Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
2241/3731 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vain yhden kiivin ja yhtäkkiä niitä oli kaksi ostoskorissani. Olin siis yksin kaupassa.

Vierailija
2242/3731 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin yhtenä vuonna marraskuussa vaimolleni erään näyttelijän kuolleen. Tämä näyttelijä ei ollut mikään ykköstähti, mutta elokuvapiireissä kuitenkin melko tunnettu. Sitten joulukuussa samana vuonna oli lehdessä jonkinlainen uutinen hänen kuolemastaan, oli kuollut 10.12. Aloin selata vanhoja lehtiä, mutta uutista ei löytynyt. Näyttelijä ei ollut edes mikään suosikkini ja sekoitin usein hänet erään toisen näyttelijän kanssa, joka on edelleen elossa.

Mulla on samantapainen juttu yhdestä naiskansanedustajasta. Kuulin uutisista hänen kuolleen aivoverenvuotoon , mutta hän onkin edelleen hengissä. Olen yrittänyt etsiä sitä uutista jonka kuulin, mutta ei löydy mitään sellaista enää. Parempi näin.

Mulle kävi kerran vähän vastaavasti. Oltiin miehen kanssa vaellusreissulla ja siellä hiljaisuudessa kävellessä mieleeni tuli eräs vanhempi suomalainen näyttelijä. En ollut nähnyt hänen elokuviaan tai edes ajatellut häntä vuosiin, mutta nyt mieleeni tuli, että hänenhän täytyy olla jo todella vanha ja mahtaako olla enää hengissäkään. Seuraavana päivänä oltiin taas paikassa, jossa netti toimi paremmin ja selasin puhelinta. Kuinkas ollakaan, törmäsin uutiseen jossa kerrottiin tuon näyttelijän menehtyneen. Se oli tapahtunut edellisenä iltana, siis vain joitain tunteja sen jälkeen, kun olin häntä ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3731 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson harvoin urheilua, mutta aina silloin kun satun katsomaan siellä tapahtuu jokin onnettomuus muutaman sekunnin päästä siitä kun olen aloittanut katsomisen.

Vierailija
2244/3731 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosina sitten lukenut jostain tyyliin Hymy- tai Seiska-lehdestä Mikko Kivisen haastattelun. Siinä Kivinen mainitsi, että hänelle oli sattunut sellainen erikoinen tapaus, että oli ruvennut lukemaan erästä kirjaa (en muista mikä oli kirjan nimi), jossa oli sanottu "Kello on viisitoista vaille kaksitoista. On se. Katso vaikka", ja sitten Kivinen oli katsonut kelloon ja se todellakin oli ollut viisitoista vaille kaksitoista.

Pian tämän jälkeen heräsin yhtäkkiä yöllä ja mieleeni juolahti, että "Kello on viisitoista vaille kaksitoista. On se. Katso vaikka". Katsoin kelloon ja se oli viisitoista vaille kaksitoista.

(Kellon nähdäkseni minun piti laittaa valo päälle, joten en ollut voinut unenpöpperössä ensin katsoa kellonaikaa ja sitten saada ajatusta päähäni.)

Vierailija
2245/3731 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalalla on rajaton muistikapasiteetti ja kaikki teknologinen tieto ollut ennen meitä, hänelle yhteyden pitäminen vaikka 10 mrd ihmiseen erikseen ei ole ongelma langattomasti.

Paljon helpompi uskoa siihen teoriaan, että tuo muisti on hajautettu eli jokainen ihminen on osa Jumalaa. Viite tähän löytyy helposti myös raamatusta. Ei kannata tuhlata aikaa niihin sukuluetteloihin.

