Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on tärkeeää etttä mies kuuntelee mitä hänellä on huolena?

Vierailija
06.04.2019 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleeensä jos mies sanoo jotain se sanoo sen lyhyeesti ja ytimekkkäästi eikä jäää jankkaaamaan.

Vierailija
2/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js jää jankkaamaan niiin sittten se menee riiitelyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraaallle naiselle voi sanoa tutttavallisessa hengessä muttta muuutoin.

Vierailija
4/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on huolia, mua helpottaa puhua niistä. Jos olen parisuhteessa, puoliso on mulle läheisin ja luotettavin ihminen. Siksi haluan puhua niistä hänelle.

Vierailija
5/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa kuunnella.

En minäkään jaksa kuunnella miesten tylsiä rehentelyjä, surkuhupaisia "vitsejä" tai tylsiä työjuttuja, joissa mies luulee olevansa sankari. :D

Vierailija
6/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on huolia, mua helpottaa puhua niistä. Jos olen parisuhteessa, puoliso on mulle läheisin ja luotettavin ihminen. Siksi haluan puhua niistä hänelle.

Jooo mutta miksi sanotaaan etttä läheisimmällle on vaikeiiiin puhua?

Vierailija
7/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaaan siiinä että miehen tuliisi olla se vahvempi puolisko siiinä.

Vierailija
8/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa kuunnella.

En minäkään jaksa kuunnella miesten tylsiä rehentelyjä, surkuhupaisia "vitsejä" tai tylsiä työjuttuja, joissa mies luulee olevansa sankari. :D

Tuttua. Miehet luulevat olevansa fiksuja, hauskoja tai lahjakkaita.

Valtaosa heistä erehtyy todella pahasti.

Vierailija
9/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten niistä huolista joutuu kertomaan ystävälle ja ratkaisemaan ne ystävän avulla.

Ei ole mitään järkeä olla juntin kanssa jos huolien kertominen on kielletty tai niitä väheksytään.

Vierailija
10/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten niistä huolista joutuu kertomaan ystävälle ja ratkaisemaan ne ystävän avulla.

Ei ole mitään järkeä olla juntin kanssa jos huolien kertominen on kielletty tai niitä väheksytään.

Kukaan ei jaksa tuollaista junttia jota joutuu raahaamaan perässään kuin kivirekeä. Älkää sellaiset juntit vaivatko naisia.

Parempi että olette yksin.

Vierailija
11/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteessa on ehdottoman tärkeää ymmärtää kumppania, tarvitaan kommunikointia ja vuorovaikutusta. Muuten suhde ei toimi molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla.

Vierailija
12/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa tuollaista junttia jota joutuu raahaamaan perässään kuin kivirekeä. Älkää sellaiset juntit vaivatko naisia.

Parempi että olette yksin.

Munn ukki oli pohjanmaaan "juntti" ja arkkkkitehti ja huoleeehti mun kokokehooonalueeen reumasta suuurenosan iästääään kärsivääää mummmia kuolemaaan saaakkka.

Vierailija
13/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoo?

Vierailija
14/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni nainen ymmärtää että jos omista huolistaan ei voi puhua, niin silloin ne huolet ja tunteet jäävät piiloon. Tunteita ei ole tarkoitus pullottaa, koska siitä seuraa kaiken maailman mielenterveyden ongelmia tai jopa fyysisiä sairauksia. Kun omista huolistaan voi puhua, se helpottaa oloa ja ehkä löytää jonkun tavan ratkaista ongelmansa. Kyllä moni mieskin tämän ymmärtää. Moni nainen haluaa itselleen tasavertaisen kumppanin, jonka kanssa on hyvä olla ja se tarkoittaa myös että tämän kanssa voi puhua kaikesta maan ja taivaan välillä ja tuntea olonsa turvalliseksi.

Kun kuuntelet mitä toisella ihmisellä on sanottavaa (ei koske vain parisuhteita), se tarkoittaa että arvostat häntä ja hyväksyt hänet sellaisena kuin hän on.

Vierailija
15/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas nainen antaa miehen ymmärtää olevansa sankari.

Vierailija
16/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhteessa on ehdottoman tärkeää ymmärtää kumppania, tarvitaan kommunikointia ja vuorovaikutusta. Muuten suhde ei toimi molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla.

Kommunikointi ja vuorovaikutus on jotain ihan muuta kuin huolien ja murheiden jatkuvaa kaatamista toisen niskaan.

Vierailija
17/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka prkle jaksaa jonkun random akan valitusta & u l i n a a kuunnella ???

Vierailija
18/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille on tärkeää, että nainen kuuntelee mitä heillä on huolena?

Vierailija
19/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kirjoitat tuolla tavalla?

Vierailija
20/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se piha tulee kolattua, jos ukko ei katso koko päivänä pihalle, eikä nainen saa esittää huolta siitä ettei pääse illansuussa töihin kun piha on kolaamatta? Tai miten se mies tajuaa tuoda kaupasta kaljaa, jos nainen ei esitä huolta siitä että naisen kaljat on loppu. Ei tarvitsisi kommunikoida mitään, mikäli mies ymmärtäisi lukea ajatuksia, mutta ei, niin tyhmä se mies on, että sille pitää puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi