Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kun lapsi kirjoittaa vain neljä ainetta

Vierailija
05.04.2019 |

eikä niissäkään loista. Hävettää!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi lutkahtava pissis?

Vierailija
22/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kirjottanut yhtäkään ainetta, koska kävin amiksen ja nyt olen hakemassa ammattikorkeaan. Kertokaa asteikolla 1-10 kuinka pullamössö olen :D

-M22

Fiksulta ainakin vaikutat!

Itse kävin lukion mutta rahkeeni eivät riittäisi _mitenkään_ ammattikorkeaan.

N25

No, en varsinaisesti tyhmä olekaan ikinä ollut (älykkyysosamäärä 115). Yläasteella tosin olin surkea koulussa lähinnä motivaatio-ongelmien ja häiriköinnin vuoksi, ja vasta ammattikoulussa sain puhtia opiskeluun, ja nyt viimein päätin hakeutua seuraavalle asteelle. Välillä kaduttaa, että yläaste tuli tuhlattua älyttömyyksiin, mutta turha sitä on enää surra.

-M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten lapsista nykyään on tullut tällaista pullamössöä. 4 kirjoitettua ainetta? Mitä? Huoh, ihmekään, että maamme on syöksykierteessä pohjalle.

Miten niin nykyään? Mä kirjoitin äikän, pitkän matikan, ruotsin ja enkun. Vuosi oli 1980.

Vanhempasi lienee olleet ylpeitä, senkin amatööri, huoh. Näkehään sen jo viestistäsi.

Vierailija
24/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Lapsesi kirjoitaa itseään, omaa tulevaisuuttaan ja omaa elämäänsä varten! Ei ketään toista kai kenenkään toisen egonkohotusta varten.

Mene itse kirjoittamaan, jos haluat, että joku on kirjoittanut monta ainetta ja hyvin arvosanoin. Ylioppilaskirjoituksissa kun ei mitään ikärajaa ole.

Vierailija
25/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, en tiennytkään, että on jokin "raja" siinä montako ainetta on "pakko" kirjoittaa ettei ole nolo vellihousuluuseri 😱

4 ainetta on siis liian vähän...just.

Vierailija
26/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on paikallaan, mutta eri syistä kuin luulet, ap.

Lapsesi elää omaa elämäänsä, joka ei ole sinun elämäsi jatke. Toteuta itse haaveesi, ei hän ole sinun välineesi haaveidesi toteuttamiseen. 

Vierailija
27/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti neljä ainetta kirjoittava käykin amista? Kombitutkinto. En nyt pullamössöksi kutsuisi, kun kahta tutkintoa kerralla suorittaa.

Vierailija
28/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se surkeaa, kun ei voi polleana kehuskella sukulaisille ja tutuille, että meidän Jonneyasmin se kirjoitti kerralla kahdeksa ällää ja kaksi ainetta vielä viime syksynä.

No nykypäivänä on kyllä älyttömän noloa kirjoittaa neljä ainetta heikosti. Ennemmin sitten vaikka amikseen. Täysin nollatouhua.

Noloa? Itse en edes lukenut kirjoituksiin paljon, eikä minua kiinnostanut mikään muu kuin läpipääsy ja lakin saaminen, kun kirjoitukset olivat itselleni lähinnä vain pakollinen välietappi seuraavaa opiskelupaikkaa kohti. Mihinkään kirjoittamaani ainetta kohtaan minulla ei ollut kiinnostusta enkä ole minkään kirjoittamani aineen tietoja ja taitoja käyttänyt koskaan juuri lainkaan kirjoitusten jälkeen.

Vierailija
29/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kirjottanut yhtäkään ainetta, koska kävin amiksen ja nyt olen hakemassa ammattikorkeaan. Kertokaa asteikolla 1-10 kuinka pullamössö olen :D

-M22

Ehkä noin 2-3?

Et ole ainakaan mikään penaalin terävin, jos olet jo 22 ja vasta nyt yrität AMK. Olisiko kannattanut jo 2-3 vuotta sitten?

Vierailija
30/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikille keillä on mielenterveysongelmia, mutta siis tämä aloitus käy hyvin esimerkistä kun ihmisellä on harhoja, kuva todellisuudesta on vähintäänkin vääristynyt ja kärsii sellaisesta oireesta, että haluaa kirjoituksillaan aiheuttaa ihmisille ahdistusta. Myöskin henkilöt ketkä eivät oikeasti osaa, tiedä eivätkä ymmärrä, he ammattikoulua aliarvostavat ja ovat samaa ryhmää aloittajan kanssa. Ei ole tätä päivää tällainen aloituksen ajattelumalli. Eikä se olisi saanut koskaan ollakaan. Yo-kirjoitukset voivat olla joillekin hankalassa elämänvaiheessa, varsinkin jos ne haluaa vain alta pois eri syistä ja ikää on 16-17 tai 18. Kun tiedämme, että kouluissa asiat eivät ole aina kohdillaan, niin joku opiskelijahan siellä myös tietenkin voi huonosti ja haluaa sieltä pois. Kirjoittaa voi uudestaankin ja numeroita voi korottaa, ähä kutti kaikille kiusaajille ja noloille tyypeille tiedoksi, sehän se vasta osoittaa todellisen osaamisen kun tekee omasta tahdosta ja rauhassa, riittävällä opetuksella kokeita/tenttejä/pääsykokeita. 

Vierailija
31/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tosi luuseri, mun lapsi kirjottaa 20 ainbetta ja hakee oigiksee ja lääkixee

oon nii ylpäee pojastni:-)

Vierailija
32/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M22

Ehkä noin 2-3?

Et ole ainakaan mikään penaalin terävin, jos olet jo 22 ja vasta nyt yrität AMK. Olisiko kannattanut jo 2-3 vuotta sitten?

Sinulla on nyt paha olo jostain, mitäs jos menisit rauhoittumaan hetkeksi ja ajattelemaan mitä tuli kirjoiteltua?

Vierailija
33/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M22

Ehkä noin 2-3?

Olin vuoden intissä ja sen jälkeen oon ollut tarkotuksella lähes 3v töissä keräämässä varallisuutta opiskeluajalle, ettei tarvitse nostaa opintolainaa ollenkaan :) Mielestäni ei ollenkaan typerää, ja työnantajatkin arvostavat enemmän AMK-harjoittelujaksojen aikana, kun käytännön kokemustakin (näin duunaritasolta) on entuudestaan.

-M22

Vierailija
34/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaikille keillä on mielenterveysongelmia, mutta siis tämä aloitus käy hyvin esimerkistä kun ihmisellä on harhoja, kuva todellisuudesta on vähintäänkin vääristynyt ja kärsii sellaisesta oireesta, että haluaa kirjoituksillaan aiheuttaa ihmisille ahdistusta. Myöskin henkilöt ketkä eivät oikeasti osaa, tiedä eivätkä ymmärrä, he ammattikoulua aliarvostavat ja ovat samaa ryhmää aloittajan kanssa. Ei ole tätä päivää tällainen aloituksen ajattelumalli. Eikä se olisi saanut koskaan ollakaan. Yo-kirjoitukset voivat olla joillekin hankalassa elämänvaiheessa, varsinkin jos ne haluaa vain alta pois eri syistä ja ikää on 16-17 tai 18. Kun tiedämme, että kouluissa asiat eivät ole aina kohdillaan, niin joku opiskelijahan siellä myös tietenkin voi huonosti ja haluaa sieltä pois. Kirjoittaa voi uudestaankin ja numeroita voi korottaa, ähä kutti kaikille kiusaajille ja noloille tyypeille tiedoksi, sehän se vasta osoittaa todellisen osaamisen kun tekee omasta tahdosta ja rauhassa, riittävällä opetuksella kokeita/tenttejä/pääsykokeita. 

Ja itku turskahti.

Vierailija
35/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M22

Ehkä noin 2-3?

Olin vuoden intissä ja sen jälkeen oon ollut tarkotuksella lähes 3v töissä keräämässä varallisuutta opiskeluajalle, ettei tarvitse nostaa opintolainaa ollenkaan :) Mielestäni ei ollenkaan typerää, ja työnantajatkin arvostavat enemmän AMK-harjoittelujaksojen aikana, kun käytännön kokemustakin (näin duunaritasolta) on entuudestaan.

-M22

Oikein hyvä, tällaisella toiminnalla ja ajattelumallilla myös kaikki muut samoin toimivat osoittavat terävyyttä ja älyä!

Vierailija
36/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itku turskahti.

Sinä olet ehta kiusaaja.

Vierailija
37/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se surkeaa, kun ei voi polleana kehuskella sukulaisille ja tutuille, että meidän Jonneyasmin se kirjoitti kerralla kahdeksa ällää ja kaksi ainetta vielä viime syksynä.

No nykypäivänä on kyllä älyttömän noloa kirjoittaa neljä ainetta heikosti. Ennemmin sitten vaikka amikseen. Täysin nollatouhua.

Tässä ketjussa on kaksi ahdistavaa kiusaajaa ja kiusaamisellaan nautiskelevaa ehtaa tollia, joista olet toinen.

Vierailija
38/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? En minäkään kirjoittanut kuin neljä ainetta ja nekin keskinkertaisesti, silti opiskelin korkeakoulututkinnon ja pokasin varakkaan akateemisen miehen. Elämä on hyvää.

Vierailija
39/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, ap, tehdä lapselle selväksi, miten kovasti häpeät häntä.

Jaksaa sitten paremmin hoitaa sinua vanhana, kun on hyvät muistot yliopiilaskeväästä.

Vierailija
40/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M22

Ehkä noin 2-3?

Painu v*ttuun internetistä elitisti idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä