, mutta tämä taipumus ei ole yksi niistä.

Vierailija
2711/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin yliluonnollisen jutun kun tulin uskoon Jeesukseen ja täytyin Pyhällä Hengellä , voi sitä iloa ja vapautta mitä koin siinä hetkessä.

Empä oo piruja tai haamuja enää sen jälkeen pelännyt kun ei oo tarvis, olenhan korkeimman suojeluksessa ja Hänen lapsensa ja lisäksi pahoja voimia voi käskekä Jeesuksen nimessä lähteen pois.

Ihmisiä vaivaa kuolemanpelko

Heprealaiskirje 2

14 Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,

15 ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.

Vierailija
2712/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuoli jokunen vuosi sitten. Heti kuoleman jälkeen muutaman päivän sisällä kun olin ulkona , oli pimeää niin näin sellaisen valopallon lentelevän siinä kotini lähellä..Mielestäni kaverini kävi jättämässä minulle hyvästit ja tuon jälkeen en ole hänen poismenoa surrut.

Vierailija
2713/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuni kesämökillä on vuosikymmenten saatossa tapahtunut itsemur ha myrkkymarjoja syömällä (en tiedä voiko olla totta,en tunne marjoja niin hyvin mutta sen tiedän että tämä nainen  kuoli) joskus 40/50 luvulla sekä tapaturmainen hukkuminen 70luvulla. Lisäksi 80luvulla satanismista innostunut serkkuni pelasi siellä spritismiä ja hänen piirtämiään symboleita on kuulemma yhä tapetin alla vinttihuoneessa.

Paikka on kaunis,mutta synkkä. Ja  ilmeisesti moni on siellä kokenut kaikenlaista mutta näistä ei puhuta.

17vuotiaana menimme sinne kahdestaan poikakaverin kanssa. Kerroin hänelle kummittelusta mutta nauroi vain. Ei nauranut  enää siinä vaiheessa kun kuulimme kopinaa vintin portaista,kuin joku kulkisi sorkilla siellä. Ei se ihmiseltä kuulostanut. Mentiin tupakalle ja mietittiin mitä tehdä. Kumpikin oli sitä mieltä ettei yöksi jäädä vaikka se oli ollut tarkoitus. Pelotti liikaa.

Pois lähtiessämme näimme kynttilänvaloa  saunan ikkunassa. Emme menneet katsomaan.

Ihmiset on yksinkertaisesti tolloja kun leikkivät pimeyden asioiden kanssa,sitä naureskellaan ja vitsaillaan kunnes ei enää vitsailla,pahimmassa tapauksessa joutuu itse riivaajan kohteeksi ja demoni tulee asumaan "sisälle", se kiduttaa niinkauan kunnes ihminen menehtyy.

Tylsänä faktantarkistajana kysyn heti kärkeen, että mitä myrkkymarjoja Suomessa kasvaa? Ja toinen juttu, mainitsit satanismin. Sitä ei pidä sekoittaa saatanpalvontaan. Satanismi on filosofia, saatanan palvonta taas keskenkasvuisten huomion herättämistä. Katsokaa, uskallan piirtää pentagrammin!

Kerrotko vielä esimerkin missä joku on joutunut riivaana kohteeksi ja demoni tullut asumaan sisälle? Vai onko tämäkin kuultu kaverilta, jonka serkun mummon siskolle oli käynyt näin joskus jossain?

Jos huomasit epäilin itsekin tuota itsemur haa marjoilla mutta kuulemma pensas revittiin myöhemmin irti,etteivät lapset söisi niitä vahingossa. 

Pentagramin piirtely tuskin haittaa mitään mutta tämä serkku meni tosiaan  kiinnostuksessaan  niin pitkälle,että  oli  pelannut spritismiä . En tiedä tapahtuiko silloin mitään mutta tästä pelistähän on varoiteltu kauan että älkää kokeilko,kun ties mikä voi vastata. 

Saattoihan siellä vintin portaissa jyskiä vaikka naapurin vuohi joka oli teleportannut itsensä seinän läpi ja tanssi lambadaa portaissa. Ja sitten meni saunaan. En tiedä, mutta kuvitelmaa se ei ollut.

Jokuhan tuossa aiemmin jo listasi Suomessa kasvavat myrkkymarjat. Tiedän toki nuo, mutta haluatko sinä tai joku muu kertoa, että miten niillä tehdään itsemurha? Vatsanväänteitä ja ripulia ainakin saa. 

Tähän tarinaan sopii todella hyvin, että justiin tuo marjapensas on hävitetty. Kuinkas muutenkaan. 

Spiritismistä sanon vain sen, että kun sitä kokeillaan siten, että osallistujien silmät on sidottu, ei vastauksista saa mitään järkevää. Lasi tai osoitin ei tahdo edes osua kirjaimien päälle, saati sitten muodosta mitään järjellistä sanaa. Jännää sen pelaaminen toki teineille on.

Turha minulle on viisastella millään teleporttivuohilla. En minä siitä mitään sanonutkaan. Tuolle voi olla mitä tahansa selityksiä, kuten vaikka vaan vanhan talon "eläminen" ilmankosteuden ja lämpölaajentumisen johdosta.  Aika paljon todennäköisempää kuin kummitus, vai mitä?

Miksi sinä vähättelet kokemuksia joita on vuosien aikana ollut useilla ihmisillä ? Kokemuksia joista sitten avaudutaan juovuksissa tai vahingossa vaikka muuten on oltu hys hys koska ei haluta hullun mainetta eikä pelotella lapsia. En tiedä kummmitteleeko siellä se hukkunut uimari vai spristismillä houkuteltu piru vai onko tontilla ollut intiaanien hautausmaa,mutta jotain siellä on. Tervetuloa itse kokeilemaan! 

Kun minä ja poikakaverini koimme kokemuksemme emme ajatelleet mitään mörköjä vaan pussaillimme onnellisina,kunnes se saamarin kopina alkoi . Emme uskaltaneet avata verhoa jonka takana portaikko oli ja katsoa,mikä siellä juoksee edes takaisin vaan mielummin häivyimme. Ja sitten vielä se hiton kynttilä. Ikivanhassa lukitussa  pihasaunassa. 

Eri.

Pitkään käytössä olleessa talossa/mökissä on melkein väkisinkin kuollut joku. Miksi ei niissä kaikissa kummittele? Samoin järviin hukkuu ihmisiä. Mökkijärviin etenkin. Miten teinin sekoilu liittyy mihinkään mitenkään? Kuulemma vilisee aika usein tuolla tekstissä. :) Et siis tiedä, onko tapetin alla pentagrammeja, vaiko ei? Tuossa vähän pentagrammista, niin voi miettiä, että miten se edes voisi liittyä saatananpalvontaan: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pentagrammi

Itsekin olen usein kokenut vanhassa talossa ilmiön, kun rappuset narahtelee kuin joku niissä kävelisi. Ihan perussettiä, kun puu elää ilmankosteuden ja lämmön vaihtelun mukaan. Samoin seinät, ja lattiat poksahtelee joskus. Muutenkin aiemmin kommentoinut purki aika hyvin näitä "yliluonnollisia" tapahtumia. Valo saunan ikkunassa voi olla ihan mikä vaan heijastus, jonka teidän ylikierroksilla jo siinä kohtaa ollut mielikuvitus kuvitti kynttilän liekiksi. Se että monilla on kaikenlaisia kokemuksia, kertoo juurikin siitä, että ihmisillä on vilkas mielikuvitus, huono muisti, ja herkkä usko asioihin joista ei ole näyttöä. Siihen on ehkä syynsä, miksi niistä puhutaan vain kännissä, kun se oma järkevä mieli siellä taustalla naputtaa hiljaa, että ehkä tämä nyt vain oli kuvitelmaa. :)

Vierailija
2714/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnossani on tapahtunut kummia jo vuosien ajan.   Keittiön vetolaatikot auenneet yhtäaikaa itsekseen, kattotuuletin ja  stereot menneet itsekseen päälle , eteisen kaappi kolisee kovaa aina jostain syystä vain silloin kun yksi ystävä on kylässä, lamppuja ja tauluja tippuu lattialle tiettyyn kellonaikaan etc. 

Olen tosin jo niin tottunut näihin, ettei nyt niin paljoa enää hetkauta kuin alkuun.  

Mutta nyt on sitten tullut mukaan tämä matrix-ilmiö.  Niitä ei ole kovinkaan montaa, mutta ensimmäinen jäänyt niin hyvin mieleen, että ajattelin kertoa sen tänne. 

Seisoin yksi päivä bussipysäkillä joka sijaitsee risteyksessä.    Vastakkaisella puolella katua, sieltä risteyksestä käveli nainen joka täysin ilmeettömästi heilutteli kassia.   Hän käveli pitkää suoraa katua eteenpäin ja kun tuli kohdalleni, hän pysähtyi, vilkaisi minua ja heitti laukun olalle ja jatkoi kävelyä eteenpäin sitä pitkää suoraa tietä niin kauan että katosi näkyvistä.   Siinä kohtaa hieman alkoi kylmäämään, kun n. puoli minuuttia tästä, huomasin, että tämä sama nainen kävelee taas sieltä pysäkin vastapäisestä risteyksestä ilmeettömästi, kassia heilutellen, ja kun pääsi kohdalleni, pysähtyi, katsoi minua ja heitti laukun olalle jatkaen matkaa taas horisonttiin. Tämä kerkesi toistumaan vielä kolmannen kerran ennenkuin bussi tuli. 

Ja jos joku täällä nyt arvelee, että se nainen vaan kierteli huvikseen ympyrää, niin saattoihan se niinkin toki olla,,, jos hänellä olisi ollut vähintään usain boltin vauhti.   Tiedän sen kadun sen verran hyvin, että siinä kohtaa missä aina katosi, hän ei olisi millään juoksuvauhdillakaan ehtinyt kiertää mitään kautta takaisin siihen alkuperäiseen risteykseen siinä ajassa, missä aina sitten uudestaan ilmestyi näkyviin.

Mulla kävi vähän sama yks päivä. Tuijottelin kahvikuppi kädessä ikkunasta ulos ja näin kun naapuri tuli pyörällä pihaan. Hetkeksi häviää ihminen näkyvistä kun puita ja pensaita edessä. Kaiken järjen mukaan hänen olisi pitänyt ilmaantua muutaman sekunnin päästä näkyviin mutta eipä tullut. Aloin ihmetellä että kaatuiko tai jotain muuta ja nousin jo seisomaan kunnes sama toistuu. Naapuri kaartaa tieltä pyörällä pihaan, tällä kertaa kuitenkin ilmestyy puiden ja pensaiden takaa esiin ja menee normaalisti kotiinsa. Hänellä kuitenkin oli ihan eri vaatteet päällä kuin aiemmin. Millään tuo näky ei voinut olla mikään elävä olento koska naapurini oikeasti pihaan tullessaan olisi varmasti tämän puskan takana olevan ihmisen nähnyt ja myöskin tunnistin tämän ensin tulleen hahmon naapurikseni joten en kyllä tiedä mitä tuossa tapahtui. Ihan terve oon, ei lääkityksiä eikä muutakaan syytä miksi olisin harhoja nähnyt

Vierailija
2715/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös pienenä kun Ounasjoen virta vei minut mukanaan. Vieläkin muistan sen tunteen . Pyöritti pientä kroppaani veden alla ihan tosi kovaa. Siskoriepu tosi peloissaan onnistui pelastamaan minut! Ikinä unohda sitä.

Vierailija
2716/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Aavedata-videossa aavetutkija Jupe alkoi itse tuntea heikkoa oloa. 24:05. Niin voi käydä jos ei ole varovainen ja jos ei ymmärrä minkä kanssa on tekemisissä.

Tietenkin "kokee" heikkoa oloa, kun sillä saa lisää jännitystä aikaan. Eli lisää katsojia. Eli lisää rahaa hänelle. :D

Vierailija
2717/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita vähätellä, vaan kyseenalaistan. Kokemus on oikea ja pelottava, mutta aiheuttaja satavarmasti joku arkinen ja tylsä. Osaatko sanoa miksi näitä pelottavai tapahtumia on useimmiten yöllä tai muuten pimeällä? MIksi juuri koskaan aaveet ei esiinny ja koputtele kirkaassa päivänvalossa?

Nuo narinat ja kopinat kuuluu iltaisin tai öisin yleensä siksi, että päivällä lämpötila ja kosteus on eri kuin yöllä. Samat narinat ja kopinat kuuluu helposti aamupäivälläkin kun samat ilmiöt toimivat päin vastoin. Tällöin on yleensä muuta meteliä tai tekemistä eikä niitä kuuntele samalla tavalla kuin hiljaisessa ja pimeässä illassa. 

Voit kokeilla ihan itse pelata spiritismiä silmät sidottuna. Vaikka niin, että sinä katsot ja kirjaat ylös mitä vastauksia muut sokkona pelaajat saavat. Voin kertoa että ei yhtään mitään. Miksi piru ei yhtäkkiä osaakaan kirjoittaa kun pelaajat eivät näe kirjaimia ja/tai numeroita?

Minäkin muistan nähneeni tuomoisen kynttilän valon tyhjästä talosta. Kun seuraavana iltana mentiin uudestaan katsomaan, tajuttiin, että valo olikin heijastus. Sen näkeminen riippui siitä missä seisoi. Kokemus oli pelottava ennenkuin hoksattiin syy. 

Vierailija
2718/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän seuraavan tapahtuman on minulle kertonut mies, joka ei usko mihinkään yliluonnollisiin asioihin eikä Jumalaan tai Paholaiseen eli on täysin ateisti.

Olkoon mies nyt nimeltään vaikka Markku. Markku oli jo kauan harrastanut lottoamista, mutta ei ollut saanut kummempia voittoja. Yhtenä yönä hän näki unta, että Paholainen antoi hänelle kaikki oikeat lottonumerot todella isoon lottovoittoon, joka sillä kerralla oli jaossa. Markku heräsi yöllä heti sen todentuntuisen unen jälkeen ja muistikin vielä numerot. Hän ajatteli huviksensa laittaa numerot ylös lapulle muistiin, mutta alkaessaan kirjoittamaan numeroita, pöydän päällä olevan valaisimen hehkulamppu räjähti sirpaleiksi ja tuli täysin pimeää.

Vaikka tämä mies ei edelleenkään ainakaan tunnusta uskovansa mihinkään yliluonnolliseen, hän säikähti asiaa sen verran, että numerot unohtuivat, eikä hän enää niitä kaivannutkaan.

Uskokaa tarinaan tai älkää. Minä uskon, koska tämä mies ei ole mikään satuilija tai tarinoiden kertoja.

Vierailija
2719/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän seuraavan tapahtuman on minulle kertonut mies, joka ei usko mihinkään yliluonnollisiin asioihin eikä Jumalaan tai Paholaiseen eli on täysin ateisti.

Olkoon mies nyt nimeltään vaikka Markku. Markku oli jo kauan harrastanut lottoamista, mutta ei ollut saanut kummempia voittoja. Yhtenä yönä hän näki unta, että Paholainen antoi hänelle kaikki oikeat lottonumerot todella isoon lottovoittoon, joka sillä kerralla oli jaossa. Markku heräsi yöllä heti sen todentuntuisen unen jälkeen ja muistikin vielä numerot. Hän ajatteli huviksensa laittaa numerot ylös lapulle muistiin, mutta alkaessaan kirjoittamaan numeroita, pöydän päällä olevan valaisimen hehkulamppu räjähti sirpaleiksi ja tuli täysin pimeää.

Vaikka tämä mies ei edelleenkään ainakaan tunnusta uskovansa mihinkään yliluonnolliseen, hän säikähti asiaa sen verran, että numerot unohtuivat, eikä hän enää niitä kaivannutkaan.

Uskokaa tarinaan tai älkää. Minä uskon, koska tämä mies ei ole mikään satuilija tai tarinoiden kertoja.

Heh, ihan silkaa Vartiotorni-kamaa. Näitä vastaavia kertomuksia on uskovaisten lehdet täynnä. Tämänkin jutun haluaisin kuulla ihan suoraan tältä Markulta. Ja kas kummaa, nykyään Markku onkin helluntaisaarnaaja. 

Vierailija
2720/3731 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokenut sellaisen rinnakkaistodellisuuteen liittyvän asian. Radiossa kerrottiin erään kansanedustajanaisen kuolemasta syöpään, mutta hän on edelleenkin hengissä. Olen yrittänyt etsiä jälkeenpäin siitä uutista, mutta ei ole löytynyt mitään sellaista. Muistan hänen nimensä hyvin, koska hänellä on sama etunimi kuin minulla. Parempi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan