Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Itkettää kun lapsi kirjoittaa vain neljä ainetta
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kirjottanut yhtäkään ainetta, koska kävin amiksen ja nyt olen hakemassa ammattikorkeaan. Kertokaa asteikolla 1-10 kuinka pullamössö olen :D
-M22
Ehkä noin 2-3?
Et ole ainakaan mikään penaalin terävin, jos olet jo 22 ja vasta nyt yrität AMK. Olisiko kannattanut jo 2-3 vuotta sitten?
Huvittaa kyllä, jotkut palstamammat eivät vieläkään tajua, että jotkut nykymiehistä käyvät edelleen armeijan (tähän menee n.1v), ja mielellään käyvät töissä tms ennen opintojen alkua :DDD Se, että naapurin Pertin poika sai C-paperit intistä ja haki heti yliopistoon ei tarkoita sitä, että kaikki tekisivät näin :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä, muutakin kautta pääsee, mutta kirjoitusten tulos on se pääväylä. Arvosanat pisteytetään ja niillä haetaan. Jatkossa esim. pääsykokeellakin pääsee, mutta valittavien määrä laskee koska kirjoitusten tuloksen perusteella valitaan suurinosa. Vaihtoehtoisia teitä on ehkä useampia, mutta niistä valittava määrä pienempi.
Eli oli tämä provo tai ei. Nykylapsella yo-kirjoitusten tulos ja oppiaineet mistä kirjoittaa ovat kaikkein tärkein asia jatko-opintoja ajatellen. Eli vaikka kuinka aikoinaan juuri ja juuri kirjoitukset läpäissyt on nyt juristi tai lääkäri, valitettavasti se on nyt muuttunut ihan toiseen laitaan.