Vierailija
2246/3731 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena yötä kaverilla joka oli tosi kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta ja väitti, että heillä kummittelee ja että aaveet ohjailee häntä.  Talo oli vanha ja  piti ääntä, kaveri takertui joka  kolaukseen kuiskaillen "Kuulitko?" "Näitkö?" ja virnuili inhottavasti, olisi pitänyt lähteä kotiin kun toinen yritti selvästi koko ajan pelotella. En saanut juoda kotonani kahvia (olin noin 10vuotias) eikä kiinnostanutkaan mutta kaveri pakotti  juomaan mukillisen. En sitten saanut unta, kun piti mennä nukkumaan. Kaveri nukahti nopeasti. Kaverin huone oli karmiva, seinillä roikkui kissanaamioita  ja  piirustuksia vampyyreistä. Ja talo äänteli tuulessa todella kovaa!  Olin viimein nukahtamassa kun kaveri hyppäsi  istumaan ja alkoi  puhua kuiskaillen niin hiljaa, etten saanut selvää. Sitten loikkasi sängystään kissamaisesti viereiselle kirjoituspöydälle, kyykisteli siinä  ja  toljotti  toistellen "kuolema, kuolema". Tässä vaiheessa riitti ja häivyin, pyöräilin   kotiin keskellä yötä  enkä halunnut enää olla yhteydessä kys. kaveriin koska oli niin julmasti pelotellut ja kiusannut. Itse kyllä väitti nukkuneensa sikeästi koko yön.

Se saattoi olla pelottelua tai  unissakävelyä, mutta en ole koskaan nähnyt ihmisen hyppäävän kuin kissa! 

Vierailija
2247/3731 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin vain yhden kiivin ja yhtäkkiä niitä oli kaksi ostoskorissani. Olin siis yksin kaupassa.

Otin kaupassa kaksi maitoa, mutta kuitilla ei näkynyt kuin yksi kun tarkistin himassa.

Vierailija
2248/3731 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa pyöräilemässä. Yhtäkkiä huomasin tienvarressa heinikossa valkoisen lapun. Pysähdyin katsomaan. Se oli kirjoittamaton postikortti. Kuva oli mustavalkoinen ja siinä oli koiran kuva, samanrotuinen kun meidän kaksi vuotta aiemmin kuollut koira ja tämä löytö tapahtui kuolleiden lasten muistopäivänä❤️

Vierailija
2249/3731 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neea kirjoitti:

Kannattaa valita uskoa Jeesuksen kautta Jumalaannja antaa nämä lahjat Hänen ohjauksessa käytettäväksi niin paras tulos tulee sekä sulle että sun läheisille. Ite en pelais voimien kanssa ilma Jumalaa koska ihmisillä ei ole tarpeeksi viisautta ja ymmärrystä siihen. Raamatusta löytyy kaikki se kuinka ihminen voi nähdä enne unia kun Jumala antaa semmoisen, kuinka ihminen voi parantaa toisen kun Jumalan voima saa ilmestyä ihmisen kautta ja parantaa, kuinka monia erilaisia armolahjoja on ja miten niitä käytetään Jumalan ohjauksessa ja tahtomalla tavalla oikeissa paikoissa ja oikeina aikoina niin että Jumalan nimi tulee kirkastetuksi ja kunnioitetuksi.

Tämä on totta.

Vain harvoille ja valituille,kuten Raamattu sanoo,eli me loput joudutaan helvettiin,Jumala pelastaa ketkä se tahtoo.

T,vuosia rukoillut Jeesusta elämään. Mitään ei tapahdu.

Minä seuraan Jeesusta ja olen koko ajan yhä vakuuttuneempi. Nyt kun katson tilaa josta lähdin Jeesusta seuraamaan, se näyttää hullun rohkealta. Ehkä ne harvat ovat niitä/meitä? joilla oli tarpeeksi paha olla että viitsii helpommin alkaa riskeeraamaan. Jumalan lupaukset kuitenkin ovat kaikille. Eikö Raamatussa ole se vertaus, että ihmisiä kutsuttiin pitoihin ja heillä oli erilaisia verukkeita. Sitten pitoihin kutsuttiin raajarikot ja sen sellaiset.

Miten Jeesusta seurataan ?

Paina follow-nappia.

Vierailija
2250/3731 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein esim kaupassa tapaan juuri sen tutun jota olen miettinyt muutamaa minuuttia aiemmin. Tai joku jota olen juuri ajatellut, soittaa tai laittaa viestiä.

Vierailija
2251/3731 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2252/3731 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein esim kaupassa tapaan juuri sen tutun jota olen miettinyt muutamaa minuuttia aiemmin. Tai joku jota olen juuri ajatellut, soittaa tai laittaa viestiä.

Minulle käynyt. Ajattelin yksi päivä paljon ihmistä, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Saman päivän iltana käveli vastaan. 

Vierailija
2253/3731 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2254/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2255/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että täällä käy jatkuvasti maan ulkopuolista väkeä ja heillä on sellaista teknologiaa, että emme näe heitä. Olen nimittäin usein puoliksi herännyt jostain avaruusaluksesta, ennen kuin ovat vaivuttaneet minut uudelleen uneen. Tekevät meille jotain testejä ja palauttavat sitten kotiin. Tätä tapahtui useammin kun asuin yksin. Nämä muiden ihmisten näyt ja silmäkulmissa tapahtuvat varjot voivat olla näitä maan ulkopuolisia vieraita.

Voi olla jopa niin, että nämä vieraat ovat ihmisiä tulevaisuudesta, tuhansien vuosien päästä. Ihmiset ovat keksineet kuinka matkustaa ajassa ja käyvät menneisyydessä ennakoivasti parantelemassa ihmisten genomia ja varmistamassa ettemme tuhoa elämää maapallolla.

Eihän näitä tulevaisuuden ihmisiä olisi olemassakaan, jos nykyihmiset olisivat tuhonneet elämän maapallolla. Heidän sekaantumisensa menneisyyteen voisi pikemminkin aiheuttaa arvaamattomia seurauksia tulevaisuudessa eli heidän ajassaan.

Vai menisitkö sinä aikakoneella 5000 vuotta taaksepäin varmistamaan, että muinaiset egyptiläiset "eivät tuhoa elämää maapallolla"?

No nimenomaan.

Vierailija
2256/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi nainen alkoi oma-aloitteisesti puhua minulle.

Vierailija
2257/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että täällä käy jatkuvasti maan ulkopuolista väkeä ja heillä on sellaista teknologiaa, että emme näe heitä. Olen nimittäin usein puoliksi herännyt jostain avaruusaluksesta, ennen kuin ovat vaivuttaneet minut uudelleen uneen. Tekevät meille jotain testejä ja palauttavat sitten kotiin. Tätä tapahtui useammin kun asuin yksin. Nämä muiden ihmisten näyt ja silmäkulmissa tapahtuvat varjot voivat olla näitä maan ulkopuolisia vieraita.

Asuin maalla ennenkuin muutin omilleen, niin yks kerta talvella heräsin ulkoa tieltä meidän ja naapuritalon välistä. Menin nukkumaan ja aamulla kun heräsin, en ollut varma, oliko se unta vai totta. Hyvin todelta se tuntui. Olin nähnyt aiemmin jotain selittämätöntä. Siihen aikaan ei ollut droneja ja meillä oli vain muutama naapuri, jotka kaikki olivat vanhuksia. Näin ikkunasta kirkkaan valon, jota luulin ensin moottorikelkaksi, mutta se leijailikin ilmaan. Leijaili siinä joku pari tuntia, minä olin ainoa joka oli hereillä ja näki sen. Myöhemmin tapahtui muutakin selittämätöntä, mutta siitä tulisi niin pitkä kirjoitus etten jaksa kirjoittaa. Tästä on 21 vuotta aikaa.

Vierailija
2258/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joogalentoa" (aakaasha-gamanam) olen harjoittanut satunnaisesti vuosikausia. Eilen ensimmäisen kerran tuntui että oikeasti pysyin ilmassa juuri ja juuri havaittavasti pitempään kuin maan gravitaatio edellyttää... : )

Tosin hyvin matalalla-llalla-llalla!

Vierailija
2259/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton avaimet katosivat, etsin taskut ja laukun. Viikon verran olivat kadoksissa ja jouduin käyttämään vara-avaimia. Sitten yhtenä päivänä ne löytyivät sieltä jo aiemmin tutkitun laukun taskusta. Vaikka selitystä ei löytynyt, niin olin kiitollinen että sain ne takaisin.

Vierailija
2260/3731 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenneympyrässä edessä ajanut Bemari näytti vilkkua poistuessaan ympyrästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän