Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko pettynyt, jos olisit tohtori ja lapsestasi tulisi parturi-kampaaja?

Vierailija
06.04.2019 |

Toisaalta vamhempana olisit narsisti, joka on muita ylempänä ja haukkuu muita ja on niin mustasukkainen, että yksikään parisuhde ei onnistu.
Lapsesi olisivat kaikkein parhaimpia ja tarjoaisit heille kalleimmat harrastukset ja lopputulos lapsi, joka kapinoi kuin hullu ja kääntää selkänsä sinulle.
Ehkä aiheestakin..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin lammaspaimen, olisin pettynyt, jos lapsestani tulisi parturi-kampaaja.

Vierailija
2/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapsi saa valita itse ammattinsa. Meidän alalla myös tavallista että vaikka olisi tohtori, tekee muuta työtä samalla, jos ei vaikka saa apurahoja. Tohtorius ei tarkoita vierautta normaalille elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani olisi ainakin yksi varma vakkariasiakas.

Vierailija
4/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin yrityksessä, jonka pääjohtajan pojalla oli tusinatehtävä kyseisessä yrityksessä.

Ei perimä välttämättä ole sama vanhemmalla ja lapsella. 

Vierailija
5/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummallinen kysymys. Tärkeintä on että ihminen itse arvostaa työtänsä ja tulee toimeen. Hyvälle parturi-kampaajallle riittää varmasti töitä ja sopii ihmiselle , joka tulee toimeen asiakkaiden kanssa.

Vierailija
6/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisessä työssä ei ole mitään syytä pettymykseen. Lapset eivät tule maailmaan toteuttamaan vanhempiensa toiveita, lasten onni on heidän omien valintojensa takana.

Vierailija
7/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Jos se on hänen intohimonsa ja toiveensa olla parturi-kampaaja, niin hän saa olla ja valita itse ammattinsa.

Vierailija
8/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen että lapsi tekisi juuri sitä mistä itse nauttii.

Vierailija
9/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vanhempi oikeesti häpeä lapsensa ammattia?

Vierailija
10/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai lapsi valita oman tiensä. Tyytyväisenä lähtee aamuisin opinahjoon, ja pakertaa tehtäviensä parissa, kun tietää sitä omaa tulevaisuuttaan ja omaa elämäänsä varten tekevänsä. Tuplatutkinto ammattikoulusta, siitä jatkaa ammattikorkeaan.

Minä jäin lukion ja ammattikoulun jälkeen työelämään. Sukulaiset moitti päätöstä, kuin myös vanhemmat. Niistä tuntemuksista oppineena en puutu lapseni koulunkäyntiin muutoin kuin avustamalla läksyissä ja oppimateriaalien hankinnoissa.

Vierailija
11/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtori ja mulle olisi ihan jees jos lapsi haluaisi parturi-kampaajaksi tai muuhun käsityöammattiin.

Vierailija
12/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vastauksia. Lapsen oma valinta on kaikkein tärkeintä.

Vierailija
13/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tohtorin lapsen väitellä kahdesti?

Mites se kateus kun lapsi onkin parempi? Käsittääkseni koulutettu vanhempi ei mielellään halua muita tähtiä perheeseen...

Vierailija
14/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olen vain maisteri enkä silti halua lapsistani duunareita. Ihme kysymys. Ei kai kukaan toivo lapsilleen pahaa.

Vierailija
15/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti päätyisin Napapiirin sankareista tuttuun ratkaisuun.

Vierailija
16/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammaspaimen tekee parempaa, jälkeä keritessä.

Vierailija
17/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen olen tohtori ja lapseni on duunari ja olen HYVIN pettynyt siihen, että lapseni ei sittn pystynytkään oikeasti työskentelemään siinä valitsemassaan duunariammatissa. Mitään muuta hän ei osaa eikä halua katsoa ja niin minä nyt elätän sitä aikuista miestä.

Vierailija
18/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, olen tohtori, ja toivonkin oikeastaan, etä lapseni valitsisivat juuri sen mukaan kuin heistä hyvältä tuntuu. Että eivät ottaisi mallia minusta, olen kaikkea muuta kuin onnellinen.

Vierailija
19/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneenä yrittäjänä toivon ainoastaan ettei lapsestani tule jotain SDP:n kannattajaa, joka valittaa joka asiasta ja ettei saa tarpeeksi palkkaa.

Vierailija
20/28 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla parturi-kampaajilla on tosi märät pimsat ja tekevät muutenkin hyvää jälkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi